Appartement Villa Vicky ***

Appartement Villa Vicky
Appartement Villa Vicky
9,1

205 reviews over Appartement Villa Vicky in het Nederlands

Uitstekende acomodatie voor wat oudere mensen

Schiffelers, 20-1-2018

Eenvoudige appartementen maar super schoon

Een fantastische plek

Jaap en Sandra, 28-11-2017

we kunnen eigenlijk geen opmerkingen maken. Verzinnen kunnen we het ook niet!

Wij voelen ons heerlijk thuis daar. Vicky, Anthonis en personeel werken vanuit hun hart, iedereen is welkom en als je behoefte hebt aan een praatje hebben ze daar tijd voor. Het is voor ons een prachtige locatie qua wegennet, met de auto kan je zo alle richtingen op. De busverbindingen zijn op Kreta ook zeer goed. September 2018 zijn we er weer!!

Nu nog even de winter door......

Villa Vicky werkt als een magneet

Jose Jacobs, 14-10-2017

Villa Vicky ligt omgeven door een schitterende tuin in een rustige omgeving aan een iets hellende weg

geweldig

Belinda, 12-10-2017

super schoon complex basic appartement maar alles erop en erin oven koffieapparaat toaster super naar ons zin gehad gezellige bar en personeel en de eigenaresse zeer aardig al met al een super leuke vakantie gehad

Een superfijne vakantie bij Villa Vicky

Jeannette Borsboom, 17-9-2017

Een mooi, net en sfeervol appartementencomplex. Dicht bij Starbeach en het centrum maar toch rustig gelegen.wij en onze kinderen van 18 en 20 jaar hebben echt genoten.

Niet leuk genoeg voor een 2e keer

Xander, 26-8-2017

Leuk appartement, maar eigenaar ziet vooral euro tekens.

De douche hangt los over de kraan (niemand die hier iets over schreef), Uitleg van eigenaar was dat mensen anders te lang douchen.

Met behulp van een rol plakband kom je een heel eind.

Airco kost € 7 p.d, maar je kan hem alleen gebruiken als je in het app. bent. Zodra je weggaat, gaat de stroom eraf dus kom je nog in een warm app. Dit zijn toch heel belangrijke dingen om te weten voor het boeken.

Schoonmaak is dik in orde, zwembad is heerlijk en personeel ook heel erg aardig.

Centrum is nog behoorlijk stuk lopen, en het strand staat vol met (huur)bedden zodat je je handdoekje er niet neer kunt leggen.

Een auto huren en de bergen in gaan, bv naar de Lassithi hoogvlakte is aan te raden: echt schitterend. En een bezoekje aan Agios Nikolaos met de prachtige haven.

Kortom Kreta is super, Chersonisos ook, en op de gierigheid van de eigenaar na is Villa Vicky wel te doen, maar ga er geen 2e keer heen.

Zeker voor herhaling vatbaar

Ria Fenanlamber, 30-7-2017

Een oase van rust, dichtbij de gezellige drukte van Chersonissos. We hebben ons uitstekend vermaakt, ook door de gezelligheid van de barmannen Kostas en Stellios. Dank voor jullie goede zorgen! Mooi aangelegd appartementen complex, snelle incheck, goed appartement. Zeker voor herhaling vatbaar

Een heel fijn complex om vakantie te houden

Margreet en Johannes, 3-6-2017

Juist terug van een hele fijne vakantie in Villa Vicky. Door de persoonlijke en uitermate vriendelijke benadering van zowel Vicky en de rest van de staf hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Onze kamer was ruim en schoon met een mooi balkon. Ruime keuze op de lunchkaart en alles vers bereid. Echt een aanrader!

De goede score op Zoover meer dan waard.

Voor herhaling vatbaar

R Jansen Doesburg, 24-5-2017

Heerlijk en rustig gelegen ,met alle voorzieningen op loopafstand.

Soms moeten de ramen en deuren nachts dicht wegens geblaf van buurthonden, of heel vroeg gekraai van een haan.(jammer) maar dit komt vaker voor in Griekenland.

Rustig en mooi

J, 21-5-2017

Fijn rustig appartementencomplex. Studio was schoon en net. Wel soms te weinig bedjes bij het zwembad voor iedereen. De ligging is prima. Binnen 20-30 minuten lopen in Chersonissos of Koutouloufari (leuk om te eten). Star beach op zo een 5 minuutjes lopen. Ook leuk om eens de bus naar malia of stalis te nemen.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Vicky voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Vicky in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Vicky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Vicky scoort een 9.12 uit 10 op basis van 210 reviews.