Tijdelijk geen boekingskosten

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Omschrijving

Dankzij de enthousiaste eigenaren voel je je meteen thuis bij dit heerlijke appartementencomplex. Ook de ideale ligging maakt dit een geliefde accommodatie. Zo ben je namelijk binnen 700 meter in het bruisende centrum van Chersonissos terwijl je in het hotel geniet van rust. Ga lekker zonnen bij het...

Boek met andere aanbieders

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

Wat zeggen bezoekers over

Ida Village 1 & 2

9.5FenomenaalScore uit 605 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

605 reviews

Heerlijke locatie om echt vakantie te vieren
Door Mark de vries op 21-05-2023
Gereisd met partner

Zeer mooie lokatie buiten het centrum van Chersonissos heerlijk rustig maar het strand en het centrum zijn op korte loop afstand. De kamer zijn eenvoudig maar compleet in gericht en hebben goede bedden. De bar aan het mooie zwembad is vroeg in de ochtend al open tot laat in de avond en er is van alles aan eten drinken en cocktails te krijgen tegen een redelijke prijs.

Het is hier gewoon fantastisch 😍
Door Mark en Esther op 20-05-2023
Gereisd met partner

Heerlijke locatie, loop afstand van het centrum en Star Beach Vriendelijk personeel, 🥰 Mooie gerenoveerde huisjes, mooi uitzicht over de zee, en schoonmaak om de dag Kijk nu alweer uit naar augustus 🥰 Gewoon weer thuis komen🥰

Een geweldig mooi park, heel fijn/lief personeel.
Door Jaap de Wit op 19-05-2023
Gereisd met partner

Heerlijk van genoten van Onze vakantie. De mensen op het park zijn super vriendelijk en staan dag en nacht voor je klaar. Niets is te gek om het naar je zin te maken. Alles helemaal fantastisch geregeld voor een Fijne vakantie. Met dank aan de Despina en al het andere personeel.

Geweldig genoten.
Door Wim Heijne op 19-05-2023
Gereisd met partner

Zeer warm welkom geheten door de eigenaars Despina en Dimitris. Wij waren hier Al 2 jaar geweest voor Corona en kwamen hier nu weer in een warm bad aan. Heerlijk rustig maar een gezellige omgeving voor iedereen wat wils. Alles was in de puntjes geregeld. Complimenten ook voor de bediening snel en goed geholpen door Dina en Aris. Vlak bij strand en leuk centrum. Wij komen volgend jaar weer zeker terug. Groetjes van Annelies En Wim Heijne.

Geweldig genoten van de zon en gastvrijheid
Door Gert op 17-05-2023
Gereisd met partner

Het appartement was keurig, schoon en gerenoveerd. Met mooi uitzicht op zee en als in de buurt. De zee is dichtbij het centrum is goed af te lopen

Heerlijke vakantie op een fraaie locatie.
Door Jurrie op 22-03-2023
Gereisd met partner

De locatie is uitstekend, net buiten alle drukte maar wel op loopafstand van winkels, horeca en strandjes. Let bij het boeken er op of je een gerenoveerde appartement boekt, die zijn qua inrichting echt een stuk luxer en moderner. Wij hadden een appartement met de oude inrichting en in eerste instantie niet op een leuke plek. We hebben dit aangegeven bij de eigenaresse die aangaf iets te gaan regelen. Onze 2e helft van de vakantie mochten we verhuizen naar een appartement met een fantastisch uitzicht, we waren er erg blij mee. Op mijn verjaardag werd ik vervolgens nog verrast met een heerlijke taart en luid toegezongen door de complete staf, ontzettend attent. We hebben er 2 heerlijke weken gehad, een aanrader voor een vakantie bij Chersonissos.

Ida Village 1 & 2 info

• TafeltennisBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar