Hotel Imperial Belvedere ****

Hotel Imperial Belvedere ****

Hotel Imperial Belvedere
Hotel Imperial Belvedere
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Imperial Belvedere voor je op een rij gezet:

402 reviews over Hotel Imperial Belvedere in het Nederlands

Heerlijk Hotel

Dhr Sierat, 27-1-2018

Dit Hotel heeft meerdere Zwembaden, zodat er voor iedereen een geschikt zwembad is, Het eten is heel erg goed ! er zijn 2 grote restaurants , je mag er maar bij 1 eten afhankelijk van welk bandje je hebt ! De ligging is wel iets hoger , en het hotel terrein bevat veel trappen naar de zwembaden toe ,kan voor mensen die slecht ter been zijn iets te zwaar zijn !

De dorpjes hoger gelegen zoals Koutouloufari e.d. zijn ook heel erg leuk om te eten, winkelen, iets te drinken !, ook gezellig voor in de avond heen te gaan.

Leuk voor Kinderen is zeker Aquaworld , de reptielenopvang in Chersonissos, is wel klein maar geweldig !

Animatie overdags aardig ,in de avond ook wel gezellig! maar wel heel druk zodat er te weinig plek is meestal.

Ook hier is het wel weer handdoekje leggen jammer !

Mooie vakantie gehad. Eten vaak hetzelfde

Fam. Jansen, 24-10-2017

Locatie is prachtig net buiten het centrum

Eten eentonig en als je wat later was was t meeste warme koud

Bij het zwembad worden de lege borden en bekers niet opgehaald waardoor het al gauw een rommeltje word.

Fantastisch super verblijf gehad

Peter van Roekel, 9-10-2017

De kamers waren wat gedateerd , echter waren ze goed schoon en elke dag gepoetst , gedweild en schone handdoeken.

Het eten was in een woord ontzettend gevarieerd en krakend vers en voor elk wat wils.

De bediening in een woord , super vriendelijk en bereid om je alles naar de zin te maken.

Wij hebben hier een TOP week gehad met alles er op en aan.

De 5 of 6 zwembaden waren goed verzorgd en er werd veel aan de hygiene gedaan.

Toiletten op de openbare plaatsen waren schoon.

Geweldig hotel

Laura, 24-9-2017

Wij zijn zojuist terug van een geweldige vakantie in Hotel Imperial Belvedère en wat was het goed!

Bij aankomst vriendelijk ontvangen door de receptie, en we werden met een taxi naar onze kamer gebracht! De man die ons daar de kamer bracht was erg vriendelijk en legde het systeem van de hotelkamer goed uit.

Er zijn 3/4 verschillende zwembaden, wij lagen voornamelijk bij het olympisch zwembad waar elke dag top animatie bij was met muziek. Daarnaast was er altijd wel een bedje vrij. Mocht je liever een rustiger zwembad hebben dan kun je daar ook voor kiezen en uiteraard is er ook voor de kinderen een kinderzwembad.

Het eten was erg goed, veel variatie met soms een thema avond.

Dan de animatie, wat een super team. Nog nooit zo'n goed animatie team gehad. Ze doen er alles aan om je een leuke vakantie te bezorgen. Ze weten wat ze doen en zijn niet opdringerig. Ze maken graag een praatje met je en kunnen erg goed Engels, ook dat is zeker een pluspunt. Daarnaast was de animatie erg goed met zijn shows.

Ik kan nog uren doorgaan over dit geweldig hotel, dus het is absoluut een aanrader.

Hou er alleen wel rekening mee dat het hotel op een helling ligt, dus je moet goed ter been zijn of een taxi pakken.

Kamer echt super netjes en van alles voorzien. Tv, cd speler, sfeerverlichting, koffie en thee mogelijkheid.

Hoewel we niet echt veeleisend zijn is het eten en de wijn in het restaurant slecht. Mijn man is s nachts 2x ziek geweest. Of van het eten of van de wijn. De wijn in de snackbar is van betere kwaliteit. Het was erg warm maar ook als je later kwam altijd wel een bedje te vinden!

In een woord geweldig.

Paraschakis, 7-9-2017

Geweldig hotel, mooie verzorgte kamers. Elke dag schoongemaakt als je dat aangeeft, ook schone handoeken. Op kamer thee en koffie faciliteiten. Ook erg goede bedden, ruime douche. Eten is prima, warm wat warm moet zijn. En keuze zat hoor. Je kan de hele dag eten en drinken als je zou willen. Zwembaden zijn super en schoon. Strandbedden aan het zwembad zijn ook goed en bij elk zwembad andere strandbedden, erg gezellig .Animatie doet erg zijn best en je hebt shows en kinder animatie. Groot resorts. Niets op aan te merken. Het enige minpuntje kan zijn de steile helling naar hotel toe en veel trappen op resorts, maar er is wel een lift aanwezig op resorts.

Super leuke vakantie gehad

Wesley, 9-8-2017

Wij zijn 14dgn geweest van 25/7 t/m 8/8.

Het complex is gigantisch groot,veel trappen lopen om bij t zwembad te komen!Er zijn 3 grote zwembaden.Als je slecht ter been bent,boek dit dan niet!Het hotel ligt op een berg!De kamers waren goed,niet luxe,maar je komt er alleen maar om te slapen/douchen/bad.De kamers elke dag schoon gemaakt en bedden verschoont,echt top!Het eten was goed,sochtends/smiddags/savonds.Je moet ervan houden maar veel variatie.Het drinken was echt niet lekker!Als je bv sprite bestelde,smaakte t naar chloor,echt vies!Je was verplicht om in de winkeltjes echt cola te kopen!Het bier zat volgens mij geen alcohol in!Creta bier.Het hotel zit zo vol mensen dat je soms moeilijk een plekje vindt!Voor kinderen veel animatie,zowel smiddags als savonds.Mijn kinderen hebben zich prima vermaakt.Zij blij,wij blij!Voor ons was allin de laatste keer,omdat je je aan de tijden moet houden.Voor de rest goeie vakantie gehad,zowel resort als Chersonissos zelf.Top vakantie!!!!!

écht vakantiegevoel gehad in dit prachtige resort

van de Vorst, 29-7-2017

We hebben 11 dagen mogen genieten in hotel imperial belvedère. We zaten in het nieuwe gedeelte wat betekende dat we een prachtige familiekamer hadden. De kamers waren met een deur van elkaar gescheiden en op de ouderslaapkamer was tevens een extra toilet aanwezig. Mooie badkamer, groot balkon en om de paar dagen schone lakens en als je wilde iedere dag schone handdoeken. Er werd dagelijks gedweild, flesje water neergezet, koelkast aanwezig en mooie inrichting.

Het hotel heeft verschillende zwembaden, geen last van het zoutwater, helaas wel van het reserveren van bedjes. Al vroeg in de ochtend leggen mensen een handdoek op een bedje om er vervolgens een paar uur later pas op te komen liggen. Zou beter op gecontroleerd moeten worden. Doordat er veel zwembaden en bedjes zijn, lukte het ons vaak om toch wel een bedje te krijgen op een later tijdstip.

Het eten was voldoende gevarieerd, soms wel druk en was er onvoldoende serviesgoed maar even wachten en het werd door het hardwerkende personeel weer aangevuld. Ook drinken en snacks overdag was lekker genieten bij het zwembad. Iedere avond entertainment en een erg enthousiast animatie team.

Je liep zo de gezellige winkelstraat in van Chersonisos en zat op loopafstand van starbeach.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met onze dochters van 13 en 15 jaar en zouden er zo weer naar toe gaan.

Tips;

-excursies geboekt bij tourclub Crete;

Chrissi Island,

Jeepsafari ( begeleid door 2 of 3 Nederlandse mannen),

Aquapark,

Daarnaast leuke dorpjes in de buurt;

Koutouloufari( gezellig, winkeltjes, terrasje),

Malia beach; mooi dagje strand,

Stalis; gezellige terrasjes en winkeltjes

in de lijst van 7 op plek 6

Van Ommen, 25-7-2017

Afgelopen 2 weken zijn we met 2 gezinnen (samenstelling 8 personen) bij Belvedere Imperial geweest.

Het resort is groot, wat op zich geen probleem is met minimaal 3 grote zout water zwembaden op verschillende niveaus. Het resort bestaan uit Hotel Imperial en Royal met iedere zijn eigen restaurant Het resort is tegen de berg opgebouwd. Er is mogelijkheid om met liften overal te komen.

De indruk is een verouderd resort echter zijn ze met een inhaalslag bezig. Wij hadden nette gerenoveerde (kleine) appartementen helemaal beneden met uitzicht op zee en Star Beach.. Bedden werden dagelijks opgemaakt, echter niet verschoont. Handdoeken werden tevens dagelijks gewisseld maar ondanks hadden we meermaals een vieze handdoek in de stapel zitten. De kamer werd dagelijks aangeveegd met 1 gesloten oog. Tot dusver niets bijzonders.

Het restaurant is druk, erg druk. en vooral chaotisch, Buffetten zijn te klein om de grote massa aan te kunnen. Het personeel doet haar best maar het ontbreekt aan regie en organisatie. Dit kan heel veel beter. Dagelijks of geen borden, schoteltjes, bakjes en of glaswerk...dat was jammer meer voorraad was de oplossing geweest.

Heel regelmatig was er geen bier of wijn, of was het koffie apparaat bij dienst.

Het aanbod eten is prima, variatie en smaakvol. Ik ben een alles eter, dat maakt het makkelijk. Iedere dag diverse aanbod vlees en vis. Groente en plaatselijke gerechten. Grote Salade bar en broodcorner.

Bedden langs het zwembad is een drama. Reserveren is niet mogelijk, dus is het vroeg op en helaas handdoeken te leggen.

Samengevat. Prima resort met veel mogelijkheden.

Geen 4 sterren waardig, maar geef het een dikke 3 ster.

Het uitzicht is op Star Beach, voor wie dit niet leuk vind weet even, echt hinder heb je er niet van. Soms hoor je nog wat muziek of een DJ maar niet hinderlijk. Wel leuk is het om het bunbgee jumpen te kunnen volgen op afstand.

Juli is warm, Na 12:00 uur tot 16:00uur kan je beter uit de zon blijven.

Parasols staan verankert in de grond en bedden staan meestal strak op een rij.

Schaduw vinden is een uitdaging.

Personeel is vriendelijk.

De touroperator word vertegenwoordigt door Sebastiaan. Vriendelijke en enthousiaste jongen.

Hij is gedreven en helpt graag. Bij het diner kwam hij op onze uitnodiging bij ons aan tafel, zo praat je ook eens anders met elkaar.

Tip: Jeep Safari, erg leuk.

Prima hotel in rustige omgeving

Georges C., 24-6-2017

Goed: rustige superieure kamers, mooi uitzicht, goede keuken met voldoende variatie, goed aanbod aan lokale specialiteiten, klantvriendelijk personeel, veel zwemmogelijkheden, vier zwembaden waarvan zelfs een 50-meterbad, verschillende bars verspreid nabij de tuin en de zwembaden.

Niet goed: erg groot restaurant, heel erg druk en nogal chaotisch, 2 shifts voor de maaltijden zouden een oplossing kunnen bieden. Voor het diner wordt van de heren een lange broek gevraagd, helaas houdt nog geen 2 procent zich hieraan en niemand maakt een opmerking, jammer...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Imperial Belvedere in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Imperial Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Imperial Belvedere scoort een 8.24 uit 10 op basis van 409 reviews.