Hotel Holiday Resort Gouves Park

9.5Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Gouves

9.5Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Resort Gouves Park voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang

Gouves Park Holiday Resort in Kreta is makkelijk te bereiken vanaf het vliegveld (20 minuten). Het hotel ligt dicht bij zee en overdag zijn er veel activiteiten om en rond het zwembad. In een mooi kinderbad met veel toestellen en de in kidsclub vermaken de kids de hele dag. Een aanrader is het bezoeken van de aquaria in Gouves en Cherso.

1143 reviews over Hotel Holiday Resort Gouves Park

• 9Ben Sormani26-09-2020

Aanrader voor strandgangers en zwembadfans!

Een groot, net resort met meer dan genoeg zwembaden, waaronder ook een zwembad met waterglijbanen en twee kinderbaden.

Driemaal per dag een ruim, divers buffet waar altijd een aantal verschillende Griekse gerechten te proeven zijn. De kwaliteit is naar verwachting bij All-inclusive. Niet het beste, wel lekker. Maar belangrijker nog: Verse pizza en broodjes gyros, die ik stiekem nog lekkerder vond dan eten in het restaurant.

Er zijn van allerlei soorten frisdranken, longdrinks, cocktails (in beker), thee en koffie te bestellen die onderdeel zijn van het all-inclusive pakket. Uiteraard zijn er ook betaalde cocktails die zeker het proberen waard zijn.

De kamers zijn netjes, de douche is netjes, de bedden liggen fijn. Vriendelijk personeel, ondanks het aantal gasten weten ze je toch te herkennen.

Kortom, het resort is enorm mooi. De omgeving eromheen is wat kaal/leegstaand helaas, maar het resort bood voldoende vermaak.

• 9Lisa26-09-2020

Heerlijke zonvakantie

Het is een mooi, groot park met veel zwembaden, glijbanen en fijne ligbedjes. Bij de zwembaden lopen vriendelijke life guards rond en ook heeft het animatieteam overdag leuke activiteiten in petto.

In dit park kan je 3 keer per dag lekker eten, er is voor ieder wat wils. Ook zijn er door de dag heen lekkere hapjes te krijgen zoals sandwiches, ijsjes, toetjes en broodjes gyros.

In de avond is er een kinderdisco en daarna een show die elke dag verschillend is. Ook is er de mogelijkheid om tot 23.00 drankjes te drinken op één van de terrassen (na 23.00 tegen betaling).

Dit park heeft veel faciliteiten voor kinderen, maar ook volwassenen kunnen zich hier goed vermaken en lekker tot rust komen.

• 8Chris12-09-2020

Genieten

Alles inclusief, goed eten en drinken, leuk waterpark veel zwembaden. Kort bij het strand, genoeg excursies.

• 6Melanie02-09-2020

Niet meer terug

Wij waren omgeboekt naar dit hotel, wij hadden eigenlijk Royal Belvedere en dit zou een vergelijkbaar hotel zijn, nou dus niet! De kamer was zo oud, badkamer ook oud en niet proper. Bed was heel slecht. Toen we vroegen voor een andere kamer zou ons dat €60 per dag kosten! We hoorde van meerdere dat de kamers erg slecht waren in het “oude” gedeelte. Het nieuwe was volgens horen zeggen wel prima. Het ligt heel erg afgelegen weinig te beleven.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Zijlstra13-08-2020

Hotel is mooi en schoon. Waterpark is erg leuk , en het eten is prima. Strand is op loopafstand maar is niet een mooi strand. Personeel is erg vriendelijk en het animatie team is goed!

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Casper05-08-2020

Fantastisch hotel top service

Het is een zéér schoon hotel met heerlijke en gevarieerd eten uitstekend service en veel activiteiten. Zeker een aanrader en wij komen absoluut terug..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 3Bob19-01-2020

Goedkoop is duurkoop!

Aftanse bende. Lopend door de eetzaal geeft je het gevoel alsof je in het huis van bewaring zit. Het is ellebogenwerk om jezelf en je kids van stoelen, tafel en wat eten te voorzien. Je all inclusive festival bier kan je zelf tappen in een festival plastic bekertje. Jeuhj! Dagelijks word je bij het zwembad omhangen met een sterke rioollucht.

Park ligt redelijk ver van de bewoonde wereld. Daar omheen is het een dorre, onafgemaakte bende.

Wij hebben regelmatig de boel ontvlucht met een huur auto en hebben de mooie strandjes en lekkere eettentjes opgezocht, want Kreta heeft veel meer te bieden dan deze vreetbunker doet vermoeden. Of wij nog eens terug gaan? Dacht het niet!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2019
    10knops guido27-09-2019

wij komen hier al 20keer

alles goed het personeel is zeer vriedelijk

Gereisd met partner in september 2019

• 6Stephanie25-09-2019

Net voldoende

Groot en heel druk hotel. Eten is prima, voor ieder wat wils. Behalve voor vegetariërs, die kunnen vaak alleen kiezen uit kale pasta met saus of salades. Het hotel is gericht op gezinnen en niet geschikt voor stellen die de rust willen opzoeken. Het restaurant is massaal en heel druk, harde muziek bij het zwembad en gehuil van kinderen. Voor lighanddoeken, bepaalde drankjes, bagage beveiligd opruimen en strandbedjes moet je bijbetalen. De strandbedjes kosten 5 euro per dag. Schoonmaak van de kamer is net voldoende en schoonmaak van de algemene sanitaire ruimtes onvoldoende. Wij hadden voor 1 nacht een upgrade naar een luxe familiekamer met besloten zwembad en die kamer was wel heel schoon. Ik heb vanwege mijn reuma bij aankomst gevraagd om een topmatras. Deze zou direct op bed worden gelegd. Na 5 keer in een week het opnieuw gevraagd te hebben, kreeg ik het nog steeds niet. Ondanks toezeggingen van de receptie.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Robin21-09-2019

Prima, locatie wat afgelegen

mooie locatie, top zwembaden, gyros tussendoor, keuze eten genoeg

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

Hotel Holiday Resort Gouves Park info