Hotel Silva Beach ****

8,4

379 reviews over Hotel Silva Beach in het Nederlands

Thuiskomen!

H. Smeenk, 14-10-2017

Letten op mobiliteit. Wel toegankelijk voor rolstoelers maar men dient wel rekening te houden met verschillende niveaus Mbt ligging receptie, zwem adenine, restaurants.

in een woord super!

Fam. Wagemakers, 19-9-2017

Wij zijn eind april in dit hotel geweest, we hadden van te voren geen hoge verwachtingen maar het was super! Het eten was heerlijk heel erg gevarieerd daarnaast was de ligging perfect op loop afstand kon je Chersonissos lopen en het was erg schoon de kamers waren mooi. Dit hotel is een aanrader wanneer je met ouderen kinderen op vakantie wilt gaan want Star Beach is op loop afstand! Het ons zeer goed bevallen en zullen zeker nog een keer terug keren. Wel een tip mocht je afreizen in het voor jaar houd er wel rekening mee dat het weer wat minder kan zijn, wij hadden toevallig toen wel geluk en heerlijk weer maar als we een week eerder waren gegaan was het rond de 15 graden en daar wordt je niet erg vrolijk van op 'zon' vakantie.

Geweldig!

Bianca en Parick, 22-8-2017

Wij zijn hier nu voor de 2de keer geweest en het was weer super. De service is gewoon heel goed. We kregen zelfs en upgrade naar zeezicht vwb de kamer. Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten is super, je hebt keuze uit 4 verschillende restaurants. Aan de voorkant van het hotel stap je zo de winkelstraat in maar binnen heb je geen last van de geluiden. Gezellig shoppen kan je hier dus ook. Aan de overkant van de straat heb je een leuk koffietentje waar je geweldig lekkere cappuccino drinken. Volgend jaar zeker weer.

Schitterend hotel

Loos-Steegmans, 12-8-2017

Mooie authentieke appartementen, op de hoofdstraat(winkels), aan de zee, zeer proper, verschillende zwembaden, fantastisch eten,alles TOP

Mooi appartementencomplex

Verwegen, 7-8-2017

Er komen veel jongeren, dat maakt het levendig en geeft ook rumoer. De appartementen zijn prima, wel verouderd. De meeste hebben uitzicht op zee. De kamer wordt 2 keer per week schoongemaakt, de bedden worden verschoond en je krijgt nieuwe handdoeken.

Star beach (strand met meerdere zwembaden en harde muziek) is gratis, leuk voor de kinderen. Voor €8,- kunnen ze een dag glijden. Wij vonden het strand in Stalis fijner. Vooral bij restaurant Artemis (?) werd je goed geholpen.

Geweldig lekker eten in dit All-in hotel

Ton, 6-8-2017

Heel lekker eten, 2 mooie zwembaden met bar (waarvan eentje vlakbij zee) en heel vriendelijk personeel. Vlakbij winkels, bar en uitgangsbuurt. Reden genoeg voor ons gezin en onze vrienden om nog een keertje terug te gaan.

super, wil zo wel weer heen.

Lia Kuijpens, 5-8-2017

Bijna alles was goed, eten voortreffelijk, zwembaden schoon, strand en de bedden met parasols zonneplekken en schaduwplekken. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, super aardige kamerschoonmaakster. De voordeelkamer boven de pizzeria was minder leuk aan de drukke straat en voor mensen die minder goed lopen was het oppassen met al die hoogte verschillen.

Zeer goed hotel

Marcel, 5-8-2017

Tophotel, gelegen aan de drukke straat van Chersonissos. Echter van deze drukte merk je niets binnen in het complex. Goede keuken, de buffetten zijn uitgebreid en gevarieerd. Vriendelijk personeel.

Minpunt: het handdoeken gedoe voor de ligbedden. Mensen die om 4.00 s'morgens handdoeken neerleggen op de ligbedden....triest. Hier moeten ze iets aan doen. Nette kamers, echter zijn de badkamers erg klein. Goede uitvalsbasis met oudere kinderen die het nachtleven willen ontdekken

super vakantiedorp

termeulen, 29-7-2017

lekker en goed eten ,velen soorten brood bij het ontbijt

het hotel is gebouwd als een dorp ,vlakbij het centrum en bij de zee

vriendelijke mensen gewoon een top lokatie

Heerlijke vakantie, zeker voor herhaling vatbaar.

teus en marjan groenewegen, 15-7-2017

Prima hotel, erg mooi aangelegd, alles ziet er goed uit. Eten: prima. Kamer: schoon en netjes. Strand met meer dan voldoende bedjes, parasols. zwembad: meer dan voldoende bedjes, parasols.

Omgeving: prachtig.

Heerlijke vakantie gehad met guest relation Yefgenia die er alles aan deed om het iedereen naar de zin te maken.

Jammer dat het animatieteam bedroevend was, waren totaal niet enthousiast, niet eens zichtbaar. de shows die van buiten af kwamen waren wel goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Silva Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silva Beach in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silva Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Silva Beach scoort een 8.4 uit 10 op basis van 395 reviews.