Appartement Ida Village 1 & 2 ****

Appartement Ida Village 1 & 2 ****

Appartement Ida Village 1 & 2
Appartement Ida Village 1 & 2
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Ida Village 1 & 2 voor je op een rij gezet:

407 reviews over Appartement Ida Village 1 & 2 in het Nederlands

Prima verblijf

anne, 30-1-2018

Het verblijf zelf prima bevallen. Heel vriendelijke mensen, zowel de baas en bazin als al het personeel. Kleinschalig, netjes, om de dag wordt het appartement opgeruimd en schoongemaakt, nieuwe handdoeken en om de dag volledig nieuw beddengoed.Grote appartementen. Prettige sfeer; een kleine oase in wel een heel drukke toeristische plaats, daar moet je van houden. vooral het strand Starbeach, keiharde muziek, maar even 10 min wandelen langs de boulevard, heel rustige strandjes, met een klein terras, geen muziek, schaduw, heerlijk om te snorkelen met de kinderen.

Super mooie vakantie gehad

Fam wibbelink, 28-12-2017

Super vriendelijke mensen, goed ontvangst..

Goede en nette appartementen.

Heel soms iets hinder gehad van starbeach..

Maar dat mocht de pret niet drukken..

heerlijke vakantie gehad

alex, 31-10-2017

Het appartementen complex ligt net aan de rand van chersonissos. dus van de drukte van het uitgaans leven heb je geen last . Alles is redelijk dichtbij. Supermarkt Strand leuke bergdorpjes waar je goed kunt eten . En beneden net naast de supermarkt zit ook een leuk familie restaurantje Tarantella. Bij het appartement zitten drie zwembaden.Bij het tweeede zwembad zit een gezellige bar waar je van alles kunt halen. De service is uitstekend. En ze hebben er zelf een ruimte waar je even kunt sporten en van een massage kunt genieten. Kortom een aanrader

Joke, 17-10-2017

Vriendelijk en zeer behulpzame manager Despina.

Heel aardig personeel dat altijd voor je klaar staat.

Ruim en schoon appartement dat elke 2 dagen schoongemaakt wordt.

Appartementen liggen vlakbij de hoofdweg waar geregeld bussen vertrekken om het eiland te verkennen.

Het is ook mogelijk om bij de receptie een auto of scooter te huren.

Zeer verzorgde tuin waar het heerlijk is om in de zon te zitten of een boek te lezen.

2 zwembaden, 1 grote en 1 kleinere die elke dag vroeg schoongemaakt worden.

Kortom, de ideale plek om te verblijven, we komen hier ook al 9 jaar.

Service en ligging erg goed, andere punten minder

Edwin Matthijssen, 14-10-2017

Overall is IDA Village zeker een goed vakantieadres, vooral qua ligging, vriendelijkheid en servicegerichtheid. Qua appartement moet je wel een beetje geluk hebben of laat jezelf horen.

Bij aankomst om 0.30 uur prima ontvangst en we konden snel in ons appartement. Het kleine appartement rook wel wat muf maar we waren blij dat we konden gaan slapen na de reis. De volgende ochtend het appartement eens goed bekeken. Er mankeerde, naast nauwelijks daglicht dat naar binnen viel, toch wat teveel aan om de komende 10 dagen met plezier in door te brengen. Terug naar de receptie en daar werd direct een goede oplossing geboden. We konden kiezen uit 2 andere (ruimere) appartementen. Positief was verder dat ook direct het muffe appartement werd aangepakt, opknapbeurt, nieuw bed en koelkast. De medewerkers hebben we allemaal als vriendelijk en service gericht ervaren. Overal was de netheid voor ons wel voldoende al kon de schoonmaak op sommige plaatsen best beter, zeker ook omdat het interieur best gedateerd is. We hadden geboekt met ontbijt. Ontbijt was goed, wel eenvoudig dus verwacht geen hotel luxe. De drie zwembaden zijn niet heel groot, wel netjes en in deze minder drukke periode absoluut oké. Voldoende ligbedden. Strand, supermarkt en stadje zijn allemaal dichtbij, locatie vonden wij daarom erg goed.

fantastisch appartement een echte aanrader.

de vries, 11-10-2017

De service is erg goed. Wij hadden problemen met het warme water uit de kraan. Na het melden werd het probleem dezelfde dag nog opgelost.

gezelligheid bij de bar tot de late uurtjes.

Apartment is schoon, netjes en op loopafstand van het gezellige centrum van chersonissos.

super 10daagse vakantie & volop zon 😃

Sanne & Stefan, 11-10-2017

De ligging is super. Vlakbij het strand en dicht bij het gezellige Centrum.

Het complex is qua inrichting wat aan de oudere Kant maar Daar kijk je weinig naar om!! Wij zijn van 03-10-2017 tot 13-10-2017 geweest. Leeftijd 20 & 21

Zeer goed

Henk, 11-10-2017

Leuke accommodatie. Mensen zijn zeer behulpzaam. Ze zullen alles doen om je vakantie naar je zin te maken

M van den nieuwendijk, 11-10-2017

Allies was goed ! Geweldige vakantie gehad mede door al het lieve personeel dat er werkt!

Fantastisch, zeer vriendelijk,behulpzaam personeel

Roeli Brouwer- Wenning, 8-10-2017

Alles is goed en niets slecht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ida Village 1 & 2 in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ida Village 1 & 2 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ida Village 1 & 2 scoort een 8.56 uit 10 op basis van 415 reviews.