Hotel Glaros

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°21°
Hotel Glaros
7,1

Op het Griekse eiland Kreta vind je Hotel Glaros Beach. Hier krijg je eten van goede kwaliteit, al mag de eetzaal wat ruimer. Let er wel op dat niet alles all-inclusive is zoals de Griekse avond. De poolbar is hier tot 23.00 ‘s avonds geopend. Direct aan de boulevard gelegen, dus perfect als je uit wilt gaan in Chersonissos.

409 reviews over Hotel Glaros in het Nederlands

ga zeker weer

otto meijer
27-5-2019

super vakantie gehad het eten was toppie van ontbijt tot avond eten zeer vriendelijk personeel kamers schoon hotel zeer netjes kortom mooi zeker voor die prijs.

Gereisd Met partner in mei 2019

Niet voor herhaling vatbaar.

Ronald
3-1-2019

Ligging van het hotel en de kamers zijn goed, de service valt tegen. Houdt er rekening mee dat het een jongerenhotel is(veel dronken jongeren), dus mensen die laat thuiskomen en herrie maken(door de gangen lopen, staan roepen en tieren) en harde muziek aan het zwembad in de voor avond.(het lawaai begint om 22.00 en eindigt rond 4.00 en soms tot 6.00) Verder was het eten in buffet vorm niet zo lekker, het onbijt was niets specials.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Top vakantie in leuk hotel aan boulevard

Tea
10-10-2018

Gezellig gelegen hotel direct aan boulevard en 50 m naar hoofdstraat. Vriendelijk personeel, vooral schoonmaak super. Eten prima en voldoende alleen eetzaal was zeer krap voor zoveel gasten. Standaard kamers waren netjes met groot balkon echter de badkamer was zeer krap! Helaas geen gratis wifi in hotel en wickerbanken op terrassen (boven en beneden) doorgezakt! Ook veel schaduw bij zwembad in naseizoen ivm lage zon die achter hotel verdween dus weinig zonuren bij zwembad en 2 zonne terrassen boven. All-in wat vreemd: pas v.a. 12.00 uur frisdrank (cola sprite fanta) bij poolbar. Tot die tijd alleen thee koffie en water. Bij ontbijt wel frisdrank uit automaat. Ook bij Griekse avond geldt geen all-in. Poolbar was wel open savonds tot 23.00 uur en is veel gezelliger aan boulevard dan mainbar boven. Even een extra vermelding en duim voor de lekkere hapjes, broodjes en fles water op kamer voor all-in gasten die snachts aankomen. Top!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Fantasties.

Hans Beekhof
28-9-2018

Alles is goed vriendelijk personeel/obers baliemedewerkers.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Hotel oke griekse avond niet

Rob Meijer
19-9-2018

Prima hotel schoon eten oke prima bediening ,vooral sophia theo maria en manolis helaas weinig entertament de Griekse avond moet je betalen en tot onze verbazing niets meer all in clusif of naar afdeling boven zonder show ook was de opstelling dansers en muziek naar buiten voor voorbijgangers te trekken opgesteld en. Niet naar de betalende hotelgasten die zagen alles van op zij Dus afgang ligt niet aan personeel die doen uiterste best maar aan verkeerde organisatie

Boek geen griekse avond

Joke meijer
19-9-2018

De bediening erg leuk sophia doet het heel goed griekse avond good dancer ! raar koop een voucher krijg je coctail voor maar dan kun je niets meer all in clusive drinken je kijkt naar de zijkant dus afrader verder schoon prima kamers eten oke!!

Mociar Calin
10-9-2018

Prachtig hotel,goed restaurant(eten),goed service ,proper. Kreta een goede bestemming voor iedereen klein of groot.Dank U Glaros Beach Hotel

Geboekt bijneckermann.nl

Nooit meer

E.H. Doup
26-6-2018

Eerste keer op Kreta. We gingen voor zon zee en strand en vooral s avonds lekker op n terras zitten tot laat.. We hadden all in tot 23.00 uur. Klokslag 23.00 uur iedereen naar bed. Doodstil overal. Veel oudere gasten. Winkels bars dicht om 00.00 uur. Niets te doen dus. All in niet slecht niet super. Hotel prima. Vriendelijk personeel. Alleen ijs voor kinderen bij de all in.Er komen daar steeds meer Russen (had t reisburo beloofd dat ik dat hier er op zou zetten). We komen niet meer terug, maar zon zee en een klein strand hadden we ... 1 week was voldoende.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuke vakantie

Susanne
19-6-2018

Mooi gelegen hotel, als je de ene kant op loopt kom je uit bij Starbeach en als je de andere kant op loopt dan kom je uit op de strip met alle clubs en barretjes dus echt super hotel qua locatie voor als je wilt uitgaan! aardige mensen in het hotel! maar sommige kamers zijn helemaal nieuw en sommige oud dus het is wel een beetje raar dat ze niet alle kamers hebben vernieuwd. Er is elke dag wat afwisseling in het eten maar het eten is niet heel bijzonder soms ook een beetje droog. De bedden waren ook iets te hard maar voor de rest wel een top vakantie gehad!

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Het is goed

Dian
6-6-2018

Mooie lokatie bij het strand en het centrum. Zwembad en strand klein. Kamer en badkamer voor 2 personen klein, geen badkuip, maar wel heel netjes en goede bedden. Voor de all-in formule is het eten voortreffelijk, drankjes onder de maat. Alleen bier, slechte kwaliteit wijn, waterige koffie, ouzo, frisdrank uit zo'n spuitmachine, bah! Voor een gezellige Griekse avond in het hotel moet je betalen, maar dan krijg je ook een drankje. Wij hadden all-in en moesten voor onze drankjes verder die avond betalen, dat was een afknapper. Hotel is verder goed, maar ik zal niemand hier all-inclusief aanraden!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenEuropees-Aziatisch, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinDisco, Rookruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Glaros in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Glaros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.