Hotel Grand Holiday Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

All-inclusive genieten op Kreta in Grand Hotel Holiday Resort. Goed eten, fijne kamers en animatie. Bij het ene zwembad is het heerlijk rustig, bij het andere zwembad kunnen kinderen vanaf 8 jaar van de glijbanen. Maak gebruik van de handdoekenservice en wandel 500 meter naar het strand. Voor het hotel pak je de bus naar Chersonissos (10 minuten).

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Holiday Resort voor je op een rij gezet:

653 reviews over Hotel Grand Holiday Resort

• 9Anouk05-09-2019

Heerlijke plek

Mooi hotel. Tegen een berg aan gebouwd maar er rijdt continu een karretje heen en weer. Animatie voor de kinderen was erg leuk. Ze hebben hier goed begrepen hoe het werkt met animatie voor verschillende leeftijden. Eten is prima. Ruime keuze en erg lekker. Personeel in het hotel is erg vriendelijk. Je kunt naar Chersonissos, maar zit er ook ver genoeg vandaan om er geen last van te hoeven hebben. Niet zo heel veel excursies in de buurt. Wel genoeg watersport mogelijkheden. Zwembaden en glijbanen zijn top. Toezicht bij de glijbanen aanwezig. Wel zout water in het zwembad waar je zwemgoed van verkleurt. Maar dat kon de pret niet drukken.

• 8Ina05-09-2019

Prima!!

Prettig verblijf, mooie kamer prachtig uitzicht. Eten prima! Mooie vakantie gehad.

• 6Marciano03-08-2019

Mooi, voor een keer.

Het hotel zelf ziet er goed uit. De weg naar de kamers en zwembaden zijn goed bijgehouden. De kamers mogen van mij toch wel water schoner. In de badkamer zie je toch nog wel wat los hangende stukjes of vieze vlekjes op de kamermuur. Het zwembad is goed (wel een beetje klein). Het personeel kan in mijn ogen nog wel wat verbeteren. Met name het barpersoneel is zeer chagrijnig. Voor kinderen is er hier een kids club wat er wel leuk uitzag. Er staat een “ gameroom” aangegeven, maar dat stelt niks voor. Geen airco daarin, de boksbal is kapot en het zelfde geld voor een van de twee pooltafels. Er staat nog een pingpong tafel en een airhockey tafel. De ligging is ook minder. Om excursies te doen moet je minimaal een uur rijden ( soms 2/3 uur). Het eten is een echte tegenvaller. Er is niet veel keus en het is ook niet echt lekker. Er worden spelletjes gedaan bij het zwembad. Ik heb hierbij een eerlijke review gegeven over dit hotel.

Met vrienden

• 8Naomi de Bruijn02-08-2019

Een super fijn hotel. :) Heerlijk eten met heerlijke zwembaden.

• 10Hanneke02-08-2019

Super relaxed

Ik kan dit hotel echt aanraden voor een relaxte, onbezorgde vakantie. Personeel werkt hard, is vriendelijk en heeft het onderling ook leuk samen. Schoonmaak heel erg goed. Elke dag schone handdoeken, nieuw beddegoed. Alles in het gebouw is schoon en netjes. Mijn zoon heeft genoten van de shows in het theater elke avond. Goed animatieteam. Eten in het restaurant is super, zeer veel keus en veel afwisseling. Wij hebben vier dagen een auto gehuurd. Matala mooie plaats met uitgehouwen woningen in de grotten. Elounda heerlijk rustig zandstrand. Rethmynon prachtig plaatsje met mooi fort. Mirtos geweldige plek om te snorkelen. We zijn vaak naar het strand van Stallis geweest, is te lopen maar wij verkozen een taxi. 8 Euro per rit. Kakkerlakken? Hahahah, ik denk dat de persoon uit de voorgaande review krekels heeft gezien en daar zijn er inderdaad nogal wat van op Kreta. Kortom een aanrader dit hotel.

• 7A Dokter29-07-2019

slechte reisleider

Verblijf was goed , alleen last gehad van kakkerlakken Hotel personeel was goed en vriendelijk reis begeleiding touroperator was zeer onder de maat!!!!!!!

• 8De Vries28-07-2019

Heerlijk kleinschalig resort

Mooi resort! Genoeg zwembaden, wel zout water.. Eten was lekker en gevarieerd, heerlijke toetjes! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Avond entertainment viel iets tegen. Kleine aanmerking; er wordt gewerkt met een soort pasjes systeem i.p.v. armbandjes waardoor ieder drankje wat je besteld ingevoerd en gescand moet worden. Maar twee drankjes per pasje en soms wat onhandig dat je dat altijd bij je moet hebben. Daarnaast kost het veel tijd waardoor de wachtrijen voor de bar soms wat hoog oplopen.

• 9Frank Antonissen24-07-2019

Supper enorm geweldig

Geweldig bediening goed acomodatie geweldig.kamers netjes

• 10Robert Oudshoorn08-06-2019

Fantastisch hotel waar kwaliteit hoog in het vaand

Na een jaartje niet nar grand hotel te zijn geweest voelde het weer als een geweldig thuiskomen. Mooie vernieuwde kamers. Zeer vriendelijk personeel. Uitstekend eten, zeer gevarieerd . Auto erbuiten in het hotel een aanrader. Een heerlijke vakantie gehad. Aanrader voor als je toch een keer buiten de deur wilt eten, versuvios pizeria chersonissos. Nostimo Nederlands met een twist super lekker eten en geweldige mensen in oud malia.

• 9fam Sterenberg02-05-2019

Fantastische ervaring in een super hotel

Zeer klantvriendelijk hotel, met focus op netheid en service. Heerlijk gegeten en mooie uitstapjes gemaakt op het prachtige Kreta. Wij hebben de Grieken als zeer vriendelijk ervaren in dit verblijf.

64 tips over Hotel Grand Holiday Resort

• fam. de Korte, 07-05-2014

als je slecht ter been bent of kleinere kinderen heb, is het raadzaam om een kamer bij het hoofdzwembad te boeken.

• Hilde Du Tré, 19-06-2014

Dit hotel is zowel voor jong als oud. Er zijn zwembaden genoeg waar je kunt vertoeven. En als je lekker rustig wilt zonnen, lezen, luieren kan je dit doen aan het zwembad dat enkel voor volwassenen is. Dit is voor mensen zonder kids een enorm pluspunt.

• de Lange - van Schoor, 22-06-2014

De glijbanen zijn top, goede toezicht. Animatie is ook erg leuk.

80 vragen over Hotel Grand Holiday Resort

• Danielle, 03-06-2019

Waterpark met glijbanen kind 5 jaar

Wordt er streng gecontroleerd op leeftijd om gebruik te kunnen maken van het waterpark? Vorig jaar in een hotel op kos was er ook een leeftijdsgrens en waren er wel badmeesters maar werd er helemaal niet naar gekeken als ouders erbij waren. We hebben 2 kinderenvan 7 en 5 en ik voorzie een huilbui...

• Stefan, 09-12-2018

kinderbad

Hallo, wij willen volgend jaar naar dit hotel. We zien veel leuke zwembaden met glijbanen. Is er ook een leuk kinderbad voor onze dochter van 3 jaar? dat kan ik nergens terug vinden, het lijkt of alles te diep is voor een klein kind.

• W Orsel, 02-08-2018

Koelkast

Is er een koelkast op de kamer?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras