Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Vier sterren en een hoog reviewcijfer maken Grand Holiday Resort tot een populaire vakantiebestemming op Kreta. Dit hotel is gelegen tegen een berg, waardoor je hier geniet van een mooi uitzicht. Hou er rekening mee dat je hierdoor soms een kleine klim moet maken naar je accommodatie of de faciliteiten. Vakantiegangers schrijven verder dat het personeel in Hotel Grand Holiday Resort erg vriendelijk is. Ben je benieuwd naar meer? Lees dan even met ons mee.

Waterratten zitten helemaal op hun plek bij Grand Holiday Resort in Chersonissos. Hier vind je maar liefst twee zwembaden, waarvan eentje met glijbanen. Kinderen vanaf acht jaar roetsjen hier de hele dag door van de glijbaan af en spetteren en spatteren in het zwembad. Dankzij de badmeesters kun je je kids met een gerust hart hun gang laten gaan. Wil je liever zonnen in rust? Dan kun je plaatsnemen bij het tweede zwembad in de buurt van de receptie. Maak gebruik van de handdoekenservice en geniet van een ontspannen middag aan het water. Hou er wel rekening mee dat het zoutwater zwembaden zijn.Niet alleen de zwembaden zorgen voor vermaak voor de kids, ook het animatieteam staat voor ze klaar. Volgens reviewers is de animatie geschikt voor kinderen van alle leeftijden. Al zijn kinderen vooral enthousiast over de theatershows. Elke avond staat er eentje op het programma.Kies je ervoor om een vakantie naar Grand Holiday Resort te boeken? Dan kun je all-inclusive vakantie vieren. In dat geval maak je kennis met de lokale Griekse keuken die volgens vakantiegangers een groot succes is. Vooral de desserts ontvangen veel complimenten. Al is de Griekse thema-avond ook een aanrader. Tijdens deze avond kun je à la carte dineren. En wat betreft het drinken? Je kunt met een pasje drankjes halen aan de bar. Een nadeel is dat je soms wat lang moet wachten.

Kamers

Tijdens een vakantie in Hotel Grand Holiday Resort overnacht je in een mooie kamer met een ruim balkon. Sommige kamers bieden uitzicht op zee. Zo geniet je van romantische en lange zomeravonden met een goed glas wijn. Verblijf je hier met kinderen? Kies dan voor een familiekamer.

Ligging van Grand Holiday Resort, Chersonissos

Ben je een strandliefhebber? Grand Holiday Resort ligt op slechts 500 meter afstand van het strand. Hier strijk je neer op een ligbed en neem je een duik in zee. Wil je ook eens een ander strand op Kreta bewonderen? Reviewers raden aan om naar het strand in Stalis te gaan. Je kunt er te voet heen, maar een taxi nemen is ook een optie.Grand Holiday Resort heeft een ideale ligging om bekende plaatsen en schattige dorpen op Kreta te ontdekken. Zo ligt het bekende Chersonissos op slechts 10 minuten rijafstand. Vanaf Grand Holiday Resort gaat er een bus naar het centrum van deze plaats, waar je het bekende Star Beach vindt. Zwembaden met glijbanen, stranden en attracties bezorgen je hier een compleet dagje uit. In de buurt van Chersonissos vind je daarnaast het dorp Sissi. Bezoek de Milatos-grot, een plek waar de lokale bevolking vroeger heeft ondergedoken of maak een strandwandeling tijdens zonsondergang.En ben je enthousiast over Grand Holiday Resort? Let’s go!

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

645 Reviews over Grand Holiday Resort

• 10PBIJ25-08-2022

GEWELDIG!

Dit hotel is fantastisch!Momenteel zijn we er nog. Familiekamer superior is ruim,schoon,van alle gemakken voorzien.Hele hotel is overigens heel mooi en schoon.Personeel is super vriendelijk en behulpzaam echt toppers die er alles aan doen om je een fijne vakantie te geven.Het eten is heerlijk,vers en afwisselend.Voor ieder wat wils en op verschillende plaatsen de hele dag van alles te krijgen aan snacks, ijs en drankjes. All inclusive is uitgebreid.Het hotel ligt wel op een berg en je moet af en toe wat "klimmen" maar er rijdt de hele dag en avond een karretje rond om je naar boven of beneden te brengen. 4 zwemgelegenheden waarvan 1 aquapark met 5 leuke glijbanen voor kinderen van 6 jaar en ouder en groter dan 120cm.Dit wordt wel streng nageleefd.Animatie team is vriendelijk en doen het leuk. Niet opdringerig en dat vinden wij heel fijn.Ze doen hun werk goed!Er rijdt dagelijks n busje naar het strand. Kortom: een aanrader!

• 9Carmen Keizer26-07-2022

Luxe, groot schoon hotel, mist wat gezelligheid

Personeel zeer vriendelijk. Glijbanen erg leuk en prettig om vanaf te glijden. Voor kinderen 6 jaar en ouder, minimaal 1.20 en moeten in het bezit zijn van diploma. De grijze glijbaan is voor kinderen >1.30.

Alles zeer schoon. Eten/drinken goed. Warm houden bakken niet groot dus worden regelmatig ververst.

Animatie redelijk/matig. Niet gericht op Nederlandse kinderen.

Overwegend Duitsers en Fransen, weinig Nederlanders.

Familiekamer: ruime kledingkast. Scheidingswand dun en bied weinig privacy (je kunt er deels doorheen kijken). Schoonmaak kamers top! Licht doorlatende gordijnen, ochtends heel veel licht in de kamer. Wij zijn met vuilniszakken aan de slag gegaan.

Hotel mist wat gezelligheid vinden wij. Eerder dit jaar bij Meropi verbleven, was wat minder luxe maar wel knusser/gezelliger met veel ruimere familiekamers met screens!

• 10Kim19-07-2022

Super goed hotel / zeer tevreden

Net terug 8d met onze zoon van 7 j. Hotel heeft 4 zwembaden: ligbedjes genoeg. Voorwaarden glijbanen 1m20 en 6 jaar. De redders zijn zeer voorzichtig (pluspunt) Eten : Ontbijt was uitgebreid. Broodjes als warme gerechten maar ook een uitgebreid buffet voor yohurt met granola… Het middag en avond buffet was goed georganiseerd. Zeer gevarieerd vlees/vis/ kip, warm en koude groenten. Aangezien het niet zo een heel groot buffet was, was wel alles vers en nog warm. Personeel liep constant rond om aan te vullen. Drinken werd aan tafel geserveerd. Animatie: animatieteam was zeer goed. Zeer vriendelijk, niets op aan te merken. Kamers waren zeer proper. Het hotel ligt op een heuvel, dus als je slecht te been bent, er rijd constant een autootje rond om iedereen naar boven/beneden te brengen. Ligging hotel: kortbij star beach (links): 15 min wandelen.Gezelliger dorpje om wat te gaan eten /strand (rechts van het hotel) 15min wandelen

• 7Jordens16-05-2022

Een mooi hotel, maar rustig!

Een mooi hotel, goed onderhouden en schoon. Vriendelijk personeel (lees; gemaakt vriendelijk!) Wij waren hier in de meivakantie met 3 kinderen (15, 13 en 10 jr). We konden gezien de samenstelling niet in 1 kamer, maar kregen netjes 2 kamers naast elkaar toegewezen. Wel helemaal bovenop de heuvel. Hierdoor hadden we een mooi uitzicht over het complex, de bergen en de zee, maar was het wel een stukje klimmen naar onze kamers. Overdag reed er een auto rond die je naar boven bracht. 's-Avonds moesten we lopen. We misten de 'spontaniteit' in dit hotel. Kan ook door corona komen. In de binnenruimtes moest je nog een mondkapje dragen. In het restaurant werd je een tafel toegewezen en werden de drankjes aan tafel geserveerd. Eten was prima! 's-Avonds aan de bar spontaan koffie of een drankje afhalen kon niet. Het was rustig in het hotel. Weinig jeugd. De gameroom en het beachveldje werden nauwelijks gebruikt. Wel animatie. Zwembad; zoutwater!

• 9Nicole27-08-2021

Heerlijk!

Prachtig hotel tussen Stalia en Chersonissos. Hotel ligt 15 minuten lopen van Stalia en 30 minuten lopen van Cherso. In het donker lopen is de weg naar Cherso erg donker. Taxi of bus zijn een goedkoop en goed alternatief. De rustigere ligging was voor ons perfect. Als je halfpension hebt is in ene straal van 15 minuten geen gelegenheid om broodjes te kopen voor de lunch.Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Hotel spik en spam. In het hotel wordt een mondkapje gedragen, zo ook in het restaurant. Daar kun je zelf je eten pakken, wel met handschoentjes aan. Zwembaden zijn fantastisch. Glijbanenbad onder begeleiding. Kidnerne odner 6 jaar, met bandjes of onder 130 cm mogen niet glijden. Deze kids kunnen naar de funpool. Daar hebben ze ook 2 glijbanen. Auto huren is ene aanrader. Kan bij het hotel alleen is deze echter 2x zo duur hoorden we achteraf. Al met al heerlijk genoten !

• 9A.Soeteman07-04-2021

Het was onvergetelijk fantastisch.

De service was van top niveau. Je zag duidelijk aan het personeel dat ze super blij waren met weer eens gasten in het hotel. Doordat vele mensen geannuleerd hadden ivm corona was het hotel bijna leeg. Het eten was goed en daar zat veel variatie in. De ligging is mooi met uitzicht op zee en bergen. Het animatieteam deed ook stinkend zn best en de glijbanen waren super. In het hotel was voor een mooie prijs het mogelijk een prima auto te huren. Het was de beste vakantie ooit en had geen spijt er van toch gegaan te zijn ondanks corona en zijn maatregelen. En wat de operator (vakanties.nl) betreft: ze kwamen heel betrouwbaar en behulpzaam over en bij hun is uitzicht op zee ook echt uitzicht op zee.

• 7Tim26-08-2020

Prima hotel

De ligging is niet geweldig, weinig te doen. Het hotel ligt op 20 minuten lopen van het centrum van Chersonissos. Een ritje met de taxi naar het centrum kost €8 euro. Hygiëne in het hotel is super. Alles mooi schoon en nergens rommel. Bij de receptie zijn ze niet vriendelijk en ook niet behulpzaam. Het overige personeel is wel erg vriendelijk behalve de manager die steeds bij het eten staat. Corona regels worden goed gehandhaafd. Mondkapjes worden gedragen door het personeel. Het eten vonden wij slecht, weinig variatie en niet warm. Het personeel loopt steeds met je mee en het eten wordt voor je opgeschept (Corona regels). Zwembad bedjes mochten niet gereserveerd worden, toch lagen er al vrij vroeg overal handdoeken. Onze vrienden kregen een verouderde kamer terwijl wij allemaal geboekt hadden voor een Superieur kamer. Gevraagd voor een andere kamer, echter deden ze hier heel moeilijk om. Al met al een prima hotel, behalve het eten.

• 9dion30-07-2020

prima hotel

Prima hotel, het enige dat van corona merkt is dat alle personeel met een plastic mondkapje loopt, dat het eten voor je wordt opgeschept en dat er weinig animatie is omdat hier ook de 1,5 M afstand geldt. Half juli rustig op het einde begon er meer volk te komen.Het eten is prima, volop keuze voor iedereen. personeel heel vriendelijk.
    zwembaden prima, minpunt voor ons was het zoutwater ipv chloor water, de jongste heeft zich prima vermaakt met de verschillende glijbanen en fun pool. wij hadden kamers met super uitzicht op het zwembad en zee kamer 422 en 423. familie kamers zagen er ook prima uit, deze waren allemaal op de beneden verdieping(helaas waren deze al weg toen wij boekten)

• 9Esseling22-07-2020

Fantastisch!

we hebben een super verblijf gehad bij dit hotel. I.v.m. corona was het nog rustig, maar het personeel deed er alles aan om het iedereen naar hun zin te maken. Het eten was goed, de animatie was top. De hotelkamers waren netjes en ruim. Echt voor herhaling vatbaar.

• 10Alex Soeteman15-07-2020

Super vakantie!!!

Het was afwachten hoe onze vakantie er uit zou zien door COVID 19 maar ze hebben er echt alles aan gedaan om het zo veilig en leuk mogelijk te houden. Het personeel was super vriendelijk, dat kon gewoon niet beter!!!! Je kon duidelijk merken dat ze verlangden naar hun werk en dat ze dat met veel passie doen. Het zwemwater wordt schoon gehouden met zout in plaats van met chloor en is van een heerlijke temperatuur. De glijbanen waren iets korter dan normaal open maar dat was niet erg want er stonden nooit rijen. Het was de eerste dagen heel rustig in het resort maar dat vonden mijn dochtertje en ik niet erg. Er was een ons kent ons sfeer, super leuk. De kamer was ook top met uitzicht op zee waar je de zon elke morgen zou kunnen zien opkomen. Het eten was ook goed en veelzijdig. Verder is de omgeving erg mooi. We hebben een auto gehuurd via het hotel en dat was prima en geen gedoe. Ik kan het iedereen aanraden. Ik geef het een 10.

Hotel Grand Holiday Resort info

Betaling

• American ExpressBeschikbaar
  • VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar
  • DinerclubBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)