Géén boekingskosten

GriekenlandKretaGouves

7.4GoedScore uit 1150 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Gouves Park Holiday Resort in Kreta is makkelijk te bereiken vanaf het vliegveld (20 minuten). Het hotel ligt dicht bij zee en overdag zijn er veel activiteiten om en rond het zwembad. In een mooi kinderbad met veel toestellen en de in kidsclub vermaken de kids de hele dag. Een aanrader is het bezoeken van de aquaria in Gouves en Cherso.

Bekijk de beschikbaarheid

1150 Reviews over Holiday Resort Gouves Park

• 10Ron Van den Heuvel15-09-2022

Heerlijk hotel wat absoluut 5 sterren waard is! Mooie zwembaden, leuke glijbanen,schoon park, heerlijk eten hele dag door! Wij waren ook met een baby en hadde een suite direct aan het zwembad wat dus top was Tip voor mensen met kleine kinderen boek een kamer met kamer nummer 7026 tm 7036 Kortom wij raden dit park zeker aan!!

• 9MamaBig01-09-2022

Geweldig!!

Sinds 2018 (de laatste keer dat wij hier waren) veel bijgebouwd. Nieuw restaurant en het oude is een loungecafé geworden. Ruime keuze van het buffet zelfs met een aantal voedselallergieën waar heel serieus rekening mee wordt gehouden. Wij hadden een swim-up room die vorig jaar is gebouwd. Echt perfect!! Het resort wordt super schoon gehouden en het personeel is altijd vriendelijk al werken ze hard. Ons kamermeisje komt uit Albanië en werkt hier 5 maanden aan een stuk omdat ze hier wat beter verdiend dan in haar thuisland. Een aanrader!

• 9Manon23-08-2022

Fantastisch park/resort

Na het lezen van enkele slechte recensies kreeg ik voorafgaand aan onze vakantie toch wel een naar gevoel. Had ik er wel goed aan gedaan om dit te boeken? Nou, ik kan je zeggen JA! Wat een hartstikke mooi en goed verzorgd resort. Vele faciliteiten en voor ieder wat wils. Hoewel het om een redelijk groot park gaat met vele zwembaden heb je vrijwel nergens in de gaten dat het zo kolossaal is. Dit komt mede door de laagbouw en de verdeling van de zwembaden. Wel allemaal zo opgesteld dat het "om de hoek" is. Erg prettig. Dagelijkse handdoekenservice, schoonmaak van de kamers, vertier voor de kinderen en een uitgebreid buffet. Gastvrij en hardwerkend personeel. We zouden het anderen zo aan kunnen bevelen. Goede ligging. Strand met restaurants en een klein winkelcentrumpje om de hoek. Een geslaagde vakantie!

• 9Steffie10-08-2022

Topvakantie!

Zeer goed hotel met super vriendelijk personeel. Mooie kamers, netjes en dagelijks gepoetst. Uitgebreid buffet met lokale en toeristische specialiteiten. Alles super vers en lekker! Zwembaden zeer proper, voldoende drinkfaciliteiten. Uitgebreid all-in pakket qua drank en eten. Super kindvriendelijk! Jammer van de minder goede reviews die je soms leest.. voor ons wat een topbeleving en topervaring in dit hotel! Wij hadden een echte topvakantie!

• 4Katrien30-07-2022

Geen aanrader

Dag 1 ingecheckt, uitgepakt, vakantie kon beginnen! Dag 2 kregen we ineens te horen dat we NU (toen we aan het zwembad zaten me 4 kinderen) naar een andere kamer moesten verhuizen. Als we dit niet deden, zouden ze extra kosten aanrekenen. Blijkbaar hadden ze ons een duurdere kamer gegeven dan we geboekt hadden en deze hadden ze nu ineens nodig. Ter compensatie gratis massage aangeboden gekregen tot je ze ging reserveren. Zeer brutaal en onvriendelijk omdat ze 'for free' was dus uiteindelijk er vriendelijk voor bedankt. Kamer 2: lek in de douche zodat de hele badkamer telkens onder water lierp. Hier elke dag voor gaan klagen, maar deze lek is nooit gemaakt dus elke dag op je knieën en met al je handdoeken de badkamer droog proberen te krijgen.

All-in ook niet geweldig. Elke dag alleen maar pita en pizza in de namiddag. Drinken kwam allemaal uit 1 kraan waardoor je drankje smaakte naar datgene wat de vorige had besteld.

• 9Kelly21-07-2022

Zeer leuke en aangename vakantie

We hadden een zeer leuke vakantie. Mooi en proper hotel en kamers. Niet al te groot en geen hoge gebouwen. De verschillende zwembaden waren proper en voor iedereen iets te doen. Waterpark voor de kleintjes en glijbanen voor de anderen.. we hebben enorm veel gehad aan Valerie die ons steeds te woord stond met haar vriendelijke lach. Wegwijs voor de stadjes en Taxi's tot een verjaardagstaart voor mijn beste vriendin. Het eten was lekker en divers. Het fruit was daar super lekker. Kortom een leuke vakantie voor de kinderen en voor ons. Een aanrader

• 10Aler14-07-2022

swim-up is de beste kamer in dit Hotel

Geweldig familiehotel. De kinderen waren constant met iets bezig: zwembaden, waterparken, minidisco. Het personeel is erg vriendelijk en meegaand. Er zijn rustige gebieden en zwembaden in het hotel. Hield van de Zeus-bar. Speciale dank aan de receptie voor hulp bij alle zaken.

• 8Frank12-07-2022

Heerlijk met kinderen

We hadden de familie suite met mezelf en mijn vrouw en zoontje van ruim 2 jaar. De kamer was prima en heel netjes met een fijn balkon. Het resort zag er over het algemeen ook erg goed uit en personeel was erg vriendelijk, met name 'Bis-Bis' die altijd vrolijk was met een lach op zijn gezicht. Het eten was wat je kan verwachten bij all-in, prima en soms goed maar niks bijzonders. Verder waren we hier iets voor het hoogseizoen en viel de drukte nog mee. Wat erg jammer was is dat de zwembaden met glijbanen pas 12:00 open gingen. Strand was wel prima te lopen en heerlijk voor de kleine. Cocktails en drankjes waren prima voor een all in. Over het algemeen een zeer geslaagde vakantie gehad maar zonder kinderen zou ik hier nooit komen.

• 6Dorien Hendrickx01-07-2022

Zou het niet aanraden

Pluspunten:- 2 peuterbadjes die apart liggen vd druktes met grote glijbanen - goede haardroger- / Minpunten: - geen verzorgingstafel of kussen aan het peuterbad - geen snackbar ah peuterbad. Daarvoor moet je naar de andere kant wandelen- geen cocktails ad bar peuterbad- geen fruit ad snackbar enkel pita en pizza. Heel lange rijen wat lang wachten is voor de kleinsten - maisonette kamer begane grond gevraagd. Blijkbaar zijn er geen maisonettes op begane grond. Dit werd niet meegedeeld- kamers aan peuterbad zijn verouderd - airco staat op terras waardoor terras vaak nat is - vuile ramen -na het poetsen is de kamer eigenlijk nog vuiler- wc's trekken niet door op de kamer- babybedjes zijn reisbedjes met heel oude matrasjes.- foto's tonen kamers met bad maar na renovatie zijn het enkel nog douches- vuile kussens in resto - plakkerige tafels - maisonette niet geschikt voor gezin met peuters(trap en dubbel bed staar boven) Suite is must

• 6Warrior10-05-2022

Het was het net niet!

Dit was onze eerste all inclusive ervaring op een resort. Het resort zelf was redelijk tot goed. Wat goed was was het verblijf. Wij hadden een standaard kamer wat er prima uit zag. Goede bedden, lekkere douche en airco! De badkamer zelf zag er wel een beetje verouderd uit. Sommige zaken hadden wat onderhoud en vervangingen nodig, zeker om mee te dingen voor 4 of 5 sterren. Het buffet eten was wisselend; de ene keer lekker en de andere keer niet (bv koude patat en vlees wat niet goed warm gehouden wordt). De variatie was er op zich wel en toch leek het veel van hetzelfde. Verhongeren zul je er niet doen. Ook de dagelijkse snacks (pizza, pita gyros, ijs) was oke, maar ook elke dag hetzelfde. De wifi is een domper. Vaak werd de verbinding verbroken en op onze kamer kon je niet eens verbinden. Dus wees gewaarschuwd! Het personeel is aardig en behulpzaam. Voor de rest maakt het eiland Kreta met de de steden Heraklion en Chersonisoss een hele

Hotel Holiday Resort Gouves Park info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (5)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (5)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (2)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (4)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Speciaal spa-arrangementBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (4)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (11)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)