Aparthotel

12 reviews over Aparthotel St. Constantin Village in het Nederlands

heerlijke plek

François,
9-4-2018

Heerlijk app direct aan het strand heel aardige eigenaars. (2007)

Gereisd met partner in juni 2016

2008

In 1 woord SUPER!! Wij hadden een aanbieding en we verwachtten er niet te veel van. Het was uitmuntend. Er is een ouder gedeelte, wat leuk was, maar wel verouderd en voornamelijk bezet door Engelsen. Op zich wel prettig, omdat zij over het algemeen veel aan de bar hangen en behoorlijk luidruchtig kunnen zijn tot in de late uurtjes. De receptie bevind zich hier wel, waar buitengewoon aardig behulpzame dames werken en ons een appartement in het nieuwe gedeelte gaven. Een prachtig zwembad pal voor de deur,kon vanaf terras zo overstappen. In het zwembad lagen van het hotel, diverse opblaasbeesten voor de kinderen. Het appartement heeft een etage. Alles splinternieuw en heel schoon en netjes verzorgd. Twee bedden beneden en een groot 2-persoons boven. boven en beneden een ruime badkamer, 1 met bubbelbad. Via een rechte weg (100 m) ben je bij strand. Hierlangs zit ook restaurant Ilios, waar je gezellig en betaalbaar kunt eten. Centrum wat verder, wel voldoende horeca en supermarkt

Gereisd familie in september 2007
2007

Hele mooie appartementen, wij zaten in het nieuwe gedeelte

Marlies en Martijn
22-11-2007

Hele mooie appartementen, wij zaten in het nieuwe gedeelte. Geweldige service, leuke mensen, topvakantie!

Gereisd met vrienden in november 2007

De muziek was OK tijdens ons verblijf

Nienke
28-5-2007

De muziek was OK tijdens ons verblijf. Prima familiecomplex, met inderdaad ontzettend vriendelijke mensen. 90% engelsen in dit complex. Prachtig ruime en schone appartementen met goede bedden (!) vlak bij rustig strand (3x). Rustig gelegen, met voldoende vermaak op kindniveau.

Let op bij wie je jeepsafari's boekt: met oude aftandse jeeps zonder handrem en dekzeil de onverharde bergwegen in is heel mooi maar levensgevaarlijk als je zoals wij in de regenbuien komt. Er zijn genoeg andere partijen die goede jeeps aanbieden. Het was onverantwoord waar wij mee op pad gestuurd werden, horrorervaring.

Verder genoten van deze plek en andere excursies.

Gereisd familie in mei 2007

Het complex is prachtig maar waar wij helemaal gek van werden was de muziek die van 10 uur 's ochtends tot 1 uur 's nachts heel hard aanstond. Vooral tussen 23.00 en 1.00 uur ging het volume op 10 en dreunde je je bed uit. Vooral veel (luidruchtige) Engelsen bezoeken dit complex. De service was overigens wel heel goed! Wij zullen hier echter nooit meer komen vanwege al het lawaai!

Gereisd familie in mei 2007
2006

Mooi hotel, wel veel Ieren en Engelsen welke 's avonds erg luidruchtig zijn.

Rond 02.00 's nachts is alles wel stil.

Ook voor de kinderen is het leuk. Kamers zijn zeker in orde. Het complex ziet er ook gezellig uit.

Gereisd anders in september 2006

Mooie appartementen en in September doet men nog veel om

Gerrit en Liesbeth van Groenigen
27-9-2006

Mooie appartementen en in September doet men nog veel om de gasten te vermaken. Uitstekende gastvrouw en heer. Zee is dicht in de buurt. Wil je wat van Kreta zien dan zal je een auto of scooter moeten huren. De restaurants in de buurt zijn beter dan het in de verder gelegen winkelstraat. Het restaurant MILOS is van uitzonderlijke kwaliteit en zeker niet duur. Dit app.complex wordt nog maar sinds kort verhuurd door Nederlandse organisaties. In het complex zijn veel Ieren, Britten en Schotten, die soms wat luidruchtig zijn, maar zeker ook gezellig zijn.

Wij zijn vanaf 12 september 2006 een weekje in apt

Werner en Ilona
25-9-2006

Wij zijn vanaf 12 september 2006 een weekje in apt. St. Constantin te Gouves geweest. Het is een vrij nieuw complex. Wij hadden een mooi nieuw 2-kamer appartement. Er was een ruime slaapkamer en badkamer met ligbad. We hadden 2 balkons en 2 airco’s (gratis). Alles was voldoende schoon. De handdoeken werden om de andere dag verschoond. Het beddengoed is 1 keer verschoond. Er is een binnenplaats met bar, zwembad en ligstoelen. Ook op het dakterras zijn er nog ligstoelen. Het personeel is heel vriendelijk. Het complex ligt ongeveer een half uur lopen van de hoofdstraat van Gouves. In de directe omgeving zijn wel supermarktjes, restaurantjes en winkeltjes genoeg. Het is zeker aan te bevelen om bij de Da Vinci Code te gaan eten; echt een heel goed restaurant.

Gereisd met partner in september 2006

heel mooi app in nieuwe gedeelte grote slaapk badk met bad

Marius en Wies Vermeulen
23-9-2006

heel mooi app in nieuwe gedeelte grote slaapk badk met bad en grote keuken,plus 3 balkons.de fitnes is niets het meeste is stuk en het staat op elkaar.boven bij de hoofdweg zit gym 2B-fit,leuke sportschool.lekker eten kun je bij LIMANAKI,loop van constantin naar de zee,tweede rest aan je linkerhand.Zeker een aanrader,maar huur een auto of motor anders kom je niet ver.wij hebben een motor gehuurd en hebben een geweldige vak gehad.

Gereisd anders in september 2006

Net vandaag terug! Heerlijke vakantie gehad! St. Constantin ligt vlakbij het strand, personeel heel vriendelijk, niets is teveel gevraagd!

Appartementen ook erg gezellig en goed schoon, Regelmatig schone handdoeken en beddegoed.

Gouves:

Leuk als je voor zon, zee en strand gaat, maar niet als je ook nog uit wil en veel wil winkelen, er zijn supermarktjes in overvloed, maar echt winkelen is er toch niet bij. Wel veel leuke restaurantjes waar je voor een leuk bedrag een maaltijd kan nuttigen.

Gereisd met vrienden in september 2006

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel St. Constantin Village in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel St. Constantin Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.