Géén boekingskosten

GriekenlandKretaChersonissos

9.3FenomenaalScore uit 266 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Appartement Nikolas Villas heeft een heerlijk rustige ligging, maar je kunt de gezelligheid van Chersonissos makkelijk opzoeken. Neem je een duik in het zwembad of drink je een koud drankje bij de poolbar? Ontspannen kun je hier in ieder geval zeker. Benieuwd of Nikolas Villas Kreta iets voor jou is? Lees dan met ons mee. ## Faciliteiten Ben je met het hele gezin of met je vriendengroep op vakantie? Bij Appartement Nikolas Villas is er voor iedereen wat te beleven. De kinderen spelen lekker in het kinderbad, terwijl de volwassenen een drankje drinken bij de poolbar. Vervolgens doen jullie samen een bommetje in het water. Als de kinderen spelen in de speeltuin, kunnen de volwassenen genieten van alle rust en stilte in de prachtige tuin. Familie Schagernees schrijft: *‘Mooi zwembad, hele dag de zon aanwezig. Erg vriendelijk personeel. We hebben hier erg genoten met ons zoontje die niet weg te slaan was bij het zwembad’.* ## Kamers Bij Appartement Nikolas Villas verblijf je op basis van logies, maar je kunt hier wel ontbijt bij bestellen. De kamers zijn voorzien van een woonkamer, slaapkamer, badkamer met douche en toilet en een keuken met koelkast, kookplaten, oven en een koffiezetapparaat. Familie van Riet schrijft: *‘Appartement simpel maar wel ontzettend schoon. Elke dag schoonmaak en om de 2/3 dagen schone handdoeken en lakens. Goedwerkende airco wat zeker nodig is in deze hete periode’.* ## Ligging Nikolas Villas Kreta heeft een rustige en centrale ligging. Gerrit schrijft: *‘Op loopafstand van de zee en winkeltjes. Supermarkten in de omgeving: kleine supermarkt op 500 meter en op 700 meter een grote supermarkt. Het is er rustig gelegen, maar als je de drukte wil opzoeken is het dichtbij’.* Nikolas Villas Kreta ligt tussen Koutouloufari en Chersonissos in. Koutouloufari is een traditioneel dorp waar je heerlijk kunt slenteren door de steegjes. In dit gezellige dorp neem je plaats op een van de leuke terrasjes waar je wat kunt eten en drinken. In het oude gedeelte van het dorp vind je bijzondere en authentieke architectuur. Wil je naar een toeristische stad? Dan kun je Chersonissos bezoeken. In deze bruisende stad is veel te beleven. Je kunt een dagje relaxen op Starbeach of een leuke excursie boeken in de omgeving. Er zijn daarnaast talloze winkels, restaurants en terrasjes waar je terecht kunt voor souvenirtjes, eten en drinken. Wil je er ‘s avonds op uit? Dan kun je een keuze maken uit de verschillende barren, terrassen of discotheken. Kortom: er is genoeg te beleven!

Bekijk de beschikbaarheid

285 Reviews over Nikolas Villas

• 9Angelique13-06-2022

Nette appartementen op een geweldige locatie.

De appartementen zijn schoon en netjes. Goede bedden en heel rustig gelegen maar toch overal dichtbij. Vriendelijk personeel en niets is teveel. Zwembad met voldoende ligbedden en geen handdoekje leggen. Bij het zwembad kan je heerlijk eten van snacks tot maaltijden en natuurlijk je koude drankje halen.

Binnen een mum van tijd ben je in de hoofdstraat van Chersonissos en zoek je meer gezelligheid met tavernes dan loop je via een hellende weg naar de dorpjes Koutouloufari en Piskopiano. W8j komen hier jaarlijks en soms 2x per jaar, we voelen ons hier helemaal thuis.

• 10Natuur
  • 9Gerton Postma13-10-2021

Een absolute aanrader.

Nikolas Villas is een kleinschalig appartementen complex dat vlak boven de drukke straat in Chersonissos ligt, de appartementen zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Je kunt lopend naar het strand ( Starbeach ) of een auto huren en de mooiste stranden en authentieke dorpjes bezoeken, ook in de nabije omgeving. Buiten het seizoen om is het er rustig maar een pareltje als je houdt van kleinschalig en verzorgd. Het ontbijt is niet luxe maar voldoende, en het zwembad en de bar zijn gezellig. Ga lekker 'avonds uit eten in de authentieke restaurantjes in de omgeving of pak een biertje in 1 van de vele barretjes. Het eiland Kreta is echt een bezoek waard, en gun deze vriendelijke mensen het beste.

• 9Natuur
  • 10Eefje10-08-2021

Super

De eigenaar is top!Ligging is super, lekker rustig maar op 5 minuten lopen ligt de boulevard.Super schoon.

• 9Joyce25-10-2019

Prima appartement

Schoon, rustig gelegen appartement vlakbij het centrum van Chersonisos. Ook de supermarkt is dichtbij. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt is prima voor die prijs. Wij gaan vast nog wel een keer terug.

• 9Paul en Daisy05-09-2019

Ontspannen en zorgeloze vakantie

Mooie rustig gelegen accommodatie. Centraal gelegen tussen het drukke Chersonissos en de hoger gelegen oude dorpjes. Basic appartement goed en netjes onderhouden en erg schoon. Evenals de Poolbar, het zwembad en faciliteiten bij het complex , het onderhoud is top. Met daarom heen een erg mooi aangelegde tuin. Personeel en eigenaren zijn gastvrij en behulpzaam. Hier kun je altijd terecht me vragen of voor meer informatie over de omgeving.

• 9Suzanne Zwarts01-09-2019

Fijne service, mooi verblijf, netjes en gastvrijheid. Dit jaar was de 2e keer dat wij hier terug kwamen, gewoon een aanrader ook kindvriendelijk

• 9Maria Hamer11-08-2019

Mooie schone appartementen. Goed ontbijt bij Theo, die altijd vriendelijk is en in voor een grapje. Er is een apart kinderbad naast het zwembad. De appartementen liggen vlakbij het centrum. Zeker aan te raden! Leuke excursies. Zoek wel een goed excursiebureau.

• 9Mike24-07-2019

Heerlijke vakantie op een fijne locatie

Perfect kleinschalig complex, appartement met airco(€7/dag). Appartement elke dag schoonmaak. Zeer vriendelijk personeel. Thodoris en Thassos van de bar zijn zeer aardige kerels. Wij hadden ontbijt, prima geregeld, daar hoef je geen boodschappen voor te gaan doen.. verse koffie en alles erop en eraan.. croissants, vers brood, cake, jam, chocopasta, ham, kaas, kipfilet en vers fruit en ook een gekookt eitje ontbreekt niet..vruchtensap en uiteraard de Griekse yoghurt.. voldoende bedjes en parasols bij het zwembad.. auto huren om verschillende stranden te bezoeken en o.a. Agios Nikolaos is een leuke aanrader, daarnaast zijn oud Chersonissos en Koutouloufari leuke dorpjes met leuke restaurants waar je heerlijk kunt eten.. Was een heerlijke vakantie.

• 7Helma12-07-2019

Voor herhaling vatbaar!

Nikolas Villas is een mooi appartement aan de rand van Chersonissos. Je loopt een klein stukje naar beneden en je bent aan het strand of aan de lange winkelstraat. Het appartement was prima alleen vonden we het minder dat de airco niet individueel te regelen was qua temperatuur. We hadden ontbijt bijgeboekt en dat was erg simpel. Dus dat zou ik niet aanraden voor het geld wat het kostte. Verder kwam drie dagen voor onze vakantie een gezelschap van 30-35 man uit Israël aan van baby's tot opa en oma. Die veroorzaakten veel overlast maar dat was voor ons pech ze kwamen daar ook voor het eerst. Maar toch zou ik overwegen om nog een keertje terug te gaan zeker gezien de ligging. Maar dan zouden we geen ontbijt meer bijboeken maar zelf ons ontbijt regelen, wat de meeste gasten ook deden.

• 9Angelique26-06-2019

Schoon appartement, perfecte ligging

15 jaar geleden voor het laatst geweest in dit appartement en wederom zeer goed bevallen. Appartementen zijn schoon en netjes. Basic inrichting maar welkom in Griekenland. Als mensen meer luxe willen moeten ze meer sterren kiezen. Keuken is niet uitgebreid maar meer heb je niet nodig alleen voor ontbijt. Nikolas Villas ligt op een ideale plek. Alles op loopafstand van het drukke maar gezellige Chersonissos en de gezellige Griekse dorpjes Koutouloufari en Piskopiano. Personeel doet alles om het naar je zin te maken en als er iets is staan ze direct voor je klaar. Wij gaan in september zeker nog terug en komende jaren zal dit ook zeker een optie worden.

Appartement Nikolas Villas info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• LigstoelenBeschikbaar