Géén boekingskosten

Hotel Palatia Village (+app.)

GriekenlandKretaChersonissos

8.2FantastischScore uit 184 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+116/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 184 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

196 Reviews over Palatia Village (+app.)

• 9Esther27-08-2019

Absoluut voor herhaling vatbaar; top vakantie!

Het is een mooi aangelegd kleinschalig appartementencomplex. Je zit echt buiten de drukte van Chersonissos (10 min de berg af) maar ook op loopafstand van oud Chersonissos. De appartementen zijn netjes, schoon, ruim. Wij hadden appartement nr 26 en 21 en die lagen aan de noordzijde dus lekker koel. De keuken is basic, maar op zich prima, alleen zelf koken is een hele klus met 2 pitten. Gelukkig is het eten overal goed betaalbaar dus advies is ga lekker uiteten. George, Maria en Suzanne zijn super vriendelijk. Om de 3 dagen kregen we schonen handdoeken en vaak werd er om de dag even schoongemaakt en je bed opnieuw opgedekt. Het zwembad is niet super groot maar voldoet meer dan prima. Altijd voldoende bedjes en parasols beschikbaar. Kortom wij hebben genoten en als we nog een keer naar Kreta gaan, zullen we zeker weer boeken bij Pallatia Village!

• 10Fam. Scholte en fam. van der Linden18-08-2019

Fantastisch!!! Echt een aanrader...

Wat een geweldig, gezellig, smaakvol, klein resort. De gastheer en gastvrouw, George en Maria, zijn erg vriendelijke en zeer behulpzame mensen. Staan echt voor je klaar, niets is te gek. Ook Suzanne, een Nederlandse die al 6 jaar werkzaam is op dit resort, staat voor iedereen klaar. De kamers zijn schoon, worden om de dag gedaan, en elke vierde dag schone baddoeken en beddengoed. Veel leuke plaatsjes om naartoe te gaan in de buurt. Wij hebben daar wel een auto gehuurd, omdat wij het net te ver vonden om te lopen en boodschappen te doen (Lidl in de buurt 😊). Op heel Kreta mag je geen wc papier in de wc gooien, maar in prullenbakken doen. Is even wennen 😂 Wij hadden alleen logie’s en ontbijt, maar op het resort kan je ook heerlijk een diner nuttigen. Zelfs een broodje kroket 😂😂😂 Het ontbijt is in buffetvorm, simpel, maar genoeg keuze. Kortom, een aanrader. Wij hebben genoten!!!

• 10Henriette17-06-2019

Geweldig

We zijn 7 dagen in Palatia Village geweest en we hadden ons geen betere vakantie kunnen wensen. We werden meer dan hartelijk ontvangen en hebben ons de hele week thuis gevoeld . We hadden een studio voor 2 en het zag er prima uit netjes en schoon . We hadden half pension geboekt en daar hebben we geen moment spijt van gehad we hebben de hele week heerlijk gegeten. Op donderdagavond was er BBQ met Griekse muziek en op zondag wordt de oven aangestoken en wordt er op tradionele Griekse wijze eten gemaakt . Helaas voor ons hebben we hier niet van mee kunnen eten omdat we naar het vliegveld moesten maar de geur was al genoeg om er enorm van te balen dat we dat net mistten. Dit is zeker een plek om terug te keren want George Maria en Susan doen er alles aan om je een verblijf voor te schotelen die je niet snel meer vergeet .

• 8Jeanet21-05-2019

Heerlijk!

13 nachten verbleven we op Palatia village.Heerlijk gehad ,mooi appartement eenvoudig maar prima. Mooi uitzicht over zee en dorpjes halverwege de berg. De tuin is een plaatje en heerlijk zwembad. De eigenaren zijn gastvrij! Eten op het complex was ook goed en gezellig! Wij vonden het heerlijk!

• 9Vdb02-02-2019

Een geweldig app.. Voor dit jaar weer geboekt alles was goed! Nergens iets op aan te merken!

• 8Hans Wouters28-10-2018

Prima appartement.

Goed, gerenoveerd?, twee kamer premium appartement. Ruim van opzet, goede bedden, voldoende stopcontacten. Goed werkende douche. Heel goede WIFI, zoals het hoort! Geen BVN! Mooi aangelegd complex, gelegen op een berg, auto strekt tot aanbeveling. Ontbijt goed.

Tip: ga eten in oud Chersonissos; heel leuk pleintje met restaurants. Beste is Taverne Harakas; polulairste aan de overkant Zachos.

• 9Geerts10-10-2018

Prachtig!!

Heerlijke locatie prachtig gelegen, veel bloemen en planten.Mooi zwembad.Suzanne is een topper!!Ontbijt goed verzorgd , genoeg keus.Bungalow groot genoeg voor twee personen en bij ons werd om de twee dagen gepoetst bedden gemaakt en emmertjes geleegd.Kortom wij hadden hier een top verblijf!

• 8Hanneke24-09-2018

Redelijk verblijf.

Mooi complex. Jammer dat we niet normaal konden douchen. Moesten in teiltje staan in bad omdat water te snel voor overstroming zorgde. DOUCHE stond steeds blank. toilet ook verstopt. Eigenaresse Maria vreselijk chagrijnig. George en Suzanne toppers! Na 2 klagen geen interesse meer in ons.

• 7Patrick30-08-2018

Heerlijk

Leuk complex op een steenworp afstand van het dorp. Mooie appartementen hadden alleen wat meer stopcontacten mogen hebben. En een tip de keukenkastjes boven her aanrecht En niet om het hoekje op de muur gevaarlijke plek. Als je half pension hebt het eren is goed maar iets meer variatie mag wel en grotere opschep lepels zou handiger zijn dan een gewone lepel. Iets vaker de vuilniszakken legen want toiletpapier mag niet in de wc. Maar dan moeten ze wel iets vaker dus de vuilnis legen. Verder aardige mensen en een heerlijk locatie om te zitten.

• 8Alex23-07-2018

Bijzonder prettige vakantieervaring

Erg mooi complex, zeer goed onderhouden tuin met prachtige bloemen en planten. Fijn zwembad, iedere dag wordt deze schoongemaakt. Ontbijt is uitstekend én met een schitterend uitzicht. Prima service. George, Maria en Suzanne zijn ontzettend aardig. Kortom: zo moet vakantie zijn!

Hotel Palatia Village (+app.) info

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden