Géén boekingskosten

GriekenlandKretaChersonissos

8.9FantastischScore uit 167 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee

Arminda Hotel en Spa is een familiehotel op het Griekse eiland Kreta. De kamers hebben een balkon en uitzicht op zee. Voor vermaak ga je naar het waterpark of het privéstrand. Het restaurant is goed en sfeervol. Er is een speeltuin met toezicht en elke avond een minidisco. Arminda Hotel en Spa ligt tussen het bruisende Chersonissos en Stalis.

Bekijk de beschikbaarheid

177 Reviews over Arminda Hotel & Spa

• 8Wendy lith10-08-2021

Fijne vakantie gehad

Fijn hotel , geen run op ligbedjes. Eten was prima alleen de snacks en limonade waren minder. Heerlijke cocktails aan de bar maar daar moest je voor betalen. Mooie nette en schone kamers. Wij hadden heerlijke bedden.Minpunt na 11 uur echt alles dicht en kon je alleen tegen betaling nog wat krijgen. Minpunt weinig avond animatie

• 10Wendy10-08-2021

Geweldig hotel

Wij hebben echt een hele fijne vakantie gehad! Mooi, schoon, gezellig hotel en super vriendelijk personeel. Heel divers goed warm eten. Wij waren hier met een groep volwassenen en kinderen tussen de 6 en 13 jaar. Elke dag worden de bedden verschoont en krijg je schone handdoeken. Grote koelkast op de kamer. Het animatieteam onder leiding van Pito super gezellig, niet opdringerig en heel spontaan en komen gezellig een praatje met je maken. Handdoeken neerleggen is echt niet nodig, genoeg ligbedjes en parasols. Aanraders, Stalida(Stalis) makkelijk te lopen, is een heel gezellig stadje, boottocht naar Elounda heel leuk, aquapark plus ook echt heel leuk. Minpuntjes: zout water zwembaden, is echt even wennen. Kinderen hadden hun duikbril de hele tijd op, het water prikt erg in je ogen. Drinken is echt niet lekker, ik ben geen zeurpiet maar wij hebben de hele vakantie water gedronken. Bedden zijn heel hard, maar je went er snel aan.

• 5Melissa18-08-2019

Voor ons helaas geen 2e keer..

Afgelopen woensdag terug gekomen uit Griekenland. Met 2 kindjes van bijna 2 en 4 volwassenen. Door de 2 kleintjes kun je natuurlijk niet heel veel op pad dus hebben veel in het hotel door moeten brengen. Onze positieve punten hier: Mooi hotel met mooie kamers. We hadden het geluk er een klein terrasje bij te hebben dat is top met de kleintjes en de poetsers doen daar echt geweldig hun werk! Komen bijna iedere dag langs. Negatieve punten: Erg onduidelijk waar alles zich bevind. Het eten was vaak koud en taai! Het water van de zwembaden was ook erg koud waardoor mijn zoontje niet wilde zwemmen. Zoutwaterbaden zijn ook niet fijn, aangezien je huid er erg droog van word. Entertainment ook niet geweldig. En voor hele kleintjes is er weinig te doen. Ik zou geen 2e keer meer voor dit hotel kiezen.

• 10RS17-07-2019

Geweldig!

Prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel. Een grote diversiteit aan eten bij zowel het ontbijt, lunch als het avondeten. Van alle eten was telkens alles ruim voldoende aanwezig. Het personeel werkt hard om het iedereen naar hun zin te maken. De zwembaden zijn prachtig en genoeg keuze voor iedereen. Ook het privé strand is erg leuk en kleinschalig. Ideaal met kleinere kinderen. We hebben een auto gehuurd om de omgeving te verkennen. Zo zijn Matala, Previli (Palmbomen bos), Rethymnon, Spinalonga en Knossos zeker de moeite waard. Om Chersonissos en Malia te bezoeken zijn zowel de bus als de taxi ideaal. We hebben een fantastische vakantie gehad!

• 9R18-06-2019

Voor herhaling vatbaar....

Zeer leuk en mooi hotel. Zeer vriendelijke mensen die er alles voor over hebben om het iedereen naar hun zin te maken en alle problemen op te lossen. Eten en drinken genoeg keus en voor ieder wat wils. Genoeg bedjes en parasols. Bij de zwembaden en bij het naast gelegen hotel kan heerlijk aan het strand liggen,maar kost je wel 7,50 per bedje. chersonissos/stalida is prima te lopen. Als je erop uit wilt zou ik wel een auto huren. Animatie team is top totaal geen last van. En de muziek zowel savonds en overdag staat op standje prima. Wie wat te klagen heeft zou lekker in Nederland moeten blijven. Het enigste min puntje vond ik dat de bedden inderdaad wat hard waren maar na 2 dagen was ik er aan gewend..

• 10Wendy14-05-2019

Wij komen terug!

Wij zijn hier nu en hebben het echt naar ons zin. Leuk hotel alles is gewoon goed geregeld, eten is top genoeg variatie, kinderen 2 en 6 hebben zich niet verveeld. Personeel staat altijd direct voor je klaar als er iets is, vriendelijk maar het hotel is ook zeer schoon, mooi, wij zaten in het nieuwe gedeelte met onwijs mooi uitzicht. Wij zijn verliefd op Kreta en komen hier sowieso weer terug. Mensen die klagen over dit hotel snap ik geen donder van, als het eten koud is moet je maar niet zoveel opscheppen want het is gewoon warm/heet!

• 8Marieke07-05-2019

Super!

Heel fijn verblijf hier gehad! We verbleven in een net gerestaureerd deel wat heel mooi en modern was ingericht. Volgens mij waren we de eerste gasten want er waren nog wat kinderziektes, maar het personeel was erg behulpzaam en snel met het oplossen. Het eten is lekker en gevarieerd. De zwembaden zijn top en genoeg ligbedjes. Het strand is een mooi rustig baaitje en tegen betaling zijn er ligbedjes van het hotel ernaast. Locatie is fijn. Je kan lopen naar chersonnisos (20 min) maar je zit niet in de drukte hiervan. Al met al prima vermaakt.

• 9Jerney13-11-2018

Arminda spa & resort is een heel gezellig familie hotel. Waar veel gezinnen met jonge kinderen verblijven. Iedere dag animatie, kinderen vervelen zich geen moment. Mooi zwembad met veel glijplezier. Rustig gedeelde tussen cherssonisos en stalis.

Cherssonisos is een super gezellige stad! Heel veel restaurantjes en barretjes met aardige mensen en lekker eten. Talloze winkeltjes op een lange boulevard langs het strand. Duik even de drukte uit en huur een auto, zoek de niet zo'n toeristische stranden op verstopt achter bergen. Zo mooi! Wij zijn verliefd op kreta en gaan volgend jaar weer terug.

• 9Fam. van Gisbergen11-11-2018

We hebben heerlijk genoten!

We zijn hier 1 week in de herfstvakantie geweest en hebben genoten. Het personeel was heel gastvrij en behulpzaam. De kamer was schoon, we hadden iedere dag schone handdoeken en opgemaakte bedden. Het was een ruime kamer, met een aparte slaapkamer, 2 slaapbanken en een ruime badkamer. De zwembaden zijn mooi maar voor ons iets te koud wat wel logisch is voor de tijd het jaar. Er is ook een strandje bij het hotel. Het eten is lekker, heel uitgebreid en gevarieerd het ontbreekt aan niets. Je kunt overal drinken krijgen en snacks. Het enige jammere was dat de koffie en de thee niet lekker waren. De omgeving is mooi. Ik denk alleen wel dat het in het hoogseizoen een andere belevenis is.

• 6Jeanette16-08-2018

We gaan hier niet weer naar toe!

.Viel ons tegen,animatie team deed zijn best maar wij vonden de sfeer erg matig(saai).Hotel zag er prima uit,schoon mooi aangelegd en eten was prima,wat dan ook zo jammer is ,kom je na een dag reizen aan en ze weten al maanden dat je komt en dan is het met de kamers nog niet Oke.Moet je eerst in een kamer en de volgende dag weer verhuizen🤔Maar wat een grote domper op onze vakantie was dat bijna iedereen van onze groep ziek is geweest ,oorontsteking,diarree,overgeven,steeds meer zieke mensen bij de arts in de lobby,het medical care centre in chersonisos gaf aan dat dit niet normaal was en zou contact op nemen met het resort,waarschijnlijk bacterie in zwemwater.Dit werd duidelijk op de dag dat wij naar huis gingen,toen zijn er monsters van het zwemwater gemaakt,wij hebben dus geen uitslag gehoord. Je moest ook voor een aantal dingen betalen b.v cappuccino, strandbedjes,badlaken.Wij waren met nog 15 personen,jongste kind 2 oudste 16.

Hotel Arminda Hotel & Spa info

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (2)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)