Appartement Nikolas Villas

270 reviews over Appartement Nikolas Villas in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar

Karin Leemhuis
9-9-2018

Prachtig en schoon appartement. Lieve en aardige mensen. Klein complex maar van alle gemakken voorzien. Eigen zwembad, leuk restaurant. Ver van alle feestgedruis van de stad, dicht genoeg bij om lopend naar het centrum te gaan. Enigste minpuntje stoelen ed zijn niet voorzien van schuifdoppen dus goed te horen ook van de buren.

Leuk maar te basic

Annetta Meijer
2-9-2018

Keurig schoon appartementen complex.

Op goede locatie van chersonisos.

Netjes onderhouden.

Alleen de apartementen vielen erg tegen.

Heel erg basic vooral de keuken en was niets comfortabels aan .

De bedden lagen vreselijk en je had heen stoel waar je na een lange dag even lekker op kunt zitten.

Ook zijn de apartementen erg klein.

Verder wel erg schoon en vriendelijk personeel. Wij kiezen meestal voor een appartement Ivm dieet van ons kind zodat we zelf kunnen koken.

Er was 1 kookplaat + 1te grote van een schoteltje waar je geen 2 pannen op kunt zetten.

NIet handig OOK weinig bestek en andere keuken materiaal. Geen opschep lepels ed

Super leuke vakantie!

Reehorst
25-8-2018

Leuk zwembad, eenvoudig maar schoon appartement!

Geweldig!!!!

Co
17-8-2018

Alle positieve opmerkingen uit onderstaande reviews zijn meer dan waar. Ik begrijp heel goed waarom vele Nederlanders hier elk jaar terug komen. Nikolas Villas is een perfecte accommodatie voor een heerlijke vakantie op Kreta.

Geweldig complex !

Peter
7-8-2018

Wij waren hier met onze twee zonen. Geweldige vakantie gehad, voldeed compleet aan onze verwachtingen en aan wat we gelezen hadden in de reviews. Mooi complex en ligging, schone appartementen, mooi zwembad groot genoeg voor het aantal gasten en altijd wel een bedje vrij. Tijdens ons verblijf was er toch wel veel jeugd maar dit gaf geen problemen, leverde toch wel gezelligheid op en de eigenaar trad op waar het nodig was. In het bijzonder een compliment voor de 3 dames van de schoonmaak, 7 dagen in de week maken ze alles keurig schoon, altijd vriendelijk. In de bar stond overdag Elena die erg haar best deed ! In de avond stond Tasos in de bar, enthousiaste gozer alleen was het niet alle avonden druk in de bar maar hij probeerde het er het beste van te maken. In de haast zijn we na afloop vergeten Elena te bedanken, bij deze zoals beloofd de review en je was een geweldige gastvouw Elena !

Zeker een aanrader, heerlijke vakantie gehad.

M. Van Riet
4-8-2018

Mooie plek. Rustig maar toch vlakbij het centrum. Starbeach op paar minuten afstand. Appartement simpel maar wel ontzettend schoon. Elke dag schoonmaak en om de 2/3 dagen schone handdoeken en lakens. Goedwerkende airco wat zeker nodig is in deze hete periode. Zwembad altijd netjes en schoon, genoeg bedden en parasols, is er tekort komen er direct nieuwe bij. Het leuke is dat er gezinnen zijn maar ook groepen jongeren die hier vakantie houden. Dit maakt het erg gezellig. Overlast heb je er niet. Verder kun je goed zijn bij de pool bar.

Fantastisch komen hier zeker volgend jaar terug

Schagernees
17-7-2018

Heerlijk knus alles aanwezig wat je nodig heb.

Niet van dat grote kolossale gebeuren waar ze komen zeuren elke 5 min hier heb je echt vakantie!

Mooi zwembad hele dag de zon aanwezig.

Erg vriendelijk personeel.

We hebben hier erg genoten met ons zoontje die niet weg te slaan was bij het zwembad.

Echt fantastisch

Monique
8-7-2018

We hebben gezocht naar een minpunt, maar die was werkelijk niet te vinden. Heel mooi onderhouden. Mooi appartement. Super lief tevreden personeel. Heel schoon. Perfecte ligging. Heel mooi zwembad. Normaal ben ik ook blij als ik weet naar huis kan, maar nu was ik graag nog een week langer gebleven. Top top top. Als we weer naar Chersonissos gaan dan alleen nog daar

Fantastisch!

Brabander1
6-7-2018

Wij komen al langer in chersonissos en vonden Nikolas Villas prima!

Zeer nette en schone appartementen, wij hadden een 2 kamerappartement wat voldoende ruimte bood , bedden vonden wij zeer goed en voor ons goed van lengte.

personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam zo ook Manos de eigenaar.

Zwembad schoon en groot genoeg voldoende ruimte en gehele dag zon.

Rustig gelegen op loopafstand van supermarkt en strand.

Kortom, wij vonden dit een fantastische appartementen om te verblijven en waarschijnlijk volgend jaar weer.

Fantastisch een pareltje in Chersonisos

Martin Brouwer
21-6-2018

Alles is schoon en goed onderhouden.

Mankeert er iets en je meld dit wordt dit snel en vrijwel meteen verholpen.

Het ligt tussen Chersonisos en Koutouloufari dus voor mensen die niet van lopen houden is een auto of scooter een uitkomst. De bedden zijn inderdaad voor ons langere Nederlanders te kort maar ik vind dat geen probleem lig meestal toch niet onder dekens of lakens en dat mijn voeten dan over de rand hangen vind ik zelf dan wel prettig. Kom er al jaren en hier wordt tenminste niet aan handdoekje leggen gedaan. S'avonds aan de bar gezellig zitten met andere gasten en in geval van Ek of Wk voetbal daar op groot scherm kijken.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nikolas Villas in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nikolas Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.