Hotel aan zeeWeer vandaag27°20°
8,1

Wat vakantiegangers zeggen

Kom heerlijk tot rust bij Aphrodite Beach Club dat net buiten Chersonissos ligt. Nemen jullie een duik in het zwembad of lopen jullie naar het strand voor een lekker stranddagje? Het kan allebei. Ben jij benieuwd of Hotel Aphrodite Beach Club iets voor jou is? Lees dan met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zitten jullie goed bij Aphrodite Beach Club Kreta. Het hotel heeft namelijk twee buitenbaden, een kinderbad en een binnenbad. Hier vermaken de kids zich wel. Dan kun jij mooi genieten van een koud drankje op je ligbedje. Jerome schrijft: ‘De zwembaden zijn heel mooi, maar helaas ook hier weer handdoekje leggen. Wel voldoende bedden en deze kun je er gewoon tussen plaatsen. Het grote zwembad is een zoutwaterbad en deze is wat luxueuzer. Je kunt koffie of drank in kop of glas drinken op het terras wat er bij hoort. De andere twee chloorbaden zijn ietsje verder weg, maar wel heel leuk voor kinderen. Hier kunnen ze zelf ijs scheppen in plastic bekers!’

Als de kinderen uitgespeeld zijn in het zwembad, kunnen ze verder spelen in de speeltuin of bij de miniclub. Willen jullie iets met z’n allen doen? Dan kunnen jullie elkaar uitdagen op een van de sportvelden. Wie gaat er winnen?

Restaurant

Bij Hotel Aphrodite Beach Club verblijf je op basis van all-inclusive. Je kunt ontbijten, lunchen en dineren in het buffetrestaurant. Voor drankjes kun je terecht bij een van de drie bars. Reviewer Wijnbelt schrijft hierover: ‘Het restaurant is uitstekend voor ieder, veel keuze uit het eten en elke dag zit er wel wat anders bij. Je kan net zoveel drinken als je wil en de bediening is aardig. Ze zijn heel vriendelijk en komen af en toe een praatje met je maken!’

Kamers

Aphrodite Beach Club Kreta biedt verschillende soorten kamers aan. De gasten schrijven dat de kamers in het hoofdgebouw beter zijn dan in het bijgebouw. Wendy schrijft ook: ‘Boek wel een luxere kamer, die zijn echt geweldig!’ De kamers in het hoofdgebouw zijn pas gerenoveerd, maar Kees vindt de kamers in het bijgebouw ook niet slecht: ‘We hadden een kamer in het bijgebouw gekregen. Deze gedateerde voordeelkamer is ons prima bevallen. Inderdaad eenvoudig maar keurig schoon, het wordt dagelijks schoongemaakt. De kamers hebben een prima douche, goede airco en een balkon met uitzicht op zee!’

Ligging

Aphrodite Beach Club Kreta heeft een rustige, centrale ligging. Je loopt zo het strand op, waar je heerlijk een dagje kunt vertoeven. Op 200 meter ligt Gouves, een stadje met leuke winkels, barretjes en restaurants. Als je de drukte op wilt zoeken, kun je naar de hoofdstad Heraklion (15 kilometer) of naar de bruisende stad Chersonissos.

Grietje schrijft: ‘Er is een leuke winkelstraat dichtbij. Het Dinopark is ook erg leuk met de kinderen, ook het aquarium is een aanrader. Ga niet in het treintje, dit is zonde van je geld (9 euro pp). Je ziet alleen maar rommel. Het strandje is mooi, locatie van het hotel vonden wij ook prima’.

126 reviews over Hotel Aphrodite Beach in het Nederlands

Prima hotel maar er zijn verbeterpunten

Ymke
15-7-2019

Prima hotel op prima locatie. Vanuit het hotel zie je elke avond een mooie zonsondergang en je zit heerlijk aan zee. Personeel was vriendelijk en eten was lekker.

We hebben echter wel wat verbeterpunten: - de superieur kamer was niet superieur maar eerder standaard of basic. Alles wat je nodig hebt stond er maar ook niks meer. Bad/douche en spiegel waren zelfs erg oud/verkleurd. En dit terwijl er ook nieuwe kamers gebouwd waren (met zwembad eraan vast en zonder) waar je géén optie op kon nemen op de website en waar gasten dus zomaar geplaatst werden. Die hadden geluk.. - er waren ontzettend veel “handdoek leggers” vóór 7:30 terwijl er duidelijk staat dat de handdoeken hiervoor weggehaald zouden worden? Oneerlijk tegenover de mensen die wel wachten tot het mag. - er werd voor veel dingen een borg gevraagd; bijv de zwembad handdoeken waren per stuk 20(!!),- en naar de sportschool 10,- borg.

Super gezellig !!

Jessy
2-7-2019

Iedereen is heel vriendelijk, barman Antonius is de max!!

Gereisd Anders in januari 2019

Genieten, genieten!!

Cassaro
27-4-2019

Leuk hotel wat stap voor stap gerenoveerd wordt. We hadden een familie suite die mooi gerenoveerd is (kamer335). Ook het restaurant is gerenoveerd met mooi buffet. De kamers zijn wel gehorig, maar dat is bij ieder hotel zo. Er was nog geen animatie daardoor heerlijk rustig. Binnenzwembadje mochten de kinderen ook gebruik van maken. Buitenbaden waren nog wat koud, maar de kids vonden het heerlijk.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Voor herhaling vatbaar. 10 min van de luchthaven

Helene
1-11-2018

Prima hotel, veel duitsers en engelse. Alleen die handdoeken op de ligbedden😬😬😬 Dit zou verboden moeten worden, handdoeken lagen er voor 9 u al en kwamen pas om 15 u, aso.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Zeer goed

H.Smit
28-10-2018

Het hotel was zeer goed het eten was voortreffelijk de ontspanninguimten prima. De kamer op zich viel iets tegen. Was gelegen op de begane grond met een klein balkon met een hoog muurtje zodat je werkelijk niets kon zien als je daar zat. Over het algemeen zijn we te vreden over de reis en vinden dat we gelet op de kwaliteit en de prijs zeer goed zijn behandeld.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Relaxed verblijf

Ank
22-10-2018

Mooi en net hotel. Vriendelijk personeel. Enige minpuntje aan het hotel is dat de kamers erg gehorig zijn.

Heerlijke vakantie

S. Rietveld
18-10-2018

Het is een heel goed hotel met elke dag zeer gevarieerd eten. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Alleen in de avonden heb je hier weinig te doen want er zijn maar weinig winkeltjes en die liggen ook nog pal aan de weg waar auto.s en vrachtauto.s rijden

Gereisd Met partner in oktober 2018

Ontzettende prijsverhogingen!

Familie
15-10-2018

Erg druk, lange wachttijden met eten en drinken halen,eten was verder prima. voor dezelfde vakantie in 2016 betaalde we 2 derde van de prijs van nu..nu gekeken wat we nu zouden moeten betalen voor een zomervakantie in juli 2019 en dat zou bijna het dubbele zijn van wat we in 2016 betaalde! Vind het asociaal om bijna 6000 euro te betalen om vervolgens een half uur in de rij te moeten staan voor een drankje.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Super

Wendy
10-10-2018

Super goed hotel. Zeker een aanrader. Boek wel een luxere kamer die zijn echt geweldig. Ontbijt en lunch zijn super. Diner is wat minder keuze maar kwalitatief goed.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Doe wat aan die kamers, verder prima hotel.

Carla
25-9-2018

Wij zaten in het bijgebouw, hier hadden wij niet op gerekend. Geen wifi op de kamer, geen toiletborstel en geen waslijn. Behoorlijk verouderd. De matrassen zijn zeer pijnlijk, de veringen zie je de volgende dag gewoon in je lijf staan. Als je hier naar toe gaat kun je aan de werkster een matrasje vragen als je ook zo'n slecht matras hebt.

Verder was de keuken zalig "yummie-yummie". Het personeel was ook behulpzaam en vrolijk.

Gereisd Met partner in september 2018

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand25 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Grieks, Internationaal

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieGras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aphrodite Beach in Gouves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aphrodite Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.