Hotel Palmera Beach

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

palmera beach is zeker een

lea
18-7-2018

gastvrijheid staat duidelijk voorop, topservice van aan het hotel tot aan het reataurant, personeel is meer dan vriendelijk en zal altijd de klant voorop stellen. De service heeft dit mooie eiland nog mooier gemaakt en resulteert in een topvakantie!

super hotel, goede service, een

robin de jong
10-7-2018

goede service, vriendelijk personeel, behulpzaam personeel, het zal fijn zijn als je met ontbijt en avondeten ook buiten zou kunnen zitten

Onwijs mooi en netjes hotel,

Klaver
9-7-2018

Ze zijn altijd vriendelijk en doen er alles aan om ons tevreden te houden, een kleine tip voor in het hotel: prullebak. Niet alleen voor doekjes maar ook afval.

We hebben een aantal aanbieders voor Palmera Beach voor je op een rij gezet:

top personeel, lekker eten en

Arkaboy
6-7-2018

het personeel was zeer vriendelijk. mooi uitzicht op de zee, fijne chille tuin. alleen de bedden waren wat hard.

kort samen gevat; een ontspannen

Ashana and family
6-7-2018

het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk, ook naar kinderen. hotel en kamers zijn schoon!! enige minpunt is airco betaling.

Echt fantastisch!!

Marianne
22-6-2018

Als je in dit hotel verblijft,heb je t getroffen! Mooi hotel, schoon, ontzettend aardig personeel en fantastisch eten( we hadden halfpension) . Ik heb/had rugklachten, toen ik dit aangaf bij de receptie , werd er binnen een half uur een topper op t matras geregeld. De plek van t hotel is ook super, 50meter van een strand, naast t hotel een straatje door en je staat in t centrum met veel winkels, restaurants, bars, enz. Geen last van de drukte/ lawaai en toch overal dichtbij . Enigste kleine minpuntje is misschien t wat kleine zwembad, maar voor ons geen probleem. Dus ik zou zeggen , ga voor Palmera Beach in Chersonissos!!😍

we kwamen aan en werden meteen

davy
21-6-2018

heel goed en vriendelijk personeel. we voelde ons meteen thuis en op ons gemak

Super!

Malou
18-6-2018

Super hotel. Zeer aardige bediening van het restaurant. Mooie kamers (De nieuwe kamers in het bijgebouw zijn erg modern, maar hebben wel de 'badkamer' in één met de slaapkamer; open douche en wastafel). Wij konden gemakkelijk wisselen naar een iets meer gedateerde kamer, maar wel met aparte badkamer). In het restaurant voor het hotel lekker eten. Ontbijt was goed (ei, pannekoekjes etc). Zwembad is klein, maar er is wel een groot grasveld naast met bedjes.

Peter
3-6-2018

Fantastisch hotel. Hotelkamers prachtig.

Bediening perfect. Gewoon buitengewoon goed. Gaan het zwembad verbouwen deze winter. Dat is geloof ik de bedoeling. 😀😀😀😀

ze zijn heel vriendelijk, kamers

Marieke
30-5-2018

personeel is heel vriendelijk!

We hebben een aantal aanbieders voor Palmera Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palmera Beach in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palmera Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palmera Beach scoort een 9.25 uit 10 op basis van 300 reviews.