Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Genieten van een verwenvakantie op het zonnige Kreta? Dat doe je bij Creta Maris nabij het bruisende Chersonissos. Een prachtig hotel waar iedereen zich meteen thuis voelt. Op het resort heerst een ontspannen sfeer en word je door de medewerkers lekker in de watten gelegd. Vanuit het hotel loop je direct naar het privéstrand of je strijkt neer op een van de gezellige terrasjes. Wil je meer weten over Hotel Creta Maris? Lees dan zeker even met ons mee.

Verblijf je bij Hotel Creta Maris dan ervaar je de typisch Griekse vriendelijkheid en gastvrijheid van de medewerkers. Het resort is heel gemoedelijk opgezet en doet denken aan een vakantiedorp. Vakantiegangers geven aan dat het hotel een knusse sfeer uitstraalt en dat je hier qua faciliteiten en service helemaal goed zit. Zo worden mensen die slecht ter been zijn opgehaald en naar de accommodatie gebracht.Liefhebbers van lekker eten hebben bij Creta Maris de tijd van hun leven. Je kunt hier namelijk kiezen uit vier themarestaurants. Qua positieve reviews steken het Italiaans restaurant en het barbecue restaurant er met kop en schouders bovenuit. Ook het buffetrestaurant biedt een ruime keuze aan dagverse gerechten van goede kwaliteit.Wil je een frisse duik nemen in het zwembad? Dan heb je bij Hotel Creta Maris de keuze uit maar liefst vijf zwembaden voor volwassenen en zes aparte zwembaden voor de kids. Je vindt hier dus altijd een heerlijk plekje op je ligbed om te ontspannen. Naast de vele zwembaden heeft Creta Maris ook een enthousiast animatieteam. De hele dag worden er diverse activiteiten georganiseerd voor alle leeftijden. ’s Avonds kun je met het hele gezin genieten van mooie shows met muziek en dans.

Accommodaties

Bij Hotel Creta Maris verblijf je in comfortabele hotelkamers of bungalows. De accommodaties zijn ruim en stijlvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Welke accommodatie je ook bij Creta Maris wilt boeken; je kunt vanaf je balkon altijd een glimp opvangen van de helderblauwe zee. Vakantiegangers geven aan dat de accommodaties goed worden schoongemaakt en dat ook de handdoekenservice prima geregeld is. Enige minpuntje is dat de minibar niet consequent wordt bijgevuld, maar als je dit even doorgeeft bij de receptie komt het helemaal in orde.

Ligging van Creta Maris, Chersonissos

Creta Maris ligt net buiten het levendige centrum van Chersonissos. Het hotel heeft een eigen privéstrand zodat je vanuit het hotel zo het zandstrand op wandelt naar je comfortabele ligbed. Nabij het strand ligt een sfeervolle boulevard met gezellige cafés en terrasjes.Wil je shoppen voor een souvenir of een hapje eten bij de haven? Dan ben je binnen enkele minuten in het bruisende hart van Chersonissos. Ook stopt er een toeristentreintje pal voor het hotel dat je naar de meeste populaire plekken rijdt. Chersonissos kent een bruisend nachtleven en ’s avonds vind je hier dan ook veel uitgaande jeugd. Er liggen tal van hippe nachtclubs en trendy bars, maar de badplaats biedt ook gezellige terrasjes waar je kunt genieten van een heerlijke cocktail en een mooi uitzicht op de helderblauwe zee.Wil je tijdens je verblijf bij Creta Maris een dagje cultuur snuiven? Brengen dan een bezoek aan Heraklion, de hoofdstad van het eiland. Bezoek het archeologisch museum met prachtige Griekse cultuurschatten, beelden en fresco’s. Combineer je museumbezoek met een wandeling langs de vestigingsmuren en strijk neer op een van de gezellige terrasjes aan de haven.Zoek je een hotel dichtbij Chersonissos? Dat is Hotel Creta Maris echt iets voor jou!

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

589 Reviews over Creta Maris

• 8MdV28-08-2022

Heerlijk hotel, voor herhaling vatbaar

Wat een heerlijk hotel. Altijd wel een plekje aan het zwembad, goed eten, de hele dag door. Ruim opgezet, veel zwembaden, glijbanen voor de kids, privéstrand en ligging in de buurt van winkeltjes en terrassen. Prima kamers. Enige minpunt vonden wij de bedden voor de kinderen. Heel hard en te klein.

• 10Kim10-05-2022

Fantastisch hotel!

Geweldige week gehad in Creta Maris! Het hotel bestaat uit twee hoofdgebouwen, en een deel met bungalows, waardoor het aanvoelt als een klein dorpje. Toen wij er waren (begin mei) was het niet ontzettend druk. Kan me wel voorstellen dat als het hotel vol zit, het erg druk kan worden en er misschien wachttijden zijn bij restaurants en bars, wij hebben dat niet meegemaakt. Service is geweldig, personeel is allemaal erg vriendelijk en niets is teveel. Restaurants zijn allemaal goed, eten is van prima kwaliteit en buffetten worden continu bijgevuld. Kamers zijn prima, goed schoon en de bedden zijn (zeker voor een Griekse accommodatie) erg goed. Kortom een super accommodatie! Wij waren er voor de eerste keer, maar zeker niet voor de laatste keer!

• 8Cees21-09-2021

Goed hotel heerlijk eten

Het is een goed hotel op een perfecte ligging zowel aan het strand als naast het drukke uitgaansgebied. Wij waren er in september zonder kinderen wat op viel was dat er erg veel jonge gezinnen waren met veel kindergeluiden dit hoorde je heel erg in de kamers hier wordt met de verdeling van kamers geen rekening mee gehouden. Schoonmaaksters beginnen om 7 uur en dan gaan ze met bedden etc schuiven waar iedereen wakker van wordt. Het animatieteam hebben wij niet gezien beneden in het hotel gedeelte dit speelt zich allemaal boven af waar ook de sportvelden , zwemparadijs etc zich bevinden. Dit geeft beneden bij het strand rust muv alle kleine kinderen. Verder is het eten echt fantastisch en de service ook.

• 10Familie24-08-2021

Geweldig onvergetelijk

Wat een prachtige accommodatie. Het ontbreekt je aan niets. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijke bedden. Controle op handdoeken leggen bij zwembad wat ik zo goed vind. Alles was perfect. Jammer dat je maar 1x per verblijf kan reserveren voor de alla carte restaurants. Had 1x per week mogen zijn bij een langer verblijf. Vindt kosmos erg druk en lawaaierig. En jammer dat daar geen buiten terras is. En geen ijsjes overdag bij grote zwembad voor de kinderen.Maar ga zeker terug. Zo mooi!!!

• 10marc kessels21-09-2019

Fantastisch!

Reeds de vijfde maal!Prachtig hotel voor jong en oud met een super ligging.Niets is hier teveel ,ze doen alles voor je.Eten en drank(echte merken!)SUPER!Volgend jaar voor de zesde maal.

eMarketing Dept, 27-02-2020

Dear Guest,

Thank you for your review! We are more than happy that we met your expectations, during your stay at Creta Maris!

It will be our pleasure to welcome you again in your next trip to Crete and offer our best services!

Best Regards, The Creta Maris Team

• 9Jeroen20-09-2019

Prachtig resort

Prachtig resort met een mooie ligging. Meteen bij de boulevard van Chersonisos. Wij hadden een hele mooie kamer met zwembadzicht. Personeel ook heel vriendelijk. Ideaal dat ze een eigen strand hebben met lig bedden.

eMarketing Dept, 23-09-2019

Dear Guest,

Thank you for your review! We are happy to read that we met your expectations, during your stay at Creta Maris! It will be our pleasure to have the chance to welcome you again in your next trip to Crete and offer our best services!

Best Regards, Faye Papaioannou

• 10rien05-09-2019

parfait nous reviendront

proprete nourriture personnel

eMarketing Dept, 06-09-2019

Dear Guest,

Best Regards, Faye Papaioannou Marketing & PR Manager Creta Maris Beach Resort, Hersonissos, Crete

• 10big ori02-09-2019

great vaction fot every famliy

i like the staf. thr bar has good drinks

Dear Guest,

Thank you very much for your review! We are more than happy to read that we met your expectations, during your stay at Creta Maris!

• 10Sarah C02-09-2019

Great place to stay!!

love how its a large complex but designed to feel small. Great location!

Dear Guest,

Thank you very much for you review! We are glad that we met your expectations, during your stay at Creta Maris Beach Resort.

Hope to have the chance to welcome you again in the near future and offer another memorable holidays’ experience!

• 10Jozef02-09-2019

very good exerience, worth to

staff is very friendly and profesional, we like overall cleaness. Food is very delicious.

Dear Guest,

Thank you for your review! We are glad to read that we met your expectations, during your stay at Creta Maris!

Hotel Creta Maris info

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (6)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Masker verplichtBeschikbaar