Hotel Creta Maris

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°14°
Hotel Creta Maris
9,5

Omschrijving
Creta Maris Beach Resort is een groot hotel waar toch een gemoedelijke sfeer hangt. Het resort doet meer aan als een dorp door de verschillende delen. Daarnaast zijn er meerdere restaurants en zwembaden. Zo vind je altijd een ligbed. Het personeel is vriendelijk. Zonnen kan ook aan het strand. Het centrum van Chersonissos is 8 minuten rijden.

289 reviews over Hotel Creta Maris in het Nederlands

ik zou zo weer terug gaan naar griekenland en raad

ria de bruyn,
1-12-2018

het was echt geweldig echt Griekse vriendelijkheid en gastvrijheid

en het eten en drinken ,helemaal geweldig .

Het is een super hotel.

Het eten is zeer uitgebreid en als men bepaalde wensen heeft zoals dieet of dergelijke moet men dit kenbaar maken en men wordt geholpen.

Het is een zeer proper hotel, en de zwembaden worden elke dag meerdere keren nagegaan of het water in orde is.

Men hoeft maar iets te vragen en ze staan meteen voor je klaar.

Dit hotel is een aanrader.

Geweldig fijn

H.G.M. Ackermans,
6-10-2018

Zeer goede ligging op 7 km van vliegveld en 7 km van Chania, 300m van het strand, prachtige kust, veel restaurantjes etc dichtbij.

Faye Papaioannou, eMarketing Dept, 12-10-2018

Dear Guest,

Thank you for your review and the comments written! We are glad that you enjoyed your stay with us, at Creta Maris Beach Resort, while we will be delighted to have the chance to welcome you again in your next trip to Crete!

Mooi familiehotel. Met zeer lekker

Janssens,
13-9-2018

De ontvangst van en naar het hotel was goed. Alleen jammer dat we zo lang moesten wachten voor we op de kamer mochten. De verandering van het animatieteam is wennen.

Faye Papaioannou, eMarketing Dept, 26-9-2018

Dear Guest,

Thank you for your review. We are happy to read that we met your expectations during your stay at Creta Maris Beach Resort. We would also like to thank you for your comments, and to assure you that we will take them into consideration.

We are looking forward to welcoming you again in the future and offering our best services!

Faye Papaioannou

het was onze hwelijksreis en we

Yentl,
7-9-2018

alleswas super, eten drinken, personeel...

Faye Papaioannou, eMarketing Dept, 26-9-2018

Dear Guest,

Thank you for your review! We are glad that we met your expectations, during your honeymoon at Creta Maris Beach Resort.

We are looking forward to welcoming you again in the near future and offering another memorable holidays’ experience!

Wederom geweldig fantastisch

Fam. Huybrechts-Boons,
7-8-2018

Dit was voor ons de eerste keer dat wij een hotel 2 jaar op een rij boeken.

Het was ook dit jaar weer een zalige vakantie! Lekker (en veel) eten, altijd plaats aan het zwembad, geweldige kourites bar, heel vriendelijk(en goed) animatie-team. De dansshows waren echt top, ook naar de kindjes toe waren ze super vriendelijk.

Het was wel spijtig dat de animatie verhuisd was naar het terra-gedeelte, de muziek stond soms wat aan de harde kant, maar na een opmerking daarover werd deze direct minder gezet.

Ook willen wij een dik verdiende pluim aan Anna (ontbijt Terra) en Maria geven.

Hoe vriendelijk kan je zijn!

Alles was weer even netjes en proper als vorig jaar.

Een minpuntje was wel dat we de Belgen hebben zien verliezen tegen de Fransen,

maar desondanks was dit weeral een meer dan geslaagde vakantie!

Ik heb nog 1 vraag: Waar komt het waterpark te liggen?

Misschien gaan we voor het eerst wel 3 jaar op rij naar hetzelfde hotel!

Faye Papaioannou, eMarketing Dept, 8-8-2018

Dear Guest,

Thank you very much for your feedback! We are more than happy to read that you enjoyed your stay at Creta Maris Beach Resort.

We are glad to inform you that following our guests’ feedback, a Water Park will start its operation from May 2019. It will include top-of-the-range water slides (5 fast slides), Aquatower Pool with more than 50 water games in almost a 500 m² paddling pool and a multi-level play structure including waterfalls, jets, slides and a water volcano for children, waterfalls and adventurous towers, Spay Action Zone and seating areas and a bar.

We are looking forward to accommodating you again in the future!

Faye Papaioannou

We vinden het hier een fantastisch

Stijn Busquart,
6-8-2018

Het personeel is heel vriendelijk. Ze helpen je steeds, doen alles om je thuis te voelen! Bij de spa en foto verkoop vonden we de personen vrij opdringerig om iets te kopen.

Faye Papaioannou, eMarketing Dept, 8-8-2018

Dear Guest,

Thank you very much for the time you dedicated to write this review about your holidays at Creta Maris! We are glad to read that we met your expectations.

Hope to have the chance to welcome you again and provide our best services!

Niet slecht

Familie Hanson,
14-6-2018

?123456789?asdfghjkkllpoi8

Wij waren hier vorig jaar half mei een ruime week met 3 zussen en onze moeder. Het resort was enorm groot maar gelukkig kregen wij een kamer die niet al te ver van alles verwijderd was. Wij hadden zeezicht geboekt maar dat was maar een héél klein stukje;) Eten was heel redelijk, je mocht alle "a la carte" restaurants boeken mits je op tijd was met reserveren. Strand was met veel rotsen en stenen dus neem je waterschoenen mee. Prijs/kwaliteit verhouding was vorig jaar nog wel redelijk maar dit jaar zijn de prijzen abnormaal gestegen en dat is het absoluut niet waard!! Dit jaar kiezen wij daarom voor een ander hotel.

Geweldig gaan dit jaar terug

Hanneke Wesdorp,
6-3-2018

Voor ons was. De organisatie ivm scootermobiel mee nemen op reis een dikke 10 zo goed bij de heen en terugreis

Faye Papaioannou, eMarketing Dept, 7-3-2018

Dear Guest,

Thank you for your review! We are glad that we met your expectations, during your stay at Creta Maris Beach Resort.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Creta Maris in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Creta Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.