Hotel Miramare

• Kinderopvang

85 reviews over Hotel Miramare

• 7josje24-07-2011

leuke vakantie gehad!

erg leuke tijd gehad en een super ligging! de beheerder was erg vriendelijk!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 3wil08-06-2011

nooit meer

enige pluspunt van dit hotel is perfect voor de rest is het helemaal niets. oude vieze kamers erg veel stof het ontbijt slaat nergens op oud brood met kaas beslist geen aanrader. niet boeken is echt zonde van je geld

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Robbert01-06-2011

personeel

Ik ben daar 3 jaar geleden geweest, verwacht niet veel van het hotel en van het zwembad. ik vond de ligging zeer goed. Het eten was niet bijzonder als ik mij goed herinner brood ham en kaas ligt er. Ik vond de schoonmakers zeer irritant als je nog lag te slapen kwamen ze gewoon je kamer in. Het is een familie hotel vader dochter en zoon runnen het hotel, gingen aan de slag...... Wij hadden zeer goed contact met de zoon en dochter ze waren zeer vriendelijk we kregen vaak gratis drankjes en ze hebben zelfs een bbq verzorgt voor ons op het dakterras ik ben nog nooit zo gastvrij behandeld in een hotel ik heb nog steeds contact met de jonge (Mario) die achter de bar staat. Het hotel zelf niet veel aan maar dankzij het personeel een top vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 3S.18-01-2011

Absoluut geen aanrader

Ik dacht leuk, goedkoop hotel in de buurt van het strand en centrum, wat wil je nog meer! Toen ik daar was heb ik een heel boek kunnen schrijven over dingen die ik op dat moment graag zou hebben. Een normale douch bijvoorbeeld, aangezien je hier tijdens het douche met je reet in het gordijn hing. Daarnaast een schoon zwembad, terwijl wij ´s avonds voor het uitgaan nog even buiten wat zaten te drinken zagen wij de zwerfhonden in het grasveldje poepen en plassen waar wij een paar uurtjes daarvoor zo vrolijk op onze blote voeten rondliepen! Onze geliefde beestjes vonden het zwembad ook heerlijk trouwens, en de hoteleigenaren deden er niks tegen!! Daarbij werd bij elk geluidje dat je maakte gezeurd of het nou alsjeblieft eens stil kon zijn aangezien meneer ook gezinnen in het hotel had, irritanten fransen kinderen die het uitermate naar hun zin hadden om 8 uur 's morgens in het zwembad voor je deur. Nog een klein detail, na half 3 's middags staat het zwembad geheel in de schaduw, succes!!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 3wil18-01-2011

nooit meer

de kamers zijn oud en vies overal erg veel stof het onbijt is echt niets alleen oud brood enige pluspunt is de ligging voor de rest echt een afrader echt niet boeken is zonde van je geld

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Kaatje01130-12-2010

Prima hotel voor een laag budget

Leuk hotel, heel vriendelijk personeel. De bedden zijn wel heel erg hard, het zwembad stelt niets voor, ligt meestal in de schaduw in een heel kleine tuin. Loopt wel heel makkelijk het centrum van Chersonissos in, het is heel dichtbij maar niet zo dichtbij dat het 's nachts niet rustig is. IOntbijt is simpel maar goed. Bar is ook klein maar gezellig.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Louise29-12-2010

Top hotel

Hotel Miramare ligt op 2 min lopen van de boulevard en je komt uit in de straat waar SLAMFM Cafe aanwezig is en Bio Bio. De eigenaar van het hotel was ontzettend vriendelijk en deden niet moeilijk om welk tijdstip je ook aan kwam, zolang je rustig doet. Naar het strand lopen is 10 minuten en dat is geen enkel probleem. Top hotel voor jongeren die voor een leuke prijs een goeie locatie willen en een goed slapend bed + fijne badkamer. De prijs/kwaliteit verhouding is ook heel goed. Geen minpunten en nog een pluspunt is dat ze iedere dag kwamen om je bed op te maken en voor aanvullen van je toiletpapier of schone handdoeken.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 6Sander12-08-2010

Ideaal voor jongeren

Voor jongeren ideaal, maar zou er nooit met kinderen naartoe gaan. Tip: Boek geen 2-persoonskamer met extra bed! Het extra bed bestaat uit een strechter met als matras een kussen wat normaal wordt gebruikt in een tuinstoel! Hiervan hebben we melding gemaakt, waarna we er 2 kussens bijkregen. Daarentegen was de 3 persoonskamer (3 aparte bedden) wel dik in orde.

Verder heel erg kleine kamer en een gammele deur naar de kamer, die je zo open kreeg van de buitenkant als je er hard op klopte. Hier ook melding van gemaakt en binnen 2 uur was het gerepareerd. Ook is de douche veel te klein en liep het water meer de badkamer in dan in de douchebak. Verder is de zon na 4 uur achter het hotel, waardoor het zwembad in de schaduw komt te liggen. Personeel erg vriendelijk, ze deden alles voor je als je het op een normale manier vroeg. Ligging is perfect, 5 min van de supermarkt vandaan en 3 min van de boulevard. Persoonlijk zou ik er niet meer teruggaan, sinds ik betere hotels gewend ben.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 6l.11-01-2010

absoluut nooit meer!

in de gids leek het op een leuk hotel! waar ook in werd verteld dat je iedere dag schone handdoeken etc kreeg maar dit was absoluut niet het geval! ze werden 2x perweek verwisseld, en het was zelfs zo erg dat er handdoeken bij zaten van hema en van nederlandse voetbalclubs (nederlanders die dus handdoeken achtergelaten hadden) je kreeg 1 grote en 1 kleine handdoek maar 1 was je al kwijt in de badkamer omdat de douche 70 by 70cm was en zo lek als een rietje. verder deed het personeel ook niks hieraan. en werd je gewoon afgesnauwd! het enige positieve was, was dat het dicht bij het strand en de boulevard was.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 1Michelle12-11-2009

Vreselijk!

Dit hotel was smerig en ontzettend oud! het stof was nog terug te vinden op het gehele interieur! Het personeel was ontzettend onvriendelijk de kamer was verre van schoon de douche en het toilet zaten achter 1 douche gordijn en dr zat schimmel in de douche! wij hebben dus ook dezelfde dag nog een ander hotel geregeld

Gereisd met vrienden in juli 2009

0 tips over Hotel Miramare

0 vragen over Hotel Miramare

Hotel Miramare info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand150 m
      • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
      • Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats