vanaf

Vertrek vanaf Amsterdam
halfpension
Wij rekenen géén boekingskosten

Omschrijving
All-inclusive genieten op Kreta in Grand Hotel Holiday Resort. Goed eten, fijne kamers en animatie. Bij het ene zwembad is het heerlijk rustig, bij het andere zwembad kunnen kinderen vanaf 8 jaar van de glijbanen. Maak gebruik van de handdoekenservice en wandel 500 meter naar het strand. Voor het hotel pak je de bus naar Chersonissos (10 minuten).
Kies je vertrek
Thomas CookANVRSGR
Vertrekdatum
Reisduur
Reisgezelschap
Verzorging
Vliegveld
Wij rekenen géén boekingskosten
De prijzen die we tonen zijn vanaf-prijzen en per persoon. De prijzen worden aangeboden door Thomas Cook. The Travel Club verzorgt de boeking en neemt betaling over van Zoover. The Travel Club is aangesloten bij ANVR en SGR. Zoover is geen partij bij de reisovereenkomst die door de boeking tot stand komt. Prijzen zijn exclusief calamiteitenfonds.
Hulp nodig bij het boeken? Je kunt ons altijd bellen voor meer informatie.
088 878 68 78

628 reviews over Hotel Grand Holiday Resort in het Nederlands

Feestweek

Verbeek,
27-10-2018

Wat n heerlijk verblijf. Alles mooi en schoon en wat n keuze aan eten en drinken.

Personeel supervriendelijk.

Ik kan geen minpunten verzinnen. T was een feestje zo n week!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Jos voets,
28-9-2018

Grand hotel in Hersonissos, Kreta. Alles helemaal prima. Geweldig buffet en niets is teveel voor het personeel. 2 a la carte restaurants waar je na een reservering kunt eten horen bij het buffet. 3 zwembaden waarvan 1 alleen voor volwassenen. Lekker rustig.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Het was een leuke vakantie

L&O,
23-9-2018

We vonden het een heel goed hotel.

Het enige minpunt was de broodjes in de ochtend niet echt lekker vers beetje droog

Het avond eten was wel prima in orde

En het personeel was vriendelijk behalve aan de balie

Maar we hebben genoten van een mooie vakantie

Gereisd met partner in september 2018

Erg goed

Jeroen Peelen,
10-9-2018

De douche mag iets luxer, maar verder prima qua service en faciliteiten. Het eten is prima en afwisselend. Het strand is wel een stukje lopen, maar persoonlijk vind ik dat niet erg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig!

Jose,
8-9-2018

Heel mooi resort. Echt een aanrader. Eten was uitstekend. Voor herhaling vatbaar. Mooie zwembaden. Vlakbij leuke stadjes waar je voet naar toe kunt.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

fantastisch hotel

manonwb,
9-7-2018

prachtig hotel, mooie ruime familiekamers. alles schoon. het eten en drinken was heel goed, ruime keus en het smaakte allemaal even lekker. Veel vertier voor de kinderen, jammer alleen dat het waterpark pas vanaf 8 jaar is, had hierdoor een verdrietig 4 jarig kind de hele week. stijl terrein waardoor het een stevige klim is naar het hoogste zwembad met kinderglijbaan. handdoek service ideaal. het strand is vlakbij, even de weg over en langs dat hotel tot aan het privestrand, maar niemand die weet dat je daar niet logeert.

we zaten in de laatste week van het seizoen waardoor het niet erg druk was, wel gezellig. het personeel is erg vriendelijk.

kortom een superhotel en we komen zeker weer.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Prima genoten

Ijsje,
5-7-2018

Alles was perfect, en het eten was voortreffelijk, geweldig genoten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk verblij! Topper!

Michel,
26-6-2018

Vriendelijk personeel. Schoon verblijf. All inclusive gewoon doen. Let wel ... eten is voornamelijk Grieks. Wij vonden het lekker.

Thema avond Grieks a la carte was lekker en top.

Glijbanen top. Zout water in zwembaden viel ons mee. Mooie uitvalbasis naar bezienswaardigheden. Zandstrand Stalis op loopafstand.

Wel ff zoeken naar verbeterpunten :-). Ok we kregen een verkeerde kamer maar werd snel opgelost. En thema eten Italuaans a la carte werd door receptie geboekt op avond van vertrek. En na 18:00 verliep all inclusive dus bleek te laat geen deelname. Ik had het anders opgelost als ik als receptionist de fout had gemaakt. Had wel iets klantvriendelijker gemogen.

Verder gewoon top hotel!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Vertrouwen verloren!

Wessel Hansen,
23-6-2018

In de afgelopen 10 jaren hebben wij jaarlijks een 8 daagse vakantie geboekt naar Grand Hotel Holiday Resort. Tot nog toe verliep ons verblijf daar altijd zorgeloos. Prachtige accommodatie en goede service. Ook voor dit jaar hadden wij een ruime kamer geboekt met balkon en zeezicht. Tot onze stomme verbazing kregen wij echter een kamer (nr. 206) toegewezen gelegen op de begane grond en pal aan het zwembad. Niks geen zeezicht dus. Na lang soebatten, want zo moet dat kennelijk, zijn wij er uiteindelijk in geslaagd een andere kamer toegewezen te krijgen. Deze kamer had zeezicht doch of het hier ging om de door ons geboekte superiorkamer betwijfelen wij. Omdat wij niet voornemens waren om onze vakantie hier te laten vergallen hebben we onder protest deze kamer maar genomen. Door dit akkefietje en de wijze waarop ze je als trouwe gast behandelen hebben wij het vertrouwen in Grand Hotel Holiday Resort verloren. Dit is de laatste keer dat wij

Gereisd met partner in juni 2018

Prima voor het geld, maar jammer van het eten.

Marnix Steenbrink,
13-6-2018

Supermooi hotel, keurige voorzieningen. Eten was redelijk..

Gereisd met partner in mei 2017

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Holiday Resort in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Holiday Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.