Appartement Lefteris

222 reviews over Appartement Lefteris

• 2018
    4Anna Nijdam22-10-2018

nooit meer

helaas ging dit hotel dicht en werden we verplaatst naar een ander hotel, we hadden de premium suite geboekt en werden daar in een aftandse kamer gestopt, na overleg twee dagen in deze kamer gebleven daarna kregen we een kamer waar we voor hadden geboekt. Ontbijt was slecht en werd niet bijgevuld, het fruit op de plaatjes daar hebben we ook niets van gezien, eentonig.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

5Nadina06-09-2017

Verschrikkelijk! Niet heen gaan

Eigenaar zeer agressief, steelt geld van jongeren. Borg ben je zo wie zo kwijt!!! En zoekt naar mogelijkheden om meer geld uit je zak te halen. We vermoeden ook dat hij overdag door de kamers loopt om te kijken of er iets stuk is. Eigenaar zelfs aan het knokken met anderen Nederlanders en werd opgepakt door de politie. Hij geeft openlijk toe dat hij een hekel heeft aan Nederlanders. Wij waren echt heel bang voor hem. Eten is echt vies, koud, niet gaar en minimaal. 5 Drankjes is de keuze, en af en toe een cakje op de bar. Geen ijsjes. Dus dat all inclusief valt zwaar tegen. Wij hebben vaak buiten de deur gegeten. Het "strand" wat we dichtbij geboekt hadden was 5 minuten lopen. Maar vreselijk klein en stond vol met strandbedden die weer duur waren om te huren en vol. Dit was als vriedengroep onze eerste vakantie zonder paps en mams, was best duur.. maar wat een telleurstelling. Nooit nooit nooit meer

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 7laura29-08-2014

wel oke

de appartementen waren prima alleen het personeel is echt verschrikkelijk. wij hebben nooit ergens problemen ofzo maar zelfs wij hebben met de eigenaar van deze appartementen ruzie gehad. Borg wordt onnodig bij iedereen in gehouden je kan savonds niet normaal met zijn 3e op de kamer zitten en gewoon gezellig praten want dat wordt gezien als "geluidsoverlast" en weg is de borg! Pas hier echt mee op, probeer ze hoe dan ook te vriend te houden misschien dat het dan wel werkt. zwembad was wel klein maar opzich wel goed te doen. de ligging is wel echt perfect, midden in het centrum in een steegje van de hoofdstraat. vlakbij het uitgaansgedeelte. kortom, een andere eigenaar en dit complex is echt een topper!!!

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 7Mike01-12-2013

Afrader voor eindexamenreizen

Voor de mensen die deze periode gaan boeken voor hun eindexamenreizen is dit een afrader, de locatie en de kamers zijn meer dan prima, maar een groot deel van de vakantie werd beheerst door de eigenaar en zijn mening. Deze man is niet te vertrouwen en verwacht dan ook niet (een groot deel van) je borg terug aan het eind van je vakantie, meneer kan alleen aardig doen wanneer je iets bij zijn bar besteld, buiten de bar om is het constant geklaag en houd hij bovendien de gangen in de gaten met camera's. Al met al was onze vakantie een succes maar dat kwam door de sfeer en moeite die we er zelf in staken en als we dit van te voren had geweten dan waren we met z'n allen uitgeweken naar bijv. Kassavetis. De ligging is een plus, de tuin en het zwembad zijn veels te klein, niet genoeg aantal strandbedden en een eigenaar die niet te vertrouwen is. 1 tip als je toch gaat, s'avonds en s'nachts is er een nachtbewaker genaamd Dimitri, hou hem te vriend en bovenal pas op want hij spreekt nederlands!

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 1Monique26-09-2013

Nooit meer

Erg slecht, we zijn normaal totaal niet moeilijk maar dit sloeg alles. Op de site staat free wifi in public area's maar wifi is 3€ per dag. De airco is 7€ per dag. Geen tv aanwezig. Onvriendelijk personeel. Handdoeken werden van de grond opgeraapt en weer opgehangen. Dikke laag stof onder het bed. Bij de laatste dag na het uitchecken wilden we gebruik maken van de douche maar er waren geen handdoeken volgens de receptionist. Toen ik housekeeping wilde zoeken ben ik schreeuwend / agressief eruit gezet. Voor toiletpapier moet je ook zelf regelen.. Eigenaar is niet goed wijs erg agressief... Geen fijne plek!!! Nooit meer dus...

Gereisd met vrienden in september 2013

• 7Arnold09-09-2013

prima ligging

Appartement is redelijk bevallen. Wij hoefde zelfs geen borg te betalen maar dat wordt wel gevraagd aan de jongeren, 100 voor meiden en 150 voor jongens per app. Kamer was redelijk maar niet met veel luxe, voor de prijs vonden we het wel heel erg tegen vallen. Harde bedden en de meubels mogen ook wel eens vervangen worden door iets moderners. Daar kwam ook nog eens bij dat je een kleine binnenplaats hebt met een paar kamers die alleen dat uitzicht hebben. Helaas hadden wij er daar 1 van en deze had ook geen tv.. Zwembad was erg koud aangezien er in de middag geen zon op staat, bedjes waren wel goed en meestal ook nog vrij. Ook wij hebben vaak bij Palm Beach gelegen, daar is het uitzicht een stuk beter :-) Van de eigenaar hebben wij ook geen last gehad, als je zelf normaal doet is er niks aan de hand. Theodore komt in de middag bij de bar de zoon van de eigenaar aflossen en daar kan je best mee lachen. Verder zit alles mooi dicht bij, supermarkt, bakkerij en natuurlijk de boulevard!!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 6Laura Zuidhof09-09-2013

Komt de verwachtingen niet na

Lefteris appartementen zijn op zich prima maar boek het nooit via een last minute! Onze kamer was wel drie keer overboekt en wij hadden geluk dat we mochten blijven. Toen wij het appartement binnen stapten vonden we het ten opzichte van de foto's erg tegen vallen. De meubels die je ziet staan er wel maar het is eigenlijk niet meer dan een veredeld jongeren appartement. De kamer werd dan ook op belachelijke dingen gecontroleerd voor de borg. De Wi-Fi zou gratis zijn, dat stond tenslotte op de site, maar toch moesten we hier €3,- per dag voor betalen. Geen groot bedrag maar toch anders dan verwacht. Verder werd het appartement wel iedere dag netjes gemaakt en kregen we ook iedere dag nieuwe handdoeken. Badkamer is overigens prima en bedden ook, alleen hard. Inventaris is erg beperkt maar dit hadden we verwacht. TV heeft alleen Griekse en één Franse zender. Conclusie van het verhaal: Los van de overboekingen is het een ok appartement maar wij vonden het zeker geen 7,8 waard.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9jozefdevries29-08-2013

Hele nette appartementen op een super lokatie.

Gezien de prijs van het appartement hadden wij geen hele hoge verwachtingen, maar eenmaal aangekomen waren wij aangenaam verrast. De zeer ruime kamers zagen er keurig uit en de schoonmaaksters kwamen dagelijks langs. De locatie (zijstraat van de hoofdweg) was geweldig met een supermarkt, bushalte en taxi-standplaats op de hoek van de straat. Ondanks het hoogseizoen totaal geen (geluids)overlast gehad terwijl we met het raam open sliepen. Airco was een optie, maar het koelde 's avonds dusdanig af dat wij zonder airco konden slapen. Het appartement beschikt over een lift zodat je niet met je koffers hoeft te sjouwen. Enige minpunt was misschien het zwembadje, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt met diverse stranden op loopafstand. Al met al een zeer geslaagde vakantie hier gehad.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10frank01-03-2013

Ideale!!!

Echt een ideale ligging. de kamers zijn netjes, en ruim genoeg. Het was echt super! je kan gewoon lekker je gang gaan, geen gezeik, super relaxte ligging! mooie kamer..Ontzettend aardige eigenaren, Lefteris and Theodore.. Wij hebben gewoon een super leuke week gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8Celine Goedewaagen13-11-2012

Top locatie!

Bij aankomst een on aangename verrassing; i.p.v. €50,- borg p.p. mochten we ineens €150,- totaal neerleggen. Dit stond niet op de website aangegeven. Er viel niet om te discussiëren, we kregen een 'bonnetje' als bewijs van betaling. Schoonmaaksters zijn niet te vertrouwen, ze hebben meerdere malen geprobeerd onze koffers (die als kluis dienden) open te breken! Verder ligt dit complex erg rustig maar toch op een steenworp afstand van de barstreet. 'kruipend naar huis'! Het zwembad bij het complex was erg saai en bedjes in slecht staat. maar loop je een 500m richting starbeach vind je op een gegeven moment 'Palmbeach' aan de linkerkant. Dit is een erg gezellig openlucht zwembad waar je voor weinig geld lekker kunt relaxen. (Goedkoper en minder massaal dan Starbeach!!)

Verder een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Appartement Lefteris info