Hotel Indigo Inn Hotel

Tonen op kaart

70 reviews over Hotel Indigo Inn Hotel

• 10Ronny16-09-2019

Erg Goed

Zeer goed hotel metvriendelijk personeel.Ideaal vertrekpunt voor uitstappen. Eten prima!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 7van Dijk21-08-2019

Prima verblijf

We hebben erg genoten van ons verblijf. Fijn personeel, eten was prima en de kamer zag er netjes uit.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 6Carmen08-08-2019

Bestemming leuk, schoon appartement, kan wel beter

Ik ben met 2 vriendinnen op vakantie geweest, het appartement was prima. Netjes en schoon. Ongeveer 15 minuten lopen naar de barstreet, 10 minuten naar starbeach en leuke winkeltjes. Verder zijn de mensen in het hotel vriendelijk.

Helaas krijg je erg weinig schone handdoeken, dat was wel vervelend. Het eten was vrijwel elke dag hetzelfde, en kan zeker beter! Wij zijn hier 16 dagen geweest, maar voor een all in hotel moet dat dan echt veranderen.

• 10Luz en Lisa18-07-2019

Top verblijf!

Mooi hotel en nette kamers. Personeel is heel vriendelijk en helpt meteen als dat nodig is. Erg lekker eten in het restaurant.

• 7Myrthe N03-07-2019

Prima hotel

Mooi modern hotel, schoonmaak is prima. Personeel doet zijn best om je te helpen. Bedden liggen alleen niet zo lekker en het hotel is erg gehorig. Verder prima verblijf gehad. Het hotel ligt dichtbij alles, maar ver genoeg van de grote drukte van de strip.

• 10JOHNAS29-06-2019

fantastisch

Ik hou van dit hotel! We hadden een geweldige tijd! Hen eten was uitstekend! Het zwembad een beetje klein, maar leuk! Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker. De kamers zijn zeer ruim en schoon. We zullen weer terugkomen als we in de toekomst naar dit deel van de wereld komen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8DIETER21-06-2019

Degelijk

Goed hotel , vriendelijk personeel , propere kamers , eten is degelijk enkel weinig afwisseling , uitstekende ligging

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Ilse Bon04-06-2019

Heerlijk

Het hotel komt overeen met de fotos op de site. De kamers zijn erg schoon en als er iets ontbreekt, wordt je vriendelijk geholpen. De ligging is top. 5 Minuten lopen naar de barstreet en 10 naar Starbeach. Ook zat winkeltjes. Het eten is prima, maar niet zoals de all in hotels in Turkije. De obers doen raar om het drinken, maar bij de poolbar zijn heerlijke cocktails, all in tot 10 uur! Zeer gehorig dat wel, dus als je wilt slapen…. Ook een beetje harde bedden. De receptive doet er alles aan om je ergens mee te helpen. Al met al top vakantie.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    9Dineke Leistra05-09-2018

Fantastisch.

Indigo Inn is een leuk hotel om te verblijven! Het ligt perfect,net buiten de hoofdstraat (is winkelstraat) Wij hadden 2 mooie ruime familiekamers.....niet wat we hadden geboekt,maar een upgrade! Heel erg blij mee. Personeel is erg vriendelijk, pr manager Marianne en manager Nikos doen alles om je een fijn verblijf te bezorgen. Een van onze groepsleden werd flink ziek....veelpaniek en stress, maar dankzij dhr.Nikos verliep alles soepel en rustig.Hij sprong meteen bij, belde voor hulp en stond eigenlijk dag en nacht voor ons klaar....In een woord: zorgzaam. Ondanks alles hebben we ontzettend goede herinneringen aan deze vakantie over gehouden!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 4Sophie07-08-2018

Telleurstellend

We komen net terug van onze vakantie in hotel indigo inn. Bij aankomst kregen het volgende aanbod: een “special room” die wel 5 x zo duur was dan hetgene dat wij geboekt hadden. Wij gingen hier niet mee akkoord want het was gewoon een wat groter appartement waar 2 extra veldbedden waren neergezet. Uiteindelijk kregen we de 2 kamers die we geboekt hadden.De ene kamer was niet eens schoon gemaakt . Remsporen in de wc, tafel vol kruimels en dekens met wit spul erop(je kan wel nagaan wat het is).De andere kamer was oorspronkelijk een 2 persoonsappartement en hier waren 2 bedden bij ingezet. Meerdere keren over geklaagd , werd niets mee gedaan. De kluis werkte met een sleutel, hiervoor zijn we 5 keer bij de receptie geweest. Volgens de vrouw achter de balie was een sleutel toch echt niet mogelijk want alle kluisjes hadden een code. Na 3 dagen toch een kluissleutel gekregen. Het avondeten is geen aanrader, het ontbijt en de lunch zijn prima!

Gereisd met vrienden in juli 2018

1 tip over Hotel Indigo Inn Hotel

• Sandy, 20-06-2017

Ga ook een keer eten bij El greco aan het begin van boulevard vlak bij de bar new york . Hij heeft echt de beste cheescake en meer tradisionele gerechten.

1 vraag over Hotel Indigo Inn Hotel

• L, 20-06-2019

Badkamer

Is er een Föhn op de badkamer?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën