Hotel Agrabella ***

5,8

180 reviews over Hotel Agrabella in het Nederlands

Nooit meer

Agnes, 16-9-2015

Slecht hotel vies all inclusief ,nog geen kopje koffie te krijgen

Dineer iedere dag het zelfde pasta pasta en nog eens pasta.

Familiehotel

ebbony, 27-10-2010

Hotel agrabella is een leuk hotel, maar zeer eenvoudig.

Het eten stelt daar niet veel voor, het personeel is echter wel heel erg aardig!

Als jongerenhotel is dit minder geschikt, 's nachts loopt er een waker rond die iedereen stil houdt, en er zit een man altijd onder tv te kyken genaamd Kostas, hij laat niemand naar boven met een vreemd persoon.

Ook houden ze je goed in de gaten als je hier als groep bent !

geweldig

daan, 24-8-2010

ik vond het personeel daar super vriendelijk, ze konden zelfs goed engels wat in het buitenland schaars is.

ze stonden gelijk voor je klaar zodra je ze nodig had.

ligging perfect, in het hartje van chersonisos maar in een zijstraat zodat je snachts geen last hebt van alle toeristen.

eenvoudig maar schoon

Wij, 19-8-2010

8 dagen met twee personen en klein kind naar dit hotel geweest op basis van half pension. Last minute geboekt, dus geen hoge verwachtingen van dit hotel. Het is een eenvoudig hotel gerunt door een familie. Personeel (familie) was vriendelijk. Buffet eenvoudig. Kinderbedje moest apart worden betaald á 3 euro per nacht. Campingbedje had geen fatsoenlijk matras, maar kussens. Dit aangegeven en werd opgelost. Tevens werd bij eindbetaling het bedje niet berekend. Onze kamer was klein, eenvoudig, maar schoon. Beddegoed wordt 1x per week verschoont en handdoeken tegen betaling van 2 euro. Door elke dag wat kleingeld op ons bed te leggen, kregen wij dagelijks schone lakens en handdoeken van de schoonmaakster. Onze kamer had geen airco. Dit kon voor 50 euro per week. Wel hebben wij een koelkast genomen á 20 euro ivm babyvoeding, drankjes etc. Centrum, supermarkt, bakker, strand op loopafstand.

3x niks

Ebb, 15-8-2010

- geen contacten

- eten is de ene keer heel lekker en de andere keer echt niet te eten

- zijn best onvriendelijk

- de ligging is wel perfect

- het zwembad is ook wel oke

- Zonder airco is het niet vol te houden

een prima hotel

harry, 15-8-2010

hotel agrabella in chersonissos is een goed en degelijk hotel op te vertoeven,een goede variatie van eten,de kamers zijn schoon,en op tijd word het badlinnen verschoond.het is zeker voor herhaling vatbaar.

Slechte prijs/kwaliteit verhouding

Angela, 4-8-2010

Een leuk hotel wanneer je met vrienden op vakantie gaat om te stappen. Niet wanneer je alleen met partner bent. Ontzettend veel lawaai 's nachts. Hele slechte bedden. Badkamer stinkt. Ontbijt kan je iemand mee dood gooien zo hard is het brood! Personeel kijkt ook iedere dag alsof ze niet blij zijn met hun leven... We hebben ons prima vermaakt deze vakantie, maar hier komen we niet meer terug. Omgeving is wel heel leuk, veel restaurantjes en vlakbij het strand.

chersonisos en kreta zijn top

Manuela, 18-7-2010

Wij zijn hier sept 2006 geweest. Hotel ziet er van buiten leuk uit. Maar de vallen tegen . De bedden zijn slecht en de douche is vaak koud. Personeel niet altijd vriendelijk. Zwembad is meer een voetenbadje( Mijn vijver is bijna groter) . Eten is sclecht . Ontbijt is eenzijdig een elkedag hetzelfde. Stokbroodje met kaas of worst en wat zoets. Soms eieren of yoghurt. Ligging is super , bakker onder aan de weg. Hebben daar zalige broodjes. Je kunt lekker eten op de gezellige boulevard. Kijk ook eens in de zijstraatje . Hier kun je heerlijk en goedkoop uiteten.

Buiten het hotel om hadden wij een mega super vakantie. Je hoeft niet de vakantie in het hotel door te brengen.

Afrader : als je zelf een auto huurd doe dan geen jeepsafari meer. Is duur en met de ghuurauto zie je veel meer.

Goed voor een stapvakantie

Sophie, 17-11-2009

Hier tien dagen met een vriendin gezeten. Goed hotel voor jongeren, doen ook niet moeilijk als je 's avonds thuiskomt met jongens en die met je mee naar boven gaan. Kok drong wel erg aan, uiteindelijk op de laatste avond hem maar zijn zin gegeven, had per slot de hele week alle drankjes betaald. Douche wel klein, was wel lastig bij het scheren down under (best wel belangrijk op zo'n vakantie, lijkt me)

Leuk om in te overnachten

Michael, 15-9-2009

Het zou een geschikt hotel zijn voor stelletjes of voor groepen waarvan iedereen een eigen kamer zou willen hebben

We hebben een aantal aanbieders voor Agrabella voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Agrabella in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Agrabella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Agrabella scoort een 5.78 uit 10 op basis van 186 reviews.