Hotel Grand Holiday Resort

Hotel Grand Holiday Resort
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Holiday Resort voor je op een rij gezet:

625 reviews over Hotel Grand Holiday Resort in het Nederlands

Erg goed

Jeroen Peelen
10-9-2018

De douche mag iets luxer, maar verder prima qua service en faciliteiten. Het eten is prima en afwisselend. Het strand is wel een stukje lopen, maar persoonlijk vind ik dat niet erg.

Geweldig!

Jose
8-9-2018

Heel mooi resort. Echt een aanrader. Eten was uitstekend. Voor herhaling vatbaar. Mooie zwembaden. Vlakbij leuke stadjes waar je voet naar toe kunt.

fantastisch hotel

manonwb
9-7-2018

prachtig hotel, mooie ruime familiekamers. alles schoon. het eten en drinken was heel goed, ruime keus en het smaakte allemaal even lekker. Veel vertier voor de kinderen, jammer alleen dat het waterpark pas vanaf 8 jaar is, had hierdoor een verdrietig 4 jarig kind de hele week. stijl terrein waardoor het een stevige klim is naar het hoogste zwembad met kinderglijbaan. handdoek service ideaal. het strand is vlakbij, even de weg over en langs dat hotel tot aan het privestrand, maar niemand die weet dat je daar niet logeert.

we zaten in de laatste week van het seizoen waardoor het niet erg druk was, wel gezellig. het personeel is erg vriendelijk.

kortom een superhotel en we komen zeker weer.

Prima genoten

Ijsje
5-7-2018

Alles was perfect, en het eten was voortreffelijk, geweldig genoten.

Heerlijk verblij! Topper!

Michel
26-6-2018

Vriendelijk personeel. Schoon verblijf. All inclusive gewoon doen. Let wel ... eten is voornamelijk Grieks. Wij vonden het lekker.

Thema avond Grieks a la carte was lekker en top.

Glijbanen top. Zout water in zwembaden viel ons mee. Mooie uitvalbasis naar bezienswaardigheden. Zandstrand Stalis op loopafstand.

Wel ff zoeken naar verbeterpunten :-). Ok we kregen een verkeerde kamer maar werd snel opgelost. En thema eten Italuaans a la carte werd door receptie geboekt op avond van vertrek. En na 18:00 verliep all inclusive dus bleek te laat geen deelname. Ik had het anders opgelost als ik als receptionist de fout had gemaakt. Had wel iets klantvriendelijker gemogen.

Verder gewoon top hotel!

Vertrouwen verloren!

Wessel Hansen
23-6-2018

In de afgelopen 10 jaren hebben wij jaarlijks een 8 daagse vakantie geboekt naar Grand Hotel Holiday Resort. Tot nog toe verliep ons verblijf daar altijd zorgeloos. Prachtige accommodatie en goede service. Ook voor dit jaar hadden wij een ruime kamer geboekt met balkon en zeezicht. Tot onze stomme verbazing kregen wij echter een kamer (nr. 206) toegewezen gelegen op de begane grond en pal aan het zwembad. Niks geen zeezicht dus. Na lang soebatten, want zo moet dat kennelijk, zijn wij er uiteindelijk in geslaagd een andere kamer toegewezen te krijgen. Deze kamer had zeezicht doch of het hier ging om de door ons geboekte superiorkamer betwijfelen wij. Omdat wij niet voornemens waren om onze vakantie hier te laten vergallen hebben we onder protest deze kamer maar genomen. Door dit akkefietje en de wijze waarop ze je als trouwe gast behandelen hebben wij het vertrouwen in Grand Hotel Holiday Resort verloren. Dit is de laatste keer dat wij

Prima voor het geld, maar jammer van het eten.

Marnix Steenbrink
13-6-2018

Supermooi hotel, keurige voorzieningen. Eten was redelijk..

Het was zeer goed.

Christina
13-5-2018

Vriendelijk personeel, ruime schone kamers en geweldig goed eten.

Jan
9-5-2018

Een fantastische plek. Ligt aan een wat drukkere weg maar daar merk je niets van. Eten, zwembaden en kamers zijn fantastisch.

In het restaurant Is Georgios altijd zeer warm en geeft je een welkom gevoel.

Leuk hotel

Arenda
26-4-2018

Mooi hotel. Het is tegen een berg aangebouwd. voor mensen die slecht ter been zijn is het wat minder. Dan een kamer in het eerste gedeelte bij het grote zwembad vragen. Er is een leuk aquapark(je) met glijbanen. Als je een kamer in een van de hoger gelegen gebouwen hebt; daar is ook een leuk zwembad met glijbaantje en een kidsclub. Het hotel ligt aan een hele drukke weg, aan de overkant van het hotel is een bushalte. De bus die daar komt gaat naar het centrum van Chersonissos. Het eten was heerlijk, personeel vriendelijk. Al met al was het een heerlijke week en ik zou zeker nog een keer teruggaan.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Holiday Resort in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Holiday Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.