Hotel Palmera Beach

Hotel aan zeeWeer vandaag19°17°
Hotel Palmera Beach
9,2

251 reviews over Hotel Palmera Beach in het Nederlands

Het hotel staat garant voor een super verblijf.

Ans de Geus
25-10-2018

Het is gewoon een super hotel.bijzonder vriendelijk personeel,eten heerlijk en gevarieerd.We komen er al vele jaren en gaan in 2019 zeker weer.

Mooi hotel, lekker eten en drinken.

Hans
22-10-2018

Geen zeezicht geboekt, maar kamer was bezet. We konde de eerste nacht in een kamer slapen met zeezicht en hadden de keus met bijbetalen van € 50,00 de gehelle vakantie daar te blijven. Strand is klein maar met heerlijke ligstoelen voor de 2 € 5,00 p.dag. ontbijt is gewoon goed en zeer gevarieerd., het bij behorende restaurant krij je als gast 10% korting op je rekening en je kan er zeer goed eten, de zee ligt 10 mtr voor je de winkelstraat op nog geen 50 mtr, de boulevard waar je aanzit is levendig met gezellige winkeltjes, bars en restaurants., We zijn net terug dus was het niet druk, we zaten eigenlijk aan de einde van de vakantietijd, sommige zaken gingen al dicht voor de winter. Klein punt van kritiek, mis een stoel op de kamer, als je tv wilt kijken moet je op bed of op een poef zitten, kamers elke dag goed schoongemaakt, omdat we om 2100 uur weer terug gingen konden we voor € 25,00 de dag bij boeken. We komen zeker terug!

kamers zijn mooi schoon, elke avond

stan den ouden
12-10-2018

kamer schoon, goede service, lekker eten, vriendelijk

BeachCheck

Goed hotel,goed personeel, jammer van beleid!!

Robert Sanders
11-10-2018

Heel goed en schoon hotel, heel vriendelijk personeel, goed eten.

Wij kwamen savonds laat aan, en er werd ons nog te eten aangeboden. Heel aardig!

Weliswaar was het brood een beetje droog en niet te veel keus qua beleg , maar wij waardeerden de geste heel erg.

Nu komt de clou. Op onze vertrekdag werden we savonds om 19.40 opgehaald en dus konden we nog mooi even dineren in het hotel. Dit zou de 7e avond zijn dat we hier konden dineren op een reis van 8 dagen. Maar dit mocht niet!!!! Wel tegen betaling van €15 pp (we waren met 4 volwassenen en 1 kind). Dit werd later opeens € 10 pp. Dit "omdat we bij aankomst toch te eten hebben gehad"!!!!!!

Het betreft een buffet!!! Ze merken niet of er 4 mensen meer meeeten!!! Ze hadden sowieso nog 8 drankjes a €3 aan ons verkocht!!!! Niet erg commercieel en zeker niet klantvriendelijk. Het is dus bij 6 avonden gebleven (eigenlijk 5 want we hebben ook nog een keer bij Nautica gegeten. Aanrader!!!!)

perfecte service ontzettend

shirien
9-10-2018

netjes schoon vriendelijk behulpzaam allemaal goed

we zijn zeer tevreden en zouden

silvia
3-10-2018

service en kamers zijn heel goed obers zeer vriendelijk zwembad beetje klein maar de zee is dichtbij en heerlijk

Erg gezellig! Superleuk

Hein de Haan

Goed: personeel Minder: lekkage

goed hotel goede locatie en goed

joep
2-10-2018

obers waren uitstekend, kamers goed, afstand tot strand op steenworp afstand. soms was het appartement net aan de kleine kant voor 4 man

prima hotel, en goed personeel

zijlstra
2-10-2018

Hadden lekkage in kamer deze is na melden prima verhopen, verder prima hotel

super hotel de beste locatie

vries
2-10-2018

alles is super netjes , zeer snelle service en super eten in de keuken.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palmera Beach in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palmera Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.