Hotel Imperial Belvedere

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

Hotel Imperial Belvedere op Kreta biedt luxe kamers met een goede all inclusive formule. Het eten is voldoende, van goede kwaliteit en de hele dag te krijgen. De zwembaden zijn erg groot, zodat er voldoende ruimte is voor iedereen. Hotel Imperial Belvedere Kreta ligt 3 kilometer van Chersonissos, waar het oude centrum mooi is om eens te bekijken.

We hebben een aantal aanbieders voor Imperial Belvedere voor je op een rij gezet:

438 reviews over Hotel Imperial Belvedere

• 9Stephanie01-10-2019

Aanrader voor het hele gezin!

Een aanrader! Mooi gelegen tussen de bergen en op voldoende afstand van star beach. Star beach zelf is klein en volgepropt met dure strandbedjes. Wij zijn er even geweest met onze zoon van 3.5 maar zochten liever het rustige strand op aan de andere kant. De kamers en de rest van het hotel waren superschoon en door de verschillende niveaus buiten is er plek voor iedereen bij een van de 6 zwembaden. Het eten is goed en gevarieerd, zodra iets bijna op is wordt het gelijk aangevuld. Er is voor iedereen wat wils. 3x in de week wisselen ze van thema, wij hadden onder andere Japans en Italiaans en het wordt vers voor je bereid waar je bijstaat. Het ontbijt is ook goed met ruime keuze. Mocht je tussendoor nog trek hebben dan kan je bij de poolbars snacks, salades en fruit eten. Het personeel is vriendelijk,hard werken voor weinig geld dus een fooitje af en toe is op zijn plaats.

Al met al een heerlijke vakantie gehad!

• 9Dianne29-09-2019

Heerlijke vakantie!

Mooi, schoon en erg groot hotel. Personeel was vriendelijk. Eten was lekker en gevarieerd. De lokale alcoholische dranken waren wel wat minder, maar verder niks te klagen over het eten/drinken! Enige minpunt was dat de zwembaden niet verwarmd waren, zeg maar gewoon heel koud dus! Als de zwembaden verwarmd zouden zijn, zou het plaatje helemaal compleet zijn en zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Ylona Freriks-otterspeer10-09-2019

Heerlijke vakantie

Een ruim opgezette accommodatie, meerdere zwembaden. Het hotel ligt gelegen op een berg waardoor de zwembaden verdeeld zijn over verschillende niveaus. Vrijwel alles is bereikbaar met trappen of heuvels (ook liften zijn aanwezig) soms wel pittig met een buggy (wordt wel aangegeven). Door meerdere zwembaden is er bij elk zwembad ruimte en gezellige rust en is bedden reserveren niet nodig. Vrijwel direct gelegen aan het levendige starbeach maar ruime afstand om er geen overlast aan te ondervinden. Gezellige winkelstraat incl boulevard..animatie is erg vriendelijk en gezellig. All- in formule is ook prima!  Wij hadden een 3 kamer appartement. Het was niet luxe, maar goed het enige wat je er doet is douche en slapen en hiervoor was het helemaal prima. Schoonmaak is dagelijks, schone handdoeken.  Personeel zeer vriendelijk. Zoontje van 3.5 jaar heeft zich ultiem vermaakt tijdens onze 13 daagse vakantie !! zeker een aanrader voor gezinnen

• 9Fam B07-09-2019

Erg goed

We kregen een veel luxere kamer dan geboekt. Het complex is erg groot geworden vergeleken met 11 jaar terug toen we ook al eens hier verbleven. De eetzalen zijn helaas niet aangepast dus altijd erg druk tijdens het eten. Personeel super vriendelijk en behulpzaam schoonmaak prima eten goed zwembaden netjes je moet wel even wennen aan het zoute water. Handdoeken leggen is verboden maar wordt op grote schaal gedaan na 8.00 uur is er geen strandbed meer zonder handdoek er op! Prachtig complex voor een familie vakantie met kinderen tot een jaar of 12.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9C.H.07-09-2019

Heel erg goed, zeker 4 sterren waard.

Mooi hotel van alle gemakken voorzien! Eten was prima, heel veel keuze en afwisselende gerechten. Mooi zwembaden met voldoende ligbedden. Leuke animatie en shows, dit eindigt op 23.00 uur 's avonds. Dit is wel een klein minpuntje voor de tieners in de leeftijd van 12 t/m 17, zij kunnen dan echter nog wel blijven hangen en wat drinken met een groepje. Mogelijkheid om badlakens te huren voor 1 euro per stuk per dag met een borg van 10 euro. Zeer vriendelijk personeel. Geen High Tea zoals vermeld op de site van touroperator, maar volop andere snacks gedurende gehele dag. Uitchecken om 12.00 uur. Bij late vluchten is het mogelijk om een kamer krijgen waar je nog even kan douchen en omkleden voordat je vertrekt (reserveren bij receptie). Hier liggen handdoeken voor je klaar en deze kamer is zeer ruim en netjes. Wil je voor een klein prijsje iets van de omgeving zien ga dan mee met het treintje (instappen voor het hotel aan overkant van de weg).

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Suzanne02-09-2019

Goed hotel, voor ieder wat wils!

