Hotel Aphrodite Beach

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

Kom heerlijk tot rust bij Aphrodite Beach Club dat net buiten Chersonissos ligt. Nemen jullie een duik in het zwembad of lopen jullie naar het strand voor een lekker stranddagje? Het kan allebei. Ben jij benieuwd of Hotel Aphrodite Beach Club iets voor jou is? Lees dan met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zitten jullie goed bij Aphrodite Beach Club Kreta. Het hotel heeft namelijk twee buitenbaden, een kinderbad en een binnenbad. Hier vermaken de kids zich wel. Dan kun jij mooi genieten van een koud drankje op je ligbedje. Jerome schrijft: ‘De zwembaden zijn heel mooi, maar helaas ook hier weer handdoekje leggen. Wel voldoende bedden en deze kun je er gewoon tussen plaatsen. Het grote zwembad is een zoutwaterbad en deze is wat luxueuzer. Je kunt koffie of drank in kop of glas drinken op het terras wat er bij hoort. De andere twee chloorbaden zijn ietsje verder weg, maar wel heel leuk voor kinderen. Hier kunnen ze zelf ijs scheppen in plastic bekers!’

Als de kinderen uitgespeeld zijn in het zwembad, kunnen ze verder spelen in de speeltuin of bij de miniclub. Willen jullie iets met z’n allen doen? Dan kunnen jullie elkaar uitdagen op een van de sportvelden. Wie gaat er winnen?

Restaurant

Bij Hotel Aphrodite Beach Club verblijf je op basis van all-inclusive. Je kunt ontbijten, lunchen en dineren in het buffetrestaurant. Voor drankjes kun je terecht bij een van de drie bars. Reviewer Wijnbelt schrijft hierover: ‘Het restaurant is uitstekend voor ieder, veel keuze uit het eten en elke dag zit er wel wat anders bij. Je kan net zoveel drinken als je wil en de bediening is aardig. Ze zijn heel vriendelijk en komen af en toe een praatje met je maken!’

Kamers

Aphrodite Beach Club Kreta biedt verschillende soorten kamers aan. De gasten schrijven dat de kamers in het hoofdgebouw beter zijn dan in het bijgebouw. Wendy schrijft ook: ‘Boek wel een luxere kamer, die zijn echt geweldig!’ De kamers in het hoofdgebouw zijn pas gerenoveerd, maar Kees vindt de kamers in het bijgebouw ook niet slecht: ‘We hadden een kamer in het bijgebouw gekregen. Deze gedateerde voordeelkamer is ons prima bevallen. Inderdaad eenvoudig maar keurig schoon, het wordt dagelijks schoongemaakt. De kamers hebben een prima douche, goede airco en een balkon met uitzicht op zee!’

Ligging

Aphrodite Beach Club Kreta heeft een rustige, centrale ligging. Je loopt zo het strand op, waar je heerlijk een dagje kunt vertoeven. Op 200 meter ligt Gouves, een stadje met leuke winkels, barretjes en restaurants. Als je de drukte op wilt zoeken, kun je naar de hoofdstad Heraklion (15 kilometer) of naar de bruisende stad Chersonissos.

Grietje schrijft: ‘Er is een leuke winkelstraat dichtbij. Het Dinopark is ook erg leuk met de kinderen, ook het aquarium is een aanrader. Ga niet in het treintje, dit is zonde van je geld (9 euro pp). Je ziet alleen maar rommel. Het strandje is mooi, locatie van het hotel vonden wij ook prima’.

133 reviews over Hotel Aphrodite Beach

• 6Astrid10-10-2019

Niet meer, nooit weer.

Als je de voordeel kamer boekt dan kom je in de niet gerenoveerd gebouw, wat erg verouderd en vies is, het ligt afgezonderd van het hotel.in de omgeving is echt niks te doen, er zijn wat winkeltjes maar die heb je zo bekeken. handdoeken met borg en wissel om de dag. Eten genoeg maar lauw tot koud, wat erg jammer is, pizza smiddags top.mijn kamer lag in t bijgebouw tegen over de car verhuur die snachts grote lampen laat schijnen waardoor je kamer verlicht is, gordijnhield dat niet tegen.hotel personeel erg vriendelijk op n paar na. Eens maar niet weer. 3* hotel en. Niet 4.

Alleenreizend

• 2Thijs02-09-2019

Nooit meer

Personeel niet netjes, goedkope cocktails (tenzij je extra betaald) koffie vies (tenzij je extra betaald) kamers zeer matig, ligging niet heel gunstig. Eten vrij slecht en meestal lauw of zelfs koud (vlees niet gaar) WiFi slecht (bijgebouwen zelfs geen) :(

• 5Van Burken02-09-2019

Voldoet niet aan verwachtingen

Je word misleid door de foto’s die op de site staan. Het hotel is heel erg basic zonder enige luxe en achterstallig onderhoud. De zwembaden zijn veel kleiner dan op de foto’s en de ligbedden zijn altijd bezet (als je geen handdoeklegger bent). Het ontbijt is prima maar diner is slecht. Het diner is gaarkeuken en niet goed bereid, echt niet lekker. De drankjes bij all inclusieve zijn ook matig. Kleine cocktails en heel smerige koffie. Ze hebben wel een goede koffiemachine maar daarvoor moet je bijbetalen. Er staat dat het hotel bij winkels, bars en strand ligt.. het “strand” is heel erg klein en aan een drukke weg, wij hebben hier niet gelegen. De winkels en bar zijn eigenlijk een paar vervallen souvenirs winkels en barretjes, stelt niks voor. Weinig te doen op loopafstand. We zijn blij dat we een auto hebben gehuurd zodat we er elke dag op uit konden en zo hadden we toch een leuke vakantie, dit is geen resort om dagen te relaxen.

• 8fam. Panman15-08-2019

als je geen luxe wenst dan is t prima

prima hotel. we waren tevreden. maar het had niets over.... all in tot 23 uur was voor ons te vroeg.

Met vrienden

• 5Ha10-08-2019

Niet voor strand en zee liefhebbers.

Hotel ziet er opzich prima uit. Kamer schoon maar een superior kamer is niet luxe, eerder basis. Eten is gaar keuken voedsel, niet erg speciaal. Het hotel staat wel tussen verkeer en oudere gebouwen. De bar die echt in het zwembad staat, is geen barman. Stadje niet heel spannend. Op de foto’s van de site lijkt het strand vrij groot. Dit is echter een klein baaitje waar iedereen hutje mutje ligt. Wij hadden een nachtvlucht, waardoor we wat meer uitsliepen. Om 11 uur was in heel het hotel geen bedje meer te krijgen. Alles gereserveerd met handdoeken. Dus de situatie was, 5e rangs bij het zwembad, langs de weg met razende auto’s om je oren. Als strandmens kom ik hier echt nooit meer. Geen vakantie gevoel voor mij op deze manier.

• 7Ymke15-07-2019

Prima hotel maar er zijn verbeterpunten

Prima hotel op prima locatie. Vanuit het hotel zie je elke avond een mooie zonsondergang en je zit heerlijk aan zee. Personeel was vriendelijk en eten was lekker.

We hebben echter wel wat verbeterpunten: - de superieur kamer was niet superieur maar eerder standaard of basic. Alles wat je nodig hebt stond er maar ook niks meer. Bad/douche en spiegel waren zelfs erg oud/verkleurd. En dit terwijl er ook nieuwe kamers gebouwd waren (met zwembad eraan vast en zonder) waar je géén optie op kon nemen op de website en waar gasten dus zomaar geplaatst werden. Die hadden geluk.. - er waren ontzettend veel “handdoek leggers” vóór 7:30 terwijl er duidelijk staat dat de handdoeken hiervoor weggehaald zouden worden? Oneerlijk tegenover de mensen die wel wachten tot het mag. - er werd voor veel dingen een borg gevraagd; bijv de zwembad handdoeken waren per stuk 20(!!),- en naar de sportschool 10,- borg.

• 8Jessy02-07-2019

Super gezellig !!

Iedereen is heel vriendelijk, barman Antonius is de max!!

Anders

• 9Cassaro27-04-2019

Genieten, genieten!!

Leuk hotel wat stap voor stap gerenoveerd wordt. We hadden een familie suite die mooi gerenoveerd is (kamer335). Ook het restaurant is gerenoveerd met mooi buffet. De kamers zijn wel gehorig, maar dat is bij ieder hotel zo. Er was nog geen animatie daardoor heerlijk rustig. Binnenzwembadje mochten de kinderen ook gebruik van maken. Buitenbaden waren nog wat koud, maar de kids vonden het heerlijk.

Met jonge kinderen

• 2018
    8Helene01-11-2018

Voor herhaling vatbaar. 10 min van de luchthaven

Prima hotel, veel duitsers en engelse. Alleen die handdoeken op de ligbedden😬😬😬 Dit zou verboden moeten worden, handdoeken lagen er voor 9 u al en kwamen pas om 15 u, aso.

Met oudere kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8H.Smit28-10-2018

Zeer goed

Het hotel was zeer goed het eten was voortreffelijk de ontspanninguimten prima. De kamer op zich viel iets tegen. Was gelegen op de begane grond met een klein balkon met een hoog muurtje zodat je werkelijk niets kon zien als je daar zat. Over het algemeen zijn we te vreden over de reis en vinden dat we gelet op de kwaliteit en de prijs zeer goed zijn behandeld.

Geboekt bij vakantiediscounter

6 tips over Hotel Aphrodite Beach

• Limburg, 04-02-2012

watercity waterpark echt aan te bevelen erg leuk voor een dag! zo in omgeving wel leuk voor te wandelen. jammer van de vele armoede die je ziet!. De black rose piraten bood erg leuk gedaan, ze moet wel zeebenen hebben. crete museum ook erg interessant. chersonissos veel winkels bijna allemaal het zelfde spul maar toch leuk voor een dag heen te gaan. ook sint nicolaos moet ontzettend mooi zijn. voor ons te ver van het hotel. heraklion erg mooi en goed met de bus te bereiken.

• Fam. Stammes, 11-05-2014

Ga met een huurauto op pad !!

• johan, 18-10-2011

Huur 'n wagen en rij héél de oostkant van Kreta af; zeker de moeite! Vai, Zakros, Agios Nikolaos, Ierapetra, Plateau van Lassithi, Sissi en Sittia; zijn plaatsen die de moeite waard zijn om te bezoeken...

5 vragen over Hotel Aphrodite Beach

• Sherilyn, 07-08-2018

Ligbedden en cocktails

Goedemorgen, zijn de ligbedden bij het zwembad gratis, of moet je hier voor betalen? En zijn er veel cocktails bij het all-inclusive inbegrepen, of maar enkele

• Marian, 02-09-2017

Hebben ze handdoeken service?

Hebben ze hier handdoeken service? (Tegen borg badhanddoek voor bij zwembad)

Groet, Joep

• Annelie93, 21-07-2015

Wat is het mooiste strand vlakbij? Is iemand wel eens met de auto naar Balos beach of Elafonissi gereden?

Wat zijn echte bezienswaardigheden of activiteiten die je zeker niet kan missen? :)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand25 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Grieks, Internationaal

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen