Géén boekingskosten

GriekenlandKretaChersonissos

7.4GoedScore uit 411 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+66/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 411 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Op het Griekse eiland Kreta vind je Hotel Glaros Beach. Hier krijg je eten van goede kwaliteit, al mag de eetzaal wat ruimer. Let er wel op dat niet alles all-inclusive is zoals de Griekse avond. De poolbar is hier tot 23.00 ‘s avonds geopend. Direct aan de boulevard gelegen, dus perfect als je uit wilt gaan in Chersonissos.

Bekijk de beschikbaarheid

411 Reviews over Glaros

• 8Henk15-07-2022

Prima hotel

Niet geschikt voor kinderen, vooral leuk voor jongeren. Kamers wel gehorig

• 10Klaas Zeilmaker01-06-2022

Genoten top

Zeer netjes en schoon hotel. Bediening geweldig. Wij hebben echt genoten van onze vakantie. Twee kleine minpuntjes. Als je all inclusief heb ,moet je jammer genoeg een flesje water betalen. Water kreeg je in een glas.

Jammer genoeg moesten wij ook de strandbestemming aan het strandje betalen 3 euro pp en de parasol. Wij vonden dat dit eigenlijk bij all inclusief behoord.

Voor de rest heerlijk genoten . Een aanrader

• 9Fries29-05-2022

Heerlijke toplocatie, schoon hotel en goed eten!

+heel vriendelijk behulpzaam personeel. +prachtig uitzicht (zwembad en zeezicht hadden wij) +nette frisse kamers, heerlijke bedden +iedere dag schoonmaak en schone handdoeken/beddengoed +iedere dag een ander royaal buffet, heerlijk eten en vooral warm/heet! +kilometers boulevard/winkeltjes om de hoek! +geen overlast van discotheken, omdat t hotel daar ver genoeg vanaf staat

Minpunt is dat je op de griekse avond de drankjes moet betalen (ondanks de all-in formule) of je moet het van een afstand willen 'horen' (andere verdieping) met 'gratis'drankjes van de all-in formule. All-in geldt niet op het verandaterras aan zee, dat is voor de betalende gasten. Af en toe wordt het wel getolereerd als het rustig is. Al met al hebben wij een supervakantie gehad, zou zo weer voor dit hotel kiezen!

• 1Van de heide19-09-2021

Nooit meer slechtste hotel slechte service

Hotel glaros beach is wat betreft service naar zijn hotel gasten zeer slecht. Op de foto’s ziet hotel er prachtig uit. In werkelijkheid is dit een hotel met zeer klein zwembad. Staan dan ook maar een paar ligbedjes. Rond zwembad. En boven bij terras eigenlijk veelste weinig te opzichte van de vele hotelgasten. Kans op ligbed is er niet handdoek worden blijkbaar Snachts al neer gelegd. Dan heeft het hotel een ala cart restaurant en dat is opgedeeld in een klein stukje waar je all inn hebt en rest is voor betalende klanten die geen all in hebben. Dan all inn het drinken is niet te drinken is gewoon vies. Wij zijn absoluut niet de moeilijkste. Zijn door hotel in naast gelegen hotel Anastasia geplaatst is dood hotel alles aanwezig maar geen personeel wil je gebruik maken moet je weer naar glaros beach lopen . Echt slecht hotel zo slecht dat ik iedereen aanraad om de vele slechte recensies goed te lezen.

• 8Fam van Appeldoorn13-09-2021

Top lokatie, direct aan zee en boulevard.

Goede lokatie,direct aan de boulevard en zee.Een kwalitatief uitgebreid ontbijtbuffet en een gevarieerd buffet diner.kamers zijn proper en elkaar worden er scone handdoeken op bed gelegd. Minpuntje is handdoek leggen vanaf 06:30, anders geen plaats meer ,te weinig ligstoelen.

• 9Rick19-08-2020

Ontspannen

Hotel op een prima locatie in Chersonissos. Service en klantgerichtheid van het personeel is gewoon top en niks op aan te merken!

• 9Manon17-08-2020

Super!!

Een heerlijk verblijf gehad, ondanks alle corona toestanden. Het hotel mocht niet de volledige bezetting qua gasten hebben, dus dat maakte dat het heel ruim aanvoelde. Ligbedjes bij het zwembad waren ruim voldoende en lagen fantastisch. Ook het eten en drinken ai was goed verzorgd en werd coronaproof aangereikt. De kamers waren schoon en het hotel heeft een perfecte ligging. Een echte aanrader dus!!

• 4g21-10-2019

nooit meer

Wij kwamen aan bij Glaros Beach en werden ongevraagd in een ander hotel geplaatst Anastasia Beach . Het hotel was nog niet helemaal afgebouwd. Wij moesten blij zijn dat ze ons daar plaatsten want we kregen een upgrade kamer. De receptioniste vond ons ondankbaar dat wij daar met veel Nederlanders niet in wilde. Wij wilde in Glaros Beach het hotel wat wij hadden geboekt en toen kregen wij meteen een kamer in Glaros Beach. Het zwembad heeft bijna geen zon alleen maar schaduw. Het restaurant is veel te klein je zit vlak naast je buren. Het eten is ontzettend slecht. Wij zijn veel bij een Petalida gaan eten. Dat is super goed en niet duur. Ik zou dit hotel nooit All Inclusive boeken.Alleen de manager van het restaurant is vriendelijk. Je krijgt gratis 15 minuten massage aangeboden die moet je de eerste 2 dagen gebruiken daarna is die niet meer geldig. Als je iets mankeert zou ik dit nooit doen. Ik zou dit hotel niet aanraden.

• 5L.W. Koning21-09-2019

Rustig hotel, beperkte A.I. drankjes. Nooit weer.

Glaros Beach is een rustig hotel op een mooie ligging direct aan het strand(je) waar je ligbedden kunt huren. Als je geluk hebt met een mooie uitzicht over zee vanuit de kamers. Wij waren met zijn 2en op basis van All Inclusive. Het eten is prima en goed gevarieerd. Het is enorm druk in de veel te kleine eetzaal waar je bijna bij elkaar op schoot zit. De gasten van het naastgelegen Anastasia hotel moesten ook hier eten. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. de drankjes in het A.I. zijn beperkt tot frisdrank, bier, wijn, raki en ouzo. Als je iets anders wilt moet je deze betalen en dan is het hier duurder dan op de boulevard. Er is beperkt entertainment op dinsdagavond. Een Griekse volksdans avond waarbij je 6 euro betaald en 1 cocktail krijgt. Wil je je (gratis) A.I. drankje dan word je weggestuurd naar een andere bar op de 2e verdieping (entertainment is dus niet voor A.I.). En dat vond ik wel een enorme domper.

• 6AB06-09-2019

Geen tweede keer

Hotel is schoon. All in is vlees niet gaar. Lift is klein wanneer je op de 6de verdieping zit ver lopen elke keer. All in is tot 23u daarna verhaaltje dat de all in is afgelopen en kun je geen drank meer krijgen. Hierdoor zijn wij elke avond buiten het hotel gaan zitten omdat we andere al vanaf 23u naar bed konden. Restaurant is erg klein waardoor niet altijd plek hadden om te zitten wanneer we wilde eten. High tea stelt niet veel voor paar plakjes cake, zandkoekjes en paar snacks waar je snel bij moet zijn anders zijn ze op en werden niet bijgevuld. All in is zeer beperkt geen cocktails. Strandbedjes moet je elke dag voor betalen rond 8,50. Let op ga niet op de eerste rij liggen want als er een hoge golf komt ben je zeiknat. Je kunt met korting bij de a la carte restaurant eten. Bediening kijkt je aan en helpt je niet en gaat gewoon op een stoel zitten alsof je er niet bent. Wij zijn elke dag elders gaan eten en gaan zitten!

Hotel Glaros info

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)