Hotel Imperial Belvedere

Hotel Imperial Belvedere

8.1Fantastisch

Griekenland, Kreta, Chersonissos

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 640p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.1Fantastisch

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna

Hotel Imperial Belvedere op Kreta biedt luxe kamers met een goede all inclusive formule. Het eten is voldoende, van goede kwaliteit en de hele dag te krijgen. De zwembaden zijn erg groot, zodat er voldoende ruimte is voor iedereen. Hotel Imperial Belvedere Kreta ligt 3 kilometer van Chersonissos, waar het oude centrum mooi is om eens te bekijken.

439 reviews over Hotel Imperial Belvedere

• 2019
    9Dick Gommers13-11-2019

Zeker een keer proberen

Iets wat heuvelachtig qua ligging. Heel vriendelijk personeel. Veel keuze in het all in drank assortiment en prima van smaak. Eten lekker maar warm eten echte net niet warm genoeg.Wel strand shuttle maar heeft geen eigen stukje strand.Wij hadden een fantastische kamer.Kan te voet naar centrum Oud Chersonissos, ca 2,5 km en komt dan nog door 2 andere plaatjes vanuit het hotel.Dichtbij centrum , geen last van herrie hiervan.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Stephanie01-10-2019

Aanrader voor het hele gezin!

Een aanrader! Mooi gelegen tussen de bergen en op voldoende afstand van star beach. Star beach zelf is klein en volgepropt met dure strandbedjes. Wij zijn er even geweest met onze zoon van 3.5 maar zochten liever het rustige strand op aan de andere kant. De kamers en de rest van het hotel waren superschoon en door de verschillende niveaus buiten is er plek voor iedereen bij een van de 6 zwembaden. Het eten is goed en gevarieerd, zodra iets bijna op is wordt het gelijk aangevuld. Er is voor iedereen wat wils. 3x in de week wisselen ze van thema, wij hadden onder andere Japans en Italiaans en het wordt vers voor je bereid waar je bijstaat. Het ontbijt is ook goed met ruime keuze. Mocht je tussendoor nog trek hebben dan kan je bij de poolbars snacks, salades en fruit eten. Het personeel is vriendelijk,hard werken voor weinig geld dus een fooitje af en toe is op zijn plaats.

Al met al een heerlijke vakantie gehad!

• 9Dianne29-09-2019

Heerlijke vakantie!

Mooi, schoon en erg groot hotel. Personeel was vriendelijk. Eten was lekker en gevarieerd. De lokale alcoholische dranken waren wel wat minder, maar verder niks te klagen over het eten/drinken! Enige minpunt was dat de zwembaden niet verwarmd waren, zeg maar gewoon heel koud dus! Als de zwembaden verwarmd zouden zijn, zou het plaatje helemaal compleet zijn en zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Ylona Freriks-otterspeer10-09-2019

Heerlijke vakantie

Een ruim opgezette accommodatie, meerdere zwembaden. Het hotel ligt gelegen op een berg waardoor de zwembaden verdeeld zijn over verschillende niveaus. Vrijwel alles is bereikbaar met trappen of heuvels (ook liften zijn aanwezig) soms wel pittig met een buggy (wordt wel aangegeven). Door meerdere zwembaden is er bij elk zwembad ruimte en gezellige rust en is bedden reserveren niet nodig. Vrijwel direct gelegen aan het levendige starbeach maar ruime afstand om er geen overlast aan te ondervinden. Gezellige winkelstraat incl boulevard..animatie is erg vriendelijk en gezellig. All- in formule is ook prima!  Wij hadden een 3 kamer appartement. Het was niet luxe, maar goed het enige wat je er doet is douche en slapen en hiervoor was het helemaal prima. Schoonmaak is dagelijks, schone handdoeken.  Personeel zeer vriendelijk. Zoontje van 3.5 jaar heeft zich ultiem vermaakt tijdens onze 13 daagse vakantie !! zeker een aanrader voor gezinnen

• 9Fam B07-09-2019

Erg goed

We kregen een veel luxere kamer dan geboekt. Het complex is erg groot geworden vergeleken met 11 jaar terug toen we ook al eens hier verbleven. De eetzalen zijn helaas niet aangepast dus altijd erg druk tijdens het eten. Personeel super vriendelijk en behulpzaam schoonmaak prima eten goed zwembaden netjes je moet wel even wennen aan het zoute water. Handdoeken leggen is verboden maar wordt op grote schaal gedaan na 8.00 uur is er geen strandbed meer zonder handdoek er op! Prachtig complex voor een familie vakantie met kinderen tot een jaar of 12.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9C.H.07-09-2019

Heel erg goed, zeker 4 sterren waard.

Mooi hotel van alle gemakken voorzien! Eten was prima, heel veel keuze en afwisselende gerechten. Mooi zwembaden met voldoende ligbedden. Leuke animatie en shows, dit eindigt op 23.00 uur 's avonds. Dit is wel een klein minpuntje voor de tieners in de leeftijd van 12 t/m 17, zij kunnen dan echter nog wel blijven hangen en wat drinken met een groepje. Mogelijkheid om badlakens te huren voor 1 euro per stuk per dag met een borg van 10 euro. Zeer vriendelijk personeel. Geen High Tea zoals vermeld op de site van touroperator, maar volop andere snacks gedurende gehele dag. Uitchecken om 12.00 uur. Bij late vluchten is het mogelijk om een kamer krijgen waar je nog even kan douchen en omkleden voordat je vertrekt (reserveren bij receptie). Hier liggen handdoeken voor je klaar en deze kamer is zeer ruim en netjes. Wil je voor een klein prijsje iets van de omgeving zien ga dan mee met het treintje (instappen voor het hotel aan overkant van de weg).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Suzanne02-09-2019

Goed hotel, voor ieder wat wils!

De negatieve recensies hier begrijp ik niet, wij hebben een super vakantie gehad, mooi hotel, goed eten en nette kamers. Hier en daar wat kleine op en aanmerkingen, maar ik kan iedereen aanraden hier naar toe te gaan

• 8Nathalie26-08-2019

Prima hotel

Wij snappen de slechte recensies echt niet! Prima hotel , ja het is druk maar het is hoogseizoen... het is een groot hotel en inderdaad wel veel trappen. Goed voor de vakantie kilo's 😉 Eten was goed , gevarieerd en warm. Alles werd netjes bij gevuld als het op was. Wij zaten in superieur kamer en deze was ook prima en netjes. Wij zaten vooral bij het grote zwembad en ja je moet op tijd je handdoekje neer leggen maar waar niet! Als ik een minpuntje mag geven ; personeel in het restaurant kan wel wat vriendelijker en bij de receptie mag wel wat meer informatie gegeven worden. Maar verder prima hotel!

• 8Wijnja21-08-2019

Helemaal top. Heel mooi resort. Aanrader!

Wij verbleven op imperial belvedere met een groep van 10pers; incl 5 kids van 1.5 tot 17 jaar. Wij kunnen ons totaal niet vinden in de slechte recenties. Ja je moet misschien veel traplopen maar het resort ligt tegen een berg dus was te verwachten. Ja het is soms druk bij het avondeten en in zwembad maar wat wil je op zo'n groot resort midden in het hoogseizoen. Je moest soms even zoeken voor een tafel in het restaurant maar we hebben toch prima iedere dag redelijk vlot een tafel voor 10pers. kunnen krijgen. En ja er worden handdoekjes gelegd om 8 uur maar dat is bijna in ieder resort zo in het hoogseizoen en bovendien moet je er toch op tijd uit voor het ontbijt. Je kunt niet tot 11 uur op je nest blijven ronken, al helemaal niet als je met een grote groep bent en per se bij kinderbad bijelkaar wilt liggen! Maar er waren genoeg bedjes met goede matrassen, ook later op de ochtend. Eten was goed gevarieerd en werd steeds aangevuld. Top!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Steven12-08-2019

Teleurgesteld

Voor 4e keer in belvedere geweest, dit jaar was slechtste jaar van alles, we kwamen aan en bleek dat er 1 zwembad was verdwenen, het zwembad waar juist mijn kinderen altijd in zwommen, minidisco was verplaatst naar beneden ipv gewoon boven op het podium, eten was vaak niet goed gaar( heb 2 dagen ziek op bed gelegen) kamer werd niet goed gepoetst( 2x gedwijld in 11 dagen) en er lagen ineens gebruikte slippers op mijn kamer(ik vermoed van de schoonmaakster) speeltuin beneden en de weg ernaar toe was erg vies, je plakte gewoon aan de grond vast. En idd het bedjes verhaal, om 8 uur een bedje krijgen zat er niet bij, alles al bezet, sommige mensen gingen om 06.00 hun bed uit om een bedje te reserveren, nee helaas belvedere, dit was de laatste keer dat ik geweest ben, enige goed aan dit hotel was dit jaar de service van restaurant en bediening personeel, en van de poolbar en snackbar

Hotel Imperial Belvedere info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1.9 km, 10 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats