Hotel Nana Beach

8.5Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Bij Hotel Nana Beach op Kreta vind je vermaak voor jong en oud. Het animatieteam organiseert overdag leuke activiteiten voor de kids en ‘s avonds is het entertainmentprogramma ook voor volwassenen geschikt. De kamers zijn wat gedateerd en het eten is niet altijd even goed, maar voor het hotel kun je de bus pakken naar Chersonissos.

276 reviews over Hotel Nana Beach

• 2019
    8Piet Strijker29-10-2019

Fantastisch zeker voor herhaling vatbaar

Fantastisch hotel heel ruim opgezet met om al de gebouwen schitterende tuinen goed all inclusive formule voor ieder wat wils. Meerdere zwembaden en aan het strand overal ligbedjes en parasols. Zou zo weer teruggaan is heel goed bevallen. Voor het hotel kan je bijna direct met de bus alle kanten op voor een meer dan redelijke prijs

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8marleen21-05-2019

Als het kon ging ik onmiddellijk terug !

Als ik alle negatieve recensies lees, dan vraag ik me toch af of deze mensen in hetzelfde hotel verbleven. Het resort is prachtig, je kunt er een hele wandeling maken zonder je te vervelen. De bloemenpracht is heerlijk. Het resort heeft mooie huisjes / kamers die dagelijks heel goed onderhouden worden. Het onderhoud op het domein is ook meer dan perfect met supervriendelijk personeel. Als je al vuil tegenkomt van een of andere viespeuk die verwacht dat er iemand het voor hem opruimt, dan gebeurt dat ook meestal binnen de 5 minuten. Je hebt verschillende restaurants (Grieks, Vis, Aziatisch en Italiaans) op het domein waar je kunt gaan eten (reserveren bij aankomst in het hoofdrestaurant). De zwembaden zijn prachtig en goed onderhouden. Alleen voor de asociale handdoekenleggers zou er een oplossing moeten gevonden worden. Mensen die om 6 u 's morgens hun handdoeken leggen om er tegen 14 u gaan te liggen... Een aanrader !!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Saskia19-05-2019

Klein dorpje aan het strand: geweldig resort!

Wij verblijven nu op Nana Beach. Het lijkt een klein dorpje zo groot is het. Het is gebouwd op een (niet steile) heuvel. De familiekamers zitten bij de receptie (bovenin, wij zitten in 273: hele mooie kamer). Deze kamers zijn afgelopen winter allemaal gerenoveerd. En heel erg netjes! Vanaf het balkon zie je zo de zee. En je loopt zo het strand op: ook ideaal!

Het eten is ook goed (in een lokaal restaurant is het altijd lekkerder, maar keuze genoeg en prima kwaliteit) en bovendien is er een restaurantje aan het strand: de kinderen kunnen daar fijn spelen terwijl je zelf kan natafelen. Ook is er een leuk speelterrein (omheind en in de schaduw) waar de kids zich uit kunnen leven.

Aan de bar kun je ook echte Bacardi etc krijgen.

Na de negatieve reviews hier twijfelden we even, maar we zijn blij dat we hiervoor gekozen hebben!

Enige minpuntje is dat je niet direct de Griekse sfeer hebt wanneer je het hotel uitloopt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    4Elena05-08-2018

Nooit meer

Als je hier heen wilt wat ik niet aanbeveel vraag eerst voor dat je incheckt of je de kamer mag zien want je word zo in een kamer gedrukt die je niet hebt geboekt. Het eten was echt super slecht koud en weinig variatie de tafels en stoelen op het terras mogen ook wel eens schoongemaakt worden de arm leuningen pikten aan je arm vast🤮 wij hadden een mooie familie kamer geboekt maar kwamen op kamer 704 terecht waar mn zoon van 10 jaar op een inklapbaar bed moest slapen echt belachelijk en de kamer was vies en oud badkamer zat vol met schimmel!! Na klagen en overal foto's van te hebben gemaakt hebben we uit eindelijk de kamer gekregen die we dus hadden geboekt, personeel is trouwens ook toe aan vakantie want vriendelijk waren ze totaal niet! Geen nana beach meer voor ons

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 7Bram02-06-2018

Best ok voor een week

-Erg veel faciliteiten en erg geschikt voor jonge kinderen die de hele dag door vermaakt kunnen worden. De entertainers zijn top ook voor t avondprogramma voor de volwassenen. -De ligging is mooi aan zee en er staan veel planten in bloei. -T eten is matig: mayo door de salade van de vorige dag, lauw eten, slappe frites, vieze wijn, smakeloze vis, Het vlees is daarentegen goed evenals de toetjes -bedienend personeel onvriendelijk En heeft er zichtbaar geen zin in. Overige personeel kan niet goed omgaan met afwijkende vragen. -kamers gedateerd echt geen luxe 5 sterren -veel Duitsers en aantal Russen. Ik vind ze erg rustig en vriendelijk. Minder lawaaierig dan sommige Nederlanders die er hier ook nauwelijks zijn.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 6Kunst26-05-2018

tegenvallend hotel!

Goedl: Doen Geen probleem als je een drankje mee naar je kamer wil nemen, dus met kleine kinderen ideaal; kindjes slapen, ouders drankje op balkon. Ingesteld op kleine duitstalige kids. De animatie komt 2 x daags met een stroom duitse kinderen de zwembaden al luid roepend (OohpaOohpapa)?? overal voorbij. (jeetje, ik hoor het nog hihi) Het is een mooi resort aan de zee met mooie bloeiende planten/struiken. Je mag alle 4 de a la carte restaurants boeken, maar!! je kan alleen in het hoofdrestaurant tijdens ontbijt of lunch reserveren en dat wordt helaas niet verteld of ergens vermeldt zodat je hier pas na een heel aantal dagen achter komt en dus alles al vol zit.:( Dus gelijk na aankomst boeken! Niet goed : geen bediening en daardoor enorme wachtrijen voor een drankje. Veel nauwelijks ingewerkt jong personeel waar je medelijden mee kreeg...Veel achter- stallig onderhoud, veel toiletten zonder slot. Stinkende doucheruimte bij laat verlaat

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

4David22-09-2017

niet te proper voor een 5* resort

Vuil buffetrestaurant, glazen niet proper tassen niet proper, bestek met etensresten van de vorige gebruikers, echt vies. Alsook weinig variatie in buffet.Daarin tegen vriendelijk zijn ze wel, en de kamer is wel proper. Veel trappen voor mensen die niet goed te been zijn.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Werner05-09-2017

Super compleet en kindvriendelijk resort!

Het resort overtrof onze verwachtingen. Met een golfkar wordt je bij aankomst naar je kamer gebracht. Wij hadden gekozen voor een familiekamer. Een echte aanrader door de ligging en de aparte slaapkamer. We zaten recht aan het zwembad en binnen 50 meter lopen waren zowel het kinderzwembad en de kidsclub/speeltuin. Het eten in het buffetrestaurant was gevarieerd door de verschillende thema-avonden. Ervaring met de à la carte restaurants hebben we niet. Iedere avond was er minidisco wat geweldig was voor de kinderen (4 en 1). Ook waren er avonden met een Frozen voorstelling en een goochelaar. Overdag was er entertainment over het hele resort. Later in de avond waren er voorstellingen/shows in het amfitheater. Personeel over het algemeen erg vriendelijk.

Recht voor het hotel zijn bushaltes. Ieder kwartier rijdt er een bus beide richtingen op. Voor 1,80 euro per persoon (vanaf 5 jaar) kun je naar bijvoorbeeld Chersonissos, Malia of Agios Nikolaos.

Al met al super genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Geert08-06-2017

Goed hotel - prima prijs/kwaliteit

positief = + enorm groot en verzorgd complex + vriendelijk en behulpzaam personeel + enorm kindvriendelijk + prima gelegen aan zee + bus voor de deur + korte transfer naar en van luchthaven + 5 proper onderhouden zwembaden + 4 a la carte restaurants + extreem mooi uitzicht

negatief = - geen 5 sterren - wel 4+ waard volgens ons - receptie kan beter - geen 5 sterren uitstraling/gevoel - wifi te betalen - kluis te betalen - kwaliteit en keuze moet beter om 5 sterren norm te claimen - geen mogelijkheid om a merken te kopen, ook niet mits toeslag - a la carte restaurants zijn zeer snel volgeboekt en bieden goede maaltijden, doch weer geen echte top

algemeen heel tevreden maar kan net niet tippen aan een 5 sterren vanwege de keuken (ook niet de a la carte restaurants) en de algemene uitstraling. We waren zeker niet ontevreden maar in een "echte" 5 sterren krijg je toch nog dat extra meer (maar betaal je ook duurder).

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Colinda18-05-2017

Geen tweede keer meer

Mooi hotel. Zeer vriendelijk personeel. Moooie zwembaden. Zijn net terug. Op het eten na is er weinig aan te merken. Ja idd veel trappen dus niet geschikt voor minder validen. Eten vonden wij echt slecht. Vlees lauw of koud. Kip eeg droog en koud. Alleen vlees wat net vd plaat keam was warm. Patat ook vask lauw of taai.

Het ergste cmvan alles was eigenlijk nog dat er ontzettend veel Russen zayen en die blijven onbeschoft en zeer luidruchtig. Voor ons geen tweede keer meer

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Hotel Nana Beach info