Hotel Arminda Hotel & Spa

Hotel Arminda Hotel & Spasterstersterster

8.4Fantastisch

Griekenland, Kreta, Chersonissos

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Arminda Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Arminda Hotel en Spa is een familiehotel op het Griekse eiland Kreta. De kamers hebben een balkon en uitzicht op zee. Voor vermaak ga je naar het waterpark of het privéstrand. Het restaurant is goed en sfeervol. Er is een speeltuin met toezicht en elke avond een minidisco. Arminda Hotel en Spa ligt tussen het bruisende Chersonissos en Stalis.

175 reviews over Hotel Arminda Hotel & Spa

• 2019
    5Melissa18-08-2019

Voor ons helaas geen 2e keer..

Afgelopen woensdag terug gekomen uit Griekenland. Met 2 kindjes van bijna 2 en 4 volwassenen. Door de 2 kleintjes kun je natuurlijk niet heel veel op pad dus hebben veel in het hotel door moeten brengen. Onze positieve punten hier: Mooi hotel met mooie kamers. We hadden het geluk er een klein terrasje bij te hebben dat is top met de kleintjes en de poetsers doen daar echt geweldig hun werk! Komen bijna iedere dag langs. Negatieve punten: Erg onduidelijk waar alles zich bevind. Het eten was vaak koud en taai! Het water van de zwembaden was ook erg koud waardoor mijn zoontje niet wilde zwemmen. Zoutwaterbaden zijn ook niet fijn, aangezien je huid er erg droog van word. Entertainment ook niet geweldig. En voor hele kleintjes is er weinig te doen. Ik zou geen 2e keer meer voor dit hotel kiezen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10RS17-07-2019

Geweldig!

Prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel. Een grote diversiteit aan eten bij zowel het ontbijt, lunch als het avondeten. Van alle eten was telkens alles ruim voldoende aanwezig. Het personeel werkt hard om het iedereen naar hun zin te maken. De zwembaden zijn prachtig en genoeg keuze voor iedereen. Ook het privé strand is erg leuk en kleinschalig. Ideaal met kleinere kinderen. We hebben een auto gehuurd om de omgeving te verkennen. Zo zijn Matala, Previli (Palmbomen bos), Rethymnon, Spinalonga en Knossos zeker de moeite waard. Om Chersonissos en Malia te bezoeken zijn zowel de bus als de taxi ideaal. We hebben een fantastische vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9R18-06-2019

Voor herhaling vatbaar....

Zeer leuk en mooi hotel. Zeer vriendelijke mensen die er alles voor over hebben om het iedereen naar hun zin te maken en alle problemen op te lossen. Eten en drinken genoeg keus en voor ieder wat wils. Genoeg bedjes en parasols. Bij de zwembaden en bij het naast gelegen hotel kan heerlijk aan het strand liggen,maar kost je wel 7,50 per bedje. chersonissos/stalida is prima te lopen. Als je erop uit wilt zou ik wel een auto huren. Animatie team is top totaal geen last van. En de muziek zowel savonds en overdag staat op standje prima. Wie wat te klagen heeft zou lekker in Nederland moeten blijven. Het enigste min puntje vond ik dat de bedden inderdaad wat hard waren maar na 2 dagen was ik er aan gewend..

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Wendy14-05-2019

Wij komen terug!

Wij zijn hier nu en hebben het echt naar ons zin. Leuk hotel alles is gewoon goed geregeld, eten is top genoeg variatie, kinderen 2 en 6 hebben zich niet verveeld. Personeel staat altijd direct voor je klaar als er iets is, vriendelijk maar het hotel is ook zeer schoon, mooi, wij zaten in het nieuwe gedeelte met onwijs mooi uitzicht. Wij zijn verliefd op Kreta en komen hier sowieso weer terug. Mensen die klagen over dit hotel snap ik geen donder van, als het eten koud is moet je maar niet zoveel opscheppen want het is gewoon warm/heet!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 8Marieke07-05-2019

Super!

Heel fijn verblijf hier gehad! We verbleven in een net gerestaureerd deel wat heel mooi en modern was ingericht. Volgens mij waren we de eerste gasten want er waren nog wat kinderziektes, maar het personeel was erg behulpzaam en snel met het oplossen. Het eten is lekker en gevarieerd. De zwembaden zijn top en genoeg ligbedjes. Het strand is een mooi rustig baaitje en tegen betaling zijn er ligbedjes van het hotel ernaast. Locatie is fijn. Je kan lopen naar chersonnisos (20 min) maar je zit niet in de drukte hiervan. Al met al prima vermaakt.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    9Jerney13-11-2018

Arminda spa & resort is een heel gezellig familie hotel. Waar veel gezinnen met jonge kinderen verblijven. Iedere dag animatie, kinderen vervelen zich geen moment. Mooi zwembad met veel glijplezier. Rustig gedeelde tussen cherssonisos en stalis.

Cherssonisos is een super gezellige stad! Heel veel restaurantjes en barretjes met aardige mensen en lekker eten. Talloze winkeltjes op een lange boulevard langs het strand. Duik even de drukte uit en huur een auto, zoek de niet zo'n toeristische stranden op verstopt achter bergen. Zo mooi! Wij zijn verliefd op kreta en gaan volgend jaar weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Fam. van Gisbergen11-11-2018

We hebben heerlijk genoten!

We zijn hier 1 week in de herfstvakantie geweest en hebben genoten. Het personeel was heel gastvrij en behulpzaam. De kamer was schoon, we hadden iedere dag schone handdoeken en opgemaakte bedden. Het was een ruime kamer, met een aparte slaapkamer, 2 slaapbanken en een ruime badkamer. De zwembaden zijn mooi maar voor ons iets te koud wat wel logisch is voor de tijd het jaar. Er is ook een strandje bij het hotel. Het eten is lekker, heel uitgebreid en gevarieerd het ontbreekt aan niets. Je kunt overal drinken krijgen en snacks. Het enige jammere was dat de koffie en de thee niet lekker waren. De omgeving is mooi. Ik denk alleen wel dat het in het hoogseizoen een andere belevenis is.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 6Jeanette16-08-2018

We gaan hier niet weer naar toe!

.Viel ons tegen,animatie team deed zijn best maar wij vonden de sfeer erg matig(saai).Hotel zag er prima uit,schoon mooi aangelegd en eten was prima,wat dan ook zo jammer is ,kom je na een dag reizen aan en ze weten al maanden dat je komt en dan is het met de kamers nog niet Oke.Moet je eerst in een kamer en de volgende dag weer verhuizen🤔Maar wat een grote domper op onze vakantie was dat bijna iedereen van onze groep ziek is geweest ,oorontsteking,diarree,overgeven,steeds meer zieke mensen bij de arts in de lobby,het medical care centre in chersonisos gaf aan dat dit niet normaal was en zou contact op nemen met het resort,waarschijnlijk bacterie in zwemwater.Dit werd duidelijk op de dag dat wij naar huis gingen,toen zijn er monsters van het zwemwater gemaakt,wij hebben dus geen uitslag gehoord. Je moest ook voor een aantal dingen betalen b.v cappuccino, strandbedjes,badlaken.Wij waren met nog 15 personen,jongste kind 2 oudste 16.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Esther zwart16-05-2018

Het is een heerlijk hotel. Het enigste nadeel is dat de familiekamer erg klein is met z'n vieren. Het eten is erg lekker en erg divers. Het personeel is erg vriendelijk. Mooie zwembaden.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Leonie11-05-2018

Zeer fijn verblijf, met goede service

Het was een super hotel met ontzettend vriendelijk personeel. Zowel bij de receptie, het animatieteam, in de horeca als de poetsdames. Alles werd netjes en schoon verzorgd. Het eten was heerlijk. Zeer gevarieerd, goed warm en er werd live gekookt. Er waren 3 verschillende zwembaden én een kinderbad. Vanuit de achtertuin van het hotel liep je direct omlaag naar het strand. De service bij aankomst en bij vertrek waren super. We waren er om 13.15u, werden naar onze kamer gebracht (je moet de weg even leren) en we mochten meteen gebruik maken van het eten. Bij vertrek hadden we de mogelijkheid om de kamer, tegen betaling, langer aan te houden, maar er was ook een bagageruimte en douchegelegenheid. Handdoeken van het hotel konden we nog gebruiken. We mochten ook nog eten tot aan ons vertrek.

Het enige minpuntje was dat de bedden wel erg hard waren. We hoorden te laat dat we voor een matras topper hadden kunnen vragen bij de receptie.

Gereisd met partner in mei 2018

10 tips over Hotel Arminda Hotel & Spa

• JAEV, 27-07-2012

Leuke wandeling langs het strand naar Hersonisos. Prima openbaar vervoer. Bushalte voor de deur.

• Robert, 06-08-2012

Huur een dagje een auto voor een cruise richting de bergen (zuidelijke richting ) Oude griekse dorpen en veel tavernes waar je een lekker drankje kan doen

• Michael, 16-08-2017

Mocht je buiten de deur willen eten dan is Koutouloufari leuk om eens een keer doorheen te wandelen en er op een dakterras te gaan eten. Tip is om restaurant Esperos aan te doen. Mooi uitzicht vanaf de berg richting Cherso en de zee, en het eten is goed van kwaliteit.

6 vragen over Hotel Arminda Hotel & Spa

• Sas, 15-03-2017

Water zwembaden

Zit er zout of zoet water in de zwembaden?

Michael, 16-08-2017

zout water, zwemkleding of de blonde haren verkleurden er niet van overigens.

• Meike, 04-12-2016

badlakens

Wij gaan met 2 kinderen wat zijn de kosten voor badlakens?

• Maria, 19-06-2016

baddoekenservice

is er badlakenservice bij het hotel?

Michael, 16-08-2017

ja die is er wel. Wat de kosten exact zijn weet ik niet. We hebben eigen standlaken gebruikt. Dacht dat ze een borg bedrag vroegen en een euro voor elke verversing.

Hotel Arminda Hotel & Spa info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenAziatisch, Grieks, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats