Géén boekingskosten
GriekenlandKretaEloundaAppartementen EloundaAppartement Elounda Water Park Residence

Elounda Water Park Residence

Boek met Zoover

169 Reviews over Elounda Water Park Residence

• 10Tom01-11-2022

Top vakantie

Terug geweest naar elounda waterpark. Was zoals vorige keer weer perfect in orde.

• 10Dorien26-10-2022

Echt familiehotel

Fantastisch verblijf op Kreta! De grootste troef van dit hotel is het personeel. Je voelt duidelijk dat het een familiezaak is, waar je je dan ook meteen thuis voelt. Je kan hen steeds aanspreken voor tips over uitstapjes in de buurt of voor het huren van een auto. Zo hebben we via hen een daguitstap naar Santorini geboekt. Hetgeen zeer goed meeviel qua prijs en fantastisch geregeld was, zeker aan te raden! Het hotel ligt bovenop een heuvel, waardoor je tijdens het eten kan genieten van een prachtig uitzicht. Het buffet is heel uitgebreid en telkens anders, zodat iedereen wel wat vindt. Daarbij is er ook nog een restaurant waar je kan proeven van lekkere Griekse Meze en Raki. Er zijn meerdere zwembaden om uit te rusten in de zon en waar kinderen (en volwassenen) zich kunnen uitleven op de verschillende glijbanen. Indien we nog eens naar Kreta komen, zullen we zeker terug kiezen voor dit hotel!

• 8Edwin Dumarey26-10-2022

Toplocatie

Een prima verblijf gehad. Niets is te veel om het de klant naar zijn zin te maken. Overal vriendelijk personeel, en we hebben lekker gegeten. Het uitzicht is werkelijk prachtig. We gaan zeker nog eens terug.

• 8Ruimte
  • 9Gwosdz Rob26-10-2022

Een hotel waar je je thuis voelt

Reeds het tweede jaar na elkaar dat mijn echtgenote en ik dit hotel bezoeken. Steeds was het een hartelijk aankomen, niet alleen door het personeel maar ook door de eigenaar en diens zonen, Paul en Bard. Het is alsof je niet zomaar een tourist zijt maar een gast als gast. Paul en Bard die, als de tijd het toelaat, komen bij u aan tafel zitten en een babbeltje slaan bij het avondmaal als je past. De kamers worden zeer goed verzorgt en zij die voor de reiniging dienst instaan staan direct gereed als je hulp nodig hebt. Hoewel het hotel tegen een berg op ligt en er veel trappen te doen zijn is er een goede voorziening voor hen die moeilijk te been zijn een shuttle. het eten is goed verzorgt en voor hen die eens een têt a têt willen kunnen terecht in aparte taverne gaan eten van het hotel met bediening zonder meer kost als All-in hebt. De ligging is een prachtig. er is nog veel fijne dingen te vertellen maar dit is voor de eigen ervaring.

• 9Ruimte
  • 9Linda ROTTEY13-10-2022

geweldig

het was een zalige groepsreis naar Elounda Water Park. Genoten van begin tot einde. Heel lekker eten, animatie s'avonds en personeel heel vriendelijk. Het goede weer was ook van de partij. Kortom een zalige vakantie met de vrienden. Directie was heel vriendelijk en heel behulpzaam. Wij komen volgend jaar zeker terug. Zeker een aanrader.

• 9Ruimte
  • 10Wim09-10-2022

Fantastisch mooi hotel met super medewerkers

We hebben een prachtige vakantie ervaren met zeer vriendelijke medewerkers en heerlijk lekker en gevarieerd eten. Bijzonder mooie locatie op een heuvel gelegen met zicht op zee we raden het iedereen aan wij gaan zeker volgend seizoen terug

• 4Thomas fam02-10-2022

Nooit meer!

Wat een teleurstelling! Dit hotel is echt geen 4 sterren waard. Lees je goed in voor je hier naar toe gaat. Zwembad is slecht en gevaarlijk. Randen zijn scherp en kinderen halen zich hier aan open. Eten is slecht en weinig keuze. All in formule is slecht. Wij zijn echt geen klagers, maar dit is zwaar beneden pijl! Zin veel betere hotels te vinden voor een vergelijkbare prijs!

• 5Natuur
  • 9Chris01-10-2022

Top vakantie

Wat heb ik een top vakantie gehad. Alles was naar wens verlopen, heerlijk genoten en memorabele avonden beleefd in dit hotel. Complimenten aan gans het hotel team. Ik kom zeker volgend jaar terug naar Elounda Residence

• 8Natuur
  • 10Christiaan30-09-2022

Genieten!

Het hotel is gelegen op een fantastische plaats. Het uitzicht is indrukwekkend. Zeer gemoedelijke sfeer, smaakvolle keuken, goede kwaliteit van drank, proper, fijne kamer en het meest vriendelijke hotelpersoneel dat ik ooit al heb ontmoet!

• 10Natuur
  • 9Marlies28-09-2022

Heerlijke ontdekking van Kreta

Ik voel me heel erg goed in het hotel. Het is een ideale uitvalsbasis waarvan we heel wat hebben kunnen ontdekken in de streek van Elounda. De kamer is comfortabel, lekker Grieks eten, het hotel personeel zo lief en dienstbaar. Ik droom stiekem al van een volgende vakantie omdat ik nog zoveel wil ontdekken van Kreta.

• 8Natuur

• BarsBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZoutwaterzwembadBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)