Hotel Hersonissos Palace

Hotel Hersonissos Palace
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Hersonissos Palace voor je op een rij gezet:

258 reviews over Hotel Hersonissos Palace in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Nachtmerrie

Nick
21-6-2018

Groot hotel met veel Polen en Russen. Ik heb niemand NL horen praten. Lobby met uitstraling, de kamers zijn gedateerd. Wifi werkt niet op kamers en de tv continu in storing. Het eten was prima, de soft drinks was net vergif. Ik had een kleine kamer met een mini badkamer waar ik mij niet normaal kon douchen, vervelend douchegordijn en de vloer stond blank.

Naast mijn kamer was het werkhok van de schoonmaaksters die mij elke ochtend om half 8 wakker maakten met hun lawaai. Komende en vertrekkende gasten midden in de nacht die geen rekening houden met anderen of dronken gasten die terugkomen.. kortom vijf nachten slecht geslapen. Pas daarna andere kamer beschikbaar. Eindelijk een fatsoenlijke kamer en heerlijke douche.

All inclusive naast de maaltijden stelt niks voor. Leuke bar aan het strand. Hotel heeft geen sfeer. Personeel gastvrij. Ligging vond ik prima.

hersonissos palace.

ruby
1-5-2017

Ik had samen met 2 vriendinnen een vakantie boekt naar chersonissos, hotel indigo. Vanwege renovatie konden wij niet in de hotel verblijven en kregen wij als optie het hotel hersonissos palace aangeboden, en ipv een grote familie kamer, zouden we mogen verblijven in een suite. Bij aankomst was dit helaas niet zo. De kamer was verouderd, weinig water uit douche en veelste klein voor 3 personen. Hier toen achteraan gegaan maar het was niet mogelijk om in een andere kamer te verblijven. 2 dagen later kwam de receptioniste ons vertellen dat ze een grote familie kamer voor ons had. Toch een fijn gevoel dat ze er even goed mee bezig waren.

Personeel was vriendelijk, en stond er voor open om ons te helpen.

Eten was wel veel het zelfde, maar zeker te doen.

Nooit meer all-inclusive!

Fam. de Jong
29-10-2013

De ligging van het hotel is prima. Vlakbij de doorgaande wegen, maar ook vlakbij de uitgaansgelegenheden en de boulevard.

Onze kamer was knap verouderd, zo zat bijvoorbeeld de kraan van de douche los. Douchen in bad is nooit ideaal, maar als de douchekop dan ook nog te laag zit...

De bedden en handdoeken wel elke dag schoon en netjes.

Bedden zijn keihard en de kamers heel erg gehorig.

Het meeste personeel was erg vriendelijk.

Het eten was echt vreselijk! Wij hebben elke dag ergens anders gegeten, zelfs het ontbijt was niet in te nemen!

All-inclusive is t echt niet. De sinas, cola e.d. is net hele zoete limonade. Behalve koffie, thee en water heb je verder geen keus aan drinken zonder koolzuur. Verse jus moet je betalen, €3.80.

Heerlijk voor jongeren

Yvette Vermeulen
23-7-2012

Voor jongeren is dit hotel ideaal: het is 2 min lopen van de Barstreet, en ook de supermarkt en het strand liggen op loopafstand. Ook als je niet te veel verwacht van het eten of een luxe kamer is dit hotel prima. Het eten is goed te eten, met een redelijke keuze. Ik heb elke avond goed kunnen eten, maar sommige van mijn vriendinnen vonden de keuze soms te weinig. Ook is het begrip 'all inclusive' niet écht all in. Zo zijn alleen Griekse frisdranken all-in (wat het niet haalt bij bijv Coca Cola) en lokale alcholische dranken. Ook is de tijd om bijv te ontbijten/ lunchen vrij kort (maar dat kan ook door ons slaapritme komen). Verder heeft het hotel twee zwembaden waardoor het nooit afgeladen druk is. Dat is ideaal. De kamers zijn ok, en bij een probleem met de kraan werd het na een uur meteen gerepareerd en opnieuw schoongemaakt. Er is geen animatie voor kinderen, maar dat vonden wij juist een voordeel. Voor een familie vakantiei s het hotel dus minder geschikt.

Goed hotel

Kelly
14-2-2012

De kamers zijn heel erg mooi! Het hotel ligt vlak achter het uitgaansgelegenheid maar je hebt geen last van overlast. Het eten was een beetje eenzijdig maar op zich prima te doen!

te gek

angie
10-1-2012

hersonissos palace is een heel goed hotel bij strand net buiten bruisende centrum van hersonissos

met goed eten

alles op loopafstand

hersonissos is een leuke gezellige plaats leuke dingen op te doen leuke boottrips waterparken uitgaan winkelen

Goed , doch voor die prijs al veel betere gehad

Van Overmeire
18-8-2011

Het hotel zelf bestaat uit een hoofdgebouw en een bijgebouw (100 meter verderop) , ik zat in het bijgebouw , de kamer was proper , doch de badkamer is aan vernieuwing toe , douchekop , e.a. waren versleten !

In het bijgebouw was er vrije toegang voor onbevoegden , iedereen kon er zo maar in en uit , er was geen enkele toegangscontrole , er was op bepaalde nachten ook heel veel lawaai van jongeren in de gangen die terugkeerden naar hun kamer !

Aan de zwembaden was er geen sfeer , het eten was wel lekker !

Samengevat geef ik het hotel een 7/10 , ik zou het zeker niet aan raden aan vrienden !!!

Goed hotel

Stefan
10-8-2011

Hotel is goed, ligging ten opzicht na t centrum is prima, 200m maar, ook na t kleine strand is het nog geen 100m lopen. Het hotel is meer voor jeugd ivm ligging, alleen de all inn is matig, niet veel keus en met drank doen ze ook moeilijk, dat je niet teveel mag meenemen ook al ben je met een groep. Personeel receptie zeer behulpzaam, alleen de bediening is erg stug. Ma al met al zeker een aanrader!

Uitgaan perfect.

Andre
2-8-2011

Hotel perfect, helaas zijn wij gedumpt in het bijgebouw. Slecht schoongemaakt en verouderd. De kwaliteit staat niet in verhouding met de prijs. We maken er een leuke vakantie van, maar zullen nooit meer in dit hotel terugkeren.

Centrum en Star-beach goed bereikbaar helemaal perfect.

Liz
26-7-2011

Het hotel is goed, meer voor jongeren. Het was voor ons heel dichtbij het uitgaanscentrum dus ideaal. Het warme eten savonds viel ons soms best wel tegen.. af en toe hadden ze wel lekkere dingen er tussen maar voor de rest matig.. erg vet en snel koud. De all-in tijden zijn inderdaad niet echt fijn. Het ontbijt maar tot half 10 en avondeten maar van half 7 tot half 9/9uur dacht ik.. En om 11uur savonds is all-in al afgelopen, dat was voor ons ook minder, want wij drinken savonds vaak nog een paar drankjes voor uitgaan en dat was dan wel erg kort. Ook mochten we niet voor elkaar alcoholische drankjes halen als je in de (vaak erg lange) rij stond, je moest 1 voor 1 gaan.. Beetje kinderachtig. Het personeel kan soms erg onbeschoft zijn, vooral de bewakers en het bar personeel. Maar aan de receptie waren ze wel erg aardig. Wij hadden low-cost kamers maar hadden wel een koelkast en een tv!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hersonissos Palace in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hersonissos Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hersonissos Palace scoort een 6.84 uit 10 op basis van 261 reviews.