Hotel Silva Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°15°
Hotel Silva Beach
8,7

Omschrijving
Hotel Silva Beach op Kreta is een fijn hotel met privéstrand. De kamers zijn aan de kleine kant, maar wel netjes. ‘s Ochtends begin je je dag met een uitgebreid ontbijt. Ook de andere maaltijden zijn voldoende. Eet eens in het burgerrestaurant of Italiaans restaurant. Wandel tot de haven of stap uit aan de andere kant voor winkels en restaurants.

Laatste review

Leuk hotel met kinderen.

Lianne,
13-11-2018

Leuk hotel, met prive strand. Wij zaten in het voorseizoen maar genoeg te doen. Heel vriendelijk personeel, ook erg behulpzaam en lief voor kleine kinderen. Kamer was relatief klein met zn drieen, maar netjes.

Eten was niet heel uitgebreid maar voor ieder wat wils.

Kenmerken

387 reviews over Hotel Silva Beach in het Nederlands

Leuk hotel met kinderen.

Lianne,
13-11-2018

Eten was niet heel uitgebreid maar voor ieder wat wils.

Geweldig

Duinkerken,
27-10-2018

In een woord super. Helemaal goed. We waren hier met 3 kinderen van 17 t/m 20 jaar. En het was allemaal goed voor elkaar. Het eten was meer dan voldoende met elke keer toch verandering. Een mooi idee zoals de kamers waren gemaakt. ( een beetje het idee dat je een appartement je hebt) .

Wil zeer zeker het personeel niet vergeten te vermelden. Waren vriendelijk en behulpzaam . Top.

Wij hebben een geweldige week gehad. Bedankt.

Hotel op een mooie locatie

Carla Verhaeghe,
8-8-2018

Hotel ligt op een hele mooie locatie. Kamer was eerder aan de kleine kant en vooral de douche is héél klein. Hadden kamer geboekt met tuin-, of zwembadzicht maar kregen straatzicht (kamer 520). Ik heb niet gevraagd om te wisselen omdat je er uiteindelijk toch niet veel bent maar eigenlijk is het niet correct.

Het ontbijt is uitgebreid. Avondbuffet ok maar niet meer dan dat. Lekkere ijsjes.

Cocktails van goedkope kwaliteit en helaas alles in plastic bekertjes, zelfs 's avonds. We hebben dit gemeld maar kregen te horen dat dit was voor de vele jongeren die de glazen meenemen naar het strand. Begrijpelijk maar wel jammer voor alle andere mensen. Ook vonden we het wat weinig personeel aan de bars. Als een jongere vb 5 drankjes vroeg dan kreeg die er maar 3 en moest dan terug aanschuiven zodat ze de rest ook konden bedienen. Het is toch een all in? Wij gingen af en toe ergens anders een cocktail drinken waar ze wel hééél lekker waren. Animatie is pover. Vb voor de waterpolo worden de mensen verzameld, het startsein wordt gegeven en dan zit de animatrice lekker in het zwembad. :)

Kluisje zou in de all in mogen zitten.

De locatie van het hotel is wel heel tof. Aan de voorkant heb je alle winkeltjes. Achterkant zwembad en de zee en ook kan je toch een mooi stukje wandelen tot aan de haven.

Het burgerrestaurant en italiaans restaurant zijn een meerwaarde voor het hotel.

Poetsen van de kamer kan véél beter.

Geweldig!

Patrick Van den Berghe,
5-8-2018

Voor de derde keer naar Silva Beach geweest (de vorige keren zijn al enkele jaren terug). Alhoewel dit hotel steeds een van mijn favorieten is geweest, moet ik zeggen dat het nog verbeterd is! Een zalig hotel waar je kan kiezen wat je wil: rust of wat meer drukte. Aan het ene zwembad vind je het eerste, aan het andere het tweede. Het hotelpersoneel (van receptie over bars tot het onderhoudspersoneel) zijn supervriendelijk en helpen je waar het kan. Super gegeten in zowel het buffetrestaurant als in de a la carterestaurants (Italiaans en Amerikaans). Het hotel heeft een superligging: net buiten de drukte van Chersonissos, maar toch ben je direkt in de winkelstraat als je langs de voorzijde buiten gaat. Ga je langs de achterzijde buiten ben je direkt bij de zee en de wandelweg naar de haven. We hadden een leuke kamer met zwembadzicht (met een iets te kleine badkamer). We willen Silva Beach dan ook aanraden aan iedereen die het niet heeft voor stijve hotels! Het Silva Beach Hotel is een topper! Wij gaan zéker terug

Zeer goed hotel ondanks arrogante fransen.......

Jan Koullen,
1-6-2018

Hallo Alle, Hotel Silva Beach is een zeer goed hotel met ruime kamers en 2 zwembaden. Genoeg ligstoelen en een handdoeken service. Het eten is van hoge kwaliteit, zowel het ontbijt alsook het diner. De kamers worden dagelijks schoon gemaakt. Er zijn 3 bars, eentje in het hoofdgebouw, 1 bij het zwembad en een bij het kleine strand ( waar de altijd vriendelijke Eva iedereen lachend bedient). Men is zo via de hoofdingang in de winkelstraat en vlakbij de bushalte en binnen 10 min. aan de beachroad. Je kunt wandelen via het strand naar Stalis en Malia, maar ook de bus nemen voor weinig. Ook kan men naar Heraklion of naar Agios Nicolaos. Voor ons was het een feest om voor de 2e maal terug te keren naar dit hotel. Er komen Duitse, enkele Engelse, Nederlandse, en Belgische gasten die vakantie vieren en waar men ook wel eens een praatje maken kan. Het hotel straalt een en al vriendelijkheid uit, ieder doet zijn of haar best om het je maar naar de zin te maken!! Niemand uitgezonderd. Men kan Italiaans eten of een ala carte restaurant reserveren een dag van te voren bij de receptie.Het waren voor ons twee mooie weken in dit werkelijk zeer goed hotel! Maar EEN ding was voor vele gasten een probleem......namelijk de nodige veelal gepensioneerde arrogante fransen.....die er al waren en na enkele dagen kwamen aankakken....in een EEN woord '' verschrikkelijk ''. s,Morgens, s,middags en s,avonds door de eetzaal van voren tot achter tegen mekaar roepen zodat iedereen horen moest dat ze uit frankrijk kwamen. In het a la carte restaurant zaten we met 2 rustige stellen te eten, totdat een groep van ong. 20 man kwam aanzetten, meteen een hoop lawaai maakte waarmee ik gelijk korte metten maakte en ze vergeleek met een stelletje apen uit een apen circus!! Rust meteen weder gekeerd!! Ondanks deze verschrikkelijke franse rotte appels was het voor ons toch een mooie vakantie waar wij me veel plezier op terug kijken!! Groet aan allen, Jan en Karin Koullen, Landgraaf!!

Fam. Van Keulen,
13-5-2018

Mooi schoon complex! Service in het hotel was prima! Eten goed, gevarieerd, lekker en steeds werd alles op tijd bijgevuld. Erg leuk was het dat je ook in 2 andere restaurants obv all inclusive kon eten, top!

Voor herhaling vatbaar.

Christiaan,
10-5-2018

Goed hotel, voordeur aan de winkelstraat, achterdeur aan het strand. Kamer was ruim en schoon, personeel erg vriendelijk. Eten is gevarieerd en goed. Was de tweede keer voor ons en er stond een fruitmandje klaar op de tafel in de kamer toen we aankwamen. Enige wat zou kunnen is op de dag van aankomst een fles drinkwater op de kamer. In de mei vakantie is Gersonisos nog niet echt druk, sommige winkels waren nog gesloten.

Geweldig, dit jaar weer 15 dagen.

Ap Boetse,
5-3-2018

Het is gebouwd als een Grieks dorp. Wel veel trapjes, Dus als je slecht ter been bent zou ik er niet heengaan

Thuiskomen!

H. Smeenk,
14-10-2017

Letten op mobiliteit. Wel toegankelijk voor rolstoelers maar men dient wel rekening te houden met verschillende niveaus Mbt ligging receptie, zwem adenine, restaurants.

in een woord super!

Fam. Wagemakers,
19-9-2017

Wij zijn eind april in dit hotel geweest, we hadden van te voren geen hoge verwachtingen maar het was super! Het eten was heerlijk heel erg gevarieerd daarnaast was de ligging perfect op loop afstand kon je Chersonissos lopen en het was erg schoon de kamers waren mooi. Dit hotel is een aanrader wanneer je met ouderen kinderen op vakantie wilt gaan want Star Beach is op loop afstand! Het ons zeer goed bevallen en zullen zeker nog een keer terug keren. Wel een tip mocht je afreizen in het voor jaar houd er wel rekening mee dat het weer wat minder kan zijn, wij hadden toevallig toen wel geluk en heerlijk weer maar als we een week eerder waren gegaan was het rond de 15 graden en daar wordt je niet erg vrolijk van op 'zon' vakantie.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silva Beach in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silva Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.