Hotel Creta Maris

Niet slecht

Familie Hanson
14-6-2018

?123456789?asdfghjkkllpoi8

Wij waren hier vorig jaar half mei een ruime week met 3 zussen en onze moeder. Het resort was enorm groot maar gelukkig kregen wij een kamer die niet al te ver van alles verwijderd was. Wij hadden zeezicht geboekt maar dat was maar een héél klein stukje;) Eten was heel redelijk, je mocht alle "a la carte" restaurants boeken mits je op tijd was met reserveren. Strand was met veel rotsen en stenen dus neem je waterschoenen mee. Prijs/kwaliteit verhouding was vorig jaar nog wel redelijk maar dit jaar zijn de prijzen abnormaal gestegen en dat is het absoluut niet waard!! Dit jaar kiezen wij daarom voor een ander hotel.

Geweldig gaan dit jaar terug

Hanneke Wesdorp
6-3-2018

Voor ons was. De organisatie ivm scootermobiel mee nemen op reis een dikke 10 zo goed bij de heen en terugreis
Faye Papaioannou, eMarketing Dept, 7-3-2018

Dear Guest,

Thank you for your review! We are glad that we met your expectations, during your stay at Creta Maris Beach Resort.

We are looking forward to welcoming you again in the near future and offering another memorable holidays’ experience!

Betty
28-2-2018

Het was een supergoed verzorgende accomodatie die door een familie werd gerund, heel hartelijke mensen en goed ontbijt en schone kamers,echt een aanrader!!

Topvakantie!

Gwen
30-1-2018

Was echt netjes en goed verzorgd personeel was ook aardig en stond als je iets vroeg deden ze het ook gelijk topvakantie gehad

Leuk hotel

Simone
14-1-2018

Mooi en leuk hotel, alleen voor 2018 zijn de de prijzen niet meer leuk en veel te duur voor ons.dus hier niet meer.weer naar t mooie Turkije,tenminste nog betaalbaar.

geweldige tweede keer

Jan Van Rooy
15-10-2017

Maaltijden verzorgd en lekker, cocktails heerlijk, vriendelijk en behulpzaam personeel, netjes verzorgd accomodatie, met vele zwembaden met steeds wel een vrij plekje (behalve aan de main pool).

Wij waren hier voor de tweede maal maar keren beslist nog weer. Voor ons alleen maar weer goede herinneringen.

Faye Papaioannou, eMarketing Dept, 10-11-2017

Dear Guest,

Thank you very much for your review and the comments written! We are glad that you enjoyed your stay with us, at Creta Maris Beach Resort, while we will be delighted to have the chance to welcome you again in your next trip to Crete!

Creta Maris Beach Resort, Hersonissos, Crete

Voor ons een echte topper

Sammy en Griet
15-10-2017

Dit hotel voldeed aan al onze wensen. Een mooie, nette, rustige en ruime kamer,. Lekker, veel en gevarieerd eten (7 restaurants). Mooi strand met ligbedden en paraplu's. Door hun regel dat er geen bedden mogen gereserveerd worden, is er altijd wel een plaatsje te vinden. Dit is een groot hotel. Bij ons zat het (bijna) vol, maar je hebt nooit die indruk. Doordat het meer weg heeft van een dorp, wordt iedereen netjes verspreid. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Als we minpuntjes moeten zoeken: de zonnebedden aan het strand zaten voor mij te hard. Ik ben niet van de magerste, en het zeil waarop je zit geeft door tot op de ijzeren steun... De bedden aan het zwembad waren prima. Een ander minpuntje, is dat je na het douchen een natte vloer hebt in de badkamer, maar who cares...

Hét Ideale Hotel!

Mariëtta Brinkman
8-10-2017

Alles is hier perfect. Voor jong, oud, overal is aan gedacht.

Ben je slecht ter been, je wordt gehaald en gebracht, je wordt hier in de watten gelegd! Prachtige kamers, ruim en schoon. Je waant je in een Grieks dorp, een

prachtige omgeving met veel groen en bloemen,alles top onderhouden.. Je hebt verder niets nodig. Als je wilt kan je gebruik maken van wellness tegen betaling Ook is er elke avond leuke entertainment.

Het eten is heerlijk, zeer gevarieerd en je kan gratis thema restaurants reserveren bij de receptie.

Er zijn 6 zwembaden en een heerlijk strand, allemaal gratis, met een echte bay wach waar je watersport kan huren, dit tegen betaling. De enige tip die wij geven, zorg voor meer rookvrije zones. Wij vinden Creta Maris top en komen zeker terug!

Faye Papaioannou, eMarketing Dept, 9-10-2017

Dear Guest,

Thank you very much for the time you dedicated to write this wonderful review regarding Creta Maris Beach Resort. We are glad that we exceeded your expectations!

We are looking forward to accommodating you again and offering our best services!

Geweldige vakantie gehad.

S . Koopman
7-10-2017

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad. Creta Maris is een groot complex met twee hoofdgebouwen meerdere bungalows,zwembaden,restaurants.

Mooi gelegen aan het strand .

Op loopafstand ,5minuten van Chersonissos en haven.

Heerlijk gegeten in de diverse restaurants.

Eigenlijk geen enkel minpuntje.

Faye Papaioannou, eMarketing Dept, 9-10-2017

Dear Guest,

Thank you very much for your feedback and the kind words written! We are glad to read that we met your expectations during your stay at Creta Maris Beach Resort.

We are looking forward to accommodating you again in the near future and offering another memorable holidays’ experience!

We hebben een aantal aanbieders voor Creta Maris voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Creta Maris in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Creta Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Creta Maris scoort een 9.08 uit 10 op basis van 320 reviews.