De negatieve recensies hier begrijp ik niet, wij hebben een super vakantie gehad, mooi hotel, goed eten en nette kamers. Hier en daar wat kleine op en aanmerkingen, maar ik kan iedereen aanraden hier naar toe te gaan

• 8Nathalie26-08-2019

Prima hotel

Wij snappen de slechte recensies echt niet! Prima hotel , ja het is druk maar het is hoogseizoen... het is een groot hotel en inderdaad wel veel trappen. Goed voor de vakantie kilo's 😉 Eten was goed , gevarieerd en warm. Alles werd netjes bij gevuld als het op was. Wij zaten in superieur kamer en deze was ook prima en netjes. Wij zaten vooral bij het grote zwembad en ja je moet op tijd je handdoekje neer leggen maar waar niet! Als ik een minpuntje mag geven ; personeel in het restaurant kan wel wat vriendelijker en bij de receptie mag wel wat meer informatie gegeven worden. Maar verder prima hotel!

• 8Wijnja21-08-2019

Helemaal top. Heel mooi resort. Aanrader!

Wij verbleven op imperial belvedere met een groep van 10pers; incl 5 kids van 1.5 tot 17 jaar. Wij kunnen ons totaal niet vinden in de slechte recenties. Ja je moet misschien veel traplopen maar het resort ligt tegen een berg dus was te verwachten. Ja het is soms druk bij het avondeten en in zwembad maar wat wil je op zo'n groot resort midden in het hoogseizoen. Je moest soms even zoeken voor een tafel in het restaurant maar we hebben toch prima iedere dag redelijk vlot een tafel voor 10pers. kunnen krijgen. En ja er worden handdoekjes gelegd om 8 uur maar dat is bijna in ieder resort zo in het hoogseizoen en bovendien moet je er toch op tijd uit voor het ontbijt. Je kunt niet tot 11 uur op je nest blijven ronken, al helemaal niet als je met een grote groep bent en per se bij kinderbad bijelkaar wilt liggen! Maar er waren genoeg bedjes met goede matrassen, ook later op de ochtend. Eten was goed gevarieerd en werd steeds aangevuld. Top!

Met vrienden

• 8Steven12-08-2019

Teleurgesteld

Voor 4e keer in belvedere geweest, dit jaar was slechtste jaar van alles, we kwamen aan en bleek dat er 1 zwembad was verdwenen, het zwembad waar juist mijn kinderen altijd in zwommen, minidisco was verplaatst naar beneden ipv gewoon boven op het podium, eten was vaak niet goed gaar( heb 2 dagen ziek op bed gelegen) kamer werd niet goed gepoetst( 2x gedwijld in 11 dagen) en er lagen ineens gebruikte slippers op mijn kamer(ik vermoed van de schoonmaakster) speeltuin beneden en de weg ernaar toe was erg vies, je plakte gewoon aan de grond vast. En idd het bedjes verhaal, om 8 uur een bedje krijgen zat er niet bij, alles al bezet, sommige mensen gingen om 06.00 hun bed uit om een bedje te reserveren, nee helaas belvedere, dit was de laatste keer dat ik geweest ben, enige goed aan dit hotel was dit jaar de service van restaurant en bediening personeel, en van de poolbar en snackbar

• 2Marcel06-08-2019

VRE-SE-LIJK!!!

In het hoogseizoen kun je deze mierenhoop maar beter vermijden! De zwembaden zijn allemaal overvol, er staan lange rijen bij de buffetten en vroeg in de ochtend zijn alle ligbedden al bezet door handdoek leggers die je vervolgens pas in de middag ziet verschijnen!!! In de eetzaal is het 1 grote chaos en er zijn te weinig tafels, er staan lange rijen bij het buffet en eten word nauwelijks aangevuld, lege bakken blijven leeg. Zwemmen in de baden is onmogelijk zonder ballen tegen je hoofd te krijgen en constant te botsen tegen luchtbedden en lompe medezwemmers. Gigantisch haantjesgedrag door Russische en Nederlandse tattoo-patsers. Het personeel in de restaurants is lomp en onvriendelijk, dit zijn wij op Kreta nog nooit tegengekomen! Misschien een hele leuke bestemming voor kuddedieren maar voor ons was het ééns maar nooit meer! Kreta is zo mooi maar dit hotel haalt de pure schoonheid van Kreta en haar bewoners ver naar beneden!

16 tips over Hotel Imperial Belvedere

• dewachter robby, 05-01-2014

neem geen all-inclusive want in de buurt zijn er goedkope en gezellige restaurantjes en de drank is slecht en heel beperkt. Drukke omgeving door uitgaandersbuurt, quads, scooters enz...

• Tonny, 12-01-2014

Vergeet beslist niet naar Koutoulafari te wandelen. Vanaf de parkeerplaats achter het hotel loop je er in 15 minuten naar toe. Daar is het 's avonds heerlijk vertoeven.

• stephanie vanmarcke, 26-07-2012

Wij hebben een boottochtje gedaan met 'Nemo', zeker een aanrader, lekker zwemmen in de zee, leuk boottochtje, bezoeken van een ander gedeelte van Kreta, echt de moeite! Ook het aquarium in Hersonissos is zeer leuk, ook het Kretaquarium is de moeite waard. Het paleis van Knossos in minder leuk voor kleine kinderen, maar toch mooi.

35 vragen over Hotel Imperial Belvedere

• Gerard, 13-05-2019

Handdoeken service?

Is er een strandlaken of handdoeken service en zo ja tegen betaling en hoeveel kost dat dan?

• Patricia, 19-06-2018

Koelkast op kamer

Weet iemand hoe groot de koelkast op de familiekamers is? Zit er bijvoorbeeld een vriesvakje in of is het zo’n klein koelkastje waar je alleen maar 6 blikjes in kwijt kan?

• Sharina , 09-06-2018

Kinderopvang

Heeft iemand hier ervaring mee?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1.9 km, 10 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats