FamiliehotelWeer vandaag28°23°
7,8

Hotel Imperial Belvedere op Kreta biedt luxe kamers met een goede all inclusive formule. Het eten is voldoende, van goede kwaliteit en de hele dag te krijgen. De zwembaden zijn erg groot, zodat er voldoende ruimte is voor iedereen. Hotel Imperial Belvedere Kreta ligt 3 kilometer van Chersonissos, waar het oude centrum mooi is om eens te bekijken.

We hebben een aantal aanbieders voor Imperial Belvedere voor je op een rij gezet:

417 reviews over Hotel Imperial Belvedere in het Nederlands

Danielle van den berg
4-11-2018

Een heel goed onderhouden hotel. De kamers waren heel schoon en netjes. Het personeel was zeer vriendelijk en toegankelijk. Voor all inclusive was het eten ook erg lekker. Zeer gevarieerd en met veel smaak. Zwembad water was wel een beetje koud, maar gelukkig was er een verwarmd binnenbad. All inclusive was tot 1 uur snachts.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch, absoluut een aanrader!

Cindy
29-10-2018

Ik snap niks van de negatieve reviews hier op zoover. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad met onze kinderen van 1 en 3 jaar. Het zwembad vonden ze geweldig, alleen in mei soms nog wat koud voor onze oudste (jongste van bijna 1 had nergens last van). Wij hadden een superior kamer, met 2 slaapkamers, een badkamer en nog een aparte wc met een geweldig uitzicht. Deze werd iedere dag goed schoongemaakt. De eetzaal was ruim genoeg, wij zaten iedere x op een plek achterin met een paar tafeltjes achter de trap, waardoor je niet het idee had dat je in een enorme zaal zit. Ook vonden wij dat er voldoende afwisseling was. Er werd zelfs speciaal eten gepureerd voor de kleintjes. Het enige nadeel vonden wij dat we na ‘uitslapen’ ons moesten haasten om op tijd nog te kunnen ontbijten. Maar dit weet je van tevoren. Verder was alles goed bereikbaar met de liften en hoefde je niet met de buggy allemaal trappen af.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Genoten met de kids!

Sandra
28-9-2018

Onze vakantie hebben we 11 dagen mogen doorbrengen op Kreta in dit fijne resort. De kinderen van 2 en 4 hebben zich enorm vermaakt aan het kleinste zwembad, bij de entertaining en beide speeltuintjes. De kamer(s) werden iedere morgen mooi en verzorgd schoongemaakt, opgeruimd en met leuke handdoek figuren/snoepjes weer achtergelaten op het bed. Het eten was uitgebreid en voor ieder wat wils. Af en toe een kleine beetje koud maar dat nemen we voor lief, want het is in buffetvorm. Het ligt gebouwd tegen een berg op waardoor het indd trappen/berg oplopen is. Dat maakt niks uit, want uiteindelijk is het wel rustiger in de omgeving. Persoonlijk erger ik me een beetje aan sommige reacties die hier staan, omdat je je vakantie zelf moet maken. Al met al wij hebben heerlijke en fijne dagen gehad en we hopen nog eens terug te mogen gaan!!!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Preisdaler

Absoluut geen 4 sterren en smerig.

Peter
28-9-2018

Dit hotel nooit boeken. Wij zijn hier 8 dagen geweest en zijn nu allebei ziek thuis door de slechte hygiëne en het koude eten. All inclusive en moeten betalen voor je water!!! Wil iedereen adviseren om dit hotel NIET te boeken. Overal hoge trappen. Hotel is al sinds 1976 in gebruik. Animatie door team zelf verzorgd en zo slecht. Ik laat het het hier even bij anders lijkt het misschien of ik persoonlijk iets heb tegen dit hotel. Ik wil hiermee alleen waarschuwen en mensen behoeden. Ben een zeer regelmatige vakantieganger maar dit is geen vakantie. Voor de lezer trek uw conclusie.

Terug naar de jaren 70

Edith
25-9-2018

Jaren 70 gebouw, steeds meer aangebouwd. Eten vaak het zelfde en lauw. Zwembad ijskoud en te diep, er is geen tussenweg het is een kinderbad of ruim 4 meter. Animatie elke dag het zelfde team. Nieuwe kamers zijn mooi maar niet al te schoon. Echtgenoot voor het eerst ziek geweest van het eten naar jaren vakantie. Veel oude mensen. WATER in een fles moet je kopen, verder alles in plastic bekers, Zou nog ff verder zoeken......

Mooi hotel met schitterend uitzicht

Vd Berg
21-9-2018

Prima hotel, geweldige zwembaden, goed eten.

Wij hadden de goedkoopste kamen, die basic was, maar ruim en comfortabel genoeg. Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken.

Naar Star-beach is het een klein stukje lopen, maar houdt wel rekening met zo'n 25 tot 40 meter hoogteverschil, afhankelijk van waar je zit in dit immens grote hotel. Voor mensen die slecht ter been zijn is op het resort het meeste hoogteverschil nog met slim gebiuwde liften te overbruggen, maar is een ander hotel wellicht beter.

Pluspuntjes: - fantastische zwembaden, gigantisch groot - lekker en afwisselend eten - waanzinnig mooi uitzicht over de zee en Chersonissos - Star Beach en het pitorreske Koutouloufari op korte loopafstand

Kritiekpuntjes: Warm eten vaak te koud en het kaasbuffet véél te warm Complex mooi gedecoreerd, maar juist de barren en zwembaden zijn sfeerloos en dat is jammer

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldig

Patricia
12-9-2018

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Een mooi groot complex. Wel veel hoogteverschillen maar met een buggy nooit problemen gehad. Wij zaten in een kamer beneden (106) en met 4 liften kwam je rustig boven zonder problemen. Winkeltjes en strand op loopafstand zeker als je vanaf het kinderzwembad liep. Anders is er ook een shuttlebus naar het strand. Wij hadden een family superior kamer en aan niets ontbrak het ons. Eten is goed, veel afwisseling en ook gezond als je dat wil.

Zwembaden hebben zout water maar wij hebben dit niet als vervelend ervaren ook onze dochter niet.

Wij hebben genoten en niets te klagen.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Nooit weer

Rozema
2-9-2018

Dit hotel geboekt. Leek in eerste instantie dik in orde. Maar bij aankomst bleek dit helaas toch iets anders dan gedacht. De kamer was nog vies en dit heeft deze 11 dagen ook geen doekje gezien. Douchegordijn en bad hebben helaas ook nog nooit doekje gezien. Schoonmaken kennen ze niet. Ook het baliepersoneel is niet al te vriendelijk. We wilden naar Heraklion maar volgens de persoon achter de balie kon dit niet en moesten we er met taxi naartoe. Gelukkig verder dan onze neuzen gekeken en een bus gepakt. Kosten:6 euro met 2 volwassen en 1 kind. Bij een taxi is dit beduiden hoger. Bij uitchecken kregen we 20 euro van kluis terug en werd ons een veilige terugvlucht gewenst. Nog niet gevraagd of we t naar onze zin hadden gehad.

Goede punten zijn het eten en zwembaden. Vooral toetjes waren voortreffelijk. Bij de zwembaden hebben we ons ook prima vermaakt.

Prima hotel en prijs kwaliteit

Bianca
2-9-2018

Prima hotel. We hadden een superior familie kamer. Deze kamer bestond uit 2 slaapkamers met elk een tv. Een minibar, een waterkoker met theezakjes en oploskoffie. Elke dag nieuwe fles water. De schoonmaak was oké, niet super. Wel elke dag schone handdoeken. Er is een mogelijkheid om badlakens te huren 10 euro borg per stuk en 1 euro huur per dag. Het is veel traplopen, maar er zijn ook liften eventueel. Het is gelegen tegen een heuvel, dus heeft wel wat hoogte verschillen. Er zijn 3 baden diep en 3 kinderbaden alles zoutwater. Zelfs een van de baden heeft Olympische afmetingen. De kinderbadjes hebben wat speelapparaten en glijbaantjes. De animatie is hartstikke leuk, er is veel te doen voor iedereen. Het eten is prima, maar inderdaad wat weinig plaats in het restaurant en bijvullen duurt lang. Al met al hebben wij een hele fijne vakantie gehad ondanks dat stomme handdoekje leggen.

Mooi resort!

Sophie
25-8-2018

Mooi maar groot resort. Leuk opgezet als dorp en mooie ligging op berg. Zwembaden zijn groot en mooi. Kinderen vonden kinderbad geweldig (5 En 3). Wel zoutwaterbaden, maar dat is een kwestie van wennen. We hadden superior familiekamer. Deze was ruim en mooi. Schoonmaak kon wel beter. Enige minpunt was het restaurant. Hier was het heel chaotisch en druk. Vaak wachten voor tafeltje. Het duurde vaak lang voordat eten werd bijgevuld. Naar mijn mening te weinig personeel in hoogseizoen. Eten op zich prima, genoeg keuze, ook overdag bij zwembad. Drinken allemaal zelfbediening uit automaat. Al met al prima hotel en uitstekend naar onze zin gehad.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1.9 km, 10 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Imperial Belvedere in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Imperial Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.