Hotel Arminda Hotel & Spa

Wellness hotel, KinderhotelWeer vandaag27°19°
Hotel Arminda Hotel & Spa
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Arminda Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

159 reviews over Hotel Arminda Hotel & Spa in het Nederlands

We gaan hier niet weer naar toe!

Jeanette
16-8-2018

.Viel ons tegen,animatie team deed zijn best maar wij vonden de sfeer erg matig(saai).Hotel zag er prima uit,schoon mooi aangelegd en eten was prima,wat dan ook zo jammer is ,kom je na een dag reizen aan en ze weten al maanden dat je komt en dan is het met de kamers nog niet Oke.Moet je eerst in een kamer en de volgende dag weer verhuizen🤔Maar wat een grote domper op onze vakantie was dat bijna iedereen van onze groep ziek is geweest ,oorontsteking,diarree,overgeven,steeds meer zieke mensen bij de arts in de lobby,het medical care centre in chersonisos gaf aan dat dit niet normaal was en zou contact op nemen met het resort,waarschijnlijk bacterie in zwemwater.Dit werd duidelijk op de dag dat wij naar huis gingen,toen zijn er monsters van het zwemwater gemaakt,wij hebben dus geen uitslag gehoord. Je moest ook voor een aantal dingen betalen b.v cappuccino, strandbedjes,badlaken.Wij waren met nog 15 personen,jongste kind 2 oudste 16.

Esther zwart
16-5-2018

Het is een heerlijk hotel. Het enigste nadeel is dat de familiekamer erg klein is met z'n vieren.

Het eten is erg lekker en erg divers.

Het personeel is erg vriendelijk.

Mooie zwembaden.

Zeer fijn verblijf, met goede service

Leonie
11-5-2018

Het was een super hotel met ontzettend vriendelijk personeel. Zowel bij de receptie, het animatieteam, in de horeca als de poetsdames.

Alles werd netjes en schoon verzorgd.

Het eten was heerlijk. Zeer gevarieerd, goed warm en er werd live gekookt.

Er waren 3 verschillende zwembaden én een kinderbad. Vanuit de achtertuin van het hotel liep je direct omlaag naar het strand.

De service bij aankomst en bij vertrek waren super. We waren er om 13.15u, werden naar onze kamer gebracht (je moet de weg even leren) en we mochten meteen gebruik maken van het eten. Bij vertrek hadden we de mogelijkheid om de kamer, tegen betaling, langer aan te houden, maar er was ook een bagageruimte en douchegelegenheid. Handdoeken van het hotel konden we nog gebruiken. We mochten ook nog eten tot aan ons vertrek.

Het enige minpuntje was dat de bedden wel erg hard waren. We hoorden te laat dat we voor een matras topper hadden kunnen vragen bij de receptie.

Preisdaler

Met een kleinkind van 1,5 en dochter zwanger van nr.2 waren we niet mobiel genoeg om veel te ondernemen buiten het resort. Maar we hebben 2 weken kunnen genieten van alle faciliteiten binnen het resort. Voldoende zwembaden en ligbedjes o.a. ook met waterpark verdeeld over het resort dus handdoekje leggen was niet nodig, plek genoeg. Een sfeervol overdekt terras bij het restaurant drank kon je zelf tappen dus geen rij voor de eetzaal of wachten op bediening. Borden bestek en eten voldoende, je greep nooit mis! Overdekte speeltuin met toezicht. Mijn kleindochter van 1,5 wilde hier steeds naartoe. Maria van de animatie was ontzettend lief net als het hele animatieteam. Elke avond minidisco voor de kleintjes en daarna amusement voor de groteren. De kamers waren ook heel gezellig ingericht met balkon en uitzicht op zee en het zwembad met waterpark en het nieuwe zwembad wat ‘s avonds prachtig verlicht was. Wij komen hier graag terug!

Gewoon een geweldig hotel

Bas
3-5-2018

Geweldig hotel ! In tegenstelling tot vorige reviews kan ik geen enkel minpuntje ontdekken. Ja je moet betalen voor wifi ( €15 per device) voor 1 week en voor een stoel aan het strand.maar dit doet niets af aan de kwaliteit van het hotel met alle services die ze bieden. Het eten is zeer smaakvol en gevarieerd. Het personeel heeft er zin in en zijn zeer behulpzaam. Voor kinderen is dit een waar paradijs.

Aanrader!

Lies
28-2-2018

Ontzettend goed all inclusive complex met een gezin met kinderen. 3 verschillende zwembaden. Vooral het zwembad voor de jongste kinderen, onderaan het complex was helemaal feest, onze kids waren ten tijde 8 en 10 jaar en hebben zich ontzettend weten te vermaken. Het strand is echt heel dichtbij. Het strand zelf behoort wel bij een ander hotel complex en als je bedjes wilt huren, betaal je 5 euro per bedje. Je kunt ook gewoon een handdoek in het zand leggen als je het prettig vind. Op het complex wat bij het strand hoort kun je ook o.a jetski's , waterfietsen en kano's huren tegen een leuk bedrag.

Kamers van de appartementen waren erg netjes, iedere dag schoongemaakt.

Eten is heel goed en elke dag andere gerechten. Ochtend, middag en avond warm eten. En bij de twee "bars" kun je ook tosti's, snacks en salades krijgen. Gratis bolletjes ijs in de middag. Chersonissos is lopend te doen met 20 minuten. Kortom echt genieten!

Leuk park

A. Oost
30-10-2017

Goed en lekker eten ik snap niet dat mensen hier over kunnen klagen. Ook de snacks tussen de maaltijden door waren erg goed en een ruime keuze. Drie mooie zwembaden. Helaas is in het waterpark niet de hele dad de glijbaan beschikbaar. Wel een voordeel dat je in dit park s'morgends geen handoek neer hoeft te leggen. De kamers zijn ruim en schoon. Het park zelf is ruim en netjes opgezet. Een nadeel is wel dat ze zelf geen strand hebben. Maar je mag het strand van het naastliggende park wel gebruiken. De spa is een aanrader. We hebben het naar ons zin gehad.

Wel een nadeel dat er onder de afdak van de bar, en gedeelte van het restaurant gerookt wordt. Ik was niet erg lekker onder het eten en drinken.

En er wordt helaas naast het park gebouwd dat geeft wat overlast.

Hier zien ze ons niet meer terug!

Joost
21-10-2017

Positief:

- Ruim opgezet resort

- Kamer was qua ruimte prima en schoon

- Eten was prima maar ben wel beter gewend van dergelijke resorts, ontbijt was goed

- Vlakbij het strand maar bedjes moet je betalen voor € 5 p. st.

- Voldoende bars en versnaperingen aan de zwembaden

Negatief:

- Slechte harde bedden nadat we aangegeven hadden kregen we extra matrassen op het bed maar dat hielp niet echt (meerdere gasten klaagden hierover)

- Onze kamer was vlak naast een bouwput waardoor de kinderen elke ochtend om 05:30 uur wakker werden van de vrachtwagens en het geboor

- alle zwembadden waren steenkoud waarschijnlijk net nieuw water, wel balen dat het net tijdens onze vakantie was niemand was aan het zwemmen

- De dames van de Spa waren ietwat opdringerig

- Ontvangst bij de receptie was waardeloos

- Zeer gehorige kamers

- Prijs-/ kwaliteit is niet in balans

Niet voor herhaling

Marly
17-9-2017

Het eten is redelijk

Genoeg bedjes aan zwembad

De minpuntjes

Bar 23.00 dicht

Slechte animatie.

Kleine hotelkamers, en erg gehorig.

Cocktails betalen

Bedjes aan de zee betalen.

Voor de prijs /kwaliteit is dit hotel niet goed.

Voor deze prijs zou ik hier niet gaan zitten.

Spa/massage erg opdringerig

In deze tijd van het jaar waren de zwembaden rustig, genoeg bedjes. Het eten smaakte wel goed, vooral ontbijt was prima

Maar wij vonden de prijskwalitiet verhouding niet goed. Je betaalt voor all-inclusive maar daarnaast moet je de handdoeken betalen, en ook als je ze gewassen wil hebben. Nergens bediening, je moet je eigen drinken tappen. Geen cocktails inbegrepen. Strand wat bij hotel zit is niet van arminda maar van naastgelegen hotel.

Kamers zijn klein en erg gehorig.

Voor de prijs die we betaald hebben, hebben we een vele betere hotels gezeten.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arminda Hotel & Spa in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arminda Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.