Appartement Alia Club Beach

Meer appartementinfo

200 reviews over Appartement Alia Club Beach

• 10Carmen26-09-2019

Boven verwachting goed!

Een erg mooi en schoon hotel! En het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De kamer was groot, had een heerlijk bed en een luxe badkamer met grote douche. De kamer werd iedere dag schoon gemaakt en om de dag lagen er nieuwe handdoeken. Het zwembad is klein maar fijn, prima om tussen het zonnen door verkoeling te zoeken. Daarnaast ligt het hotel aan het strand en daar is het ook goed vertoeven! Het restaurant bij het hotel heeft een prachtig uitzicht op zee en heerlijk eten. Het hotel heeft een rustige ligging, maar je hoeft maar de hoek om en je zit op de gezellige boulevard van Chersonissos met al haar restaurants, clubs en winkels.

Met vrienden

• 9H.Steensma27-07-2019

Aanrader!!!

Aanrader!!! Prachtig hotel aan het strand. Dichtbij Het centrum en toch rustig. Personeel heel vriendelijk, staan altijd voor je klaar. Kamers super schoon, alles wat je nodig hebt is aanwezig, bedden zijn dikke prima. Ontbijt is heerlijk, alles wat je kan bedenken is aanwezig, diner is ook een aanrader, heerlijk aan het strand. Zwembad is klein maar heerlijk voor verkoeling, er is een complete zee tot je beschikking!!! Wij houden van wisselende bestemmingen ieder jaar maar hier gaan wij zeker naar terug.

• 9Gerrit14-06-2019

Fantastisch, een aanrader.

Ik heb dit jaar de keus voor dit hotel gemaakt vanwege de lovende kritieken op zoover, daarin ben ik niet teleurgesteld. Prima hotel aan zee met 3 verd. + lift net naast de drukke boulevard van Chersonissos. Leuk terras aan zee. Toegewijd personeel die de kamers goed onderhouden. Nette moderne kamers met: - boxspring (goede matrassen) - airco - kluisje - koelkastje met diepvriesvak - waterkokertje - niet te vergeten een badkamer met ruime douchecel. - direct voor het hotel aan zee is er een strand met ligstoelen (tegen betaling) Enige minpuntje is dat het zwembad tamelijk klein is, maar dat geldt voor alle hotels in de buurt.

Uitgebreid ontbijt en een goede keuken. Ik ga niet vaak naar dezelfde bestemming maar dit Hotel zou ik zonder aarzelen opnieuw boeken.

Alleenreizend

• 8Ronald12-04-2019

Een aanrader

Ik kom al ruim 10jaar bij Alia Club Beach Is een goed hotel mooie locatie gelijk aan het strand en bij het uitgaans gebied .. Vriendelijk leuk personeel . Gezellige bar en restaurant. De kamers zijn heel mooi. En de kamers worden goed verzorgd dus erg schoon . Over 8weken zijn we er weer in 2019 Heb deze geboekt bij touroperator alles in de puntjes geregeld.. Dus een echte aanrader. Met een groet van Ronald

• 9Tilly Baars06-04-2019

Fijne vakantie gehad

Fijn hotel, dichtbij centrum, schoon en heel vriendelijk personeel

• 2018
    9T Baars01-12-2018

Super

Geweldig appartement, vriendelijk personeel, goede bedden, schoon, mooie locatie

• 5Jansen28-09-2018

Nooit meer

Het hotel is wel oké, kamers schoon en eten is goed. Alleen de kamers zijn ontzettend gehorig. Slapeloze nachten omdat je echt ALLES hoort. Als de buren de gordijnen open doen dan hoor je het al. Daarom komen wij hier zeker niet meer terug. Zwembad klein en niet heel schoon.

• 8Mieke meeuws07-07-2018

🔝pie

Wij verbleven van 5 tot 15 juni in Ala Club Beach in chersonissos. Een aan te bevelen locatie. Gelegen aan het strand, en vrijwel in het centrum. Er was veel examen jeugd, maar wij hebben hier geen overlast van gehad. Het is geen super de luxe hotel, maar wij waren tevreden met schone kamer en een voor ons voldoende ontbijt. Wij boekte onze vakantie via touroperator, voor de eerste keer, en vlogen vanaf Maastricht. Voor ons ideaal op 20 minuten bij de luchthaven en ook nog de auto gratis parkeren. Er was geen enkel min punt deze vakantie voor ons. Helemaal🔝.

• 2017
    8Robert08-07-2017

Prima hotel vlakbij uitgaanscentrum

Leuk hotel met aardige obers. Hebben aandacht voor je. Bij het weggaan even een raki. Is goed voor je. Deden trouwens zelf ook geduchtig mee. Baalde wel dat er in de kamer gerookters door de vorige bewoner. Alles stonk naar de rook. Kamer verder goed schoon. Zwembad stelt niet zoveel voor. Strandje op 20 meter. Hotel heeft prima ligging. Volop terrasjes in de buurt. Eten rond een 10-tje. Biertje boven de 3 euro.

Alleenreizend

• 9William bieleveld06-07-2017

Fijne plek , leuke mensen

Gewoon gezellige tent, geen enkel probleem

5 tips over Appartement Alia Club Beach

• Sijdine, 02-07-2013

Restaurantjes waar je zeker een keertje moet eten: Alia Beach Restaurant ++ (goed eten en vriendelijke bediening) Argo (naast Anatolia) ++ (leuke bediening en lekker eten met verse friet!!) Primo (halverwege barstreet) ++ (leuke bediening en goed eten) Niki's (eind van de barstreet) ++ (lekker eten en vaak live muziek) La Scala (begin barstreet) +- (mooie lokatie, moderne opmaak van de borden, eten gemiddeld)

• E. Van Geffen, 07-09-2012

Zeker bij thalassa eten aan de boulevard. Hebben wij heel de week gegeten. Op 1 dag na, dat hebben we dan ook geweten het eten was niet super. Bij thalassa heb je goed eten voor een goede prijs en zeer vriendelijke en nette service.

• Rosalie, 06-09-2012

Koop water schoentjes als je in de zee gaat ivm zee egels en stenen

3 vragen over Appartement Alia Club Beach

• Jolanda de Leeuw, 04-07-2019

Strandlakens

Zijn er strandlakens aanwezig of moet je die zelf meenemen?

• Clarinde Ingenhoven, 28-02-2019

Airco

Moet je bij hotel Alia beach betalen voor de airco op de kamer? Kan dit nergens terug vinden.

• martijn pelzer, 18-08-2009

Overboekt !

Vervolgens Alberto Stegeman van Red mijn vakantie gebeld en laten komen zo hebben we de laatste 2 dagen toch nog in een mooi vergelijkbaar appartement hebben kunnen vertoeven.

Maar een leer voor de mensen die dit appartement willen boeken de kans in groot dat je daar aankomt en het is overboekt dus zoek liever nu meteen een ander apapartement!!

NOOIT MEER ALIA CLUB en NOOIT MEER SUNWEB BOEKEN!!

Manager Alia club beach, 06-09-2009

[quote user='martijn pelzer']We kwamen 's avonds laat aan in het appartement bleek dat er geen kamers meer waren terwijl wij wel degelijk hadden geboekt. Er werd ons gezegd 1 nachtje in een ander hotel en dan moesten we terugkomen. Bleek vervolgens dat wij de hele vakantie niet naar ons appartement konden en we moesten maar naar tina maria een heel stuk buiten het centrum en veel minder mooi.

NOOIT MEER ALIA CLUB en NOOIT MEER SUNWEB BOEKEN!![/quote]

dear guests,

Alia club beach is a very famous hotel in Chersonissos and has a range of TOP 1 apts in the city.Especially people from Holland choose to come and give us a grade of 8.4 in opinions.

Because Alia club is very famous and always full,sometimes like in August 2009, is overbooked. We wish not to cancel the holiday of the guests and we try as possible to find the BEST solution and the best service. For the guests that we had to overbook in August 2009,we always offer dinners free,breakfast free,aircondition free,safety boxes free and of course in case that had to stay for 1 night in another accomodation,we even payed the taxi transfer.

That means we give more than we get.

Alia club has a lot of repeaters ,guests that come every year here and enjoy very much the hotel. Almost 95% are satisfied. we work with all the travel agencies and Sunweb is very respected.

We would like very much to invite you here again,so you can see with your own eyes the hospitality of ours!

with respect,

Manager Of Alia club beach

saskia_colenbrander, 13-02-2011

Ik was ook in 2009 in juli in dit hotel. Helaas ook voor ons (ik en twee vriendinnen) een overboeking. Twee studio's in plaats van een tweekamerappartement. Na twee nachten konden we gelukkig naar een tweekamerappartement. Ter compensatie korting voor de airco. Reisleidster op Chersonissos zelf deed vrij weinig (kon weinig doen), gelukkig zaten ze er in Nederland meer achteraan. Misschien was deze compensatie volgens het hotel (qua kosten) redelijk, maar dit is natuurlijk niet hoe je een vakantie wilt beginnen. Denk aan het idee dat je je spullen moet uitpakken, inpakken en na het verhuizen weer moet uitpakken en in een studio moet slapen waar beneden iedereen in kan lopen zonder toezicht wat niet bepaald een fijn gevoel geeft. Een overboeking kan natuurlijk voorkomen. Maar de manier hoe het wordt afgehandeld vind ik persoonlijk heel wat beter kunnen. Zo heb ik een keer eerder een overboeking gehad toen ik op vakantie was in Mallorca, El Arenal. We kregen ter compensatie een suite met twee badkamers, gratis half pensioen, gratis airco en vrijkaarten voor het waterpark. Kijk, dat is een compensatie. Daarbij is het wel erg vreemd dat bijna iedereen te maken had met een overboeking. Een keer kan dit voorkomen, maar dit was niet onverwachts meer. Blijkbaar wordt elke kamer dubbel geboekt met de hoop dat de jongeren wel toestemmen met de compensatie die zij bieden. Niet een manier hoe je met je gasten omgaat.

Appartement info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenFast food, Internationaal
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out