Tijdelijk €25 aanbetaling

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

212 Reviews over Villa Vicky

• 9Dinand26-08-2022

Een aanrader: Als fan van dit deel van het eiland super genoten van de gastvrijheid door de familie w.o. gastvrouw Nina van Villa Vicky. Studio voor 2 personen ruim, fijne bedden, alles aanwezig. Begane grond met ruim balkon. Zwembaden heerlijk. Aanrader 2: huur electra fiets onder aan de weg ad €20/stuk/dag. Heerlijk fietsen naar Malia of de andere kant naar Gouves. Autohuur €80/dag ook leuk. Met de bus (vertrekt ook vlakbij Villa Vicky, met een half uurtje ad € 12 retourtje naar Heraklion, je ziet nog ff wat onderweg en met een taxi sla je € 50 stuk, dus een tip. Kortom 14 dagen geweldig naar ons zin gehad mede dankzij Villa Vicky en Sunweb.

• 10Natuur
  • 10Angelique25-08-2022

Het is gewoon thuis komen

Zijn hier al heel vaak geweest, het is gewoon echt thuis komen. Super lieve mensen die dit appartment runnen. Je ziet vele mensen terug keren gewoon omdat het super is. Op Kreta en in Chersonissos is er voor ons maar een appartment waar wij onze vakantie willen verblijven en dat is in VILLA VICKY .

• 10Natuur
  • 9Ruud19-06-2022

Rustig gelegen,goed onderhouden app.complex

Gunstig,rustig gelegen en goed onderhouden appartementen complex, wij hadden een studio,die heeft alles wat je nodig heb,o.a (belangrijk)goede bedden ,6x (8 dgn) schoonmaak en wissel handdoeken,1x bed verschoond. Supermarkt,strand,winkels en diverse restaurants zijn er meer dan genoeg in de omgeving.Dit was onze eerste keer bij Villa Vicky,maar komen zeker nog eens terug. Wij hebben hier 1x geluncht (op vertrekdag)was prima,maar kan daarom eten niet echt goed beoordelen.

-Airco en kluisje moet je voor betalen.

• 9Natuur
  • 9Rickie02-08-2020

Mooie rustige locatie net buiten alle drukte

Villa Vicky is gelegen net buiten alle drukte van Cherso, op 5-10 minuten lopen vanaf Star Beach, supermarkten en restaurants. Prima uitvalsplek om Cherso te gaan ontdekken! Het complex is erg mooi en sfeervol, mooi zwembad erbij en kleurrijke tuin, prima onderhouden allemaal! Wij waren er in de coronatijd, vandaar dat het er zeeeeer rustig was. Onze kamer was voorzien van een woonkamer, keuken, badkamer, slaapkamer, 2 balkons en kledingkast. De huur van de kluis kostte 15 euro voor 11 nachten. Airco kostte 7 euro per nacht. Tip: aan de sleutelbos van de kamer hangt een card voor de stroom in de kamer. Maak deze los van de sleutel en laat deze in de houder zitten, anders heb je geen airco als je de kamer verlaat!! De kamer werd om de dag gereinigd. Minpunt: de matrassen waren redelijk hard, waardoor we elke ochtend met een stramme rug wakker werden. En de eigenaresse mag wat spontaner mogen zijn.

• 10Ciska en Paul06-12-2019

Groots

We komen al 15 jaar bij villa Vicky en het gaat nooit vervelen. Ze doen er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen, na zoveel jaar voelt het als familie en zo wordt je ook behandeld. Echt fantastisch, in Juni 2020 gaan we er weer heen om te genieten .

• 9Marike12-08-2019

Super fijne vakantieweek!

Villa Vicky is absoluut een fijne plek om te verblijven, net buiten de drukte en hectiek van Chersonisos en dichtbij het bergdorpje Koutouloufari waar je heerlijk kunt eten. Ik was samen met mijn zoon en de eigenaren en het personeel doen echt hun uiterste best om je je er snel thuis te laten voelen en zijn zeer behulpzaam en betrokken. Hygiëne is uitstekend, gastvrijheid een dikke tien en het appartementencomplex is niet te groot waardoor het relatief lekker rustig was, ook bij het zwembad. En dat voor het hoogseizoen! We komen heel graag een keer terug!

• 10Imke Regeling10-08-2019

Het is een erg mooie accommodatie voor alle leeftijden. Het heeft een perfecte ligging, op loopafstand van alle toeristische plekjes en faciliteiten. Ook vanuit het plaatsje Chersonissos kun je van alles boeken en zien om de rest van het eiland te ontdekken. Verder is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer zijn prachtig, schoon en elke kamer heeft een ruim balkon. Wij hebben een top vakantie gehad en komen graag nog een keer terug bij Villa Vicky.

• 9bert01-07-2019

toppie

gezellige bar mooi app. complex,viriendelijke eigenaren, veel ruimte

• 9helga poel10-01-2019

Grote appartementen verzorgd mooie plek Gastvrij

• 8Diana Kierkels29-11-2018

top vakantie en verblijf met oudere kinderen.

super schoon, kleinschalig, gemoedelijk, dichtbij levendigheid. Top vakantie gehad met 2 pubers. Zwembad groot genoeg voor aantal app,niet geschikt voor kleine kids ( diep)

Appartement Villa Vicky info

• InternetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)