Hotel Pela Maria ***

Hotel Pela Maria
Hotel Pela Maria
5,7

209 reviews over Hotel Pela Maria in het Nederlands

Goed wat kleinschalig hotel in het centrum.

Henry, 11-6-2016

Goede ligging in de winkelstraat van chersonisos. Eten is redelijk. Lekker buiten ontbijten. Kamers niet heel groot maar wel gerieflijk. Aardig personeel.

Smerig eten, prima locatie, mini kamer

Kevin, 5-5-2015

Wij gingen met 3 pers naar Pela Maria. Onze kamer was één bed (2 pers + 1 pers ertegen) met daar omheen was een rand van een meter. Het enige wat je op de kamer kan doen is dus knus op bed liggen met z'n drieën. Als je gaat voor een sensi vakantie, kijk dan niet verder en boek!

De kleine badkamer stonk naar pis. Bleek dat het bakje van de WC-borstel al vol lag met dit goudgele goedje. Kijk ook niet vreemd op van het krijgen van handdoeken met een bruine schijtvlek erop.

Ik ben iemand die veel lust maar het eten was geen succes. Ik hoor je nu al denken, ja ik red me wel. Maar nee. Dit red je niet. Ik heb me 12 dagen gevuld met de slappe friet of de koude pizza. Soms zijn deze twee 'lekkernijen' niet aanwezig, tsja, dan wordt het lijden en een wandeling maken maar de McDonalds.

Waarom het hotel toch een prima keuze is:

Pela Maria ligt precies tussen Star Beach en Bar Street in. Ik ben een lui persoon en heb dagelijkse wandelingen naar beide locaties overleefd. Ook jij kan dit aan.

hotel perfecten ligging vriendelijk personeel

djordy, 1-7-2014

dit bericht wat hier voor is gescheven klopt niet ik weet niet waar hij die dingen op bezeerd want ben net terug van 15 dagen uit pella maria en heb een top vakantie gehad bar personeel is vriendelijk en het eten was goed

ik kom zeker volgend jaar terug

Nooit meer !

Anoniem , 25-6-2014

Dat dit hotel nog open is, het eten was ranzig, goor. De kamer was ronduit slecht, de wasbak viel zowat van de muur. Handdoeken werden niet verschoond. Schoonmaken kennen ze schijnbaar enkel tijdens wissel dagen ? Agressieve manager, die laat merken als je niet tevreden bent, je gewoon eruit gooit. En het personeel mag wel een cursus leren omgaan met gasten volgen.

Conclusie : Nooit weer naar dit hotel !

Eten heb ik elders gedaan, evenals 's avonds een andere bar opgezocht.

Heb het naar mijn zin gehad

cihangir, 12-6-2013

De ligging van het hotel zou misschien niet geschikt zijn voor kinderen maar onze groep heeft het super naar de zin gehad. Eten was goed en het personeel deed uiterst zijn best om gasten tevreden te houden.

Geweldig

Den, 21-7-2012

van 4-07-12 tot 18-07-12 verbleven met 2 vrienden in dit hotel. Echt een geweldige vakantie gehad gewoon centraal tussen barstreet en starbeach in een straat achter het hotel is een strandje tevinden. Aan het hotel zat ook een bar Downtown een gezellige bar met echt leuk personeel elke avond is het daar happy hour meeste van de vakantie daar doorgebracht of wat voorgedronken en dan door naar de barstreet. Die 2 weken waren precies genoeg als ik nog een keer naar cherso zal gaan dan zou ik weer dit hotel overwegen.

Fantastische plek!

linda, 1-2-2011

Het was der echt superrr! Ik kom der snel weer is terug.

Fantastisch!

Lior, 16-1-2011

Hotel Pela Maria is een heel gezellig hotel! Je wordt heel erg goed behandeld en de mensen die er werken zijn ontzettend vriendelijk. Ze doen er dan ook alles aan om het jou naar je zin te maken. Hoe slordig je kamer ook is (bij ons kon je niet eens meer lopen!) de schoonmaaksters zijn en blijven ontzettend lief en maken je kamer iedere ochtend helemaal opnieuw schoon, ookal spraken ze niet goed engels elke ochtend met een glimlach en een heeeel verhaal komen ze binnen. Het eten is ook prima te doen voor dit geld! Ligging is ook goed overal dicht bij. Ze doen ook niet moeilijk als je bezoek mee neemt in de nacht. Ik heb het heel leuk gehad!

prima hotel!

--, 1-12-2010

dit is een prima hotel voor als je met vrienden op vakantie gaat. Wij waren van te voren ook een beetje bang vanwege de slechte recensies, maar dat was allemaal onzin. Het eten was prima te doen, zit altijd wel iets bij wat je lekker vindt. Als we klachten hadden werd dit wel gelijk opgelost. Er was bijvoorbeeld lekkage en hier werd meteen naar gekeken.

De douche was misschien aan de kleine kant, maar dat overleef je ook wel 2 weekjes. Handdoeken worden misschien niet zo vaak verschoond, dus op een gegeven moment zaten we wel met natte handdoeken wat niet zo fijn was. Maar je kon zo een paar nieuwe uit de schoonmaakkast jatten, hoewel deze later wel op slot zat :)

wat wel een minpunt was is dat wij een jongerenhotel verwacht hadden, maar we eigenlijk maar 1 groep jongeren hebben gezien

voor de rest goed hotel en kan je zeker doen als je naar chersonissos gaat!

perfect

wij, 11-11-2010

wij hebben met ze drieen in dit hotel gezeten echt super hele goede service in dit hotel, als er iets niet goed was en je vroeg ofdat ze het wilde regelen dan werd het meteen geregeld. echt super, ik ben het hele maal eens met degene die hiervoor gereageert heeft, die mensen moeten niet zijken.

ligging is echt perfect precies tussen starbeach en de barstreet en nast het hotel een goedkoop winkeltje om bier te halen:P en ze hebben voor de rest ook alles zwembad is ook lekker om even af te spoelen

We hebben een aantal aanbieders voor Pela Maria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pela Maria in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pela Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pela Maria scoort een 5.74 uit 10 op basis van 212 reviews.