Appartement Alia Club Beach

193 reviews over Appartement Alia Club Beach in het Nederlands

🔝pie

Mieke meeuws
7-7-2018

Wij verbleven van 5 tot 15 juni in Ala Club Beach in chersonissos.

Een aan te bevelen locatie. Gelegen aan het strand, en vrijwel in het centrum.

Er was veel examen jeugd, maar wij hebben hier geen overlast van gehad.

Het is geen super de luxe hotel, maar wij waren tevreden met schone kamer en een voor ons voldoende ontbijt.

Wij boekte onze vakantie via touroperator, voor de eerste keer, en vlogen vanaf Maastricht.

Voor ons ideaal op 20 minuten bij de luchthaven en ook nog de auto gratis parkeren.

Er was geen enkel min punt deze vakantie voor ons. Helemaal🔝.

Prima hotel vlakbij uitgaanscentrum

Robert
8-7-2017

Leuk hotel met aardige obers. Hebben aandacht voor je. Bij het weggaan even een raki. Is goed voor je. Deden trouwens zelf ook geduchtig mee. Baalde wel dat er in de kamer gerookters door de vorige bewoner. Alles stonk naar de rook. Kamer verder goed schoon. Zwembad stelt niet zoveel voor. Strandje op 20 meter.

Hotel heeft prima ligging. Volop terrasjes in de buurt. Eten rond een 10-tje. Biertje boven de 3 euro.

Fijne plek , leuke mensen

William bieleveld
6-7-2017

Gewoon gezellige tent, geen enkel probleem

Tjingo

Ideaal voor een stapvakantie in Cherso

Pascalle
23-5-2017

De accommodatie is direct aan het strand, waarover je een prachtig uitzicht hebt tijdens de lunch bij alia restaurant. De afstand naar de strip is perfect. De kamers zijn prima qua prijs kwaliteit verhouding.

geweldig

Fam. Ridder
27-8-2016

mooie ligging, de obers erg vriendelijk, de mensen van de receptie, wat minder, en de baas van het hele spul, een vreselijke man. 1 van de obers liet een glas vallen, en die werd toch uitgekafferd door zijn baas, en dat terwijl, die obers echt alles er aan doen, om het je naar de zin te maken. De kamers werden iedere dag schoon gemaakt, en iedere dag schone handdoeken.

Voor een jongeren vakantie is dit de perfecte plek. Personeel is super vriendelijk. Ze doen alles om het je naar de zin te maken en de ligging is perfect. Goed eten bij het restaurant en nette kamers. Wat wel jammer is is het feit dat de balkons wat aan de kleine kant zijn maar dat mag de pret niet druken. Het zwembad is te klein maar het privestrand ligt ernaast!

never again

echtpaar 63 jr.en62jr.
28-9-2015

het appartement was prima 2 kamer app.zeezicht 1e verd. met groot balkon,waarop wij heerlijk konden genieten van het uitzicht en het heerlijke weer......echter...de uitbater van het ondergelegen cafe-restaurant vond het nodig om van 9 uur sávonds tot 4 uur s'nachts keiharde

rockmuziek uit zijn 2 maal 1000 watt instalatie te laten bulderen,dus geen heerlijke avonden en ook geen heerlijke nachtrust....zijn reactie op onze klacht...."zoek maar een andere kamer"

na een week doodmoe en doof naar huis,gelukkig maar een week geboekt....daarom alia club

Never again!!!!!!!

Goede service, vriendelijk personeel

Mavin
22-9-2014

Kreeg alle medewerking van incheckbalie medewerkers. Personeel restaurant (ook keukenpersoneel) was ook lief en meedenkend. Eten was goed, alleen ontbijt was weinig keus.

vriendelijk personeel

marc
24-6-2014

Net appartement,schoon,ligt net buiten het drukke gedeelte,geen bad maar douche,goede airco

we hadden geboekt via touroperator,een week voor vertrek werd deze reis 200 € pp goedkoper.....dus wij boeken nooit meer enkele maanden van te voren,kamers worden dagelijks schoongemaakt,iedere dag schoon beddengoed en handdoeken

eten in restaurant is goed met echt hele leuke obers (Nico en Jimmy)

24 uur receptie die zeer behulpzaam zijn

Super vakantie gehad!

Shanna
10-6-2014

Echt een super vakantie gehad, wat een fijn complex! Personeel is erg vriendelijk, kamer lekker ruim, goede bedden, mooie badkamer, lekker groot balkon. Eten bij Alia ook super en zit een gezellige bar bij! Je loopt de hoek om en staat midden in het centrum terwijl je daar in het appartement absoluut geen last hebt van de drukte alleen van de jongeren die terug kwamen van het stappen maar hebben wij ons eigenlijk niet aan gestoord. Strand ook perfect, wij gaan naar Griekenland voor de zee niet voor het zwembad dus geen probleem dat deze aan de kleine kant is. Wij gaan zeker terug!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alia Club Beach in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alia Club Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Alia Club Beach scoort een 8.17 uit 10 op basis van 193 reviews.