Aparthotel Star Beach Village

Aparthotel
Aparthotel Star Beach Village
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Star Beach Village voor je op een rij gezet:

518 reviews over Aparthotel Star Beach Village in het Nederlands

Heel fijn hotel ! Volgend jaar weer....

Kathy Coenders
10-8-2018

Mooi hotel, geheel gerenoveerde kamer, goed en zeer uitgebreid eten op verschillende lokaties. Aan het zwembad de hele dag snacks, op het strand wokken, 3 all inclusive restaurants. Te weinig animatie voor zowel de kinderen als ook volwassenen. Voor wat betreft de muziek: aan het zwembad viel de muziek echt reuze mee, op het strand was dit wel een paar dagen in de week een dingetje. Absoluut geen overlast van jongeren gehad. Het was fijn dat er in het zwembad gewoon met een balletje gespeeld kon worden of met een luchtbed mocht worden gedreven. Geen badmeester die zichzelf heel belangrijk vond met zijn fluitje in de aanslag. Er werd zelfs om 23.00 uur 's avonds nog gezwommen, daar werd niet moeilijk over gedaan, zolang je maar geen overlast bezorgde. Overal heel vriendelijk personeel! De kamers mochten wel iets beter worden schoon gemaakt. Veel meer dan de bedden opmaken werd er niet gedaan. Uitstekende uitvalsbasis voor uitstapjes !

Super, volgend jaar weer

Ten broeke
6-8-2018

Mooi hotel complex. Goede service, vriendelijk personeel, totaal geen overlast van jeugd. Nette ruime familiekamers. Eten en drinken top

Prima Hotel, zeer goed eten, Kamers zeer netjes schoon, goede Wifi in de kamer, hele fijne bedden, super douche en super zwembaden en glijbanen.

Maar......... Ik ga er nooit weer heen!!!!!!!

De muziek vanuit het Starbeach zwembad is extreem hard en luid. Begint om 10:00 uur s'ochtends en gaat door tot 24:00.

In 14 dagen tijd misschien 3 avonden gehad dat er geen luide muziek was.

Ook tijdens het avond eten zo luid dat je elkaar aan tafel niet kunt verstaan.

Smaken verschillen, Maar de DJ's zijn niet echt creatief, je hoort dezelfde monotone baslijn de hele dag.........

Als je kleine kinderen hebt wordt je hier dood ongelukkig......

Dit is geen Familie Hotel, Maar een Party place!!!!!!!

Management van Starbeach moet besluiten wat ze willen, een Familie Hotel en dan het zwembad 10 tandjes minder, of er een jongeren Hotel van maken.

Dit werkt niet en families komen niet weer terug.....

Zoals gezegd, nooit weer!!!!!!!!!!!

super genoten

Teerlinck
31-7-2018

+ heel vriendelijk personeel, geen enkele vraag is te veel (vroegen een rustige kamer en niet ver van onze vrienden, kregen dit)

+ super glijbanen voor groot en klein

+ ruime kamer die dagelijks erg schoon werd gemaakt

+ geen handdoeken leggen van s morgens vroeg, altijd een plek in de schaduw gevonden

+ ruime keuze in lekker eten (ook vegan), wij gingen meestal naar het Griekse restaurant omdat het daar gezelliger en rustiger was

+ supermarkt aan overkant vd straat

+ bij een late terugvlucht mochten we toch nog gaan douchen in een andere kamer

+ Nederlandstalige mevrouw aan de receptie

+ halfuurtje van luchthaven

- niet veel animatie overdag, en 's avonds wel luidruchtig

- geen redders aan zwembaden

- toiletten aan zwembaden konden wat mooier gepoetst worden

We hebben 1 keer een wagen gehuurd en rondrit gedaan richting Lassithiplateau, heel mooi, met tussenstops aan Homo sapiëns museum (klein en niet duur, ideaal als kleine tussenstop), Eco zoo parc (heel gezellig om te eten en kindjes mogen er gratis pottenbakken), Milatos cave (niet-toeristisch) en artisanale olijfolie-fabriek, allemaal aanraders!

Super

marleen
28-7-2018

ruime kamers, eten fantastisch lekker en warm, afwisselend en veel keuze, glijbanen voor groot en klein, animatie 's avonds is minder en als je animatie wil overdag dan zit je hier verkeerd(minimum maar wel leuk), geen files aan buffet en kelners die je bord al wegnemen voor je je laatste hap hebt genomen, altijd plaats aan zwembad of strand, geen handdoeken gedoe om 6u 's morgens, kelners zeer rustig en altijd plaats in restaurant, 2x per week muziek tot 24u, bars genoeg voor je all in, stille kamers, 10 min wandelen naar stadje

Geweldig!

Flora
28-7-2018

Wat een super mooi resort was dit. Ruime schone kamers ( wij hadden een 4 pers kamer geboekt en kwamen terecht in een hele ruime kamer met 6 bedden en een scheidingswand ertussen en een apart extra toilet) vriendelijk behulpzaam personeel, voldoende keus met eten, altijd voldoende vrije bedjes bij t zwembad en strand ( voor handdoeken borg, wisselen zo vaak je wilt) heel veel winkeltjes etc op loopafstand. Wij hebben genoten! Om 24.00 uur was het echt stil hoewel wij totaal geen overlast hebben ervaren v d muziek bij de star beach. Juist gezellig.

Genoten😎

Schreurs
9-7-2018

Zijn hier 11 dagen geweest . Heerlijk hotel goed eten.

Erg leuk personeel . Fijne manager.

Heel fijn gehad.

We hadden alleen niet verwacht dat er zoveel kleine kinderen waren. Was wel eens luidruchtig vooral met eten.

Ondanks dat het hotel vol was geen wachtrijen bij het eten. Super!!!

Wij gaan zeker terug

Petra
8-7-2018

Vorige week terug gekomen het hotel is gewoon super! Schoon, verzorgd,goed eten! Star beach niet zo druk veel ligbedjes Giorgios de barman super aardig alleen de toiletten op star beach zijn vreselijk.

Het zit in een soort kelder moet echt vervangen worden

Zeker voor herhaling vatbaar!

H.
5-7-2018

Wij waren hier de 2e week van de meivakantie, vanaf 12 mei. Hotel zat al aardig vol, vooral veel gezinnen, Nederlanders en Oost-Europeanen.

Heel mooi appartement, schoon ook. Weg oversteken en je bent bij het Waterpark en op het strand. Er zijn in het Waterpark zo'n 4/5 grote glijbanen. Drankjes bij het waterpark ook bij de all-in formule, mits je naar de juiste bar gaat. Ook een snackbar aanwezig die onder de all-in formule valt. Dagelijks van 15-17u was er een schuimparty en ging de muziek gezellig hard.

Vriendelijk personeel, ook een Nederlands sprekende dame achter de receptie.

3 buffetrestaurants, eten was overal prima. Voldoende keus.

Ligt op loopafstand van Chersonissos centrum.

Helaas was het weer iets minder mooi dan thuis, maar we hebben toch wel iedere dag even kunnen zwemmen in zee of in het Waterpark. Wij willen nog wel een keer terug.

Super, maar bovenal vriendelijke mensen

Har Crins
23-6-2018

Super vakantie gezien onze leeftijd enkele bedenkingen geheel niet gegrond. Antonis manager en de barman super. Ik doe al de mensen die ik niet bij naam ken tekort. Vriendelijkheid was ingebakken. Ondanks onze leeftijd 60 plus een aanrader.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Star Beach Village in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Star Beach Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Star Beach Village scoort een 8.4 uit 10 op basis van 518 reviews.