Appartement Kassavetis

208 reviews over Appartement Kassavetis in het Nederlands

Super super slecht

Dhr. Pellens
15-8-2018

Ga hier nooit heen.. slechtste hotel waar ik ooit ben geweest.. we kwamen aan en alles was kapot en smerig. Er was een muggenplaag toen we dit zeiden werd verteld dit zelf op te lossen.. heel de week hebben we geen schoonmaaksters gezien, de eigenaar kwam ongevraagd om 10 uur binnen 3 maal zonder te kloppen of na 1x kloppen. Toen we onze borg op gingen halen hebben we maar een deel terug met als rede dat we de eerste avond tot te laat buiten aan het praten waren en dat onze handdoeken vies waren.. hierop zijn we gelijk naar de touroperator leiding gegaan die gaf ons groot gelijk maar zei ook gelijk dat gebeurt vaker bij dit hotel en je krijgt je borg echt niet terug, dit is natuurlijk erg beschamend en ik raad dan ook niemand aan hier heen te gaan!!!

Eh, liever niet.

Simone
9-8-2018

Erg smerige kamer, schoonmakers haalde alleen even een natte dweil erdoorheen.

Onwijs kleine kamer voor met zn 4e, waarvan 1 op een “baksteen” in de keuken sliep. Over de keuken gesproken, die was niet compleet. 1 mes aanwezig en geen waterkoker en kookpan. Amper stoelen en 1 mini tafel.

Positief was wel dat we warm water hadden in de douche.

Wanneer wij met klachten naar de rexeptke gingen werd er wel meteen werk van gemaakt, zo hadden we na 1 dag al een waterkoker en een kookpan. Ook begaf onze airco het. Hier hebben we een melding van gemaakt (naja, stuk of 20 eigenlijk) en toen werd ie de volgende dag gefikst.

Amental toch een best leuke vakantie gehad op deze “camping”.

Dit raad ik niemand aan

Milan
1-8-2018

Hotel personeel zeer onvriendelijk en nemen je borg af zonder dat je iets stuk hebt gemaakt!

Leuke vakantie gehad.

Ciska
31-7-2018

Goede service van het personeel en ze zijn super vriendelijk. Wel hadden we een incomplete bestekset en was de kamer niet erg groot voor vijf personen. Had het gevoel dat van een vierpersoonskamer een vijfpersoonskamer is gemaakt uit alle haast.

Het hotel had ook echt een perfecte met alles in de buurt: supermarkt, clubs, restaurants en winkels.

Nooit meer

Freek
6-6-2018

Dat de sanitaire voorzieningen niet te doen zijn, de baas is onaardig, je kunt niet normaal met ze praten.

Slecht

Airco kappot

Nooit meer

M
22-10-2017

Samen met vriendinnen in december een vakantie geboekt bij dit appartementencomplex, in augustus was het dan zo ver, eindelijk vakantie vieren! Ik heb nog nooit geklaagd via zoover maar dit is wel de moeite waard om andere jongeren te waarschuwen. We kregen een kamer op de bagage grond, de deur ging open en het stonk vreselijk binnen.. alsof er al heel lang niemand was geweest. De airco maakte ook een lawaai en zag er niet fris uit. We hadden bestek voor 2 personen maar we waren met zijn vieren. Bestek zag er trouwens ook niet uit, ook was het putje in de douch open (zonder rooster) het zag eruit alsof er iemand in gepoept had... douche gordijn wilde je ook niet aanraken, het was een krappe bedoeling en elke avond moesten we de tafels en stoelen binnen zetten anders werd het gestolen door andere jongeren.. zo kan ik nog wel doorgaan. Ligging is alleen perfect maar zou dit nooit meer weer boeken.. je krijgt niet waar voor je geld..

Vooral niet doen

Ruben
24-7-2017

In de periode van 17 t/m 24 juli hier mogen verblijven en dat was op zijn zachtst gezegd GEEN pretje. Toen we de sleutel van de kamer kregen wisten we niet wat wij aantroffen. Bloed in het bed, condooms in de wc en etenresten in de koelkast. Het doucheputje verkeerde ook in een niet al te hygiënische staat waardoor we de hele vakantie op de rand hebben moeten staan. Nieuwe handdoeken krijg je 1 keer in de 3 dagen als je gelukt hebt, en je moet het niet wagen om om handoeken te vragen. Blij dat ik vandaag weer thuis ben aangekomen.

Super goed

Brigitte
15-4-2017

Ligt midden in het centrum, nog geen minuut van het strand, en nog geen minuut van de winkels, echte aanrader, nieuwe kamers aan de boulevard zijn helemaal top

Ranzig, vies, oud, schimmel hotel

Rowie
27-8-2016

Wat een vies hotel! Ik raad iedereen aan om hier NOOIT heen te gaan.

De douche was elke dag koud en je kan hem niet ophangen. Hij spuit heel de badkamer nat. Het douchegordijn wat er hangt is nog te ranzig om zelfs al naar te kijken. Er zaten ook vieze bruine vlekken op. We hadden schimmel op onze lakens. Nadat we dit aan de receptie hadden laten zien hadden we nieuwe gekregen, eveneens weer met schimmel. Telkens als de schoonmaaksters nieuwe lakens gaven, was er wel ergens schimmel te vinden. De kussens zijn geen kussens, maar meer een zakdoek waar je op slaapt. Verder is in alle hoekjes en op de grond schimmel en viezigheid te vinden. Het bestek durfde we niet te gebruiken. Het laatje waar dit in lag zat vol met vlekken. De oven was te ranzig om open te doen. Ik heb nooit iemand het zwembad schoon zien maken en heb regelmatig gezien dat hier etenswaren of drank in belandden; dit kan dus ook niet goed zijn voor het zwembad. Ook wij zijn spullen kwijt geraakt waarvan we niet weten hoe dat kan. Zonnebril, starbeach bandje én make-up waren ineens weg. De ene dag komen de schoonmakers om 12 uur je kamer schoonmaken en een andere dag pas om 6 uur. Ze komen ook niet elke dag maar gewoon wanneer ze zelf zin hebben volgens mij. Er werkte een heel arrogant meisje bij de balie die beweerde toen wij voor de derde keer kwamen klagen dat ze ons nog nooit gezien had. Niet gek, want ze is zelf toch niet 24/7 aan het werk? Ze keek erg arrogant en gaf weinig om onze klacht. Het heeft 2 dagen naar rioollucht gestonken in onze kamer. Deze geur was echt zo vies. Dit hebben we ook aangegeven bij de receptie en dan zeiden ze dat het een probleem was op heel de gang. Na een dag was het wel gemaakt, maar geloof me een hele dag in rioollucht zitten wil geen mens. Ook hangen er overal spinnenwebben. Kortom: boek GEEN Kassavetis!

Het enige pluspunt is de ligging van het hotel: midden in het centrum en zowat op de strip.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kassavetis in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kassavetis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kassavetis scoort een 6.69 uit 10 op basis van 209 reviews.