Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Appartement Nikolas Villas heeft een heerlijk rustige ligging, maar je kunt de gezelligheid van Chersonissos makkelijk opzoeken. Neem je een duik in het zwembad of drink je een koud drankje bij de poolbar? Ontspannen kun je hier in ieder geval zeker. Benieuwd of Nikolas Villas Kreta iets voor jou is? Lees dan met ons mee. ## Faciliteiten Ben je met het hele gezin of met je vriendengroep op vakantie? Bij Appartement Nikolas Villas is er voor iedereen wat te beleven. De kinderen spelen lekker in het kinderbad, terwijl de volwassenen een drankje drinken bij de poolbar. Vervolgens doen jullie samen een bommetje in het water. Als de kinderen spelen in de speeltuin, kunnen de volwassenen genieten van alle rust en stilte in de prachtige tuin. Familie Schagernees schrijft: *‘Mooi zwembad, hele dag de zon aanwezig. Erg vriendelijk personeel. We hebben hier erg genoten met ons zoontje die niet weg te slaan was bij het zwembad’.* ## Kamers Bij Appartement Nikolas Villas verblijf je op basis van logies, maar je kunt hier wel ontbijt bij bestellen. De kamers zijn voorzien van een woonkamer, slaapkamer, badkamer met douche en toilet en een keuken met koelkast, kookplaten, oven en een koffiezetapparaat. Familie van Riet schrijft: *‘Appartement simpel maar wel ontzettend schoon. Elke dag schoonmaak en om de 2/3 dagen schone handdoeken en lakens. Goedwerkende airco wat zeker nodig is in deze hete periode’.* ## Ligging Nikolas Villas Kreta heeft een rustige en centrale ligging. Gerrit schrijft: *‘Op loopafstand van de zee en winkeltjes. Supermarkten in de omgeving: kleine supermarkt op 500 meter en op 700 meter een grote supermarkt. Het is er rustig gelegen, maar als je de drukte wil opzoeken is het dichtbij’.* Nikolas Villas Kreta ligt tussen Koutouloufari en Chersonissos in. Koutouloufari is een traditioneel dorp waar je heerlijk kunt slenteren door de steegjes. In dit gezellige dorp neem je plaats op een van de leuke terrasjes waar je wat kunt eten en drinken. In het oude gedeelte van het dorp vind je bijzondere en authentieke architectuur. Wil je naar een toeristische stad? Dan kun je Chersonissos bezoeken. In deze bruisende stad is veel te beleven. Je kunt een dagje relaxen op Starbeach of een leuke excursie boeken in de omgeving. Er zijn daarnaast talloze winkels, restaurants en terrasjes waar je terecht kunt voor souvenirtjes, eten en drinken. Wil je er ‘s avonds op uit? Dan kun je een keuze maken uit de verschillende barren, terrassen of discotheken. Kortom: er is genoeg te beleven!

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

274 Reviews over Nikolas Villas

• 10Fam.p.v.d.Berg17-10-2022

Komen er net vandaan,waren de laatste gasten.

Nou in een woord,geweldig complex. Alles even netjes schoon,bedden worden paar maal per week verschoond. Alles in de keuken aanwezig,wat er moet zijn. Sinasappelenpers (zo handig nog nooit gezien,heb er zelf ook meteen een gekocht) Vriendelijke eigenaar en vrouw,prachtig onderhouden tuin. Gaan er volgend jaar weer naar toe,echt top

• 10Ruimte
  • 9Marion en Ad05-10-2022

Prima appartement.

Wij zijn hier 4 jaar geleden ook geweest en toen al prima bevallen. Appartementen zijn basic maar zeer netjes/schoon en prima bedden. Lekker rustig gelegen en toch zo in Cherso of Koutouloufari. Complex inclusief tui en zwembad prima onderhouden ziet er allemaal zeer verzorgd uit. Ook de bar is gezellig maar dat verschilt per avond. Kortom wij hebben al geboekt voor volgend jaar!

• 8Ruimte
  • 9KK19-08-2022

Fijne ligging van het complex alles zeer goed onderhouden zowel appartementen als rondom, denk aan tuin, zwembad, bedjes etc. Alles was opvallend schoon, leuke sfeer voor jong en oud.

• 9Natuur
  • 10Peter en Sanne28-07-2022

Top accommodatie

Na 16 dagen zijn we weer thuis na een top vakantie. We werden warm ontvangen door de broers en hun familie waardoor wij ons meteen weer 'thuis' voelden. Het app. was lekker ruim, schoon en met airco. De schoonmakers komen elke dag langs en kletsen zelfs in vrolijke griekse woordjes tegen de kinderen. Beddengoed en de handdoeken werden meerdere malen per week ververst, top! Uit de keuken komen lekkere ontbijt lunch & dinergerechten. Onze favoriete was de clubsandwich! Voor een lekker koud drankje kun je hier ook terecht. De homemade Sangria gemaakt door Manos is een absolute aanrader. Meestal haalde we in 'Manos Supermarket' lekkere verse croissantjes of andere broodjes en ontbeten we op ons eigen balkonnetje. Aan het zwembad was er altijd een plekje in de zon of schaduw te vinden. Een kleine speelweide met nieuwe schommels was ook erg leuk voor onze kinderen van 4 en 7 jaar. Zeker een aanrader om hier met kinderen of partner te komen!

• 10Natuur
  • 9Angelique13-06-2022

Nette appartementen op een geweldige locatie.

De appartementen zijn schoon en netjes. Goede bedden en heel rustig gelegen maar toch overal dichtbij. Vriendelijk personeel en niets is teveel. Zwembad met voldoende ligbedden en geen handdoekje leggen. Bij het zwembad kan je heerlijk eten van snacks tot maaltijden en natuurlijk je koude drankje halen.

Binnen een mum van tijd ben je in de hoofdstraat van Chersonissos en zoek je meer gezelligheid met tavernes dan loop je via een hellende weg naar de dorpjes Koutouloufari en Piskopiano. W8j komen hier jaarlijks en soms 2x per jaar, we voelen ons hier helemaal thuis.

• 10Natuur
  • 9Gerton Postma13-10-2021

Een absolute aanrader.

Nikolas Villas is een kleinschalig appartementen complex dat vlak boven de drukke straat in Chersonissos ligt, de appartementen zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Je kunt lopend naar het strand ( Starbeach ) of een auto huren en de mooiste stranden en authentieke dorpjes bezoeken, ook in de nabije omgeving. Buiten het seizoen om is het er rustig maar een pareltje als je houdt van kleinschalig en verzorgd. Het ontbijt is niet luxe maar voldoende, en het zwembad en de bar zijn gezellig. Ga lekker 'avonds uit eten in de authentieke restaurantjes in de omgeving of pak een biertje in 1 van de vele barretjes. Het eiland Kreta is echt een bezoek waard, en gun deze vriendelijke mensen het beste.

• 9Natuur
  • 10Eefje10-08-2021

Super

De eigenaar is top!Ligging is super, lekker rustig maar op 5 minuten lopen ligt de boulevard.Super schoon.

• 9Joyce25-10-2019

Prima appartement

Schoon, rustig gelegen appartement vlakbij het centrum van Chersonisos. Ook de supermarkt is dichtbij. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt is prima voor die prijs. Wij gaan vast nog wel een keer terug.

• 9Paul en Daisy05-09-2019

Ontspannen en zorgeloze vakantie

Mooie rustig gelegen accommodatie. Centraal gelegen tussen het drukke Chersonissos en de hoger gelegen oude dorpjes. Basic appartement goed en netjes onderhouden en erg schoon. Evenals de Poolbar, het zwembad en faciliteiten bij het complex , het onderhoud is top. Met daarom heen een erg mooi aangelegde tuin. Personeel en eigenaren zijn gastvrij en behulpzaam. Hier kun je altijd terecht me vragen of voor meer informatie over de omgeving.

• 9Suzanne Zwarts01-09-2019

Fijne service, mooi verblijf, netjes en gastvrijheid. Dit jaar was de 2e keer dat wij hier terug kwamen, gewoon een aanrader ook kindvriendelijk

Appartement Nikolas Villas info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• LigstoelenBeschikbaar