Appartement Nikolas Villas

Appartement info

• All inclusive
Meer appartement info
Tonen op kaart

Appartement Nikolas Villas heeft een heerlijk rustige ligging, maar je kunt de gezelligheid van Chersonissos makkelijk opzoeken. Neem je een duik in het zwembad of drink je een koud drankje bij de poolbar? Ontspannen kun je hier in ieder geval zeker. Benieuwd of Nikolas Villas Kreta iets voor jou is? Lees dan met ons mee.

Ben je met het hele gezin of met je vriendengroep op vakantie? Bij Appartement Nikolas Villas is er voor iedereen wat te beleven. De kinderen spelen lekker in het kinderbad, terwijl de volwassenen een drankje drinken bij de poolbar. Vervolgens doen jullie samen een bommetje in het water.

Als de kinderen spelen in de speeltuin, kunnen de volwassenen genieten van alle rust en stilte in de prachtige tuin. Familie Schagernees schrijft: ‘Mooi zwembad, hele dag de zon aanwezig. Erg vriendelijk personeel. We hebben hier erg genoten met ons zoontje die niet weg te slaan was bij het zwembad’.

Kamers

Bij Appartement Nikolas Villas verblijf je op basis van logies, maar je kunt hier wel ontbijt bij bestellen. De kamers zijn voorzien van een woonkamer, slaapkamer, badkamer met douche en toilet en een keuken met koelkast, kookplaten, oven en een koffiezetapparaat. Familie van Riet schrijft: ‘Appartement simpel maar wel ontzettend schoon. Elke dag schoonmaak en om de 2/3 dagen schone handdoeken en lakens. Goedwerkende airco wat zeker nodig is in deze hete periode’.

Ligging

Nikolas Villas Kreta heeft een rustige en centrale ligging. Gerrit schrijft: ‘Op loopafstand van de zee en winkeltjes. Supermarkten in de omgeving: kleine supermarkt op 500 meter en op 700 meter een grote supermarkt. Het is er rustig gelegen, maar als je de drukte wil opzoeken is het dichtbij’.

Nikolas Villas Kreta ligt tussen Koutouloufari en Chersonissos in. Koutouloufari is een traditioneel dorp waar je heerlijk kunt slenteren door de steegjes. In dit gezellige dorp neem je plaats op een van de leuke terrasjes waar je wat kunt eten en drinken. In het oude gedeelte van het dorp vind je bijzondere en authentieke architectuur.

Wil je naar een toeristische stad? Dan kun je Chersonissos bezoeken. In deze bruisende stad is veel te beleven. Je kunt een dagje relaxen op Starbeach of een leuke excursie boeken in de omgeving. Er zijn daarnaast talloze winkels, restaurants en terrasjes waar je terecht kunt voor souvenirtjes, eten en drinken. Wil je er ‘s avonds op uit? Dan kun je een keuze maken uit de verschillende barren, terrassen of discotheken. Kortom: er is genoeg te beleven!

282 reviews over Appartement Nikolas Villas

• 2019
    9Joyce25-10-2019

Prima appartement

Schoon, rustig gelegen appartement vlakbij het centrum van Chersonisos. Ook de supermarkt is dichtbij. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt is prima voor die prijs. Wij gaan vast nog wel een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Paul en Daisy05-09-2019

Ontspannen en zorgeloze vakantie

Mooie rustig gelegen accommodatie. Centraal gelegen tussen het drukke Chersonissos en de hoger gelegen oude dorpjes. Basic appartement goed en netjes onderhouden en erg schoon. Evenals de Poolbar, het zwembad en faciliteiten bij het complex , het onderhoud is top. Met daarom heen een erg mooi aangelegde tuin. Personeel en eigenaren zijn gastvrij en behulpzaam. Hier kun je altijd terecht me vragen of voor meer informatie over de omgeving.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Suzanne Zwarts01-09-2019

Fijne service, mooi verblijf, netjes en gastvrijheid. Dit jaar was de 2e keer dat wij hier terug kwamen, gewoon een aanrader ook kindvriendelijk

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Maria Hamer11-08-2019

Mooie schone appartementen. Goed ontbijt bij Theo, die altijd vriendelijk is en in voor een grapje. Er is een apart kinderbad naast het zwembad. De appartementen liggen vlakbij het centrum. Zeker aan te raden! Leuke excursies. Zoek wel een goed excursiebureau.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Mike24-07-2019

Heerlijke vakantie op een fijne locatie

Perfect kleinschalig complex, appartement met airco(€7/dag). Appartement elke dag schoonmaak. Zeer vriendelijk personeel. Thodoris en Thassos van de bar zijn zeer aardige kerels. Wij hadden ontbijt, prima geregeld, daar hoef je geen boodschappen voor te gaan doen.. verse koffie en alles erop en eraan.. croissants, vers brood, cake, jam, chocopasta, ham, kaas, kipfilet en vers fruit en ook een gekookt eitje ontbreekt niet..vruchtensap en uiteraard de Griekse yoghurt.. voldoende bedjes en parasols bij het zwembad.. auto huren om verschillende stranden te bezoeken en o.a. Agios Nikolaos is een leuke aanrader, daarnaast zijn oud Chersonissos en Koutouloufari leuke dorpjes met leuke restaurants waar je heerlijk kunt eten.. Was een heerlijke vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Helma12-07-2019

Voor herhaling vatbaar!

Nikolas Villas is een mooi appartement aan de rand van Chersonissos. Je loopt een klein stukje naar beneden en je bent aan het strand of aan de lange winkelstraat. Het appartement was prima alleen vonden we het minder dat de airco niet individueel te regelen was qua temperatuur. We hadden ontbijt bijgeboekt en dat was erg simpel. Dus dat zou ik niet aanraden voor het geld wat het kostte. Verder kwam drie dagen voor onze vakantie een gezelschap van 30-35 man uit Israël aan van baby's tot opa en oma. Die veroorzaakten veel overlast maar dat was voor ons pech ze kwamen daar ook voor het eerst. Maar toch zou ik overwegen om nog een keertje terug te gaan zeker gezien de ligging. Maar dan zouden we geen ontbijt meer bijboeken maar zelf ons ontbijt regelen, wat de meeste gasten ook deden.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Angelique26-06-2019

Schoon appartement, perfecte ligging

15 jaar geleden voor het laatst geweest in dit appartement en wederom zeer goed bevallen. Appartementen zijn schoon en netjes. Basic inrichting maar welkom in Griekenland. Als mensen meer luxe willen moeten ze meer sterren kiezen. Keuken is niet uitgebreid maar meer heb je niet nodig alleen voor ontbijt. Nikolas Villas ligt op een ideale plek. Alles op loopafstand van het drukke maar gezellige Chersonissos en de gezellige Griekse dorpjes Koutouloufari en Piskopiano. Personeel doet alles om het naar je zin te maken en als er iets is staan ze direct voor je klaar. Wij gaan in september zeker nog terug en komende jaren zal dit ook zeker een optie worden.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Vin24-04-2019

Super accommodatie heel goed verzorgd en leuke eigenaars

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    8Wim26-10-2018

Top locatie.

Nikolas Village appartementen in Chersonissos. Top.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Karin Leemhuis09-09-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Prachtig en schoon appartement. Lieve en aardige mensen. Klein complex maar van alle gemakken voorzien. Eigen zwembad, leuk restaurant. Ver van alle feestgedruis van de stad, dicht genoeg bij om lopend naar het centrum te gaan. Enigste minpuntje stoelen ed zijn niet voorzien van schuifdoppen dus goed te horen ook van de buren.

Gereisd met partner in september 2018

18 tips over Appartement Nikolas Villas

• Monique Noteboom Heidema, 15-06-2014

Restaurant Soraya in Chersonisos, lekker eten en vriendelijke bediening.

• sanne, 22-02-2014
    • Restaurant Galini's in Koutouloufari.
    • Griekse avond in Oud Cherssonisos.
    • Zoek je drukte en hou je van mensen kijken, middagje Star beach..

• Jan, 21-09-2013

Wil je zelf soms koken let op , maar 1 gr,1kl electrisch kookplaatje. Met kinderen of slecht ter been vraag om op de begane grond een kamer. Doe een try-out ontbijtje indien u dit lekker vind oke, anders genoeg aanbod voor 4>7 euro

5 vragen over Appartement Nikolas Villas

• Dennie, 30-03-2018

stekker

zijn er andere stopcontacten dan bij ons? ik heb uiteraard gegoogled, maar de antwoorden zijn tegenstrijdig. Het gaat me dus specifiek om Nikolas Villlas

Dennie, 06-06-2018

je kunt je eigen stekkers gebruiken

• sander, 19-07-2016

handdoeken service

hoeveel x per week worden de handdoeken gewisseld?

• jeannette, 08-03-2016

Koffieaparaat aanwezig in apartement?

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om zelf koffie te zetten in het apartement. Zoja...wat voor 1...moet je zelf dan filterzakjes meenemen en zo?

fam M., 22-05-2016

Ja die is er, zelf filters en koffie meenemen of in de supermarkt ter plaatse kopen.....

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken