Hotel Palatia Village (+app.)

Hotel Palatia Village (+app.)

8.5Fantastisch

Griekenland, Kreta, Chersonissos

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 291p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Dusseldorf
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.5Fantastisch

• Aan zee

170 reviews over Hotel Palatia Village (+app.)

• 2019
    9Esther27-08-2019

Absoluut voor herhaling vatbaar; top vakantie!

Het is een mooi aangelegd kleinschalig appartementencomplex. Je zit echt buiten de drukte van Chersonissos (10 min de berg af) maar ook op loopafstand van oud Chersonissos. De appartementen zijn netjes, schoon, ruim. Wij hadden appartement nr 26 en 21 en die lagen aan de noordzijde dus lekker koel. De keuken is basic, maar op zich prima, alleen zelf koken is een hele klus met 2 pitten. Gelukkig is het eten overal goed betaalbaar dus advies is ga lekker uiteten. George, Maria en Suzanne zijn super vriendelijk. Om de 3 dagen kregen we schonen handdoeken en vaak werd er om de dag even schoongemaakt en je bed opnieuw opgedekt. Het zwembad is niet super groot maar voldoet meer dan prima. Altijd voldoende bedjes en parasols beschikbaar. Kortom wij hebben genoten en als we nog een keer naar Kreta gaan, zullen we zeker weer boeken bij Pallatia Village!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Fam. Scholte en fam. van der Linden18-08-2019

Fantastisch!!! Echt een aanrader...

Wat een geweldig, gezellig, smaakvol, klein resort. De gastheer en gastvrouw, George en Maria, zijn erg vriendelijke en zeer behulpzame mensen. Staan echt voor je klaar, niets is te gek. Ook Suzanne, een Nederlandse die al 6 jaar werkzaam is op dit resort, staat voor iedereen klaar. De kamers zijn schoon, worden om de dag gedaan, en elke vierde dag schone baddoeken en beddengoed. Veel leuke plaatsjes om naartoe te gaan in de buurt. Wij hebben daar wel een auto gehuurd, omdat wij het net te ver vonden om te lopen en boodschappen te doen (Lidl in de buurt 😊). Op heel Kreta mag je geen wc papier in de wc gooien, maar in prullenbakken doen. Is even wennen 😂 Wij hadden alleen logie’s en ontbijt, maar op het resort kan je ook heerlijk een diner nuttigen. Zelfs een broodje kroket 😂😂😂 Het ontbijt is in buffetvorm, simpel, maar genoeg keuze. Kortom, een aanrader. Wij hebben genoten!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Jeanet21-05-2019

Heerlijk!

13 nachten verbleven we op Palatia village.Heerlijk gehad ,mooi appartement eenvoudig maar prima. Mooi uitzicht over zee en dorpjes halverwege de berg. De tuin is een plaatje en heerlijk zwembad. De eigenaren zijn gastvrij! Eten op het complex was ook goed en gezellig! Wij vonden het heerlijk!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Hans Wouters28-10-2018

Prima appartement.

Goed, gerenoveerd?, twee kamer premium appartement. Ruim van opzet, goede bedden, voldoende stopcontacten. Goed werkende douche. Heel goede WIFI, zoals het hoort! Geen BVN! Mooi aangelegd complex, gelegen op een berg, auto strekt tot aanbeveling. Ontbijt goed.

Tip: ga eten in oud Chersonissos; heel leuk pleintje met restaurants. Beste is Taverne Harakas; polulairste aan de overkant Zachos.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Hanneke24-09-2018

Redelijk verblijf.

Mooi complex. Jammer dat we niet normaal konden douchen. Moesten in teiltje staan in bad omdat water te snel voor overstroming zorgde. DOUCHE stond steeds blank. toilet ook verstopt. Eigenaresse Maria vreselijk chagrijnig. George en Suzanne toppers! Na 2 klagen geen interesse meer in ons.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 7Patrick30-08-2018

Heerlijk

Leuk complex op een steenworp afstand van het dorp. Mooie appartementen hadden alleen wat meer stopcontacten mogen hebben. En een tip de keukenkastjes boven her aanrecht En niet om het hoekje op de muur gevaarlijke plek. Als je half pension hebt het eren is goed maar iets meer variatie mag wel en grotere opschep lepels zou handiger zijn dan een gewone lepel. Iets vaker de vuilniszakken legen want toiletpapier mag niet in de wc. Maar dan moeten ze wel iets vaker dus de vuilnis legen. Verder aardige mensen en een heerlijk locatie om te zitten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Alex23-07-2018

Bijzonder prettige vakantieervaring

Erg mooi complex, zeer goed onderhouden tuin met prachtige bloemen en planten. Fijn zwembad, iedere dag wordt deze schoongemaakt. Ontbijt is uitstekend én met een schitterend uitzicht. Prima service. George, Maria en Suzanne zijn ontzettend aardig. Kortom: zo moet vakantie zijn!

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Danielle15-07-2018

Prima locatie

Prima locatie. Vriendelijke familie die je ontvangt. Gastvrij. Goed restaurant met dagelijks een leuke aanbieding. Schoon zwembad. Appartement was goed. Alle faciliteiten aanwezig. Mogelijkheid om airco te huren. Ligt op loopafstand van zowel het oude als nieuwe chersonissos.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Rita17-09-2017

Geweldig alles goed verzorgd alles schoon gastvrij

Drinken was wel aan de prijs

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Nance06-09-2017

Leuk rustig hotel net buiten het centrum

Het hotel ligt aan het begin van Chersonissos halverwege de berg. Het is een stukje naar beneden lopen om in het centrum te komen (voor mensen die slechter been zijn niet ideaal). Wij hadden gedurende ons verblijf een auto (plek genoeg om te parkeren) of je kunt voor een paar euro een taxi nemen. Het hotel wordt gerund door een echtpaar George en Maria. Bij aankomst werden we verwelkomd door George en konden direct op de kamer. Wij hadden een tweekamerappartement (aparte slaapkamer met 2-persoonsbed, 2 enkel bedden in de "huis" kamer, keukentje (kookplaat, oven, koelkast met vriesvak en keuken uitrusting voor 5 personen), bankje, eettafel met 4 stoelen, wasrekje, 2 kasten en badkamer met bad). Wij hadden een ruim en schoon appartement dat uit keek op de zee. Het appartement heeft een balkon met zitje (4 personen). De bedden waren vrij hard. Om de dag wordt er schoongemaakt. De handdoeken worden om de 3 a 4 dagen verschoond. Bij de laatste schoonmaak hadden zij de handdoeken niet verschoond (+4 dagen) en hebben we zelf om schone handdoeken moeten vragen aan de schoonmaakster. Voor de airconditioner betaal je € 8,00 per nacht. Bij ons deed alleen de airconditioner in slaapkamer het en in de "huiskamer" was het kapot. Ondanks dat hebben wij wel het volle bedrag moeten betalen. Een kluisje kost € 10,00 per week. Het hotel heeft een zwembad met voldoende bedjes en parasolletjes. Geen probleem gehad met handdoekleggers. Wij kwamen vrij laat in de middag naar het zwembad en altijd een bedje. Ivm belasting (wordt op een bord aangegeven), mag je geen eigen drankjes nuttigen aan zwembad. Wij hadden wel een fles water mee en daar werd niet moeilijk over gedaan. Aan het zwembad heb je een bar. Hier kun drinken of eten. De prijzen zijn normaal (o.a. frisdrank € 2,50 en pizza v.a. € 7,00). Wij hadden half-pension geboekt. Bij het ontbijt is er niet heel veel keus (2 soorten hartig beleg, 2 soorten zoet beleg en ei), er staat een broodrooster. Ook het avondeten was niet heel veel keus (elke dag 1 soort zelfde salade, pasta met saus, rijst, elke dag een ander soort groente, elke dag een ander soort vlees of/en vis en meloen of mousse als toetje). Hoewel het avondeten ok was, hadden wij wel iets meer verschillende keuzes willen hebben. Drankjes zitten er niet bij inbegrepen. Op donderdag is het BBQ-avond (dit zit bij half-pension inbegrepen) en bevindt zicht bij het zwembad. De tafels zijn van te voren ingedeeld en je wordt naar je plaats begeleid. Er wordt door een man op een orgel, gitaar en andere muziekinstrumenten Griekse muziek gespeeld. Ook bij dit buffet niet heel veel keuze (salade, 2 soorten vlees, lasagne/moussaka, een soort groente, aardappel en brood, en als toetje meloen/druiven, soort mouse of gelatine). Na het eten neemt George je mee op het de "dansvloer" om o.a. de sirtaki te dansen en er wordt raki geschonken. Op zich wel leuk gedaan. Verder is er gratis WiFi, maar de verbinding is niet heel vlot. Bij de receptie heb je een zitje met ook een computer (ook de verbinding daar niet vlot). Omdat zij het met zijn 2-en (en enkele medewerkers) runnen, zit er niet altijd iemand achter de receptie, maar je kunt ze wel vinden achter de bar aan het zwembad. Als er een probleem is lossen zij dit wel direct voor je op. Het is een fijn hotel met fijne kamers net buiten de drukte van Chersonissos. Op de laatste dag (wij hadden een late vlucht, onze kamer was die dag alweer volgeboekt) konden we voor € 20 een kleinere kamer krijgen om zo de dag door te komen met ons spullen en even op te frissen. Het was een 3-personen studio. Op zicht prima voor de ene dag, maar als dat je verblijf is gedurende vakantie niet heel prettig. De kamer was wel veel meer verouderd dan onze andere kamer (minder keukengerei, tv uit jaar kruik en een douche die zo klein was en de hele badkamer nat maakt). Wij hebben het ons, ondanks een paar kleine minpuntjes, erg naar ons zin gehad, maar dat zal denk ook komen dat wij iedere dag met de auto erop uit trokken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportZeilen