Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

37 Reviews over Dia

• 8Durk14-08-2022

Voor herhaling vatbaar

Mooi appartementen complex. Leuke appartementen. Heerlijk zwembad. Fantastische ligging. 10 tot 15 min lopen en je bent in centrum Chersonissos. Bij zwembad zijn nog wat dingetjes die niet mogen, duiken, met bal spelen etc. Hier wordt erg op gelet door eigenaar. Verder prima kerel, maar iets te wettisch.

• 8Natuur
  • 6M slegers01-08-2019

Prachtig maar kindonvriendelijk

Prachtig, kleinschallig appartementencomplex, aardig personeel, schone appartementen, door gebrek aan voldoende meubilair, parasol en klein terras verplicht binnen eten. Niks te doen voor kinderen. Geen pooltafel, tafeltennis of iets dergelijks. In het zwembad mag niets! Eigenaar en zijn vrouw verbieden elke vorm van plezier waardoor onze kinderen niet meer naar het zwembad willen. De kinderen houden zich constant in ondanks dat doen ze het niet goed. Zelfs vanuit stilstand in het zwembad springen geeft al teveel spetters. Zonder kinderen prima te doen met kinderen zeer teleurstellend!!

• 7Veerle21-11-2018

Prima vakantie

Het terrein van het complex ziet er netjes verzorgd uit, niks op aan te merken. Prima zwembad, wel jammer dat luchtbedden, ballen etc. verboden zijn in het zwembad. WiFi werkt echt alleen maar bij het zwembad en bij de bar. Het apartement was wel wat oud, maar schoon. Douche is wel aan de krappe kant. Bij ons werd niet dagelijks gepoetst, maar 1x in 8 dagen terwijl bij sommigen ze om de dag kwamen poetsen. Eigenaar was een hele aardige man, kwam gezellig kletsen. Verder hadden wij last van mieren op het balkon, maar de eigenaar kwam elke dag mierengif sproeien! Als je een studio boekt heb je 2 aparte bedden die ook niet tegen elkaar te zetten zijn. Nu was ik met een vriendin, dus was het geen probleem. Maar als stel lijkt me dit minder.

• 4S.04-08-2018

nooit meer

Het personeel was chagrijnig en onvriendelijk. De kinderen mochten geen balletjes overgooien in het zwembad en zelf niet een bommetje maken. Daarnaast lagen de bedden in het appartement erg hard, er lag geen lattenbodem onder het matras maar een paar houten planken. De handdoeken werden maar 2x in de 10 dagen dat we er verbleven verschoond, als tip zou ik zelf handdoeken meenemen want ze drogen ook niet goed af. Het appartement werd om de dag schoongemaakt, dus ook te weinig wc papier. Er wordt gezegd dat er niet veel lawaai wordt gemaakt 's nachts, maar alsnog overlast gehad van jongeren door de andere appartement complexen in de omgeving. Als je 's avonds in de zomer niet tegen hitte kunt, kan je 50 euro neerleggen voor de airconditioning.

• 5Kim11-07-2018

Onvriendelijk

Het appartement op zich is ok, maar niet geweldig. Wij waren hier met onze dochter van drie. De eigenaren zijn absoluut geen fan van kinderen. Het wordt niet gewaardeerd als je kind het zwembad uitgaat om naar het toilet ( buiten, naast het zwembad) te gaan. Misschien hebben ze liever dat men in het water plast? Goedemorgen is al teveel gevraagd en de eigenaar zit iedere avond luid vloekend in de bar voetbal te kijken. Handdoeken wissel is minimaal en de douche veels te klein. Het is niet normaal je niet welkom te voelen op je bestemming en daardoor steeds verplicht op pad te gaan.

• 8Renata22-05-2018

Genoten!😎

Leuk simpel rustig, gemoedelijk appartement (maar met alles wat nodig is), speels opgezet met vriendelijk personeel. Heerlijk en goed verzorgd ontbijt. Wat ook goed betaalbaar was. Kamer meisjes kwamen bijna elke dag en trokken het bed recht. Handdoek wissel 3x per week. Het enige minpuntje was dat we zelf toilet papier moesten kopen. Dat vonden we een beetje raar.

• 9Kimberly Rienstra11-01-2018

Elke dag werd het appartement schoon gemaakt. En het was een hele comfortabele ruimte.

• 8Carmen Meinders11-01-2018

Schoon, aardige mensen, mooi zwembad, rustig

• 7Nienke05-10-2017

Neem een boiler en stapel handdoeken mee!!

Leuk en schoon appartement. Mensen zijn vriendelijk. Ligging is prima. Vooral oud chersonnisos en piskopiano Kun je heerlijk eten.

Nadelen: weinig kook gerei daar door kan er niet echt gekookt worden. Handdoeken worden bijna niet verschoont en als je er om vraagt dan kan het niet. (1 keer schone handdoeken gehad in een hele week). Steeds koude douche. Is in de zomer niet heel erg maar in oktober is het wel fijn om onder een warme douche te staan.

• 8Gerhard24-09-2017

Mooie accommodatie voor prima prijs!

Prachtige accommodatie, mooie ligging en vriendelijk personeel! Als ik 1 nadeel kan benoemen dan is het de kleine doucheruimte en het kleine terrasje die bij onze kamer hoorde maar bij de meeste appartementen was deze ruim genoeg. Echter dat staat niet in verhouding met wat allemaal goed is!

Naar beneden loop je cherso in, naar boven (steile weg) loop je Piskipiano & Koutouloufari in. Ben je moeilijk te been dan is het niet een ideale ligging, mits je een taxi neemt.

Strand van cherso afrader maar ga iets verder op naar Stalis beach, zandstrand uitgestrekt met veel leuke eetgelegenheden en bedjes voor slechts €5,- per 2.

Wij hebben genoten van de accommodatie, het vriendelijke personeel en Kreta.

Appartement Dia info

• InternetBeschikbaar
  • KoelkastBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Stadscentrum350 km