Hotel Glaros ****

7,8

397 reviews over Hotel Glaros in het Nederlands

Fantaschtisch

Tinie Migchelbrink, 15-2-2018

De kamers waren super schoon. Als ik een negatief puntje moet geven is het dat de badkamer wat aan de kleine kant.

Super fantastisch Goed eten net als thuis

Joop, 8-2-2018

goed gelegen op 50 meter van de hoofdstraat. Personeel altijd vriendelijk,

Silvano, 12-1-2018

Kamers zijn uitstekend eten matig soms niet goed warm uitgaan dat is super

We hebben een aantal aanbieders voor Glaros voor je op een rij gezet:

We kwamen laat aan. Onze voorgangers bij de balie hadden de nodige problemen omdat ze geen 3 kamers kregen waarvoor ze betaald hadden. Wij kregen vervolgens geen hotelkamer maar een kamer in een oud appartement gebouw naast het hotel. Beneden wonen Grieken. Via de douche met wc kon je op het balkon komen, ongelooflijk. Een binnendeur naar de kamer van andere gasten was met een schuifslotje afgesloten. Erg gehorig. Omdat we een hotelkamer geboekt hadden (geen voordeelkamer) direct aan de bel getrokken bij de reisleiding van touroperator. De volgende ochtend kregen we een kamer in het hotel met zwembad en zeezicht. We hoorden en zagen dat daar diverse gasten onder werden gebracht. Dat is duidelijk niet wat je als hotelkamer boekt.

In het hotel is de badkamer is erg klein met zeer kleine doucheruimte met gordijntje naast het toilet. Eten is goed, met genoeg keuze. De ai formule is wel beperkt wat drinken betreft, maar was voor ons wel voldoende. Het personeel is vriendelijk. We kregen na aankomst om 23.00 uur nog een complete warme maaltijd voorgeschoteld. Hotel ligt mooi aan zee met gezellig terras.

Eens maar nooit meer

Nel, 7-10-2017

Ligging van het hotel en de kamers zijn perfect. Service valt tegen je wordt 's- nachts met je koffer uit de bus gezet en je moet maar zien dat je binnen komt .

Het eten is matig en ik ben glutenvrij wat ik bij binnenkomst had aangegeven maar daar wordt bijna geen rekening mee gehouden. dat wil zeggen dat ik soms alleen patat had en na klagen bij de manager na een kwartier een kipfiletje kreeg.

All in is beperkt en de frisdranken worden aangemaakt met zeer slecht water waardoor het niet te haggelen is. Wi-Fi voor 1 apparaat en kluisje € 6 ,00 per dag is wel veel. Het personeel is vriendelijk.

Nooit meer

J van zwol, 5-10-2017

All in is echt geen all in water koffie witte rode wijn bier ouzo en raki

nooit meer glaros

ender, 16-9-2017

ben er net van terug had all inclusive was weinig all in ja het eten er was totaal geen animatie er was een griekse avond zelfs daar moest je nog voor betalen de koffie was niet om tedrinken maar voor de cappuccino moest je betalen 3,30 verders krreg je alleen fris bier koffie en thee andere dingen moest je betalen het lag aan het strand van het hotel ook daar kon je voor bedjes betalen het eten was niet vies maar bijna alle dagen hetzelfde voor ons nooit geen glaros meer

Goed maar niet zoals verwacht.

Lynn, 28-8-2017

Wij zijn een weekje in Glaros verbleven met all in formule. Het hotel is prima en het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk maar het is niet All in waardig helaas. Het eten is absoluut niet vies maar wel erg standaard met weinig variatie en de drankjes zijn niet echt je van het. Het enige wat in de all in formule zat was ontbijt/lunch (wat overigens maar van 1 tot 2 uur was, erg kort dus)/diner en als drankjes had je alleen maar bier, fris, wijn (die echt niet lekker was), raki en ouzo. Misschien zijn wij andere jaren teveel verwend met een all in formule maar al met al viel dat een beetje tegen.

Over het personeel en alle Grieken op het eiland valt niks te zeggen. Onze airco werkte niet zoals het moest en de man bij de receptie is ons na het stappen nog komen helpen. Ook het personeel bij de bar en bij de etenszaal waren erg vriendelijk !

De kamers zijn prima. Ze zijn vrij ruim, het bed is groot genoeg en er is ruimte genoeg voor je spullen.

Minpuntje is de badkamer, deze is erg raar ingedeeld. Als je de deur net iets te hard open doet komt deze tegen de wc pot. Ook is het opstapje naar de badkamer toe erg gevaarlijk (zeker als je opstap bent geweest) want deze is namelijk vrij hoog.

Nog een klein minpuntje is niet zozeer het zwembad maar de ligbedjes bij het zwembad. Het zwembad zelf is eigenlijk groot genoeg maar qua bedjes stelt het niks voor. Je moet er erg vroeg bij zijn om een plekje te bemachtigen.

Toch niet zo all-in als we dachten

Christine, 23-8-2017

Goed; kamer/locatie t.o.v. uitgaanscentrum en starbeach. Ontbijt. Gezellige obers.

Niet goed; locatie kamer (naast de eetzaal, zeer gehorig). Boze receptiemedewerker omdat we blijkbaar te laat om een lunchpakket vroegen, je kan ook vriendelijk reageren! Maar tot 9.30 ontbijt en een uurtje (van 13-14) om te lunchen. Water uit een karaf wat niet goed smaakte, durfden wij niet te drinken. Je moet betalen voor de bedjes op het strand. Geen sapjes of cocktails bij de all-in. Je moet eten in een eetzaal ipv op het leuke terras aan de boulevard. Voor de Griekse avond die wordt georganiseerd wordt geld gevraagd, als je niet betaald mag je zelfs niet op het terras zitten. Kortom; ze proberen op allerlei manieren nog geld aan je te verdienen en je krijgt niet het luxe-all-in gevoel.

Houdt er rekening mee dat het een jongerenhotel is, dus mensen die laat thuiskomen en herrie maken en harde muziek aan het zwembad.

Nooit meer

marjolein, 16-8-2017

Het hotel ligt op een ideale locatie, maar dat is dan ook wel het enige positieve aan het hotel. Het all inclusive eten in het hotel is echt niet lekker. Erg slechte kwaliteit, bijvoorbeeld de gyros, een grieke specialiteit zou je zeggen, was alleen maar vet en vies. Verder was al het eten dat er in buffet vorm lag zag eruit alsof het er al uren lag en spaakte niet lekker. Zelfs fruit, waavan je denkt dat er niet veel mis mee kan gaan was niet lekker. Ze vriezen het in met als gevolg dat wanneer het ontdooid een rare structuur krijgt. Het is zelfs zo erg, dat de mensen die all inclusive hebben standaard korting krijgen bij het bijbehorende restaurant. Verder is het personeel erg onvriendelijk omdat ze je geld toch al binnen hebben. Ze snauwen je af en alles behalve gastvrij. Het all in clusive drinken was ook niet lekker, het fris kwam allemaal uit dzelfde spuit en bier en wijn was niet te pruimen. Het water was gemixt met kraan water, dus een hap uit het zwembad is het zelfde effect. Qua alcoholische dranken was er alleen ozoo en raki, ook niet lekker dus. Verder vind ik het slecht dat je moet betalen voor de wifi en voor een kluisje. voor 8 dagen betaal je 25 euro en heb je niet eens ontvangst op je kamer ermee. De douche is ook erg klein, ik moest mij inzepen buiten de douche omdat er anders geen ruimte was. Als laatst vond ik de bedden erg hard en vervelend dat het twee een persoons bedden waren waardoor je steeds uit elkaar schoof. Het zwembad ziet er op de fotos groter uit dan dat het is, maar wel lekker om in af te koelen. De zee bij het hotel is ook niks. Je moet betalen voor een bedje 3,50 en een parasol 2,50, per dag! Op het strand zelf kan je niet liggen want dan word je overspoeld door golven. Als je een stukje door loopt richting een ander hotel is het strand beter.

We hebben een aantal aanbieders voor Glaros voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Glaros in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Glaros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Glaros scoort een 7.76 uit 10 op basis van 403 reviews.