Hotel Palatia Village (+app.)

Kleine hotelsWeer vandaag22°15°
Hotel Palatia Village (+app.)
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Palatia Village (+app.) voor je op een rij gezet:

186 reviews over Hotel Palatia Village (+app.) in het Nederlands

Prachtig!!

Geerts
10-10-2018

Heerlijke locatie prachtig gelegen, veel bloemen en planten.Mooi zwembad.Suzanne is een topper!!Ontbijt goed verzorgd , genoeg keus.Bungalow groot genoeg voor twee personen en bij ons werd om de twee dagen gepoetst bedden gemaakt en emmertjes geleegd.Kortom wij hadden hier een top verblijf!

Redelijk verblijf.

Hanneke
24-9-2018

Mooi complex.

Jammer dat we niet normaal konden douchen. Moesten in teiltje staan in bad omdat water te snel voor overstroming zorgde. DOUCHE stond steeds blank. toilet ook verstopt.

Eigenaresse Maria vreselijk chagrijnig.

George en Suzanne toppers!

Na 2 klagen geen interesse meer in ons.

Heerlijk

Patrick
30-8-2018

Leuk complex op een steenworp afstand van het dorp.

Mooie appartementen hadden alleen wat meer stopcontacten mogen hebben.

En een tip de keukenkastjes boven her aanrecht En niet om het hoekje op de muur gevaarlijke plek.

Als je half pension hebt het eren is goed maar iets meer variatie mag wel en grotere opschep lepels zou handiger zijn dan een gewone lepel.

Iets vaker de vuilniszakken legen want toiletpapier mag niet in de wc.

Maar dan moeten ze wel iets vaker dus de vuilnis legen.

Verder aardige mensen en een heerlijk locatie om te zitten.

Bijzonder prettige vakantieervaring

Alex
23-7-2018

Erg mooi complex, zeer goed onderhouden tuin met prachtige bloemen en planten. Fijn zwembad, iedere dag wordt deze schoongemaakt. Ontbijt is uitstekend én met een schitterend uitzicht. Prima service. George, Maria en Suzanne zijn ontzettend aardig. Kortom: zo moet vakantie zijn!

Prima locatie

Danielle
15-7-2018

Prima locatie. Vriendelijke familie die je ontvangt. Gastvrij. Goed restaurant met dagelijks een leuke aanbieding. Schoon zwembad. Appartement was goed. Alle faciliteiten aanwezig. Mogelijkheid om airco te huren. Ligt op loopafstand van zowel het oude als nieuwe chersonissos.

teleurstellend

carlijn
3-10-2017

Net terug van 15dgn Palatia Village. Bij aankomst duurde het even voordat er iemand kwam, toen de eigenaar ons welkom heette was hij erg enthousiast en vertelde over oma in de keuken en op donderdag hij zelf achter de BBQ - dit klonk veel belovend!

Het park ziet er prachtig uit, schattige huisjes en mooi aangelegd met bloemen en planten!

Ons huisje (nr 36) was klein maar prima (beetje muffig wel), het interieur is aan renovatie toe, het keukentje is niet te gebruiken de 3 pitten zijn verroest. De badkamer is niet fijn, de douche is mini en op de wc zit je met je hoofd in een vies douche gordijn! Ook de schoonmaak maakt niet schoon, jammer!

Wij hadden incl ontbijt en diner, kies hier niet voor! Het eten is minimaal (weinig keuze) en niet de moeite - we hoorde daarna ook dat het van een catering komt ipv oma.

Ook de BBQ stelt niks voor - ook niemand achter de BBQ maar gewoon buffet.

Wat wij het ergst vonden was de eigenaresse Maria - ze blaft haar personeel af, kijkt altijd boos, groet niet en als ze lacht is het met kiespijn! George, de andere eigenaar, lijkt dit allemaal goed te moeten maken door overdreven aardig/grappig te doen. Mensen die veel geld uit geven of elk jaar terug komen krijgen duidelijk een voorkeursbehandeling!

Voor slaapplek prima maar huur een auto en verken het eiland!

Geweldig alles goed verzorgd alles schoon gastvrij

Rita
17-9-2017

Drinken was wel aan de prijs

Leuk rustig hotel net buiten het centrum

Nance
6-9-2017

Het hotel ligt aan het begin van Chersonissos halverwege de berg. Het is een stukje naar beneden lopen om in het centrum te komen (voor mensen die slechter been zijn niet ideaal). Wij hadden gedurende ons verblijf een auto (plek genoeg om te parkeren) of je kunt voor een paar euro een taxi nemen. Het hotel wordt gerund door een echtpaar George en Maria. Bij aankomst werden we verwelkomd door George en konden direct op de kamer. Wij hadden een tweekamerappartement (aparte slaapkamer met 2-persoonsbed, 2 enkel bedden in de "huis" kamer, keukentje (kookplaat, oven, koelkast met vriesvak en keuken uitrusting voor 5 personen), bankje, eettafel met 4 stoelen, wasrekje, 2 kasten en badkamer met bad). Wij hadden een ruim en schoon appartement dat uit keek op de zee. Het appartement heeft een balkon met zitje (4 personen). De bedden waren vrij hard. Om de dag wordt er schoongemaakt. De handdoeken worden om de 3 a 4 dagen verschoond. Bij de laatste schoonmaak hadden zij de handdoeken niet verschoond (+4 dagen) en hebben we zelf om schone handdoeken moeten vragen aan de schoonmaakster. Voor de airconditioner betaal je € 8,00 per nacht. Bij ons deed alleen de airconditioner in slaapkamer het en in de "huiskamer" was het kapot. Ondanks dat hebben wij wel het volle bedrag moeten betalen. Een kluisje kost € 10,00 per week. Het hotel heeft een zwembad met voldoende bedjes en parasolletjes. Geen probleem gehad met handdoekleggers. Wij kwamen vrij laat in de middag naar het zwembad en altijd een bedje. Ivm belasting (wordt op een bord aangegeven), mag je geen eigen drankjes nuttigen aan zwembad. Wij hadden wel een fles water mee en daar werd niet moeilijk over gedaan. Aan het zwembad heb je een bar. Hier kun drinken of eten. De prijzen zijn normaal (o.a. frisdrank € 2,50 en pizza v.a. € 7,00). Wij hadden half-pension geboekt. Bij het ontbijt is er niet heel veel keus (2 soorten hartig beleg, 2 soorten zoet beleg en ei), er staat een broodrooster. Ook het avondeten was niet heel veel keus (elke dag 1 soort zelfde salade, pasta met saus, rijst, elke dag een ander soort groente, elke dag een ander soort vlees of/en vis en meloen of mousse als toetje). Hoewel het avondeten ok was, hadden wij wel iets meer verschillende keuzes willen hebben. Drankjes zitten er niet bij inbegrepen. Op donderdag is het BBQ-avond (dit zit bij half-pension inbegrepen) en bevindt zicht bij het zwembad. De tafels zijn van te voren ingedeeld en je wordt naar je plaats begeleid. Er wordt door een man op een orgel, gitaar en andere muziekinstrumenten Griekse muziek gespeeld. Ook bij dit buffet niet heel veel keuze (salade, 2 soorten vlees, lasagne/moussaka, een soort groente, aardappel en brood, en als toetje meloen/druiven, soort mouse of gelatine). Na het eten neemt George je mee op het de "dansvloer" om o.a. de sirtaki te dansen en er wordt raki geschonken. Op zich wel leuk gedaan. Verder is er gratis WiFi, maar de verbinding is niet heel vlot. Bij de receptie heb je een zitje met ook een computer (ook de verbinding daar niet vlot). Omdat zij het met zijn 2-en (en enkele medewerkers) runnen, zit er niet altijd iemand achter de receptie, maar je kunt ze wel vinden achter de bar aan het zwembad. Als er een probleem is lossen zij dit wel direct voor je op. Het is een fijn hotel met fijne kamers net buiten de drukte van Chersonissos. Op de laatste dag (wij hadden een late vlucht, onze kamer was die dag alweer volgeboekt) konden we voor € 20 een kleinere kamer krijgen om zo de dag door te komen met ons spullen en even op te frissen. Het was een 3-personen studio. Op zicht prima voor de ene dag, maar als dat je verblijf is gedurende vakantie niet heel prettig. De kamer was wel veel meer verouderd dan onze andere kamer (minder keukengerei, tv uit jaar kruik en een douche die zo klein was en de hele badkamer nat maakt). Wij hebben het ons, ondanks een paar kleine minpuntjes, erg naar ons zin gehad, maar dat zal denk ook komen dat wij iedere dag met de auto erop uit trokken.

Super vakantie gehad

Diana
4-8-2017

Leuke appartementencomplex, echt in Griekse stijl. Lekker eten. Mooi uitzicht. Weg naar Cherchonissos is ong. 1 kilometer. Appartement is schoon en ruim. Mooi uitzicht. Fijn zwembad. Genoeg bedjes bij het zwembad. Gelukkig niet vroeg op om handdoeken neer te leggen voor een bedje bij het zwembad.

Fantastische plek

Ben Huitink
24-6-2017

Diverse keren hier geweest echter nu weer na 11 jaar terug van weg geweest. Nog steeds top verzorgd en George is niks veranderd. Prima gastheer met doorlopende humoristische opmerkingen e.d.

Echte aanrader.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palatia Village (+app.) in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palatia Village (+app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.