Aparthotel Star Beach Village

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

Geniet all-inclusive in Aparthotel Star Beach Village, voormalig Zoover Award winnaar en gelegen aan zee. Ontspan in de wellness, werk aan je beach body in de gratis fitness en zie hoe jouw eten ter plekke wordt bereid. Bezoek gratis het waterpark dat een paar meter verderop ligt en sla ook zeker het bruisende centrum van Chersonissos niet over.

We hebben een aantal aanbieders voor Star Beach Village voor je op een rij gezet:

540 reviews over Aparthotel Star Beach Village

• 10Alle Raggers17-10-2019

Super.

Heerlijk genieten in prachtig hotel. Zonder meer een aanrader. Kamer prima. Eten uitstekend. Personeel zeer vriendelijk. Kortom verblijf is elke cent van de reissom waard.

• 9Peterien14-10-2019

Genieten ook met allergieën

Voor het eerst naar Griekenland. Bij mijn partner is sinds een kleine jaar coeliakie ontdekt. Via google zijn we hier terecht gekomen. In het begin toch wel wat zorgen gemaakt een vreemd land en een lijst van allergieën. Dankzij executive chef Giorgos Skoulikaris en souschef Manolis Papirakis werd er elke dag rekening gehouden met zijn allergieën ( glutenvrij, lactosevrij, bonenvrij, zeedieren/vruchten vrij) en bereiden ze heerlijke maaltijden inclusief dessert. Verder is het mooi hotel direct aan zee. Kamer is ruim wel wat gedateerd en redelijk schoon. Ook zijn er veel entertainment en waterparken voor kleine kinderen ( 3 jaar). Al met al een heerlijke zorgeloze vakantie gehad.

• 10J Koops13-10-2019

Fantastisch gaan we vaker naar toe!

Prachtig resort met meerdere zwembaden en aan het strand. All inclusive was echt zeer uitgebreid. Zeer goed en gevarieerd eten. Vriendelijk personeel en nette kamers met goede boxspring bedden. Echt een aanrader voor gezin met kinderen.

Met oudere kinderen

• 10Remco Scheffer21-09-2019

Geweldige accommodatie

Heerlijk, goed verzorgt hotel/village. Het aanwezige personeel zijn stuk voor stuk aardig en behulpzaam. Het eten is fantastisch en er is keuze genoeg. De kamers zijn goed verzorgd alleen de badkamers een beetje gedateerd. Wij waren er net in het naseizoen maar dat mag de pret niet drukken.

Met vrienden

• 9Ronald20-09-2019

Heerlijke all-in Vakantie gehad

Afgelopen week een heerlijke tijd beleefd! Net na het hoogseizoen begon je te merken dat het einde van de zomer naderde maar wat is dit een heerlijke Accomodatie zeg!

De losstaande accomodatiegebouwen, tal van zwembaden en barretjes op drinken te halen en dan het restaurant! Iedere dag weer een feest om daar te eten :-) Het personeel in het restaurant ook enorm aardig en kindvriendelijk, fantastisch.

Met kinderen, hele families en groepen, hier kun je met een gerust hart je vakantie vieren! Enige nadeel waren de vele muggen die je buiten en binnen dagelijks wisten te vinden. Gelukkig was de supermarkt hierop bedacht en was er voldoende te koop om de jeuk te behandelen.

Samengevat, wij hebben enorm genoten en dat is mede te danken aan de inzet van het personeel!!

• 10Charity02-09-2019

Fantastisch!!!!!

We hebben een heerlijk verblijf gehad op Starbeach village, onze kamer was echt perfect. Een 2 persoonsbed boxspring en een stapelbed voor onze kids (6jr&12jr) in de kamer had je een magnetron, koelkast en een waterkoker met kopjes en thee, ook was de koelkast met water gevuld :) Een heerlijke rainshower in onze douche en een föhn is ook aanwezig.

De mensen in het restaurant en in het hotel zijn zo ontzettend vriendelijk en behulpzaam, het eten was echt zo lekker en variërend. Ze hebben ook veel gerechten die vegetarisch zijn en lactosevrij. Leuke thema-avonden en heerlijke toetjes

Op star beach zelf heb je ook all inclusive barretjes waar je drankjes kan halen en heel de dag door salades, noodles (die je zelf kan samen stellen) patatjes en pizza. Er zijn echt voor alle leeftijden zwembaden aanwezig, dus ideaal voor het hele gezin. De ligging is ook perfect, naast het hotel een kartbaan, een minigolf, en het centrum op loopaf

Met oudere kinderen

• 10Sandra Raaphorst - Boke27-07-2019

Amazing!!!

8 dagen all inclusive naar Star Beach! Onze ervaring hier was fantastisch. 200% een echte aanrader. Niets is teveel voor de mensen die dit hotel fantastisch maken, de medewerkers. Het eten is goed, de faciliteiten zijn geweldig. Je zult je hier nooit een dag vervelen. Alles in huis voor jong en oud!!

• 10Carel Dollee08-07-2019

Het verblijf was fantastisch eten (ontbijt,lunchen diner) was er in overvloed en erg lekker en het personeel was erg vriendelijk ga er zeker nog een keer naartoe.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Ine Lw28-06-2019

Voor herhaling vatbaar!

Het is een compleet resort, voor elke leeftijd wat te doen. Wel toe aan renovatie/vernieuwing. Personeel erg leuk en gezellig. Eten en drinken dikke prima! Veel keus in zwembaden en heel mooie ligging aan de kust. In een niet officiële schoolvakantie stuk goedkoper dan wel in officiële vakantie.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Max26-06-2019

Hemels

aller dikste hotel ooit echt een aanrader, hou je van feesten vrouwen en zuipen hiero moet je zijn gap!

Met vrienden

33 tips over Aparthotel Star Beach Village

• Monique, 07-05-2019

Boek excursies via lokale aanbieders ipv touroperator. Soms zelfs de helft goedkoper en het zijn dezelfde excursies. Tegenover hotel zit al een lokale aanbieder en richting het centrum zijn deze te vinden.

• KunstBen, 08-05-2014

Regel autohuur thuis via Nederlandse eye-drive/eye-travel. Afgeleverd voor hotel, prima! Doe ook een dag hun jeepsafari. Is stuk goedkoper dan via reisorganisatie. Supermarkt op eigen terrein en aan andere kant van de weg. Spinalonga is 1 uur rijden met eigen vervoer, rij naar Plaka en voor 8 euro ben je over. Op Lassithi plateau boven in de bergen rij je door de traditionele Griekse dorpjes (tavernes) met hun vriendelijke bewoners.

• F.Bultynck, 15-06-2014

Het beste volgens mij is enkel logies en ontbijt te boeken. Er zijn in de buurt naar het centrum van Chersonissos veel gelegenheden waar je voor een kleine prijs lekker kunt gaan eten en ook drinken. Ook veel supermarktjes in de buurt waar je goedkoop aan drinken kunt geraken.

53 vragen over Aparthotel Star Beach Village

• rin, 26-12-2018

met kleine kinderen in september

wij willen in september met kleine kinderen gaan, is dit een beetje te doen of is het weinig slapen?

• Chel, 14-05-2018

Star beach village

Zelf heb ik met mijn gezin geboekt star beach village..nu is mijn vraag.mijn ouders zitten in hotel naast ons mogen zij als als bezoeker langs komen en een drankje doen in star beach village savonds??

• Robin Biesmans, 14-05-2018

verschil tussen gewone en superior familiekamer

Wie weet of er een groot verschil is tussen de gewone en de superior familiekamer. Zie overal alleen staan dat het alleen groter is.... Maar is liggen etc het zelfde?

Aparthotel info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Sushi, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht