Appartement Kassavetis

Appartement
Appartement Kassavetis

Matig

Omschrijving
Op het Griekse eiland Kreta bij Chersonissos vind je Kassavetis. Een appartementencomplex waar je regelmatig van schone handdoeken en beddengoed wordt voorzien. De appartementen beschikken ook over airco. ‘s Ochtends kun je aanschuiven bij het ontbijtbuffet. Appartement Kassavetis ligt dichtbij het strand en het uitgaansgebied.

Laatste review

Voor herhaling vatbaar

Van leeuwen - de kerf,
12-10-2018

Wij waren zeer tevreden .... kamers een beetje verouderd maar toch proper . Ideale ligging overal dichtbij .... vriendelijke ontvangst regelmatig nieuw beddegoed en handoek service ....

Kenmerken

12-10-2018

tevreden

Lars van Alen,
3-10-2018

Het is een goed appartement als je met vrienden op vakantie gaat. goede ligging en schoon genoeg.

Niet slecht, ook niet goed

Wim van Spil,
24-9-2018

Kamer was goed, bedden waren goed, airconditioning was goed. Douchekop was niet op te hangen, gingen ze ook niet doen was de reactie op de vraag of het gerepareerd kon worden. Dus douchekop tijdens douchen in de hand houden. Leeslampjes boven het bed waren erg smerig en vet. Ontbijt was niet om over naar huis te schrijven. Tafels altijd smerig, niet altijd servetten aanwezig, enkele dagen geen bruin brood, paar dagen geen jus d'orange en laatste paar dagen helemaal geen vruchtensappen. Ontbijtjuffrouw niet 1 keer tafels zien doen, alleen maar aan het afwassen en buffet af en toe aan het bijvullen.

Hotel ligt dicht bij het strand en het uitgaansgebied.

Super

Pourya,
18-9-2018

Het was super tof en super vriendelijke personeel en alles en op aan

Fantastish

Joanna Boon,
16-9-2018

Midden in het centrum dicht bij het strand aardig personeel

Slechtste appartement ooit

Edwin,
20-8-2018

Erg slechte kamers, schimmel op bedden en op de gordijnen. Daarnaast vervelende personeelsleden. Krijgen de borg niet terug vanwege valse beoordelingen.

Prima

Bo,
17-8-2018

Prima appartement voor een weekje elke dag word je kamer gedweild en nieuwe handdoeken, beddenlakens 1 keer in de week of je moet er om vragen.

Wij hadden de kamer met zeezicht, perfect.

Je zit gelijk aan de strip je zult denken overlast van geluid maar dan ben je daar zelf aan het feesten dus heb je geen last van.

(Kruipend naar huis) 👍🏼

De kamer met zeezicht zit wel 5 minuten lopen van het hele kassavetis (receptie/zwembad etc.).

Verwacht geen luxe of iets moois dat is het niet maar wel prima.

Super super slecht

Dhr. Pellens,
15-8-2018

Ga hier nooit heen.. slechtste hotel waar ik ooit ben geweest.. we kwamen aan en alles was kapot en smerig. Er was een muggenplaag toen we dit zeiden werd verteld dit zelf op te lossen.. heel de week hebben we geen schoonmaaksters gezien, de eigenaar kwam ongevraagd om 10 uur binnen 3 maal zonder te kloppen of na 1x kloppen. Toen we onze borg op gingen halen hebben we maar een deel terug met als rede dat we de eerste avond tot te laat buiten aan het praten waren en dat onze handdoeken vies waren.. hierop zijn we gelijk naar de touroperator leiding gegaan die gaf ons groot gelijk maar zei ook gelijk dat gebeurt vaker bij dit hotel en je krijgt je borg echt niet terug, dit is natuurlijk erg beschamend en ik raad dan ook niemand aan hier heen te gaan!!!

Eh, liever niet.

Simone,
9-8-2018

Erg smerige kamer, schoonmakers haalde alleen even een natte dweil erdoorheen.

Onwijs kleine kamer voor met zn 4e, waarvan 1 op een “baksteen” in de keuken sliep. Over de keuken gesproken, die was niet compleet. 1 mes aanwezig en geen waterkoker en kookpan. Amper stoelen en 1 mini tafel.

Positief was wel dat we warm water hadden in de douche.

Wanneer wij met klachten naar de rexeptke gingen werd er wel meteen werk van gemaakt, zo hadden we na 1 dag al een waterkoker en een kookpan. Ook begaf onze airco het. Hier hebben we een melding van gemaakt (naja, stuk of 20 eigenlijk) en toen werd ie de volgende dag gefikst.

Amental toch een best leuke vakantie gehad op deze “camping”.

Dit raad ik niemand aan

Milan,
1-8-2018

Hotel personeel zeer onvriendelijk en nemen je borg af zonder dat je iets stuk hebt gemaakt!

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kassavetis in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kassavetis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.