Aparthotel Star Beach Village

Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°17°
Aparthotel Star Beach Village
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Star Beach Village voor je op een rij gezet:

Saffier Vakantie

Geniet all-inclusive in Aparthotel Star Beach Village, voormalig Zoover Award winnaar en gelegen aan zee. Ontspan in de wellness, werk aan je beach body in de gratis fitness en zie hoe jouw eten ter plekke wordt bereid. Bezoek gratis het waterpark dat een paar meter verderop ligt en sla ook zeker het bruisende centrum van Chersonissos niet over.

512 reviews over Aparthotel Star Beach Village in het Nederlands

nooit meer

dewinter sieglinde
12-11-2018

vriendelijk personeel, totaal onverzorgde kamers, kamer was niet in orde bij aankomst, niet net en niet de familiekamer die we geboekt hadden.

Van alle gemakken voorzien, genoten!

Fam. Snouck
24-10-2018

Alles goed verzorgd en iedereen vriendelijk. Wat n heerlijke vakantie! Overzichtelijk en toch ruim opgezet. Geen last van feestende jongeren in de Herfstvakantie.

Veel variatie waar je kunt eten of zonnen/zwemmen.

Dorpje op loopafstand,met allemaal winkeltjes aan beide kanten vd weg er naartoe.

Sinds augustus moet je betalen als je geld uit de automaat pint. 2-3 euro per transactie. Pinnen in de winkels vinden ze vaak niet prettig of het werkt niet. Dus contant geld mee is een idee.

Wij zaten met t balkon bij de kartbaan, die gaat wel tot laat door. Ook in de lobby bleef t lang druk. Voor de kids wat lastig met slapen. Maar dat heeft ons genot zeker niet beïnvloed. Het was in 1 woord geweldig!

Bij dit resort, niet twijfelen maar doen!

W. Nouwen
10-10-2018

Het verblijf op deze accommodatie is erg goed bevalen. Het is een groot complex maar mede door de goede verdeling van de restaurants en de bars (én zwembaden) zitten de gasten goed verspreid over het resort.

De all-inn formule is verrassend veelzijdig, ook aangevuld door verschillende thema's. Loopafstand naar het gezellige centrum is goed te doen.

Een plek op het strand of bij het zwembad..? Ligbedden genoeg.

Het personeel aan de receptie en aan de bar binnen het hoofdcomplex hebben onze harten gestolen...

De omgeving biedt veel mogelijkheden met uitstapjes naar steden maar ook naar het mooie gebergte wat er vlakbij ligt. Dit hebben we met auto en quad verkend.

Kamers werden dagelijks zeer netjes bijgehouden, alhoewel we zelf ook best nette mensen zijn ;-)

Als laatste en niet minder belangrijk: de tuinen rondom de gebouwen zijn prachtig. Foto's naar het thuisfront en naar familie dachten dat we in een subtropisch gebied zaten.

Geweldig

Kelly Motazedian
4-10-2018

Wat een geweldig resort.

Er zijn 3 restaurants met heerlijk eten, het wordt ter plekke voor je bereid. Er is veel variatie. Er zijn ook barretjes voor het drinken (all in) en je kunt hier snacks benuttigen welke ter plekke voor je worden bereid. Denk aan tosti, griekse salade, pizza, wok! en noem maar op. Zelfs de koffie is van top kwaliteit.

Ligging: het resort is prachtig op zich. Het grenst aan het welbekende Star Beach waar je gratis kunt liggen en ook gebruik kan maken van de all in. Verder is het 5 minuten lopen alvorens je in de welbekende straat met winkels van Cherso bent. Als je een auto huurt kun je de bergen in of bijvoorbeeld naar Sissi of Malia.

De kamers zijn geweldig. Wij zaten in een familie kamer. Splinternieuw, modern en wordt elke dag schoongemaakt. Bedden liggen heerlijk.

Animatie: de hele dag zijn er activiteiten voor groot en klein te beleven. Elke avond een leuk optreden. Zeer gezellig!

Super!

Ed Kieft
29-9-2018

Star Beach Village is een geweldig park met ontzettende vriendelijke mensen waar niets te veel is zelfs in September waar het seizoen toch op zijn eind loopt.Het eten is daar geweldig met elke avond een ander thema.Er wordt ter plaatse allerlei gerechten klaargemaakt/gebakken .Dan de receptie waar je keurig geholpen wordt en wat voor Nederlanders een plus punt is dat er een Nederlands sprekende dame achter de balie staat genaamd Precilla die veel voor je kan betekenen en Arina ook een hele vriendelijke dame.Dan de bediening die is ook uitmuntend mits je deze mensen ook vriendelijk probeer te woord te staan.Ook de harde werkers om de tafels e.d keurig voor je dekken en opruimen waaronder Sevi,Marianna en Sofia want er zijn mensen die er een behoorlijke chaos van maken.Dan het park,de muziek de sfeer de A.I bars het is een groot feest om daar te mogen vertoeven.Het was voor ons geen leuk moment om afscheid te moeten nemen.

Heel fijn hotel ! Volgend jaar weer....

Kathy Coenders
10-8-2018

Mooi hotel, geheel gerenoveerde kamer, goed en zeer uitgebreid eten op verschillende lokaties. Aan het zwembad de hele dag snacks, op het strand wokken, 3 all inclusive restaurants. Te weinig animatie voor zowel de kinderen als ook volwassenen. Voor wat betreft de muziek: aan het zwembad viel de muziek echt reuze mee, op het strand was dit wel een paar dagen in de week een dingetje. Absoluut geen overlast van jongeren gehad. Het was fijn dat er in het zwembad gewoon met een balletje gespeeld kon worden of met een luchtbed mocht worden gedreven. Geen badmeester die zichzelf heel belangrijk vond met zijn fluitje in de aanslag. Er werd zelfs om 23.00 uur 's avonds nog gezwommen, daar werd niet moeilijk over gedaan, zolang je maar geen overlast bezorgde. Overal heel vriendelijk personeel! De kamers mochten wel iets beter worden schoon gemaakt. Veel meer dan de bedden opmaken werd er niet gedaan. Uitstekende uitvalsbasis voor uitstapjes !

Super, volgend jaar weer

Ten broeke
6-8-2018

Mooi hotel complex. Goede service, vriendelijk personeel, totaal geen overlast van jeugd. Nette ruime familiekamers. Eten en drinken top

Prima Hotel, zeer goed eten, Kamers zeer netjes schoon, goede Wifi in de kamer, hele fijne bedden, super douche en super zwembaden en glijbanen.

Maar......... Ik ga er nooit weer heen!!!!!!!

De muziek vanuit het Starbeach zwembad is extreem hard en luid. Begint om 10:00 uur s'ochtends en gaat door tot 24:00.

In 14 dagen tijd misschien 3 avonden gehad dat er geen luide muziek was.

Ook tijdens het avond eten zo luid dat je elkaar aan tafel niet kunt verstaan.

Smaken verschillen, Maar de DJ's zijn niet echt creatief, je hoort dezelfde monotone baslijn de hele dag.........

Als je kleine kinderen hebt wordt je hier dood ongelukkig......

Dit is geen Familie Hotel, Maar een Party place!!!!!!!

Management van Starbeach moet besluiten wat ze willen, een Familie Hotel en dan het zwembad 10 tandjes minder, of er een jongeren Hotel van maken.

Dit werkt niet en families komen niet weer terug.....

Zoals gezegd, nooit weer!!!!!!!!!!!

super genoten

Teerlinck
31-7-2018

+ heel vriendelijk personeel, geen enkele vraag is te veel (vroegen een rustige kamer en niet ver van onze vrienden, kregen dit)

+ super glijbanen voor groot en klein

+ ruime kamer die dagelijks erg schoon werd gemaakt

+ geen handdoeken leggen van s morgens vroeg, altijd een plek in de schaduw gevonden

+ ruime keuze in lekker eten (ook vegan), wij gingen meestal naar het Griekse restaurant omdat het daar gezelliger en rustiger was

+ supermarkt aan overkant vd straat

+ bij een late terugvlucht mochten we toch nog gaan douchen in een andere kamer

+ Nederlandstalige mevrouw aan de receptie

+ halfuurtje van luchthaven

- niet veel animatie overdag, en 's avonds wel luidruchtig

- geen redders aan zwembaden

- toiletten aan zwembaden konden wat mooier gepoetst worden

We hebben 1 keer een wagen gehuurd en rondrit gedaan richting Lassithiplateau, heel mooi, met tussenstops aan Homo sapiëns museum (klein en niet duur, ideaal als kleine tussenstop), Eco zoo parc (heel gezellig om te eten en kindjes mogen er gratis pottenbakken), Milatos cave (niet-toeristisch) en artisanale olijfolie-fabriek, allemaal aanraders!

Super

marleen
28-7-2018

ruime kamers, eten fantastisch lekker en warm, afwisselend en veel keuze, glijbanen voor groot en klein, animatie 's avonds is minder en als je animatie wil overdag dan zit je hier verkeerd(minimum maar wel leuk), geen files aan buffet en kelners die je bord al wegnemen voor je je laatste hap hebt genomen, altijd plaats aan zwembad of strand, geen handdoeken gedoe om 6u 's morgens, kelners zeer rustig en altijd plaats in restaurant, 2x per week muziek tot 24u, bars genoeg voor je all in, stille kamers, 10 min wandelen naar stadje

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Star Beach Village in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Star Beach Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.