Appartement Sunshine Village

Meer appartement info

107 reviews over Appartement Sunshine Village

• 7ans vd heijden15-09-2016

Geen aanrader

Hotel heeft een mooie ligging,mooi uitzicht. Stijle weg omhoog tegenover starbeach. Dus niks voor mensen die slecht ter been zijn. Wij zijn geen moeilijke mensen maar t eten was slecht,de kamer zat vol mieren.Wijn was net azijn. Het zwembad wel mooi en schoon.Bedden hard en je voelt de veren erdoorheen steken. Nee voor ons nooit meer.

Gereisd met partner in september 2016

• 10ahghakkert16-06-2014

volgende vakantie weer

nieuwe tv"s breedbeeld,all.in verder uitgebreid

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 9bert02-07-2012

goed aparthotel

blijven verbeteringen doorvoeren.blijven gezellige mensen van bediening tot manager

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 10Nils25-04-2012

Prijs/Kwaliteit is goed

Ik ging met 5 andere vrienden naar dit complex in augustus vorig jaar. Voor ons was het wat minder geschikt kwa doelgroep, maar toch werden onze wensen gerespecteerd. Wij kwamen er heen om feest te vieren en gezelligheid te beleven. Dat kon prima. Het enige minpunt was dat het complex ver van de barstreet af lag.. Maar verder waren alle faciliteiten dichtbij.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 7kevin09-10-2011

leuk appartement

voor de 2de keer geweest zoals je ziet zijn er wat verbeterpunten en heb ik mijn mening over de ligging bijgesteld. appartementencomplex heeft wat verbeterpunten doorgevoerd en sommige appartementen zijn opgeknapt. en er is gratis wifi in de lounge.

dit jaar ben ik met mijn vriendin geweest, ligging is er mooi boven aan de berg. enige nadeel is terug lopen naar het appartement. naar de stad is te doen alleen terug zou ik een taxi nemen. overigens rijd er ook een shuttle service vanuit het hotel erg handig.

prijs/kwaliteit verhouding is normaal voor deze prijs mag je ook geen 6* resort verwachten.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8geesje11-09-2011

Goed vertoeven

Na alles wat we gelezen hadden met een dubbdel gevoel vertokken richting Sunshine Village. Maar het was super voor elkaar. Elke dag genoeg afwisseling qua eten en er was voldoende keus. Ook de dames van de animatie deden goed hun best om een ieder te vermaken.. Dat we ook de hele dag nog konden genieten van de all-in terwijl we pas 's avonds vertrokken vonden we geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 1armand03-08-2011

niet wat we er van hadden verwacht

we waren aangekomen bij het hotel, en het begon al bij het incheken van het hotel. Dat we moesten betalen voor de airco dit is € 7 per dag, terwijl wij all inclusive hadden geboekt. Dan het eten was eentonig maar ook gewoon niet lekker, omdat de berg zo steil was hadden we qoads gehuurd en deze geparkeert bij ons appartement waardoor hierop geen normale opmerking kwam maar we werden gewoon uit gescholden door het personeel, omdat we daar niet mochten parkeren, dan overdag in de bar bij het zwembad kon je echt ranzig stukken watermeloen pakken , en uitgedroogd sneetjes brood koude vieze pannekoekjes en schijfjes sinaasappel ook uitgedroogd, kwa drank kon je alleen raki krijgen en nog zoiets ranzig, terwijl er boven in de bar wel een kar stond met van alles maar daar moest je voor betalen terwijl je all inclusive hebt dan het bier was ook echt vies. mijn menig is dat dit hotel gewoon niet hoort te staan in een reisbrochure dit is echt een tegenvaller !!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 5Kristof30-07-2011

Voor 1 keer

Het was een leuke en vooral warme vakantie. Ik heb hier al wat rondgekeken en vanwege de verwachtingen waren we er wel op voorbereid. Toen we aankwamen (4u30) moesten we wel nog met onze koffers een bergje op en dat was wel vermoeiend. Airco vinden we heel duur ( 7eur per dag) en een safe (12eur per week) Het uitzicht (vanaf ons balkon) was wel prachtig. Aleen stom van de krekeld die daar zitten. Ze doen niks, aleen maken ze veel lawaai.Het eten was niet echt ons ding. Het ontbijt was telkens het zelfde. Voor een lastminute is het je geld wel waard. Maar als je volle pot moet gaan betalen is het het echt niet niet waard. De berg valt best mee. Wij deden er 10 minuutjes op. Zeer vriendelijk personeel, maar jammer was dat je vanaf 22u in de bar moest betalen. Voor de rest was het een zeer warme vakantie. Maar ons zien julie er niet meer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9marion17-07-2011

fijn hotel

goed hotel fijne kamers ruim het eten was heerlijk en warm

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 9bert04-07-2011

zeer goed

met dochter geweest zeer vriendelijk personeel ga volgend jaar terug

Gereisd met vrienden in juni 2011

Appartement Sunshine Village info