Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag17°12°
7,6

Omschrijving
Hotel Mediterraneo & Villa op Kreta is wat rustiger gelegen, maar binnen 5 minuten lopen sta je wel op het strand. Het eten is goed, het zwembad netjes onderhouden en de animatie niet overdreven. De kamers zijn simpel maar schoon. Ook het centrum van Chersonissos ligt op loopafstand. Hier is het wel gezellig, maar kan het druk zijn met jongeren.

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterraneo & Villa voor je op een rij gezet:

478 reviews over Hotel Mediterraneo & Villa in het Nederlands

we gaan zeker terug

linda haeldermans,
6-11-2018

het is een heel mooi hotel ;zeer vriendelijk fijn voor de kinderen ;wel veel trappen maken lig tegen een berg , mooi uitzicht over zee ,en kort bij star bach

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Voor ons niet voor herhaling geschikt

Jacob de Wit,
18-10-2018

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn veel hellingen en veel kamers liggen hoog tegen de berg op......zag oudere mensen met koffers de hellings op lopen dacht dat die ouwe een hartaanval kreeg ,eten was veel hetzelfde elke dag ontbijt was prima gewone hollands ham en kaas je moet er van houden maar voor ons zaten er vreemde kruiden etc in het eten als je het lekker vind heb je mzzl.En dit nog als het 2300 uur was waren de drankjes niet meer gratis hollandse tijd 2200 uur betaalde je voor een consumptie 2.50 euro vond ik veel te duur maak na 2200 uur er een euro van oid je zag de mensen om 2200 uur vertrekken logisch anders word all inn geen all inn maar pay inn. Dat was jammer als het gezellig werd haakten mensen af. Wij zaten in een kamer hoog in het hotel 2 etage met de lift toen een pad af , 2 hoge trappen op en nog een eind sjouwen was eigelijk niet te doen,paar keer op en neer was zeer vermoeiend slecht ter been niet.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Prima hotel, leuke ligging, eten minder.

Megan Steeman,
15-10-2018

Goed:

Hotel zelf was prima. Oplossing voor te harde bedden -> dezelfde dag nog top-matras.

Elke dag nieuwe handdoeken en kamer opgeruimd.

Uitzicht op zee.

Onze kamer was prima te doen met de trap of de weg, maar ik kan mij voorstellen dat dat voor andere mensen tegen kan vallen.

Bier van de tap prima.

Personeel is prima.

Ligging is prima. Vlakbij Starbeach. Wel iets verder lopen naar het centrum, maar dat vonden wij prima!

Minder:

Eten vonden wij persoonlijk niet zo lekker. Wel echt gevarieerd, maar vaak koud of niet op goede temperatuur.

Eten bij het "snackgebouw" bij het zwembad was wel prima!!

Frisdranken op de tap niet lekker.

Water op de tap niet lekker.

Dat er toch mensen zijn die de hele dag een zonnen-bedje bezet houden met handdoek en vervolgens de hele dag niet komen.

De gratis massage van 15 minuten sloeg bij ons nergens op, 5 min gelegen en vervolgens vragen ze of je een massage wilt boeken (best prijzig).

Gereisd met partner in oktober 2018

Tjingo

Mooi hotel, lekker eten en vriendelijk personeel

Ria en Marc,
10-10-2018

Positief: geriefelijke kamer met alle comfort. Heel lekkere en zeer gevarieerde maaltijden (runds, varkens, kip, vis, schaaldieren, frietjes, pasta, aardappelpuree, kroketten, aardappelen, ijsjes, gebak, fruit ... te veel om op te noemen). Eten in de bar aan 't zwembad was eveneens verzorgd en gevarieerd (hamburgers, hot dogs, pizza's, frietjes ... . Heel vriendelijk en behulpzaam onthaal (receptie en restaurant met een speciale vermelding voor Eva), zeer net onderhouden kamers en gemeenschappelijke plaatsen. Voldoende ligzetels en schaduw aan het zwembad. Animatie voor de kinderen was top. Voor elke gast een gratis massage (15 min.), te boeken binnen de eerste 48 uur na aankomst. Ook de ligging is best handig op ong. 800 m lopen van winkels e.d.. Slechts op 1/2 uurtje met de bus van de luchthaven en hoofdstad Heraklion.

Negatief: indien kamer buiten het hoofdgebouw: mogelijk zeer veel trappen, animatie voor volwassenen was eerder met beperkte middelen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Prima hotel, goede locatie. Op loopafstand van fijn strand en drukte van centrum chersonissos. Eten gevarieerd en goed. Zwembad prima, net als service en ook het personeel was vriendelijk, meestal. Nadeel, bedden waren niet goed, echt te hard. Erg jammer..

Gereisd met partner in september 2018

ga nog zeker een keer terug naar dit Hotel

Ingrid Van den Hoorn,
6-9-2018

Heerlijk hotel met heerlijk eten, elke dag wat anders. Hele schone kamers. Frisdranken waren vies. En de animatie was saai in de avond, overdags deden ze wel leuke activiteiten. De stad is maar een klein stukje lopen en de 3 dorpjes verderop ook. Een bezoek aan Spinalonga (lepra eiland) vond ik heel indrukwekkend.

Gereisd met partner in augustus 2018

wonder mooi heel goed hotel

linda haeldermans,
2-9-2018

het was er zeer fijn heel vriendelijk personeel ,eten heel goed heel zuiver hotel voor de kids vanalles te doen ook savonds heel fijn ;juist min puntje ver van alles af ook het strand maar we vonden het er fijn zijn ouder mensen met kleindochterke van 8 jaar ze wil zeker terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De 2 hoofdgebouwen hebben allebei een lift (t/m 3e verdieping), verder trappen om bij de bovenste kamers te komen. Er is een ruime parkeerplaats. De familiekamer was gedateerd, maar verder ruim, schoon en prima te doen. De kamer is ingedeeld in 2 gedeeltes met tussendeur en het balkon is erg klein. De kamers worden iedere dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Het buffet heeft voldoende keus, wordt genoeg bijgevuld en elke dag afgewisseld. Wij vonden het eten niet zo lekker, te vet en/of te slap (en wij zijn écht niet de moeilijkste). Ook het drinken vonden wij niet lekker (aanmaak frisdrank). Op bepaalde tijden is de eetzaal erg vol en is het zoeken naar een plekje. Er zijn 2 zoutwater zwembaden en een zwembad met 2 glijbanen. De bedjes waren al vroeg bezet. Snackbar overdag bij het zwembad. In de middag staat er koffie/thee en cake. Het personeel daartegen werkt hard en zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

ZEER AAN TE RADEN

DICK,
11-8-2018

Heel goed hotel, meer dan goed eten. Rustig gelegen.

Gereisd met partner in juni 2018

Prima maar niet voor herhaling vatbaar

Celine,
28-6-2018

Het hotel was 'prima'. Het was schoon maar heel erg gedateerd, vooral het gebouw waar wij zitten. Voor minder validen mensen absoluut geen geschikt hotel. Veel trappen lopen naar de kamer en geen lift in de bijgebouwen aanwezig. Keiharde matrassen in het hotel, gelijk aangegeven bij de receptie, klacht werd wel gelijk goed afgehandeld en een paar uur later lagen er topmatrassen op. Deze waren een stuk zachter maar wel vies en oud. Badkamer is erg klein en airconditioning viel bijna uit elkaar.

Eten is ook prima, soms koud en word pas laat bijgevuld maar op zich wel voldoende keus. Soft drinks vonden wij niet lekker, mierzoet en smaakte naar aanmaak drinken. Wij vonden de ligging iets te ver van de winkels, 25 minuten lopen en 35 naar de barstreet. Voor 7 euro heb je een taxi.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mediterraneo & Villa in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mediterraneo & Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.