Hotel Mari Kristin ***

9,2

4 reviews over Hotel Mari Kristin in het Nederlands

Mooi, schoon hotel

Putker, 18-3-2017

De ober die het ontbijt serveerde én savonds/snachts bij de bar werkte maakte de vakantie nog leuker!

Thuiskomen bij Hotel Mari Kristin

nellie_tel, 7-10-2016

Grieks familie hotel gerund door: Madame Jacqueline, dochters Maria en Kristina en vader George. Het hotel is gerenoveerd en er zijn superiorkamers aanwezig. Ik ken dit hotel van eerdere vakanties. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Griekse maaltijden in buffetvorm en lekkere salades. Kamer: ruim met balkon. Douche is aan de kleine kant, maar goed te doen. Het hotel ligt in een zijstraat, direct in het centrum van Cherchonissos. Gang is gehorig. Sommige gasten smijten met kamerdeuren. Zwembad is niet zo groot, maar er is altijd plaats, hetzij een ligbed of stoelen. Door de kleinschaligheid is de sfeer gemoedelijk en ik heb de ervaring dat een praatje maken altijd kan.

Via de boulevard langs Hotel Glaros kom je op de boulevard met allemaal terrasjes en tavernes.

Redelijk

Char, 23-7-2016

Hotel mari kristin was een redelijk hotel.

Ik ben hier heen geweest voor 12 dagen met mijn vriendin.

Het zwembad is prima.

Het eten is niet gevarieerd en er staan geen bordjes bij met wat het is. Erg vervelend!

Wij zaten op de beneden verdieping met een balkon aan de straat kant. Hierbij kon iedereen van de straat richting je balkon lopen. En hier ook gemakkelijk over heen klimmen. Meerdere malen is het voorgekomen dat vreemde mannen bij ons balkon stonden. Daarom hebben wij 3 dagen ergens anders gelogeerd.

Personeel zegt niet veel en zal niet zelf een praatje met maken.

De sleutel moet worden afgegeven als je weg gaat. Maar s'nachts ligt de bewaker vaak te slapen iedereen kan dan gemakkelijk naar binnen komen en sleutels pakken omdat dit niet goed bewaakt wordt.

Verder is alles lopend goed te doen. Strip ongeveer 15 minuten lopen en starbeach ook zo'n 15 minuten. Je kan ook makkelijk een taxi nemen dit kost 7 euro.

Kamers zijn erg klein de badkamer is helemaal klein. De douche kan van heel koud naar heel heet gaan en er is bijna geen ruimte om in te staan.

We hebben een aantal aanbieders voor Mari Kristin voor je op een rij gezet:

Dit was goed voor één keer.

Jean, 10-5-2016

Koele verwelkoming

Kamers zeer klein.

Geen variatie in het eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Mari Kristin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mari Kristin in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mari Kristin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mari Kristin scoort een 9.2 uit 10 op basis van 25 reviews.