Hotel Arminda Hotel & Spa

Wellness hotel, KinderhotelWeer vandaag25°15°
Hotel Arminda Hotel & Spa
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Arminda Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

154 reviews over Hotel Arminda Hotel & Spa in het Nederlands

Aanrader!

Lies, 28-2-2018

Ontzettend goed all inclusive complex met een gezin met kinderen. 3 verschillende zwembaden. Vooral het zwembad voor de jongste kinderen, onderaan het complex was helemaal feest, onze kids waren ten tijde 8 en 10 jaar en hebben zich ontzettend weten te vermaken. Het strand is echt heel dichtbij. Het strand zelf behoort wel bij een ander hotel complex en als je bedjes wilt huren, betaal je 5 euro per bedje. Je kunt ook gewoon een handdoek in het zand leggen als je het prettig vind. Op het complex wat bij het strand hoort kun je ook o.a jetski's , waterfietsen en kano's huren tegen een leuk bedrag.

Kamers van de appartementen waren erg netjes, iedere dag schoongemaakt.

Eten is heel goed en elke dag andere gerechten. Ochtend, middag en avond warm eten. En bij de twee "bars" kun je ook tosti's, snacks en salades krijgen. Gratis bolletjes ijs in de middag. Chersonissos is lopend te doen met 20 minuten. Kortom echt genieten!

Leuk park

A. Oost, 30-10-2017

Goed en lekker eten ik snap niet dat mensen hier over kunnen klagen. Ook de snacks tussen de maaltijden door waren erg goed en een ruime keuze. Drie mooie zwembaden. Helaas is in het waterpark niet de hele dad de glijbaan beschikbaar. Wel een voordeel dat je in dit park s'morgends geen handoek neer hoeft te leggen. De kamers zijn ruim en schoon. Het park zelf is ruim en netjes opgezet. Een nadeel is wel dat ze zelf geen strand hebben. Maar je mag het strand van het naastliggende park wel gebruiken. De spa is een aanrader. We hebben het naar ons zin gehad.

Wel een nadeel dat er onder de afdak van de bar, en gedeelte van het restaurant gerookt wordt. Ik was niet erg lekker onder het eten en drinken.

En er wordt helaas naast het park gebouwd dat geeft wat overlast.

Hier zien ze ons niet meer terug!

Joost, 21-10-2017

Positief:

- Ruim opgezet resort

- Kamer was qua ruimte prima en schoon

- Eten was prima maar ben wel beter gewend van dergelijke resorts, ontbijt was goed

- Vlakbij het strand maar bedjes moet je betalen voor € 5 p. st.

- Voldoende bars en versnaperingen aan de zwembaden

Negatief:

- Slechte harde bedden nadat we aangegeven hadden kregen we extra matrassen op het bed maar dat hielp niet echt (meerdere gasten klaagden hierover)

- Onze kamer was vlak naast een bouwput waardoor de kinderen elke ochtend om 05:30 uur wakker werden van de vrachtwagens en het geboor

- alle zwembadden waren steenkoud waarschijnlijk net nieuw water, wel balen dat het net tijdens onze vakantie was niemand was aan het zwemmen

- De dames van de Spa waren ietwat opdringerig

- Ontvangst bij de receptie was waardeloos

- Zeer gehorige kamers

- Prijs-/ kwaliteit is niet in balans

Niet voor herhaling

Marly, 17-9-2017

Het eten is redelijk

Genoeg bedjes aan zwembad

De minpuntjes

Bar 23.00 dicht

Slechte animatie.

Kleine hotelkamers, en erg gehorig.

Cocktails betalen

Bedjes aan de zee betalen.

Voor de prijs /kwaliteit is dit hotel niet goed.

Voor deze prijs zou ik hier niet gaan zitten.

Spa/massage erg opdringerig

In deze tijd van het jaar waren de zwembaden rustig, genoeg bedjes. Het eten smaakte wel goed, vooral ontbijt was prima

Maar wij vonden de prijskwalitiet verhouding niet goed. Je betaalt voor all-inclusive maar daarnaast moet je de handdoeken betalen, en ook als je ze gewassen wil hebben. Nergens bediening, je moet je eigen drinken tappen. Geen cocktails inbegrepen. Strand wat bij hotel zit is niet van arminda maar van naastgelegen hotel.

Kamers zijn klein en erg gehorig.

Voor de prijs die we betaald hebben, hebben we een vele betere hotels gezeten.

Leuke vakantie gehad

Moniek, 2-9-2017

-Vriendelijk onthaal met fijne begeleiding naar de kamer.

- eerste bezoek in restaurant een warm welkom door keukenpersoneel (die zagen dat we nieuw waren)

- ruim ontbijt. (Je kan hier klagen dat elke dag hetzelfde is, maar als het uitgebreid is vind ik hier in niets te klagen)

- dagelijks nieuwe dingen bij middag en avondmaal. Terugkerende standaard gerechten maar verschillende keuzes

- kinderbuffetje met kinderbordjes

- geen overdreven veel mensen die s morgens hun handdoekje aan zwembad gingen leggen

- jammer waterparkje in middag dicht is, maar andere kleine glijbanen dan open

- drukte aan zwembad viel mee door meerdere zwembaden

- snel bij de zee (nadeel: strandstoel huren of handdoekje leggen)

- in nabij ligging supermarktje en verhuurders v auto's of daguistappen

- iets verder v centrum

- animatie: persoonlijk weinig contact mee gehad maar kinderdisco was leuk!!!

Nooit meer

Van Riemsdijk, 2-9-2017

All inclusieve formule mag niet gegeven worden. Handdoeken voor bij t zwembad moest je voor betalen als je ze gewassen wilde hebben. Kamers klein en gehorig.

Om de drie dagen schone handdoeken.

Strand was niet van Arminda ook hier moest je voor betalen.

Eten eentonig en vaak lauw.

Buiten restaurant niet echt schoon.

Bar zeer ongezellig s'avonds en alleen sterke drank tegen betaling.

Tegenvaller

Deborah, 19-8-2017

Hadden na het lezen van de recensies er veel meer van verwacht. Kamers sober en bedden veel te hard. Familiekamer was ruim, twee persoonskamer super klein. Nog nooit zo'n kleine kamer gehad. Veel schimmel op badkamer. Eten eentonig. Drinken uit plastic bekers welke herbruikt worden. Zeer weinig personeel en niet echt vriendelijk ( op een paar medewerkers na). Echt geen 4 sterren waard.

Leuk voor een keer, op naar het volgende hotel

Michael, 16-8-2017

plus:

+ rustig personeel

+ passieve animatie, roepen om ipv persoonlijk benaderen

+ geen handdoek leggen, veel bedden

+ zelf bier/fris uit automaat tappen, geen wachtrij

+ goede LCD BVN op kamer

+ goede airco met stand Quiet, dat hoor je 's nachts nog wel, maar 't is te doen

+ ontbijt was goed, was wel elke dag exact hetzelfde

+ geen last overige gasten vnl. uit Dtl, Ru., Pl, Nl, Scandinavie

+ bar boven was wel ok om te zitten na het eten

+ dichtbij Cherso/Malia/Stalis

min:

- weinig variatie eten, na kleine week geen trek meer in. (11 warmhoudbakken, immer 1xfrites, 1x rijst, 2xpasta/pastasaus, overigen vaak zelfde en niet even lekker, daarom 5 v.d. 14 diners buitenshuis).

- erg harde matrassen, deed pijn aan de rug initieel, later ging het beter.

- geen gezelligheid na kinderdisco in bar beneden

- gehorige kamers; gestommel van de buren/gepraat van mensen op de gang/verkeer langs drukke weg.

- Stoelen op terras vh restaurant terras zien er oud en schmutzig uit

Fijne vakantie gehad

Marian, 10-8-2017

Arminda is een fijn hotel,goed eten en drinken,animatie stelde niet veel voor ,dat was een minpuntje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arminda Hotel & Spa in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arminda Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arminda Hotel & Spa scoort een 8.14 uit 10 op basis van 162 reviews.