Hotel Mediterraneo & Villa

Hotel Mediterraneo & Villasterstersterster

7.6Goed

Griekenland, Kreta, Chersonissos

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterraneo & Villa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Mediterraneo & Villa op Kreta is wat rustiger gelegen, maar binnen 5 minuten lopen sta je wel op het strand. Het eten is goed, het zwembad netjes onderhouden en de animatie niet overdreven. De kamers zijn simpel maar schoon. Ook het centrum van Chersonissos ligt op loopafstand. Hier is het wel gezellig, maar kan het druk zijn met jongeren.

542 reviews over Hotel Mediterraneo & Villa

• 8nan03-11-2019

heel goed

de gastvrijheid en gezelligheid van dit hotel kon niet beter.wij hebben met elkaar genoten.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Alber en Karin24-10-2019

Locatie buiten het centrum

Druk hotle, prima eten en goede verzorging.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Yvonne14-10-2019

Heel goed Hotel enorm gastvrij ontvangen mooie kamers ruim met airco en ruime badkamer goede bedden en zitje op het balkon schoon en fijn koelkastje heel vriendelijk personeel heerlijk buffet zowel ontbijt lunch als diner. Mooie zwembaden waar overdag ook een bar-restaurant is voor drankjes en heerlijke hapjes! Voldoende bedjes en zeer toegankelijk, zeer schoon rondom het zwembad‼️Gezellige terrasjes waarvan 1 met animatie ook met kinderen zeker een aanrader‼️ Centraal gelegen in rustiger gebied maar op loopafstand van het centrum en binnen 5 minuten op het strand‼️ Bushalte voor het hotel supermarkt op 15 minuten lopen vanaf het hotel! Een prachtig complex voor jong en oud‼️

• 10Herman14-10-2019

Top hotel

Net terug van ons vijfde bezoek aan hotel mediterraneo. Het was wederom geweldig. Elke dag wordt je kamer schoongemaakt schone handdoeken en om de drie dagen schoon linnengoed.Bij het personeel staat vriendelijk en gastvrijheid hoog in het vaandel,het is elke keer een feest hun weer te ontmoeten.Het ontbijt zowel lunch en diner zijn goed en afwisselend,smaken verschillen maar mensen die dit als slecht beoordelen wat zijn die thuis gewent? Bij de olive garden elke dag heerlijke snacks.De twee zwembaden zijn uitnodigend voor een frisse duik.Kortom dit hotel voldoet voledig aan de prijs kwaliteits verhouding en ieders verwachtingen zullen anders zijn maar wees wel eerlijk en een revieuw.Wij zijn volgend jaar weer van de partij in dit heerlijke hotel waar we ons echt thuis voelen.

• 7jomme09-10-2019

Leuk hotel voor de prijs

Mooi hotel, lekker eten, goede locatie, Alleen spijtig dat de matrassen zo oncomfortabel waren.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Jan09-10-2019

Geen 10 maar ook heb 4 valt best mee!!

Als je van klimmen houd zeker een aanrader, veel Engelsen in het hotel waar ook alles op aan gepast word. Eten elke dag variatie maar na 3 dagen word je het wel zat. Personeel zeer vriendelijk kamers worden elke dag schoon gemaakt en nieuwe handdoeken en lakens. Je moet echt een auto huren om verder te gaan deze kun je huren voor 150euro per week. Verder is Star beach een aanrader je betaald 3.50 voor een ligbed en 3.00euro voor een parasol dan lig je de hele dag in een mooi zwempark of aan het strand dit ligt op 500meter van het hotel want het hotel heeft geen echt strand. Animatie stelt niks voor. Kamers groot wel verouderd.

• 5ANSJE01-10-2019

HOTEL NIVEAU BENEDEN PEIL

We zijn 12 daagjes geweest hebben super super genoten met allerlei mensen die we hebben ontmoet maar dat moet je ook zelf doen. Het hotel is idd gigantische groot enja ze zouden het moeten renoveren. De kamers zien er erg oud uit maar ik hoef er niet te wonen overigens onze kamer was erg groot met een mega groot terras,airco deed het niet maar ze komen het wel snel maken. De schoonmaak is ook niet al te best maar je heb wel elke dag nieuwe handdoeken en een bed die opgemaakt word. Dan het restaurant zelf het eten dacht ik in het begin best oke maar na 3 dagen ofzo smaakt het ook niet meer slechte zaak dit. Doe meer variatie meer smaak en zeker beter alles warm houden want als je wat later gaat eten is het lauw of er leg niks meer. Overigens bij het Olive Garden snack restaurantje is het goed en het personeel daar is zeer vriendelijk. Als je voor het eerst op vakantie gaat... dit hotel vind je fantastische maar voor ons NIET HELAAS

• 9Joke Stoel-Wering25-09-2019

Geweldig genoten...

Heel gezellig hotel met erg vriendelijk personeel, goed eten, all inclusief is geweldig... Schoon en een mooie locatie, 20 minuten lopen naar Chersonisos, ook prima met bus, bushalte vlakbij het hotel. Prachtige omgeving...

• 10.18-09-2019

Super hotel!

4 september met 2 vriendinnen naar chersonissos gevlogen. Voor ons de 4e keer chersonissos en ook de 4e keer in hotel mediterraneo. Zeer goed ontvangen en erg vriendelijk personeel. Mooie kamer die iedere dag goed werd schoongemaakt. Hotel ligt dicht bij het strand en je zit voor 7 euro op de barstreet. In de avond uren erg gezellig bij de poolbar met ook zeker vriendelijk personeel. Voor ons weer een vakantie om nooit te vergeten en zeker een plek waar we vaak terug zullen komen!

En voor de mensen die in deze revieuws klagen over overlast van jongeren bij de bar. Je zit in chersonissos niet in een hutje op De hei.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 4Walter17-09-2019

Nooit meer

Wíj zijn híer voor veertien dagen, we hebben nu nóg een week te gaan, maar verlangen al naar huis, want dit hotel is helemaal geen vier sterren waardig. Plus punten zíjn snel gegeven, en dat is het vriendelijke personeel en proper,maar híer houd het dan óók op. Het eten is niet lekker, de all-in trekt op niks. Voor elf uur kun je alleen koffie drinken in restaurant,nergens aan de bar. Vanaf elf uur dan koffie uit grote tank, dus koffie laite of cappuccino te betalen. Frisdranken zíjn uit machine en niet té drinken. Bier heeft rare smaak, als je iets uit een glas wilt is betalend. Dé animatie is dikke nul, geen shows geen verzet buiten alleen voor de kinderen savonds wat,maar ook nog elke avond zelfde. Wíj zullen niet snel kritiek geven, maar dit vonden we nu wél is te moeten doen. De trappen in hotel is ook een minpunt, maar dat wisten we nu wél op voorhand. Óók dat het afgelegen ligt en geen winkels in de buurt. Voor ons nooit meer

31 tips over Hotel Mediterraneo & Villa

• Bart, 30-05-2014

als het warm is geen peeling nemen in de spa.

• kitty, 11-05-2014

Huur een auto en ga ook af en toe ergens anders gezellig uit eten. Ook voor mooie stranden is een huurauto fijn.

• J.D.Oosterhof, 22-04-2014

Huur een auto en bekijk de omgeving. Veel autoverhuur bedrijven. Even shoppen zeker de moeite waard. Erg mooi. Herakilon een gezellige stad. Zeker gaan bezoeken.

36 vragen over Hotel Mediterraneo & Villa

• Jan, 20-08-2019

Zoover

Hoe kan het zo'n verschil zijn de meeste geeft allemaal 8 en de laatste 3 reviews is nooit meer slecht en vies?

• Job, 02-07-2019

Ethernetaansluiting

Hallo medelezers, is er naast wifi ook de mogelijkheid om een internet kabel te gebruiken op de kamer?

• Jan Fagh, 07-06-2019

Junior suite

Goede dag wij hebben geboekt voor junior suite weet iemand of dit in het hotel is of in de bijgebouwen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking