Appartement
8,5

Omschrijving
Een mix tussen jongeren en gezinnen in Ida Village 1 en 2. Gastvrije eigenaren en drie fijne zwembaden waar je met of juist zonder muziek geniet van de Griekse zon. Ook is er een speeltuin. In het restaurant eet je gewoon een kroket of frikandel. Ida Village 1 en 2 ligt in bruisend Chersonissos op slechts 150 meter van Starbeach.

We hebben een aantal aanbieders voor Ida Village 1 & 2 voor je op een rij gezet:

438 reviews over Appartement Ida Village 1 & 2 in het Nederlands

Super vakantie!

Wouter,
27-11-2018

Prachtig eiland en mooi appartement. Appartement was netjes en de bedden goed. Aanrader om ontbijt bij te boeken. Zwembad was netjes!

Gereisd met partner in mei 2017

Kan beter

Pauline ter Horst,
7-11-2018

Op zich gezellig binnenkomst, leuk zwembad. De kamers vonden wij slecht onderhouden. Was vies en niet goed schoongemaakt. Wel een leuke vakantie maar naar ons idee zeker verbeterpunten.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Fantastisch!!

Wendy,
31-10-2018

Wij als stel zijn samen met (schoon) ouders voor de 2de x naar Ida village geweest. In 2017 zaten we in Ida village 2 en dit jaar in Ida village 1.Ook dit jaar hebben we genoten. De appartementen zijn ruim, erg schoon en een prachtige ligging. Dit jaar was het ontbijt uitgebreid met roerei en bacon dat was heerlijk. De mensen daar zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker weer terug.

Ida Village is een aanrader

Familie Bergsma,
23-10-2018

Een prima locatie, weliswaar tegen een helling maar als je redelijk te been bent goed te doen. We hadden twee appartementen, een 4 en een 3 kamer appartement. zeker het 4 kamer appartement was gelijk aan een luxe verblijf, het 3 kamer appartement vraagt om een renovatie.

De gastheer en mevrouw zijn bovengemiddeld vriendelijk, zeker mevrouw Despina toonde zich meer dan gastvrij en behulpzaam. We hadden logies en ontbijt, het ontbijt was zeker voldoende en van uitstekende kwaliteit . Kortom een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Wij zijn zeer tevreden en komen zeker terug!

van Moorten,
5-10-2018

De ligging van Ida Village is net 150 meter vanaf het uitgaanscentrum. De appartementen zijn schoon en praktische indeling. Het gehele complex is zeer goed onderhouden. Prachtige en goed onderhouden groenvoorzieningen. Zwembaden worden dagelijks schoon gemaakt. Ida Village is een echte "aanrader".

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig

Claudia en Roy,
5-10-2018

Het was geweldig, mooi complex met zeer fraaie tuin. Verbkijfplaats is ruim en schoon. Eigenaars zijn zeer vriendelijk en doen alles om het verblijf zo goed mogelijk te maken.

Gereisd met partner in oktober 2018

Super tijd gehad!

Berry Foppen,
25-9-2018

Een mooie accommodatie. Vriendelijke mensen die zeer behulpzaam zijn. Netjes onderhouden. Om de dag wordt het appartement schoongemaakt. Het zwembad dagelijks. Super tijd gehad. Tip: lekker rustig eten doe je in de 3 plaatsjes boven Chersonissos.

Heerlijke vakantie gehad!

Nicole,
18-9-2018

Leuk opgezet complex, bestaande uit drie delen met elk een eigen zwembad. Ietwat gedateerd meubilair, maar alles is schoon en netjes. Vriendelijk personeel. Ontbijt is geen aanrader, maar verder kan je hier prima eten en drinken. Cocktails aan de bar waren heerlijk. Er hangt een fijne, relaxte sfeer. Prima locatie t.o.v. winkeltjes en restaurants. Wel veel trappen, dus niet goed begaanbaar voor minder validen en kinderwagens.

Volgend jaar weer!

D&E,
11-9-2018

Net terug van een heerlijke vakantie bij Ida Village. Prijs/Kwaliteit is prima. Je kunt nu eenmaal niet voor een dubbeltje op de 1e rij zitten. Dimitris en Despina doen er alles aan om je te helpen, en niet te vergeten Isabella, Afroditi en het andere barpersoneel. Het complex is inderdaad wel verouderd, maar schoon is toch wel het belangrijkste . Wij zullen er volgend jaar weer zijn.

Nooit meer!!

Tess,
11-9-2018

Afgelopen zomer verbleven wij bij ida village 1&2, maar wij zullen nooit meer terug komen. De vriendelijkheid was ver te zoeken bij het personeel van de receptie. Er stond aangegeven dat je de laatste dag je appartement bij kon boeken voor 25 euro tot 18.00 uur ipv dat je er om 12.00 uur uit moest. Maar dat was opeens niet mogelijk, je werd zo je appartement uitgezet zonder pardon. De appartementen zijn van binnen erg oud en toe aan renovatie. De douchdeuren konden niet dicht, die vielen van ellende uit elkaar. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het zwembad... Daar lagen alleen maar vieze dode beestjes in en het werd niet schoongemaakt. Een witte bikini was aan het einde van de vakantie geel. Bah! Eerst 3x nadenken voordat je je vakantie hierheen boekt! Als je komt om te stappen moet je hier ook niet heen gaan, minimaal 30 minuten lopen naar de strip. Je zit dan wel tegenover starbeach maar daar was weinig te beleven...

Despina Pagiati, GENERAL MANAGER, 15-9-2018

Dear Mrs. Tess,

We would like to thank you for taking the time to write about your experience to our hotel.

We take very seriously comments that are made by our guests.

As far as the late check-out is concerned, all guests are informed upon arrival that, if they wish a late check-out, they should request it 24 hours before their departure at the reception desk as it can only be supplied upon availability.

As for any damages that there where in the room, you should have informed the reception in order to have maintence sent and fix any problems,

Also as for the chlorium is concerned, this is complies with the rules of health and safety regulations that every responsible hotel around the world must follow.

Kind regards,

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ida Village 1 & 2 in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ida Village 1 & 2 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.