Hotel Iro

Matig

43 reviews over Hotel Iro in het Nederlands

Simpel hotel

Gertjan, 14-3-2011

Eerste keer Chersonissos. 13 dagen in dit hotel. Half-pension, was niet je van het. Kleine porties. Ligging ideaal.

Claudia , 25-1-2010

ik had alle slechte reacties gelezen maar het is mij heel erg mee gevallen.

het personeel is aardig en de kamer is schoon. de douche is klein en niet altijd warm maar dat vond ik helemaal niet erg want het is warm genoeg in kreta.

verder kwam de schoonmaakster iedere ochtend schoonmaken en dat was goed.

het ligt presies in het midden van starbeach en het uitgaans gebied

de supermarkt ligt ernaast en er tegen over zit Derby´s waar je goedkoop en lekker kan eten.

het balkon was smal maar je kon er zitten.

ik heb er een heerlijke vakantie gehad!

Mwa

Jan, 14-1-2010

veel verschil in soorten kamers, waren met een grote groep en zaten verspreid in het hele gebouw. drie anderen moesten naar een ander hotel van dezelfde eigenaar, omdat het al vol zat. sommige kamers hebben een minibalkon, anderen zitten direct aan de straat. als je aan de straatkant zit, heb je heel veel herrie. Service is heel slecht, meestal alleen maar gezeur.

met geluk heb je de twee bovenste kamers, die een enooooorm balkon hebben. daar zit je chill, verder niet.

We hebben een aantal aanbieders voor Iro voor je op een rij gezet:

dat het nog bestaat, ongelovelijk!

fam jansen, 8-1-2010

zijn aantal jaren geleden hier geweest, verschrikkelijk, vies, smerig, betonnen bedden, kakkerlakken, eten stond de hele dag al op ons te wachten in de hitte, vieze bar. Via reisorg. kregen we een nieuw hotel en ze hadden al zoveel klachten gehad dat ze het gingen schrappen uit hun folder. Dus dacht laat ik eens kijken of het er nog is en ja hoor. Maar wie weet hebben ze zich verbeterd dat kan natuurlijk. De ligging is perfect. en voor jonge lui die zich het niet interreseerd kan het goed genoeg zijn natuurlijk. We hadden uitzicht op zee stond in de folder, maar dan moest je me eerst uit het raam hangen en het balkon.

Ligging is goed, maar verder ..

Tessa, 16-12-2009

Ik ben met 3 meiden naar Iro geweest aug09. We hadden 2 2persoonskamers. 1 kamer zat op de bovenste verdieping & 1 op de onderste, lekker gezellig. Hier kon niks aan gedaan worden. De kamer op de onderste verdieping had geen airco die op de bovenste wel. Alleen had die op de bovenste verdieping een paar dage geen water. Ook hier kon niks aan gedaan worden.

't eten stinkt & is uitgedroogd. Bovendien kun je overal eten voor 7 euro.

Het zwembad is klein maar niemand zit daar. Er zijn twee strandjes aan de overkant van de straat waar je heerlijk kunt liggen. Ook is starbeach op 20 min loopafstand en de taxi kost bijna niks. De uitgaansgelegenheden zijn op 15 min loopafstand.

Er werd wel goed schoongemaakt. Om de 2 dagen nieuwe handdoeken.

We hebben geen last gehad van kakkerlakken.

De onderste verdieping heeft geen balkon, balkondeur komt uit op n zijstraat van de hoofdweg.

Never nooit meer

Miranda Lubbers, 28-9-2009

Wij kwamen aan en moesten eerst al wachten. Wij hadden met voorkeur geboekt is ook niet goed gekomen. Op de kamers waren een heleboel dingen stuk. dit werd pas gerepareerd naar elke dag heen gaan. Het zwembad was groen i.p.v blauw. Ook lag er glas in, hier wat van gezegt werd niks mee gedaan.!!!!

Het eten moet je van houden tis simpel en elke keer het zelfde...

Vriendelijk waren ze ook niet. Wij konden 's avond niet bij het hotel buiten zitten. We werden letterlijk opgesloten..

Je weet dat je niet veel betaald voor het hotel maar dat het echt zo rampzalig was hadden wij niet verwacht.

De ligging is wel mooi midden in Chersonisos ideaal, alles op loop afstand dat was perfect.

Prima!

Groningen, 21-8-2009

Ik ben hier geweest met een vriedengroep van 8 jongens. En na het lezen van alle slechte beoordelingen was onze verwachting niet al te hoog. Maar het bleek ons erg mee te vallen. Kamers werden elke dag schoon gemaakt. Muziek mocht tot laat erg hard staan. Koelkast kon je huren voor 5eu per dag. Zwembad is redelijk groot. De ligging is goed. Supermarkt om de hoek en leuk cafe/restaurant tegenover het hotel waar je voetbal kan volgen. Ik zelf heb er 1 keer s'avonds gegeten maar dit viel een beetje tegen maar het was niet erg vies. Al met al een prima hotel voor de prijs die je er voor betaald!

2sterren hotel

Lysanne, 19-8-2009

Het feit dat dit hotel 2 sterren heeft zegt genoeg. Als je luxe wilt moet je een ster meer nemen.

Het is zeer af te raden te eten in het hotel, het eten wordt met een bestelbusje gebracht, onafgedekt en niet gekoelt. Wat over is, wordt zo weer afgevoerd om de volgende dag weer geserveerd te worden!

Airco alleen in de bovenste verdieping, balkon zeer krap.

Toch hebben wij (ik en een vriendin) veel lol gehad met de kamer en de hotelmedewerkers. 1 persoon die snachts zit is wat chagrijnig maar kan soms toch wel lachen.

Het hotel ligt aan de hoofdstraat, veel verkeerslawaai maar daarom wel in het centrum. 10 a 15 min. lopen naar het uitgaan op de boulevard. De Matrix Club ligt aan dezelfde straat als waar het hotel ligt.

Al met al: Wanneer je kan leven met bovenstaande punten is dit een goed hotel! Hoe lang ben je nou eigenlijk op je hotelkamer?!

Goed genoeg hotel

Wij, 18-8-2009

Snap niet dat mensen zo zeuren, maar wij hebben geen problemen gehad. Kamer werd bijna elke dag schoon gemaakt en kregen schone handdoeken ook als we er om vroegen. Verder was de kamer goed genoeg, verwacht niet teveel als je 2 sterren boekt! Prima ligging, je ben zo bij starbeach, en na de boulevard is ok goed te doen!

Ligging goed, waardeloze kamers

JA, 18-8-2009

Ligging mooi centraal

Eten eenvoudig, 's avonds niet al te lekker, ontbijt wel eetbaar maar niet uitgebreid.

Kamers waardeloos, hoop kapot of niet aanwezig en wordt niks aan gedaan.

Hotelservice, eerst wel vriendelijk alleen na te vaak klagen over de gebreken worden ze wat nors.

We hebben een aantal aanbieders voor Iro voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iro in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iro scoort een 5.42 uit 10 op basis van 45 reviews.