Hotel Holiday Resort Gouves Park

KinderhotelWeer vandaag27°19°
Hotel Holiday Resort Gouves Park

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Resort Gouves Park voor je op een rij gezet:

410 reviews over Hotel Holiday Resort Gouves Park in het Nederlands

Met jonge kinderen

Top!

Svds
20-9-2018

Heel erg fijn hotel. Mooi,netjes veel zwemplezier.

Ligging perfect, 15 minuten van het vliegveld.

Eten was goed, genoeg keuze.

Wij hadden een nieuwe luxe kamer met een heel groot balkon. Uitzicht op de grote glijbanen.

Weinig informatie bij aankomst maar dat kan je zelf wel uitzoeken/ontdekken.

Bij het ontbijt was het wel veel te druk, personeel probeerde alles om het netjes te krijgen en genoeg koffieautomaten weg te zetten.

Mooi park met prima voorzieningen.

Maaike
15-8-2018

We hebben erg genoten in Gouves Waterpark!

Positief vonden wij:

- de ligging (dichtbij het vliegveld en het strand)

- het eten, alle maaltijden in het dionysos restaurant waren heerlijk en goed verzorgd, met life cooking tijdens alle maaltijden.

- het eten in de bar gedurende de dag

- de glijbanen en het feit dat je daar met je band en luchtbed af mocht

- de bedden

Wat we minder vonden is dat er ‘s avonds niet echt een gezellige plek was om een drankje te drinken. De bars vonden we ongezellig.

Ook de vliegtuigen die elke 5-10 minuten overkwamen stoorden ons, wij hadden er wel last van ‘s nachts.

Ook wij zaten in het oude gedeelte, in een maisonnette, maar wij vonden dat wel prima. We hadden zeezicht en meer privacy dan de kamers rond het zwembad.

De familiekamers zijn wel mooi en nieuw en liggen aan het zwembad. Wij hadden die niet geboekt omdat we dachten dat iedereen zo je kamer in zou kijken, maar dat viel mee.

Nooit meer

Kim
15-8-2018

Slecht hotel je word in een achterafkamertje gedumpt heel ver van de faciliteiten met 2 kleine kinderen niet handig.

Kamer zijn smerig schimmel in de douche mieren in je kamer en ga zo maar door. Eten was matig weinig variatie.

Enige pluspunt zijn de zwembaden voor de kinderen.

Verder weinig te doen in de buurt.

Preisdaler

Zorg dat je goede kamer krijgt 💪🏼

Familie
8-8-2018

We werden gedumpt in een achteraf afstandsgebouw, op een kamer met 3 schamele bedden. Verder ,buiten de badkamer met een oude douche , zeer weinig...

Maar we kwamen snachts aan, dus gauw gaan slapen en de volgende ochtend bij het ontbijt hoorden we dat andere mensen hetzelfde meegemaakt hadden.

Nadat we geklaagd hadden kregen we een andere kamer. Ook niet super, maar deze was gewoon fatsoenlijk. 2 dagen bij moeten komen van de schrik.

De glijbanen zijn zeker leuk voor kids.

Het eten is zeer matig qua keuze en kwaliteit.

De verse pizza’s zijn wel heerlijk!

Ongeveer iedere 5-10 min komt er een vliegtuig laag overvliegen. (Vonden wij zelf niet heel erg storend)

Op een groot gedeelte van het “complex” hangt een put lucht.

Je krijgt verder weinig Info.

Het “dorpje” zelf is zeer verlaten en vervallen.

Bij royal rentals, Ned. Vrouw ! kun je een auto huren om dit dorpje te ontvluchten, want Griekenland is wel heel mooi.

Fantastisch voor kinderen maar....

