Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°12°
8,6

Geniet all-inclusive in Aparthotel Star Beach Village, voormalig Zoover Award winnaar en gelegen aan zee. Ontspan in de wellness, werk aan je beach body in de gratis fitness en zie hoe jouw eten ter plekke wordt bereid. Bezoek gratis het waterpark dat een paar meter verderop ligt en sla ook zeker het bruisende centrum van Chersonissos niet over.

We hebben een aantal aanbieders voor Star Beach Village voor je op een rij gezet:

514 reviews over Aparthotel Star Beach Village in het Nederlands

Blije vakantieganger,
30-1-2019

Super hotel midden in het centrum strand voor de deur heel veel zwembaden. Eten heel erg uitgebreid en super goed mooie schone kamers. Personeel super vriendelijk

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Top vakantie met kids buiten het party seizoen

Mevr. van Vliet,
27-11-2018

Heel fijn verblijf. Grote kamer op een rustige plek, werd iedere dag schoongemaakt. Heel leuk als je met kleine kinderen bent, omdat je ook nog gebruik mag maken van de zwembaden van starbeach zelf. We waren wel buiten het “party seizoen”, daardoor super relaxed. Eten in buffetvorm was ook goed. Zit ook nog een Japans restaurant bij, dat is voor de afwisseling ook wel lekker. Leuke minidisco voor de kinderen. We zijn niet ver van het resort afgeweest dus ik weet niet wat er omheen allemaal te doen is. We hebben iig weer geboekt, nu voor oktober 2019.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

nooit meer

dewinter sieglinde,
12-11-2018

vriendelijk personeel, totaal onverzorgde kamers, kamer was niet in orde bij aankomst, niet net en niet de familiekamer die we geboekt hadden.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Tjingo

Van alle gemakken voorzien, genoten!

Fam. Snouck,
24-10-2018

Alles goed verzorgd en iedereen vriendelijk. Wat n heerlijke vakantie! Overzichtelijk en toch ruim opgezet. Geen last van feestende jongeren in de Herfstvakantie. Veel variatie waar je kunt eten of zonnen/zwemmen. Dorpje op loopafstand,met allemaal winkeltjes aan beide kanten vd weg er naartoe. Sinds augustus moet je betalen als je geld uit de automaat pint. 2-3 euro per transactie. Pinnen in de winkels vinden ze vaak niet prettig of het werkt niet. Dus contant geld mee is een idee. Wij zaten met t balkon bij de kartbaan, die gaat wel tot laat door. Ook in de lobby bleef t lang druk. Voor de kids wat lastig met slapen. Maar dat heeft ons genot zeker niet beïnvloed. Het was in 1 woord geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Bij dit resort, niet twijfelen maar doen!

W. Nouwen,
10-10-2018

Het verblijf op deze accommodatie is erg goed bevalen. Het is een groot complex maar mede door de goede verdeling van de restaurants en de bars (én zwembaden) zitten de gasten goed verspreid over het resort. De all-inn formule is verrassend veelzijdig, ook aangevuld door verschillende thema's. Loopafstand naar het gezellige centrum is goed te doen. Een plek op het strand of bij het zwembad..? Ligbedden genoeg. Het personeel aan de receptie en aan de bar binnen het hoofdcomplex hebben onze harten gestolen... De omgeving biedt veel mogelijkheden met uitstapjes naar steden maar ook naar het mooie gebergte wat er vlakbij ligt. Dit hebben we met auto en quad verkend. Kamers werden dagelijks zeer netjes bijgehouden, alhoewel we zelf ook best nette mensen zijn ;-) Als laatste en niet minder belangrijk: de tuinen rondom de gebouwen zijn prachtig. Foto's naar het thuisfront en naar familie dachten dat we in een subtropisch gebied zaten.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig

Kelly Motazedian,
4-10-2018

Wat een geweldig resort. Er zijn 3 restaurants met heerlijk eten, het wordt ter plekke voor je bereid. Er is veel variatie. Er zijn ook barretjes voor het drinken (all in) en je kunt hier snacks benuttigen welke ter plekke voor je worden bereid. Denk aan tosti, griekse salade, pizza, wok! en noem maar op. Zelfs de koffie is van top kwaliteit. Ligging: het resort is prachtig op zich. Het grenst aan het welbekende Star Beach waar je gratis kunt liggen en ook gebruik kan maken van de all in. Verder is het 5 minuten lopen alvorens je in de welbekende straat met winkels van Cherso bent. Als je een auto huurt kun je de bergen in of bijvoorbeeld naar Sissi of Malia. De kamers zijn geweldig. Wij zaten in een familie kamer. Splinternieuw, modern en wordt elke dag schoongemaakt. Bedden liggen heerlijk. Animatie: de hele dag zijn er activiteiten voor groot en klein te beleven. Elke avond een leuk optreden. Zeer gezellig!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Super!

Ed Kieft,
29-9-2018

Star Beach Village is een geweldig park met ontzettende vriendelijke mensen waar niets te veel is zelfs in September waar het seizoen toch op zijn eind loopt.Het eten is daar geweldig met elke avond een ander thema.Er wordt ter plaatse allerlei gerechten klaargemaakt/gebakken .Dan de receptie waar je keurig geholpen wordt en wat voor Nederlanders een plus punt is dat er een Nederlands sprekende dame achter de balie staat genaamd Precilla die veel voor je kan betekenen en Arina ook een hele vriendelijke dame.Dan de bediening die is ook uitmuntend mits je deze mensen ook vriendelijk probeer te woord te staan.Ook de harde werkers om de tafels e.d keurig voor je dekken en opruimen waaronder Sevi,Marianna en Sofia want er zijn mensen die er een behoorlijke chaos van maken.Dan het park,de muziek de sfeer de A.I bars het is een groot feest om daar te mogen vertoeven.Het was voor ons geen leuk moment om afscheid te moeten nemen.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel fijn hotel ! Volgend jaar weer....

Kathy Coenders,
10-8-2018

Mooi hotel, geheel gerenoveerde kamer, goed en zeer uitgebreid eten op verschillende lokaties. Aan het zwembad de hele dag snacks, op het strand wokken, 3 all inclusive restaurants. Te weinig animatie voor zowel de kinderen als ook volwassenen. Voor wat betreft de muziek: aan het zwembad viel de muziek echt reuze mee, op het strand was dit wel een paar dagen in de week een dingetje. Absoluut geen overlast van jongeren gehad. Het was fijn dat er in het zwembad gewoon met een balletje gespeeld kon worden of met een luchtbed mocht worden gedreven. Geen badmeester die zichzelf heel belangrijk vond met zijn fluitje in de aanslag. Er werd zelfs om 23.00 uur 's avonds nog gezwommen, daar werd niet moeilijk over gedaan, zolang je maar geen overlast bezorgde. Overal heel vriendelijk personeel! De kamers mochten wel iets beter worden schoon gemaakt. Veel meer dan de bedden opmaken werd er niet gedaan. Uitstekende uitvalsbasis voor uitstapjes !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super, volgend jaar weer

Ten broeke,
6-8-2018

Mooi hotel complex. Goede service, vriendelijk personeel, totaal geen overlast van jeugd. Nette ruime familiekamers. Eten en drinken top

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Prima Hotel, zeer goed eten, Kamers zeer netjes schoon, goede Wifi in de kamer, hele fijne bedden, super douche en super zwembaden en glijbanen.

Maar......... Ik ga er nooit weer heen!!!!!!!

De muziek vanuit het Starbeach zwembad is extreem hard en luid. Begint om 10:00 uur s'ochtends en gaat door tot 24:00. In 14 dagen tijd misschien 3 avonden gehad dat er geen luide muziek was. Ook tijdens het avond eten zo luid dat je elkaar aan tafel niet kunt verstaan. Smaken verschillen, Maar de DJ's zijn niet echt creatief, je hoort dezelfde monotone baslijn de hele dag.........

Als je kleine kinderen hebt wordt je hier dood ongelukkig......

Dit is geen Familie Hotel, Maar een Party place!!!!!!!

Management van Starbeach moet besluiten wat ze willen, een Familie Hotel en dan het zwembad 10 tandjes minder, of er een jongeren Hotel van maken.

Dit werkt niet en families komen niet weer terug.....

Zoals gezegd, nooit weer!!!!!!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Dokter, Autoverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Star Beach Village in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Star Beach Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.