Hotel Glaros

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag24°16°
Hotel Glaros
7,4

Op het Griekse eiland Kreta vind je Hotel Glaros Beach. Hier krijg je eten van goede kwaliteit, al mag de eetzaal wat ruimer. Let er wel op dat niet alles all-inclusive is zoals de Griekse avond. De poolbar is hier tot 23.00 ‘s avonds geopend. Direct aan de boulevard gelegen, dus perfect als je uit wilt gaan in Chersonissos.

417 reviews over Hotel Glaros in het Nederlands

Rustig hotel, beperkte A.I. drankjes. Nooit weer.

L.W. Koning
21-9-2019

Glaros Beach is een rustig hotel op een mooie ligging direct aan het strand(je) waar je ligbedden kunt huren. Als je geluk hebt met een mooie uitzicht over zee vanuit de kamers. Wij waren met zijn 2en op basis van All Inclusive. Het eten is prima en goed gevarieerd. Het is enorm druk in de veel te kleine eetzaal waar je bijna bij elkaar op schoot zit. De gasten van het naastgelegen Anastasia hotel moesten ook hier eten. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. de drankjes in het A.I. zijn beperkt tot frisdrank, bier, wijn, raki en ouzo. Als je iets anders wilt moet je deze betalen en dan is het hier duurder dan op de boulevard. Er is beperkt entertainment op dinsdagavond. Een Griekse volksdans avond waarbij je 6 euro betaald en 1 cocktail krijgt. Wil je je (gratis) A.I. drankje dan word je weggestuurd naar een andere bar op de 2e verdieping (entertainment is dus niet voor A.I.). En dat vond ik wel een enorme domper.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen tweede keer

AB
6-9-2019

Hotel is schoon. All in is vlees niet gaar. Lift is klein wanneer je op de 6de verdieping zit ver lopen elke keer. All in is tot 23u daarna verhaaltje dat de all in is afgelopen en kun je geen drank meer krijgen. Hierdoor zijn wij elke avond buiten het hotel gaan zitten omdat we andere al vanaf 23u naar bed konden. Restaurant is erg klein waardoor niet altijd plek hadden om te zitten wanneer we wilde eten. High tea stelt niet veel voor paar plakjes cake, zandkoekjes en paar snacks waar je snel bij moet zijn anders zijn ze op en werden niet bijgevuld. All in is zeer beperkt geen cocktails. Strandbedjes moet je elke dag voor betalen rond 8,50. Let op ga niet op de eerste rij liggen want als er een hoge golf komt ben je zeiknat. Je kunt met korting bij de a la carte restaurant eten. Bediening kijkt je aan en helpt je niet en gaat gewoon op een stoel zitten alsof je er niet bent. Wij zijn elke dag elders gaan eten en gaan zitten!

Gereisd Met partner in september 2019

Een heel gastvrij hotel op een perfecte lokatie in

Dana
2-9-2019

Een goede lokatie voor jong en oud aan de boulevard maar niet in de drukte. Gastvrij hotel met complimenten aan de kok die voor zoveel mensen drie maal vers en lekker eten weet te bereiden. Mooie ligging aan zee en om de hoek ligt de drukkere boulevard en uitgaansleven. Aanrader koutouloufari met quad (prijzen op borden zijn excl verzekering! en bezine (volle tank 8euro voor een lange rit, wij hebben veel bezocht en kwamen met 3/4 tank terug). Houdt er rekening mee dat er ook veel jongeren zijn. Echter bij overlast bellen naar receptie en wordt netjes opgelost. Zwembad is niet groot en tot 13.15uur geen zon aan hotelkant. Zonnedek ligbedden altijd bezet tenzij je bereid bent in ochtend om 7uur je handdoek neer te leggen. Zonnebedjes op strand 3euro pppd. Kijk uit voor vloed😁. Het enige nadeel, maar daarom hoef je het niet te laten....zijn de hotelkamerdeuren die niet zacht dicht kunnen😏. En neckerman nauwelijks bereikbaar.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Kom nog eens terug!

Alyssa
30-8-2019

Mooi en netjes hotel, wij hadden de superior room en die was erg ruim en netjes, wij zaten met zn 3en in de kamer. Wel was de lift heel erg klein, je kan er met 4 personen in alleen sta je dan echt tegen elkaar, met koffers kan dit dus wel een probleem zijn.. het ontbijt was goed Maar wij vonden het avond eten niks, veel grote stukken vlees was nog niet gaar.. hierdoor zijn wij uiteindelijk elke avond toch uit eten gegaan.. dit was dus erg jammer.. ook hadden we vaak problemen met het pasje om je kamer in te komen dat die het niet deed en we dus weer naar de receptie beneden moesten om opnieuw de pas te activeren.. wel echt een hele mooie locatie met een mooi uitzicht en dicht bij de winkelstraat en uitgaans plek, ook met 5/10 minuten lopen ben je op starbeach, ook zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Prima hotel.maar je moet er zelf wat van maken

Nadiana
15-8-2019

Goede locatie en schone kamers. Eten was prima, vooral het ontbijt en de Griekse salade. Personeel in het hotel erg aardig maar de blonde mevrouw bij de zwembad bar was erg hardhandig en snauwerig, eigenlijk al het personeel bij de zwembadbar waren onvriendelijk. Griekse avond was niks, niet doen dus. Klein strand en veel jongeren bij het zwembad met muziek en waterpijp, dat was wel irritant soms.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Top hotel

23-7-2019

Mooi hotel. Het hotel ligt aan zee tussen Star beach en de strip, beide is ongeveer 5min. lopen. Hotel ligt direct aan het strand, stranden zijn wel heel klein met kiezelsteentjes en stenen/rotsen in de zee. Elke dag een uitgebreid en variërend buffet, dit is elke dag weer wat anders. Het eten is goed warm en word altijd op tijd aangevuld. Soms is het niet helemaal gaar, dit is meestal bij de wat grotere stukken vlees/vis. All-in dranken en high tea zijn niet heel uitgebreid, er liggen dan een paar plakjes cake en de alcoholische dranken zijn alleen bier, wijn, raki en oezo. Als je een dagje weg gaat kan je gratis een ontbijt/lunchpakket aanvragen met sandwitch, muffin, fruit, water en een pakje drinken. Mooie nette kamers, die elke dag worden schoongemaakt. Hele goede airco op de kamer en met een koelkast.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima Hotel, Heerlijk Strand Eten Drinken Kamers

ten Hove
26-6-2019

Een heel fijn hotel, ligt direct aan het Strand, eten en drinken prima, kamers zijn goed. Als je van het Uitgaansleven wil genieten is dit ook goed te doen op loopafstand.

Hotel en personeel zijn fantastisch

Manuella Coster
21-6-2019

Zeer vriendelijk personeel die er alles aandoen om je een zeer leuke, ontspannende vakantie te laten hebben. Kamer zijn schoon en worden iedere dag schoongemaakt enmet een geweldig uitzicht op zee. Het buffet is vergeleken met vorig jaar flink uitgebreid. Vorig jaar was het al erg goed maar dit jaar was er een zeer duidelijke verbetering. In 1 woord een geweldige vakantie

Gereisd Alleenreizend in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

ga zeker weer

otto meijer
27-5-2019

super vakantie gehad het eten was toppie van ontbijt tot avond eten zeer vriendelijk personeel kamers schoon hotel zeer netjes kortom mooi zeker voor die prijs.

Gereisd Met partner in mei 2019

Niet voor herhaling vatbaar.

Ronald
3-1-2019

Ligging van het hotel en de kamers zijn goed, de service valt tegen. Houdt er rekening mee dat het een jongerenhotel is(veel dronken jongeren), dus mensen die laat thuiskomen en herrie maken(door de gangen lopen, staan roepen en tieren) en harde muziek aan het zwembad in de voor avond.(het lawaai begint om 22.00 en eindigt rond 4.00 en soms tot 6.00) Verder was het eten in buffet vorm niet zo lekker, het onbijt was niets specials.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenEuropees-Aziatisch, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinDisco, Rookruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Glaros in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Glaros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.