Benni
28-7-2018

We gingen naar deze accommodatie met onze kleindochter van 8 jaar. Zij beleefde de tijd van haar leven. Massa's waterpret en elke dag van 12 tot 22 uur de keuze tussen verschillende snacks zoals pita, hamburger, hot-dog, frietjes, pannenkoeken, piza, pasta, taartjes... ' s Avonds dan lekker meedoen tijdens de kinder disco.Voor haar een paradijs. Wij hebben echter wel een aantal opmerkingen. In eerste instantie werden we naar ons verblijf gebracht met een golfwagentje. Ver weg van alles en de kamer bleek een aftandse kamer te zijn. Helemaal niet meer van deze tijd. Op de kamer was echter geen slaapmogelijkheid voorzien voor onze kleindochter dus terug naar de receptie. Daar boden ze ons een suite aan voor één nacht en de dag erna moesten we dan weer verhuizen. We bedankten voor het aanbod en na lang wachten werden we toch naar een kamer gebracht. Deze kamer was ruimer en bood slaapmogelijkheid voor drie personen. Van de receptie kregen we geen enkele uitleg aangaande het complex en zijn faciliteiten. Onze kamer, nr 5003 , was ruim maar vuil. De badkamer vertoonde schimmel aan het bad, douchegordijn en lavabo. WC echt smerig. Onze kuisvrouw bakte er echt niets van. We hoorden van andere mensen dat hun kamer proper was, maar wij hadden dus geen geluk met onze kuisvrouw. Het eten en de drank was van mindere kwaliteit. In het restaurant werd tot onze verbazing door de ober al eens jacht gemaakt op een kakkerlak. We hadden all inclusive maar dan wel de light versie. En dan het animatieteam. Meer bezig met de verkoop van T-shirts ( 15 euro) CD's van de kid's disco, verkoop bingo lotjes ( 10 euro) lucky lucky tombola lotjes dan met animatie. We verbleven 14 dagen in het complex en kregen 's avonds 4 keer dezelfde danseressen te zien en 2 maal dezelfde Afrikaanse acrobaten. De andere avonden dikke flop. Al bij al voor ons een teleurstellende vakantie. Voor onze kleindochter gelukkig een echt festijn.

8 dagen met de kinderen van 11 en 14 geweest. kamer was sober, alles wit en beuken maar daar komen we niet voor. Douchekop was(verkalkt) kapot en afzuiger op de badkamer werkte niet, na een belletje met de receptie binnen 10 min onderhoud bij de kamer en alles werd vervangen! Douchen in een bad vind ik persoonlijk altijd wat minder. Genoeg ligbedden zeker als het je niet uitmaakt waar je ligt. Diner vonden wij iets minder maar het ontbijt en de lunch waren prima. Het restaurant Smile vond ik slecht (onderscheid tussen betalende klanten en de all-in).Restaurant Pacific daarentegen weer super vriendelijk. Aanrader om 100 meter buiten het hotel een auto te huren €35,- p.dag incl.verz geen borg en eigen risico alleen benzine en gaan. Leuk dorpje op loop afstand. Ik heb een goede vakantie gehad.

Geweldig hotel!

Jurrius
15-7-2018

Fantastisch hotel. All in was erg goed. Dit was nog uit te breiden met upgrades.

Daarnaast heeft het hotel een prachtige ligging, dicht bij zee en 20 minuten van het vliegveld.

Er vlogen veel vliegtuigen over maar totaal geen last van gehad. Eten was heerlijk en genoeg keuze. Personeel was vriendelijk. En de animatie ontzettend leuk! Overdag veel activiteiten rond om een van de zwembaden maar er waren genoeg andere zwembaden om je terug te trekken .

Wij hebben geen kinderen maar we zagen wel dat er genoeg te doen was. Een prachtig kinderbad met veel toestellen en de kidsclub.

Je mag in tijdens je verblijf in 2 verschillende allacart restaurants beide 1 x eten. Dit is ook een aanrader.

Enige nadeel. Een ongelofelijke riool lucht in de badkamer en soms in de hele hotel kamer.

Maar dit is geen reden hier niet heel te gaan. Fantastisch hotel met genoeg te doen en zien in de omgeving.

Ga ook zeker naar de aquaria in Gouves en cherso!

heel leuke vakantie gehad

fam audenaert
13-6-2018

goede ligging , heel vriendelijk personeel , heel lekker eten , veel variatie , kindvriendelijk en staan altijd klaar om te helpen ,zijn er problemen of is iets stuk er wordt steeds een snelle oplossing gezocht

Echt voor herhaling vatbaar!

Bianca
16-5-2018

En heel gezellig resort. Het eten was erg goed en afwisselend. Personeel vriendelijk en het zwembad klein, maar heel prima.

Er was een hele leuke animatie ploeg, die erg hun best deden om iedereen te vermaken en erbij te betrekken. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Loes en Olivia
13-5-2018

Absolute aanrader. Goede prijs/kwaliteit. Erg leuk zwembad voor kinderen met leuke glijbanen, die niet vervelen. Erg klantvriendelijk.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Resort Gouves Park in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Resort Gouves Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.