Appartement Kassavetis

• 5.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

• Jacuzzi
Meer appartement info

Op het Griekse eiland Kreta bij Chersonissos vind je Kassavetis. Een appartementencomplex waar je regelmatig van schone handdoeken en beddengoed wordt voorzien. De appartementen beschikken ook over airco. ‘s Ochtends kun je aanschuiven bij het ontbijtbuffet. Appartement Kassavetis ligt dichtbij het strand en het uitgaansgebied.

227 reviews over Appartement Kassavetis

• 2019
    7Bart09-10-2019

Mooie omgeving en eind september nog mooi en warm.

Mooi simpel verblijf, personeel zeer vriendelijk anders dan in eerdere reviews.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Annemiek26-09-2019

Voor de prijs die wij betaalde, een prima verblijf

Groot complex met zeezicht appartement los van het grote complex, los van het zwembad. Zeezicht zit in de haven, boven de clubs. Neem oordoppen mee. Wij vonden het gezellig om aan de haven te zitten en zo konden we lekker mensen kijken, kleine strandjes zijn ook in de buurt. Bedden waren prima, Hygiene was ook goed. Keuken is zeer matig, je moet niet verwachten er te kunnen koken. Nauwelijks bestek en keukengerei.

Gereisd met partner in september 2019

• 5Robin15-08-2019

Nooit meer

Het appartementencomplex heeft een prima ligging! Het is 1 minuut lopen naar het uitgaansgebied. Het appartement zelf is simpel maar wel oke. Als je van lang douchen houd zou ik er overigens niet heen gaan aangezien je de douchekop in je hand moet houden en je wilt bevriezen (meer koud als warm water). Wij verbleven 1 week hier en hebben geen 1 keer schone lakens en handdoeken gekregen. We zijn zelf maar gaan vragen of we een paar handdoeken mochten. Ook moesten we vooraf 100 p.p borg betalen wat wij al redelijk veel vonden maar bij het verlaten van de accommodatie kregen we €70 van de in totaal €200 borg niet terug. De reden die ze hiervoor gaven was dat we de handdoeken vies hadden gemaakt (wat meestal logisch is). En het beddengoed vies was(wat ook niet gek is als je het een week niet krijgt) wij waren hier dus nog al boos om maar de receptioniste negeerde ons volledig en was niet bereid een oplossing voor ons te vinden.

• 2Guus06-08-2019

Doe jezelf een plezier en ga hier NIET heen!

wil jij ook slapen in een sauna? Dan moet je vooral hier zijn. Ligging is goed voor uitgaan, maar daar moet je heel wat voor over hebben. Wasbak verstopt waar ook nog eens stukkies kots uit de put kwamen. Matrassen uit de prehistorie, en de SOA’s kwamen nog net niet uit het matras gevlogen. Airco konden we ook vergeten en er werd geen malle moer aan gedaan. Bijna onze borg kwijt omdat we een paar druppeltjes water naar beneden lieten vallen. Van alles was kapot waar ze ons nog de schuld van wilden geven en de kamers zijn nog net niet kleiner als me WC thuis. Kortom, nooit van me leven meer hierheen.

• 2Cas van den Berg03-08-2019

slecht hotel

onvriendelijk personeel, je portemonnee word bij aankomst al gelijk leeg getrokken met de borg die je moet betalen. Kapotte airco waar niks aan gedaan wordt. Er wordt wel goed schoongemaakt, zo goed dat ze zelfs het geld uit je portemonnee opruimen.

• 4Joerie03-08-2019

Enigste wat ik er over kan zeggen, SLECHT!!!!

Wat een slecht hotel waren met 11jongeren na nog geen uur binnen in het appartement stond de bewaker al binnen terwijl we nog niks hadden gedaan, de kamers waren vies en smerig, bewakers waren streng je mocht heel de dag geen herrie maken, na dag 1 liepen de kakkerlakken over de muur, ik raad iedereen af om hier heen te gaan

• 2Tim Van de vorstenbosch03-08-2019

Zeer versleten hotel, voor mij nooit meer!

Zeer slecht! Alles is vies en al 20 jaar versleten. Stenen liggen los buiten. Overdag mag je geen geluid maken of je krijgt een waarschuwing. Ze doen zeer moeilijk over het terug geven van de borg. Elke dag krijg je maar 1wc rol? Met 3e op een kamer en je krijgt maar 2 handdoeken? 3x kakkerlakken gehad in de kamer Bij 2 vrienden zijn kleren gestolen! Echt nooit naar toe gaan!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 4Sander van Oorschot03-08-2019

Nooit meer

Ik zou hier niet nog eens heen willen, schoonmaaksters stelen kleding en geld. Het stinkt. Zwembaden zijn niet hygiëns, verder is de ligging wel goed je hoeft maar door de mac te lopen en je staat al op de strip

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 6Mevr. Poissonnier29-06-2019

Voor de liefhebber

Top locatie voor de jeugd die komt om te feesten en relaxen. Je wandelt zo de achterdeur van de macdonalds binnen en staat dan midden op "de" uitgaansstraat van cherso. Het hotel zelf is niet super, kakkerlak op de kamer.. wc verstopt etc.. personeel is heel vriendelijk en probeert te helpen door bv een andere kamer aan te bieden. Verwacht geen luxe maar een plek op te slapen en evt aan het zwembad te hangen voordat je cherso weer ik gaat.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Carla21-05-2019

Prima te doen en absoluut niet duur

Een prima verblijf, hotel/appartement prima. Personeel erg aardig en behulpzaam. Het appartement was ruim en schoon. We waren er erg positief over!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand< 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis