Appartement Elounda Water Park Residence

Griekenland, Kreta, Elounda

8.3Fantastisch

• 7.7Inrichting
  • 8.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Elounda Water Park Residence voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

77 reviews over Appartement Elounda Water Park Residence

• 2019
    9Hans van ruyskensvelde05-10-2019

Prachtig hotel met vriendelijk en hulpzaam personeel mooie kamers lekker eten een aanrader! Verscheidene zwembaden voor jong en oud en goede ligzetels met prachtig uitzicht !🙂

Beste Hans,

Hartelijk dank om ons uw feedback te bezorgen over uw verblijf in Elounda Water Park Residence Hotel. Wij zijn verheugd om te lezen dat we erin geslaagd zijn om u een fantastische vakantie te bezorgen.

Wij hopen alvast om u nogmaals te mogen ontvangen zodat we onze Griekse gastvrijheid wederom mogen aanbieden.

Hartelijke groeten van het management

Gereisd met partner in september 2019

• 10Rosette05-10-2019

Subliem

Het is fantastisch hoe goed we worden opgevangen door het personeel. Ze staan altijd paraat met een glimlach. In nood zijn ze de eerste om ons te helpen en een oplossing te vinden. Ik kom zeker en vast terug!

Beste Rosette,

Dankuwel voor het plaatsen van een recensie over uw hotel ervaring in Elounda Water Park Residence Hotel. Uw lofzang en maximale score bezorgt ons veel voldoening. We zullen uw complimenten over ons personeel aan hen doorgeven.

Wij hopen alvast om u opnieuw te mogen verwelkomen zodat we een nieuwe mogelijkheid hebben om u een sublieme vakantie te bezorgen.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Carine04-10-2019

Geweldige vakantie in Elounda

Het uitzicht vanuit dit hotel is schitterend. Er is enorme gastvrijhheid wat je als gast zeer welkom voelt. Dat er Nederlands sprekend personeel is, vind ik een echt pluspunt. Ik kom absoluut terug naar dit hotel.

Beste Carine,

Bij deze willen wij u danken om de tijd te nemen om een recensie te schrijven over uw verblijf in Elounda Water Park Residence Hotel. Het lezen van uw maximale score maakt ons enorm trots.

Wij nodigen u graag uit voor een nieuw verblijf zodat we u wederom een memorabele vakantie kunnen bezorgen.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Gunnar02-10-2019

Subliem! Een echte aanrader...

Een echte aanrader. Meer dan 4 sterren waard. Heb een verblijf gehad waar ik nog niet durfde van dromen. Uitstekende keuken, uiterst gemotiveerd personeel. Persoonlijk onthaal en waar eigenaar en zijn zonen meewerken in het hotel. Nog nooit zo'n familiale sfeer mogen ervaren, hier kunnen vele 5 sterren hotels niet aan tippen. Alle faciliteiten zijn aanwezig. Ik kom zeker terug... Special thanks to Maria, Georgos, Ilyas, Yiannis ans sons!

Beste Gunnar,

Hartelijk om de tijd te nemen om een recensie te plaatsen over uw verblijf in Elounda Water Park Residence Hotel. Het geeft ons erg veel voldoening om zulke complimenterende woorden te lezen.

Wij hopen van harte om u en uw vrouw weldra opnieuw te mogen ontvangen in ons hotel zodat we samen nieuwe fijne vakantieherinneringen kunnen creëren.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Sofian24-09-2019

Een verborgen parel in de baai van Elounda.

DIt geweldige familieresort is een verborgen parel. Wij waren hier 3 volle weken en vonden elke dag fantastisch en gaan weer terug ! Het uitzicht op de Elounda baai is in 1 woord fenomenaal! Iedere ochtend zo wakker worden?Onbetaalbaar. De wandeling de heuvel op naar je kamer kan pittig zijn als je slecht ter been bent. Echter, was het fijn dat je van de shuttle gebruik kan maken. Kamers zijn heel schoon en personeel is attent. Het keuzearsenaal bij het eten ( halfpension) is niet groot, maar zeker smaakvol, vers en restaurantwaardig. Wij hebben echt genoten van de lekkere salades. Voor ons als gezin (3 kids 1,4,6jr) is vakantie het zoeken van rust en op elkaar gefocust zijn belangrijk.Er is genoeg vermaak voor de kinderen (animatie+kidsclub zijn nog wel een beetje zoekende). Het is een overzichtelijk familiehotel, waardoor het snel vertrouwd wordt :)
    boekingsadvies voor de twijfelaar? Gewoon DOEN!

Management, HOTEL MANAGER, 28-09-2019

Beste Sofian,

Graag willen wij u danken om een gedetailleerde recensie te plaatsen over uw verblijf in Elounda Water Park Residence Hotel. Uw lofzang doet ons glunderen. Langs onze zijde willen wij u meedelen dat we erg genoten hebben van jullie gezelschap in ons hotel.

Wij hopen alvast om jullie allen nogmaals voor drie weken te mogen ontvangen zodat we onze Griekse gastvrijheid wederom mogen aanbieden.

Hartelijke groeten van het management

• 5Linda Dijkstra28-08-2019

Leuk voor 1 keer.....

Hotel: Niet geschikt voor jonge gezinnen. Alles is zeer stijl en niet begaanbaar met een kinderwagen. All inclusief is redelijk. Frisdrank is erg zoet of erg waterig. Machines staan niet goed afgesteld. Eten is matig, weinig Grieks aan. Personeel in het restaurant is zeer vriendelijk. Lopen constant rond om alles schoon te houden en bij te vullen. Zwembaden zijn zout water (zwemt niet fijn). Wel meer dan genoeg bedjes om op te liggen. Bij aankomst een kamer gekregen (familiekamer) die niet aan onze wensen voldeed. Kleine airco die het niet deed. Geen ramen open kunnen doen vanwege de keiharde muziek van de animatie. Na een klagen een andere kamer gekregen. Na 6 dagen klagen over de wifi die er zou moeten zijn, de hoop opgegeven dat het gemaakt zou worden. Erg slecht dat hier niets aan gedaan wordt. Animatie voor kids is leuk. Muziek mini disco staat echt veel te hard. Je moet een auto hebben, hotel ligt zeer afgelegen.

Management, HOTEL MANAGER, 19-09-2019

Beste Linda

Wij danken u om de tijd te nemen om deze recensie te schrijven en voor uw mooie woorden over ons personeel.

Wij moedigen onze gasten steeds aan om de receptie te voorzien van feedback en te informeren over mogelijke verzoeken. Het is namelijk zo dat we dan op het moment zelf kunnen bekijken hoe we deze verzoeken kunnen inwilligen om zo een memorabele vakantie ervaring kunnen aanbieden.

Verwijzend naar uw opmerking over de kamer, aangezien de kamer types verschillen qua interieur, grootte etcetera, trachten we telkens om de gasten te voorzien in hun accommodatie wensen wanneer deze bekend gemaakt worden aan de receptie.

Inzake de wi-fi, zoals we u hadden toegelicht was er een euvel in een specifiek gedeelte van het hotelcomplex vanwege de internetprovider, wat evenwel verholpen werd en door u werd bevestigd.

Aldus, betreuren we deze recensie omdat we van de indruk zijn dat deze recensie geen reflectie is van het service niveau we trachten te bieden, noch een reflectie is van de feedback die u ons bezorgde over uw verblijf bij uw vertrek. Daarom willen we u en uw familie graag wederom verwelkomen in Elounda voor een nieuwe vakantie ervaring zonder enige zorgen.

• 8Patricia van Eldik24-08-2019

Lekker kunnen relaxen

Wij hebben een fijne vakantie gehad. Mooie en ruime kamer met een prachtig uitzicht. Het hotel ligt tegen een helling aan dus flink klimmen naar boven (lijkt mij niet handig met bijv een buggy....veel trappetjes). Er rijdt ook een golfkarretje om je eventueel naar je kamer te brengen. Eten is prima. Voldoende variatie en genoeg keuze. Meerdere zwembaden (zout water;duikbril aan te raden voor kids).Voldoende bedjes. Strand en centrum te bereiken met een taxi of busje van het hotel. Wij hebben naast het relaxen bij het zwembad nog wat dingen in de omgeving gedaan: waterfietsen, lepra eiland bezocht, boottocht gemaakt en we zijn met een treintje de bergen in geweest. Deze activiteiten zijn goed te doen met jongere kids.

Beste Patricia,

U bent erg bedankt om Elounda Water Park Residence Hotel uit te kiezen voor uw verblijf. Het lezen van uw positieve recensie doet ons goed. Het was voor ons een groot plezier om u en uw familie te mogen ontvangen en we hopen jullie in de nabije toekomst wederom te verwelkomen in Elounda.

• 8Fam. Munsterman23-08-2019

Prima hotel met goed eten en leuke animaties.

Wij hebben ons afgelopen week prima vermaakt in dit mooie hotel. Bij aankomst (12 uur) konden we meteen al gebruik maken van ons all- in arrangement. Aangezien het hotel op een helling gebouwd is, is het veel trappen lopen. Er is wel een service die je met een golfkar van en naar je kamer kan brengen. Er is 7x per dag een gratis shuttle bus naar het dorpje. Is eventueel ook lopend te doen of taxi (6 euro). In de kamer wordt alleen het nodige schoongemaakt. Dit kan wel wat beter. Het eten is prima en er is veel keus. Er zijn per dag altijd wel weer nieuwe gerechten te vinden. De zwembaden zijn mooi en strandbedden in overvloed. Let wel op dat ze zoutwater gebruiken. Voor kinderen dus handig om een duikbrilletje mee te nemen. De animaties zijn leuk, met elke avond kinderdisco. De fakir & fire avond is ook aan te bevelen. Transfer naar het vliegveld is 2 uur. Al met al een hele leuke vakantie gehad, dat we zo nogmaals willen beleven!

Beste familie Munstermans,

Dank jullie wel om een vakantie door te brengen in Elounda Water Park Residence Hotel. Wij vonden het een waar genoegen om julle drietjes te mogen ontvangen en appreciëren jullie positieve recensie. Wij gaan absoluut met jullie akkoord dat de "Fire & Fakir Show" door onze animatoren aan te bevelen is.

Beste wensen van het management

• 8Josine Cundari21-08-2019

Ontspannend weekje voor 2 mama's met de boys.

Een reisje voor wie wil onthaasten terwijl de kids in alle vrijheid kunnen genieten van de waterpret. Het uitzicht was top. Alles verliep er vlotjes, nooit het gevoel gehad dat het echt druk was. Een gezellig familiehotel. Door de ligging ook wel uniek in zijn soort. Zalig om 's morgens langs de kuststreek te gaan lopen! Ook goed voor mensen met kleine kinderen. Geen grote drukte....rust! Ik zou zeker nog terug willen gaan met bevriende koppels en kids. Je hebt er alles wat nodig is. Prijs/kwaliteit super. De mensen staan ook open voor vernieuwing en groei. De keuken was verzorgd...voor elk wat wils. Een leuk gesprek gehad met de uitbaters over gezonde voeding, iets wat ik belangrijk vind en zeker van deze tijd.

Beste Josine,

Graag willen wij u bedanken om Elounda Water Park Residence Hotel uit te kiezen voor uw last-minute vakantiebestemming. Het is fijn om te lezen dat u het hotel hoog inschat. Wij hebben evenzeer genoten van het gesprek over gezonde voeding in het hotel.

