Hotel Grand Holiday Resort

Hotel Grand Holiday Resort

8.7Fantastisch

Griekenland, Kreta, Chersonissos

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 504p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.7Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Vier sterren en een hoog reviewcijfer maken Grand Holiday Resort tot een populaire vakantiebestemming op Kreta. Dit hotel is gelegen tegen een berg, waardoor je hier geniet van een mooi uitzicht. Hou er rekening mee dat je hierdoor soms een kleine klim moet maken naar je accommodatie of de faciliteiten. Vakantiegangers schrijven verder dat het personeel in Hotel Grand Holiday Resort erg vriendelijk is. Ben je benieuwd naar meer? Lees dan even met ons mee.

Waterratten zitten helemaal op hun plek bij Grand Holiday Resort in Chersonissos. Hier vind je maar liefst twee zwembaden, waarvan eentje met glijbanen. Kinderen vanaf acht jaar roetsjen hier de hele dag door van de glijbaan af en spetteren en spatteren in het zwembad. Dankzij de badmeesters kun je je kids met een gerust hart hun gang laten gaan. Wil je liever zonnen in rust? Dan kun je plaatsnemen bij het tweede zwembad in de buurt van de receptie. Maak gebruik van de handdoekenservice en geniet van een ontspannen middag aan het water. Hou er wel rekening mee dat het zoutwater zwembaden zijn.

Niet alleen de zwembaden zorgen voor vermaak voor de kids, ook het animatieteam staat voor ze klaar. Volgens reviewers is de animatie geschikt voor kinderen van alle leeftijden. Al zijn kinderen vooral enthousiast over de theatershows. Elke avond staat er eentje op het programma.

Kies je ervoor om een vakantie naar Grand Holiday Resort te boeken? Dan kun je all-inclusive vakantie vieren. In dat geval maak je kennis met de lokale Griekse keuken die volgens vakantiegangers een groot succes is. Vooral de desserts ontvangen veel complimenten. Al is de Griekse thema-avond ook een aanrader. Tijdens deze avond kun je à la carte dineren. En wat betreft het drinken? Je kunt met een pasje drankjes halen aan de bar. Een nadeel is dat je soms wat lang moet wachten.

Kamers

Tijdens een vakantie in Hotel Grand Holiday Resort overnacht je in een mooie kamer met een ruim balkon. Sommige kamers bieden uitzicht op zee. Zo geniet je van romantische en lange zomeravonden met een goed glas wijn. Verblijf je hier met kinderen? Kies dan voor een familiekamer.

Ligging van Grand Holiday Resort, Chersonissos

Ben je een strandliefhebber? Grand Holiday Resort ligt op slechts 500 meter afstand van het strand. Hier strijk je neer op een ligbed en neem je een duik in zee. Wil je ook eens een ander strand op Kreta bewonderen? Reviewers raden aan om naar het strand in Stalis te gaan. Je kunt er te voet heen, maar een taxi nemen is ook een optie.

Grand Holiday Resort heeft een ideale ligging om bekende plaatsen en schattige dorpen op Kreta te ontdekken. Zo ligt het bekende Chersonissos op slechts 10 minuten rijafstand. Vanaf Grand Holiday Resort gaat er een bus naar het centrum van deze plaats, waar je het bekende Star Beach vindt. Zwembaden met glijbanen, stranden en attracties bezorgen je hier een compleet dagje uit. In de buurt van Chersonissos vind je daarnaast het dorp Sissi. Bezoek de Milatos-grot, een plek waar de lokale bevolking vroeger heeft ondergedoken of maak een strandwandeling tijdens zonsondergang.

En ben je enthousiast over Grand Holiday Resort? Let’s go!

656 reviews over Hotel Grand Holiday Resort

• 9dion30-07-2020

prima hotel

Prima hotel, het enige dat van corona merkt is dat alle personeel met een plastic mondkapje loopt, dat het eten voor je wordt opgeschept en dat er weinig animatie is omdat hier ook de 1,5 M afstand geldt. Half juli rustig op het einde begon er meer volk te komen.Het eten is prima, volop keuze voor iedereen. personeel heel vriendelijk.
    zwembaden prima, minpunt voor ons was het zoutwater ipv chloor water, de jongste heeft zich prima vermaakt met de verschillende glijbanen en fun pool. wij hadden kamers met super uitzicht op het zwembad en zee kamer 422 en 423. familie kamers zagen er ook prima uit, deze waren allemaal op de beneden verdieping(helaas waren deze al weg toen wij boekten)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Esseling22-07-2020

Fantastisch!

we hebben een super verblijf gehad bij dit hotel. I.v.m. corona was het nog rustig, maar het personeel deed er alles aan om het iedereen naar hun zin te maken. Het eten was goed, de animatie was top. De hotelkamers waren netjes en ruim. Echt voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Alex Soeteman15-07-2020

Super vakantie!!!

Het was afwachten hoe onze vakantie er uit zou zien door COVID 19 maar ze hebben er echt alles aan gedaan om het zo veilig en leuk mogelijk te houden. Het personeel was super vriendelijk, dat kon gewoon niet beter!!!! Je kon duidelijk merken dat ze verlangden naar hun werk en dat ze dat met veel passie doen. Het zwemwater wordt schoon gehouden met zout in plaats van met chloor en is van een heerlijke temperatuur. De glijbanen waren iets korter dan normaal open maar dat was niet erg want er stonden nooit rijen. Het was de eerste dagen heel rustig in het resort maar dat vonden mijn dochtertje en ik niet erg. Er was een ons kent ons sfeer, super leuk. De kamer was ook top met uitzicht op zee waar je de zon elke morgen zou kunnen zien opkomen. Het eten was ook goed en veelzijdig. Verder is de omgeving erg mooi. We hebben een auto gehuurd via het hotel en dat was prima en geen gedoe. Ik kan het iedereen aanraden. Ik geef het een 10.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    9Anouk05-09-2019

Heerlijke plek

Mooi hotel. Tegen een berg aan gebouwd maar er rijdt continu een karretje heen en weer. Animatie voor de kinderen was erg leuk. Ze hebben hier goed begrepen hoe het werkt met animatie voor verschillende leeftijden. Eten is prima. Ruime keuze en erg lekker. Personeel in het hotel is erg vriendelijk. Je kunt naar Chersonissos, maar zit er ook ver genoeg vandaan om er geen last van te hoeven hebben. Niet zo heel veel excursies in de buurt. Wel genoeg watersport mogelijkheden. Zwembaden en glijbanen zijn top. Toezicht bij de glijbanen aanwezig. Wel zout water in het zwembad waar je zwemgoed van verkleurt. Maar dat kon de pret niet drukken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Ina05-09-2019

Prima!!

Prettig verblijf, mooie kamer prachtig uitzicht. Eten prima! Mooie vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Marciano03-08-2019

Mooi, voor een keer.

Het hotel zelf ziet er goed uit. De weg naar de kamers en zwembaden zijn goed bijgehouden. De kamers mogen van mij toch wel water schoner. In de badkamer zie je toch nog wel wat los hangende stukjes of vieze vlekjes op de kamermuur. Het zwembad is goed (wel een beetje klein). Het personeel kan in mijn ogen nog wel wat verbeteren. Met name het barpersoneel is zeer chagrijnig. Voor kinderen is er hier een kids club wat er wel leuk uitzag. Er staat een “ gameroom” aangegeven, maar dat stelt niks voor. Geen airco daarin, de boksbal is kapot en het zelfde geld voor een van de twee pooltafels. Er staat nog een pingpong tafel en een airhockey tafel. De ligging is ook minder. Om excursies te doen moet je minimaal een uur rijden ( soms 2/3 uur). Het eten is een echte tegenvaller. Er is niet veel keus en het is ook niet echt lekker. Er worden spelletjes gedaan bij het zwembad. Ik heb hierbij een eerlijke review gegeven over dit hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Naomi de Bruijn02-08-2019

Een super fijn hotel. :) Heerlijk eten met heerlijke zwembaden.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Hanneke02-08-2019

Super relaxed

Ik kan dit hotel echt aanraden voor een relaxte, onbezorgde vakantie. Personeel werkt hard, is vriendelijk en heeft het onderling ook leuk samen. Schoonmaak heel erg goed. Elke dag schone handdoeken, nieuw beddegoed. Alles in het gebouw is schoon en netjes. Mijn zoon heeft genoten van de shows in het theater elke avond. Goed animatieteam. Eten in het restaurant is super, zeer veel keus en veel afwisseling. Wij hebben vier dagen een auto gehuurd. Matala mooie plaats met uitgehouwen woningen in de grotten. Elounda heerlijk rustig zandstrand. Rethmynon prachtig plaatsje met mooi fort. Mirtos geweldige plek om te snorkelen. We zijn vaak naar het strand van Stallis geweest, is te lopen maar wij verkozen een taxi. 8 Euro per rit. Kakkerlakken? Hahahah, ik denk dat de persoon uit de voorgaande review krekels heeft gezien en daar zijn er inderdaad nogal wat van op Kreta. Kortom een aanrader dit hotel.

• 7A Dokter29-07-2019

slechte reisleider

Verblijf was goed , alleen last gehad van kakkerlakken Hotel personeel was goed en vriendelijk reis begeleiding touroperator was zeer onder de maat!!!!!!!

Geboekt bij neckermann
  • 8De Vries28-07-2019

Heerlijk kleinschalig resort

Mooi resort! Genoeg zwembaden, wel zout water.. Eten was lekker en gevarieerd, heerlijke toetjes! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Avond entertainment viel iets tegen. Kleine aanmerking; er wordt gewerkt met een soort pasjes systeem i.p.v. armbandjes waardoor ieder drankje wat je besteld ingevoerd en gescand moet worden. Maar twee drankjes per pasje en soms wat onhandig dat je dat altijd bij je moet hebben. Daarnaast kost het veel tijd waardoor de wachtrijen voor de bar soms wat hoog oplopen.

Hotel Grand Holiday Resort info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras