Hotel Hersonissos Maris ****

Hotel Hersonissos Maris ****

Hotel Hersonissos Maris
Hotel Hersonissos Maris
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Hersonissos Maris voor je op een rij gezet:

100 reviews over Hotel Hersonissos Maris in het Nederlands

Fantastisch !!!

Katrien, 4-8-2017

We hebben echt genoten van ons weekje in Hersonissos Maris... Vriendelijke bediening, rustig gelegen en toch kort bij het centrum (+/- 20min wandelen). Kamers zijn mooi, net en een nette badkamer... ook lekker koel met de airco. Maaltijden in buffetvorm zijn ook een dikke + met veel afwisseling en 's morgens ook voldoende keuze aan verschillende brood- en charcuteriesoorten...

Wij komen maar tot 1 besluit : wij gaan volgend jaar terug

Goed hotel met mooie ligging

Hans, 11-1-2017

Mooie kamers, maar geen lift.

Héél goede vakantie bestemming !

Caubergh Luc, 25-5-2016

Hotel was heel proper met zeer vriendelijk personeel,eten was geweldig lekker en afwisselend met Europese en Griekse keuken.Bedden waren goed ! Kussens zijn wat plat maar na vraag krijg je er bij zonder probleem.Wifi was tot op de kamer verkrijgbaar.

Er zitten wel veel oost-blokkers die een "aparte" eetwijze hebben maar zelf heb je geen last van want het eten word regelmatig bijgevuld.Op het "strand" zijn gratis parasol en stoelen.Een mooi terras van het hotel aan zee met lekker eten aan schappelijke prijzen als je maar half pension hebt genomen.

Het stadje Chersonissos is op wandelafstand waar in de een van de zijstraten van de dijk een lekker restaurant "Mythos" is met héél vriendelijke uitbaters.

Uitvaart met een Piratenschip (35€ p/p) is ook leuk.

Wij hebben 2 dagen een auto gehuurd van Globe travel om het oosten Agio Nikolaos en Elouda en het westen Rethymon en Chania te bezichtigen wat zeker voor het laatste meer dan waard is.

Als er minpunten voor het hotel zijn is het de badkamer die heel klein is en als je buiten op het terras van het restaurant eet dan heb je veel aandacht van de poezen die daar rondlopen.

Geen animatie voor kinderen en weinig te doen in de directe omgeving door de rustige ligging.

prachtig hotel en uitstekend eten

breuls, 13-7-2015

upgrade gekregen en we hebben nu privezwembad, zowel ontbijt als avondeten in buffetvorm en een pluim voor de kok, lekker, smaakvol, en het personeel is heeel vriendelijk,

een simpel hotel , dat zijn best probeert te doen.

Marleen Vanderheyden, 11-8-2014

Een eenvoudig hotel met simpele kamers , de matras was redelijk ongemakkelijk en jij krijgt één piepklein kussentje. Als je gaat vragen , krijg je er eentje bij , een echt kussen. Het zwembad aan de kamer werd goed onderhouden. Wel spijtig van de handdoeken , 5 euro borg en je moet ze één week houden , je kan ze niet gaan ruilen . We hadden vol pension geboekt en de middag was vaak de resten van het avond eten van de dag ervoor. De drank te betalen , het is geen all-inn. Maar wel lekker eten. Zeer storend : ze houden zich niet aan de kledingwens voor 's avonds , heren met zwemshorten en shorten en dames met bikini ( met parao)

Stil en rustig gelegen , moeilijk om met de bus te geraken.

Geen wifi op de kamer mogelijk , enkel in de bar.

Ja en Nee!

Christel, 1-8-2014

Hotel op zich fantastich, goed gelegen, kraaknet supervriendelijk personeel. Hadden een maisonette met prive-zwembad. Zalig. Airco is wel verouderd en niet afdoende, vooral op 1e verdieping waar de slaapkamer zich bevind. Douchecel op benendenverdieping is verschrikkelijk klein. Bukken onmogelijk, zelfs voor kleine mensen. De vloer wordt nat omdat je constant tegen de accordeonwanden van de douche aantstoot, Gelukkig hadden we boven nog een bad maar dit was fel verouderd. Het hotel wordt ook overspoeld door Russsen die zich niet weten te gedragen naar onze normen. Buffetten plunderen, tafels volladen om nadien bijna niks op te eten. Niet aanschuiven maar gewoon overal tussen wringen. Ook de dresscode voor het avondeten werd totaal niet gerespecteerd. Personeel zegt hier niets over ondanks dat er een bordje staat aan de ingang. Spijtig. Voor mij is het hotel een ***+ maar zeker geen **** meer. spijtig. Het was de 2e keer dat we er logeerden. Onze ontgoocheling was groot tov 2012

Een 2de thuis

houthuys-de doncker, 9-6-2014

Na 21 jaar onze 2de thuis geworden. Ieder jaar een maand naar onze vrienden daar.ongelooflijk gastvriij, zelfs in de bergen al vrienden gemaakt. Ieder jaar ondekken we nog nieuwe plaatsjes. Kreta is zo mooi, een echte aanrader is het hotel. Hersonissos Maris, een echt familiehotel, zeker proberen waard. Vriendelijk personeel, mooi en rustig hotel.

door een echte kretafan Jef Houthuys (Mister Jef)

Pas op voor kledij !!!

sandra brijs, 26-5-2014

Lekker eten, kamers basic maar kledij wordt gewoon weggenomen uit je kast. Misschien moeten ze een slot installeren op hun kasten.

schitterend

katya houthuys, 17-11-2013

met zicht op de zomer en onze volgende reis naar hetzelfde kan ik mr zeggen dt er voor mij en mijn famileie en vrienden dt ondertussen al 20 jaar hier vertoeven en er heel professioneel te werk wordt gegaan, zowel vn managment tot de kamermeisjes en iedereen er geen woorden genoeg voor te vinden zijn dus gewoon perfect. ideaal ook voor de 2de en 3de leeftijd, ook ht personeel zien wij al zoveel jaren mee draaien dus denk ik ook dt ht allemaal juist zit. dus gewoonweg een 2de THUIS voor ons en de belgische vrienden en chapeau voor iedereen en hoop snel op de zomer en ons verblijf voor een maand op kreta. ook dt deze geen all in formule heeft is alleen mr possitief vr hun denk ik zeker en vr ons ook want anders moeten wij en ik denk velen een andere bestemming gaan zoeken want nu is ht een succes en ze zeggen altijd Never change a winning team.

Goede prijs/kwaliteit

mike.melis@hotmail.com, 18-6-2013

Degelijk hotel. Fantastische ligging, niet ver van het centrum en toch rustig.

Personeel is vriendelijk. Kamer altijd kraaknet. Eten ok, maar verwacht niet te veel variatie, soms wat aan de lauwe kant. Speciale vermelding voor de professionele en sympathieke barman. Misschien eerder drie (heel degelijke) sterren i.p.v. vier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hersonissos Maris in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hersonissos Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hersonissos Maris scoort een 8.4 uit 10 op basis van 106 reviews.