Uiteraard hopen we u en uw twee zonen opnieuw te mogen verwelkomen in Elounda.

Beste groeten van het management

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Hugie2806-08-2019

Nooit meer, mis de Griekse sfeer vriendelijkheid

Als je slecht ter been bent niet heen gaan veel trappen en geen lift aanwezig.Helaas geen Griekse sfeer en niet heel vriendelijk personeel.Wij hadden meer Griekse gerechten verwacht in het restaurant maar helaas was dit nogal westers georiënteerd. Mocht je Grieks willen eten dan moest je in de Griekse taverne wezen waar je voor moet reserveren. Wel kun je de hele middag eten bij het zwembad maar vnl koud. Kamers zijn ruim, met klein keukentje alleen er lopen wel veel mieren ondanks geen zoetigheid aanwezig. Schoonmaak is matig. Alleen de bedden worden opgemaakt. Erg gehorige kamers. bedden en airco zijn goed. Zwembaden zijn prima. Goede bus service naar het stadje gaat meerdere halen per dag. Animatie is aanwezig en probeert er iets leuks van te maken in de avonduren maar helaas is er na de mini disco geen animo voor. Veel Engelse, Frans, en duits talige mensen. In vergelijking met andere hotels waar wij zijn geweest is dit geen 4 sterren waardig hotel.

Management, HOTEL MANAGER, 19-09-2019

Beste Hugie,

We willen u graag danken om de tijd te nemen om uw feedback te schrijven. Constructieve kritiek wordt steeds geapprecieerd aangezien dit onze service enkel maar kan verbeteren.

Betreffende uw opmerking over de steilheid van het hotelcomplex, het hotel is duidelijk geadverteerd als een hotel op een heuvelvlak met twee-etagen bouwblokken verspreid op het domein.

Omtrent uw bemerking over het eten, we respecteren dat iedere cultuur haar eigen voorkeuren heeft en we trachten tegemoet te komen aan een ieders noden. Het hoofdrestaurant biedt een ruime selectie van Griekse gerechten met daarnaast thema avonden om aan gevarieerde keuken aan te bieden.

Wat betreft het Raki & Meze Restaurant, dit restaurant is 7 dagen per week open waarbij je als klant een dag op voorhand een reservantie dient te maken. Inzake het Thalassa restaurant, dit restaurant biedt een ruime variëteit van warme & koude snacks voor gasten die graag hun dag spenderen in het water park.

Aldus doen we ons uiterste best om een memorabele hotel ervaring aan te bieden en betreuren we dat we niet de kans hadden om te voorzien in uw noden. Daarom hopen we op de opportuniteit om u en uw reisgezellen wederom te verwelkomen in het hotel zodat we hier alsnog in mogen slagen.

0 tips over Appartement Elounda Water Park Residence

2 vragen over Appartement Elounda Water Park Residence

• Janet, 06-12-2019 Rapporteren

Oude kinderen

Ik zie in de beoordelingen weinig van gezinnen met oudere kinderen. Is dit resort geschikt voor kinderen in leeftijd van 13 - 17 jaar. Komen die er. Is er animatie voor?

• Patricia, 13-05-2019 Rapporteren

Handdoeken service

Ik begreep dat er handoekkenservice aanwezig is, weet iemand hoe die werkt?? En zijn er foto's beschikbaar van 2 kamer appartement A( bij Sunweb geboekt) Kan de slaapbank verplaatst worden naar de slaapkamer?

Alvast bedankt!

Appartement Elounda Water Park Residence info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
    • Eten en drinkenDiner, Lunch
    • De staf spreektDuits, Engels
    • RokenToegestaan
    • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
    • WaterparkAanwezig
    • Aantal glijbanen3

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand2 km, 20 minuten lopen, 5 minuten met de auto
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGrieks, Internationaal, Italiaans, Regionaal
    • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen