Hotel Semiramis Village

GriekenlandKretaChersonissos

7.8GoedScore uit 252 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

261 Reviews over Semiramis Village

• 8Melanie24-08-2021

Aanrader

Vriendelijke snelhelpende receptie. Kamer uitzicht op zee, prachtig. Grote kamer mooie fijne douche. Iedere dag schoonmaak. Vriendelijk behulpzaam personeel. Eten prima veel variatie.

• 6SvA15-06-2019

wij komen hier niet meer terug.

Kamer zijn wel goed en het personeel is heel vriendelijk. Eten en drinken slecht, echt geen vier sterren waard meer -drie sterren, dat zijn wij niet gewent van touroperator. als je overweegt hier na toe te gaan zou ik er eerst maar eens een week over slapen voor dat je boekt.

• 8Vithu17-11-2018

Goed & Goedkoop

Wij verbleven op het einde van chersonissos, het was een mooi rustig plekje. Positief: zwembad, wifi, airco, eten, 2 stranden elk een kant ong. 15 min lopen, toeristen winkeltje aan de overkant, 15 min lopen naar het centrum, bushalte voor het hotel, vriendelijk personeel. Negatief: soms werd het beddengoed niet goed verschoond, steile helling oplopen naar het hotel, alleen 1 lift naar de eerste verdieping rest van de verdiepingen met de trap, soms héél koud water tijdens het douchen.

• 9Fam. Onderstal20-09-2018

Qua ligging een mooi uitzicht over de hele baai.

Zeer goede service bij de receptie, we hadden eigenlijk een kamer op de derde verdieping maar omdat de lift maar naar de 1e gaat en de receptionist zag dat mijn vrouw met een stok liep ivm een knie blessure werd meteen omgeboekt maar een kamer op de 1e verdieping. Eten was zeer uitgebreid en goed, voor elk wat wils, elke weekdag verschillende warme gerechten. Salades konden zelf samengesteld worden. ‘s Ochtends meerdere ontbijtmogelijkheden van brood tot muesli enz. Goede huishoudelijke dienst wat betreft schoonmaken kamers elke dag schone handdoeken. Zeer vriendelijk bedienend personeel. Enigste nadeel voor ons was dat de weg omhoog naar het hotel door de knie blessure van mijn vrouw wat lastig was, maar de taxi’s rijden omhoog tot aan de ingang van het hotel en zijn betaalbaar. Bus verbindingen en rijtijden zijn goed geregeld en niet duur.

• 7Knor04-08-2018

Goed voor 1 week.

• kleinschalig, zonder lawaaierig entertainment.
    • ligbedje reserveren is niet nodig, zelfs in hoogseizoen konden wij om 8.30u als we naar het ontbijt gingen nog een handdoek neerleggen.
    • schone en goede bedden, schone handdoeken
    • vriendelijk, snelle actie toen kraan kapot was dezelfde dag nog gemaakt!
    • eten voldoende (geen ultra all-inn, maar voor elk wat wils en show cooking grill en 's morgens pannenkoekjes)
    • limo/water in scherpe plastic bekertjes
    • groepjes Polen en Nederlandse twintigers, die na het stappen met lawaai hotel binnenkomen
    • afval rond zwembad (Polen ruimen hun bekertjes niet op) wordt niet opgehaald door personeel.
    • douche klein (zeker op de familiekamer!) met douchegordijn en handdouche. +/- ligt wat afgelegen(vonden wij lekker rustig) maar bushalte onderaan bij de weg en als je auto huurt kom je overal. (tip: autoverhuur crete holidays, kun je in Nederland al boeken, brengen auto bij je accomodatie)
  • 3koos en gloria26-06-2018

slecht ,heb er geen woorden voor ,heel veel russen

slecht ,heb er geen woorden voor ,heel veel russen ,en polen,de drank moet je zelf in schenken,nou ,dan weet je het wel met die oostblok landen,zo lazerig als het maar kan s,nachts,slecht eten ,de limonade,verdunt met water,qa smaak,dit is geen 4 sterren hotel ,maar een 1 ster,en dan zeggen ze nog 200 meter van het strand ,dat is niet waar,een heel gevaarlijk weg over steken, en een strand van niks,heel stijl alles bij het hotel ,wij gaan hier nooit meer heen,

• 8VAN GEERSOM NADINE24-06-2018

fijne vakantie!

Mooie natuur goede temperaturen en zeer vriendelijke mensen. leuk hotel. wel wat afgelegen van strand en winkeltjes.Eten lekker in hotel.

• 3Brabander25-09-2017

Wat is Dit?

Waar zijn we terecht gekomen. Eerste indruk was ok.... totdat je de eerste nacht wilt gaan slapen. Even lekker douchen zit er niet in aangezien je de douchekop niet eens op kan hangen. En de bedden.... Ik weet zeker dat ze in een kamp betere bedden hebben als bij semiramis village. Dit slaat nergens op. Een deuk in het midden van het matras en rondom steken de veren je continu in je lijf. Diep en diep triest. Eten gaat er mee door maar is ook niets speciaals. Nooit meer semiramis voor ons iig.

• 7J Sijm14-09-2017

Heerlijke vakantie alleen jammer van het eten.

Hotelkamer was prima, bedden wel hard maar dat vond ik niet erg. Eten was veel het zelfde en lauw. Drinken is inderdaad ook weinig keus en tussen half 10 en 11 uur alleen water te verkrijgen. Lopen naar het centrum is ongeveer 30 min. Straat ongelijk en gevaarlijk. Loopt niet lekker. Bij het hotel is het rustig. Er werd wel af en toe muziek gedraaid (radio ofzo) maar verder geen entertainment. Heb heerlijk bij het zwembad kunnen liggen. Aan de overkant van het hotel kun je naar een strandje lopen maar deze is niet groot en ook niet zo aantrekkelijk.

• 6Quinten25-08-2017

Nooit meer

Het eten is echt slecht voor Nederlandse standaarden. Dit hotel is ideaal voor Russen of andere oostblok-landen, maar als Nederlander raad ik het je af. De keuken is dra-ma-tisch. Alles is voorverwarmd, vrijwel niks is vers. Enige wat er verst te krijgen is iets van de plaat. Waar of teveel vet aan zit of niet doorgebakken is. De komkommer is plastic en de friet kan in een blender gestopt worden. Verder smaakt alles naar vis, niet echt ideaal als je niet echt een viseter bent. Denk echt 3 keer na voordat je hierheen gaat. Wij hebben 3 van de 6 avonden buiten de deur gegeten terwijl we voor all-in hebben betaald. Andere Nederlanders in het hotel deelde deze mening. Verder zijn de mensen buitengewoon vriendelijk, zijn de hotelkamers schoon. Wel had ik graag gezien dat je de douchekop op kon hangen, maar helaas. Ik ga er persoonlijk nooit meer naar toe en zal het mijn vrienden en u ook niet aanraden. Je zit er immers voor je comfort en dat kan dit hotel niet bieden.

Hotel Semiramis Village info

• FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• TweepersoonsbedBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiene