Hotel Semiramis Village

Hotel Semiramis Village
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Semiramis Village voor je op een rij gezet:

168 reviews over Hotel Semiramis Village in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

slecht ,heb er geen woorden voor ,heel veel russen

koos en gloria
26-6-2018

slecht ,heb er geen woorden voor ,heel veel russen ,en polen,de drank moet je zelf in schenken,nou ,dan weet je het wel met die oostblok landen,zo lazerig als het maar kan s,nachts,slecht eten ,de limonade,verdunt met water,qa smaak,dit is geen 4 sterren hotel ,maar een 1 ster,en dan zeggen ze nog 200 meter van het strand ,dat is niet waar,een heel gevaarlijk weg over steken, en een strand van niks,heel stijl alles bij het hotel ,wij gaan hier nooit meer heen,

fijne vakantie!

VAN GEERSOM NADINE
24-6-2018

Mooie natuur goede temperaturen en zeer vriendelijke mensen. leuk hotel.

wel wat afgelegen van strand en winkeltjes.Eten lekker in hotel.

Wat is Dit?

Brabander
25-9-2017

Waar zijn we terecht gekomen.

Eerste indruk was ok.... totdat je de eerste nacht wilt gaan slapen.

Even lekker douchen zit er niet in aangezien je de douchekop niet eens op kan hangen. En de bedden.... Ik weet zeker dat ze in een kamp betere bedden hebben als bij semiramis village. Dit slaat nergens op. Een deuk in het midden van het matras en rondom steken de veren je continu in je lijf. Diep en diep triest.

Eten gaat er mee door maar is ook niets speciaals. Nooit meer semiramis voor ons iig.

Hotelkamer was prima, bedden wel hard maar dat vond ik niet erg. Eten was veel het zelfde en lauw. Drinken is inderdaad ook weinig keus en tussen half 10 en 11 uur alleen water te verkrijgen. Lopen naar het centrum is ongeveer 30 min. Straat ongelijk en gevaarlijk. Loopt niet lekker. Bij het hotel is het rustig. Er werd wel af en toe muziek gedraaid (radio ofzo) maar verder geen entertainment. Heb heerlijk bij het zwembad kunnen liggen. Aan de overkant van het hotel kun je naar een strandje lopen maar deze is niet groot en ook niet zo aantrekkelijk.

Nooit meer

Quinten
25-8-2017

Het eten is echt slecht voor Nederlandse standaarden. Dit hotel is ideaal voor Russen of andere oostblok-landen, maar als Nederlander raad ik het je af. De keuken is dra-ma-tisch. Alles is voorverwarmd, vrijwel niks is vers. Enige wat er verst te krijgen is iets van de plaat. Waar of teveel vet aan zit of niet doorgebakken is. De komkommer is plastic en de friet kan in een blender gestopt worden. Verder smaakt alles naar vis, niet echt ideaal als je niet echt een viseter bent. Denk echt 3 keer na voordat je hierheen gaat. Wij hebben 3 van de 6 avonden buiten de deur gegeten terwijl we voor all-in hebben betaald. Andere Nederlanders in het hotel deelde deze mening. Verder zijn de mensen buitengewoon vriendelijk, zijn de hotelkamers schoon. Wel had ik graag gezien dat je de douchekop op kon hangen, maar helaas. Ik ga er persoonlijk nooit meer naar toe en zal het mijn vrienden en u ook niet aanraden. Je zit er immers voor je comfort en dat kan dit hotel niet bieden.

Ter ver van het strand

Ton
24-8-2017

Te ver van het strand. Wat jammer was we waren verplicht een auto te huren wilde je ergens komen.

verschrikkelijk

roos
18-8-2017

superslecht hotel, nooit weer hiernaar toe. Eten was verschrikkelijk slecht, weinig, lauw eten, saus voor spaghetti was zo rood water. vlees vet, droog taai. Werknemers zijn heel onvriendelijk, alleen de schoonmaakster waren heel vriendelijk. Als je om 5 voor half 10 voor je ontbijt kwam werd er gezegd dat je moest opschieten want de zaal werd zo gesloten! Je had je eten nog niet door je keel of er werd al gevraagd of je klaar was en je bord werd meteen weggepakt. absoluut geen 4 sterren waard, nog geen 2 sterren. Drinken was alleen vaag merk cola, soort 7 up, water en bier. Wijn was zo azijn. Wij hebben zelf maar onze drank gekocht en op ons balkon genuttigd. Er was de hele week niets te doen in het hotel, alle gasten gingen dan ook bijna iedere avond op pad. 4 keer de stroom uitgevallen! Kamer was redelijk bedden keihard en je voelde de veren in je rug. Wel iedere dag schone handdoeken en de kamer werd netjes schoongemaakt. Maar voor het geld wat je hier betaald kun je heel wat beters krijgen! Koelkast op het terras was te vies om aan te zien, koffieapparaat was smerig. Tussen half 10 s'morgens en 11 uur kun je alleen water krijgen. Hier moet je echt niet naar toe gaan, zonde van je geld!!!

Niet geweldig, maar oké, zeker geen 4-sterren.

A. Bosmann
3-8-2017

Het hotel was ongeveer wel wat we er van verwachtten. We waren op de hoogte van alle minpunten. Het is inderdaad niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het hotel ziet er van buiten gezellig uit, mooi tegen de berg aan gebouwd. Wij hadden het geluk in een kamer met een groot balkon boven de ingang te zitten. Dat grensde wel aan een looppad voor de andere gasten, maar daar stoorden wij ons niet aan. De familiekamer was prima qua grootte. De bedden ook redelijk. De badkamer oud, maar ruim. De douchekop kon je inderdaad niet ophangen, het bad vertoonde roestvlekken, maar leek schoon. Kleine tv. Airco werkte gelukkig goed. Er werd elke dag opgeruimd/ schoongemaakt. Handdoeken werden dagelijks vervangen. Het ontbijt was goed, keus genoeg. De lunch (twee keer gebruik van gemaakt) viel tegen. Diner elke dag hetzelfde basismenu, zoals pasta met saus, maar steeds andere hoofdgerechten erbij. De keuze uit drank was minimaal. Prima zwembad met genoeg plek, geen animatie.

Nope, nooit meer!!

Danielle
31-7-2017

je ligt op een bed wat je eigenlijk geen bed mag noemen,tv die het niet doet,geen rookmelders als er hier wel een keer iets gebeurd.het eten elke dag hetzelfde,het buffet van de avond is van 7tot half10.als je wilt eten om8uur heb je de pasta en je kipspies koud.elke dag heb je hetzelfde.geen variatie in je eten.de middag heb je niet gewoon een broodje met kaas of ham maar hetzelfde als het diner.en in de middag staan er 2buffet bakken,na 5minuten zijn ze leeg.dan heb je alleen zandkoekjes en popcorn!het drinken wat je"all inclusive"krijgt is lokale bier,droge wijn,cola limonade en 3 vage drankjes ook zeggen ze dat het naar Cherso zelf 15minuutjes lopen, daar mag je gerust 30 voor lopen.taxi er naar toe 7/8 euro.erg handig als je dat pokke stuk niet wilt lopen.je krijgt geen telefoon nummer van het taxicentrale doen ze liever zelf.als je terug naar het hotel wilt moet je maar kijken hoe je dat gaat doen.spullen die verdwenen zijn vanuit het niets.verder geen animatie!

Weet wat je boekt...

Niet te vreden bezoeker
27-7-2017

Kamers: erg gehorig, konden alle geluiden van de buren horen ( overgeef geluiden, wc geluiden en andere kamer geluiden..) je kon ook alles horen van mensen die door de gang liepen en praten het leek wel naast je bed te gebeuren.

Eten: als je van één tonig eten houdt kan je hier aanschuiven. Veranderd weinig tot niks aan het ontbijt, lunch of avond eten wat overigens ook gewoon niet lekker was. Qua drinken heb je ook maar weinig keus...

Zwembad: een verfrissende duik nemen? Nou je hapt net zo zoutwater als in de zee. Dan maar te zwijgen over het rioollucht bij het zwembad.

De lift bij het hotel: erg fijn.. gaat maar 1 verdieping omhoog nog maar 3 trappen te gaan met je zware koffer.

Heuvel bij het hotel: erg stijl, fijn de kuiten en de billen trainen!

Koelkast, airco erg fijn alleen als je kaartje vast zit aan je sleutel voor het stroom te activeren werkt het als nog niet....

Wij raden het niet aan om naar dit hotel te gaan, geen goed woord over te spreken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Semiramis Village in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Semiramis Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Semiramis Village scoort een 7.39 uit 10 op basis van 256 reviews.