Appartement Acropolis

Laatste review

fantastisch

hans en helga klootwijk,
19-10-2018

Komen hier nu al 9 jaar achter elkaar heen en hebben reeds voor het volgende jaar een boeking gemaakt !

hebben het altijd prima naar ons zin , bij de baas ( Myros) kan je altijd terecht voor een tip of een vraag en ook met de bewaker hebben we alleen positieve ervaringen

Kenmerken

hans en helga klootwijk,
19-10-2018

Maike,
16-7-2018

Beste jongeren die hier willen verblijven doe het niet je vakantie word een hel, de recensies hieronder geschreven kloppen 100%.Heel heel vies en vanaf dag 1 is de man die daar rond loopt bezig om je eruit te jagen hij verzint van alles dat je in het zwembad plassen of spuugt, dat je mensen meeneemt naar je kamer noem maar op, uiteindelijk is het hem gelukt. Ik kan wel een heel verhaal schrijven want me vakantie daar duurde 5 dagen (7 dagen geboekt maar dat duurt te lang)

De 5 de avond en de man liep al continu voorbij onze deur en kwam ineens zomaar de kamer binnen stormen en werd handtastelijk, omdat we aan het praten waren na 22:00 uur. We werden eruit gezet. Het was gewoon eng.

Thijs,
15-7-2018

Slechte appartement waar ik ooit in ben geweest, we worden zonder respect behandeld door de eigenaar en de beveiliger. Kamers zijn vies en de bedden dramatisch. Bedden zijn gemaakt voor mensen onder de 1.70. Liepen kakkerlakken in de kamer. Flosdraad en kauwgom Op de grond toen we aankwamen. Hij zoekt naar redenen om ons eruit te gooien die er niet zijn. Geen slot op badkamerdeur, niet genoeg bestek, Schoonmakers komen zomaar binnen lopen, vieze handdoeken,

BeachCheck

Wat ik wel goed vond? Dat je dicht bij de boulevard zit. En wat niet? De rest. De bewaker en de baas zijn zeer onvriendelijk en behandelen je als stront. Bedden te klein, keuken kapot, je moet je kamer schoonmaken en afwassen Zonder Afwasborstel en de rest van de benodigdheden. Degene die snachts bewaker is, is overdag badmeester en kijkt je de kleren er vanaf. Zelfs voor een simpele sprong in het zwembad wordt je er op aangesproken en hoe?!

Schoonmakers en bewakers schenden je privacy en komen ongevraagd binnen Walsen. Kortom, laat deze mensen een job zoeken waar ze wel goed in zijn en waar ze waardering voor krijgen want dit is het niet.

Anoniem,
4-1-2018

Hier komen wij nooit meer terug wat een verschrikkelijk appartement.. Dat dit wordt aangeboden door jongerenreizen. We mochten na 10 uur niet praten op het balkon, wij gingen fluisteren met elkaar om toch te kunnen kletsen maar zelfs dat mocht niet. De bewaker is verschrikkelijk! De hele tijd schreeuwt hij naar je en s’ avonds loopt hij rond om te luisteren of het wel stil is. Soms verstopt hij zich en als je dan één geluidje maakt dan schreeuwt hij weer naar je. Dit vonden wij gewoon eng. Het lijkt net een gevangenis. De ligging is wel top maarja wat heb je daaraan als het wordt verpest door de bewaker. De bewaker moet echt nodig met pensioen hij verpest het voor de eigenaar die trouwens wel erg aardig is.

Niet nog eens

Robin,
8-11-2017

Positief beginnen zeggen ze toch? De locatie was super, maar daar is ook alles mee gezegd. Super onvriendelijk personeel die je vals beschuldigen, en heel kinderachtig je gaat na praten in een discussie. Vieze badkamer met kapotte douchekop. Niet genoeg servies bij aankomst om vervolgens te horen dat wij het kapot en kwijt hadden gemaakt. Op het balkon mag niet gepraat worden in de avond. Na 22 uur MOET het stil of je krijgt een achterlijke bewaker op je dak. Hoteleigenaar is ook niet redelijk mee te praten. Laatste dag ook nog uit het appartement gezet omdat wij dus, volgens de eigenaar dingen kwijt en kapot hadden gemaakt en weigerde te betalen. (Wat logisch is want wij hadden niks misdaan) Chersonissos is zeker aan te raden en wij hebben een top vakantie gehad, maar dat was niet te danken aan dit appartement. GEEN AANRADER.

ANOuska,
6-10-2017

Echt verschrikkelijk. gewoon zo slecht behandeld daar door de bewaker of wie hij ook is. Hij laat je niet uitpraten en gaat meteen schreeuwen. Hij beweerde dat er een meisje uit onze groep niet in het hotel verbleef en werd super kwaad echt zo'n onzin! Handdoeken werden slecht geregeld waardoor we een halve week lang vieze handdoeken hadden. Enige positieve: de ligging, lekker dicht bij de strip maar verder heb ik niks positiefs te zeggen sorry

GEEN AANRADER voor mensen die na 10 uur slapen!

Ruud Hendriks,
3-8-2017

Als je op zoek bent naar een leuk en familievriendelijk appartement in Chersonissos (uitgaansstad) dan is dit THE PLACE TO BE! Of wacht? Nee niet! Je moet na 10 uur stil zijn, als je iets van geluid laat horen krijg je een boze bewaker op je dak! Deze bewaker is overdag badmeester en kleed je met zijn ogen uit, voor vrouwen dus geen plezier. En trouwens.. je mag niet met een bal in het water. Ook wordt je om half 11 wakker gemaakt door schoonmaaksters die of de deur opengooien of bij buren de kamer schoonmaken (veel herrie). Aan faciliteiten in het appartementencomplex is ook niet gedacht, met een luttele 3 glazen (sommige appartementen nog minder), weinig borden & bestek en één pan. Nu denk je.. meer bestek etc. hoef ik niet! Nou.. je kunt het dus niet schoonmaken aangezien er niet gedacht is aan iets simpels als een schoonmaakborstel. Al met al.. een verrassend bedroevende ervaring in dit appartementencomplex, het slechtste complex waar wij in jaren hebben gezeten.

onvriendelijk

Raisa,
10-6-2017

Als aller eerste wil ik de mensen die van plan zijn naar dit appartement te gaan vertellen dat de eigenaar van het appartement heel onvriendelijk is en niet zo van de jongeren groepen is. Zo hadden wij als aller eerste een hele discussie aan het zwembad omdat wij met een balletje overgooide. Dit mocht niet want wij "zouden" al zijn klanten weg houden bij het zwembad, ik kan jullie vertellen dat wij vaak als enige aan het zwembad lagen. Verder kan er nooit een lachje of een aardig praatje met de bewaker vanaf. Het was echt een griezel. Als laatste was de eigenaar zo aardig om ons de laatste 4 uur van ons verblijf daar het complex uit te zetten. Hier had de eigenaar geen enkel reden voor. Hij beweerde dat wij een beker en diverse bestek kwijt of kapot hadden gemaakt, zelf een koffielepeltje. Wij waren er van overtuigd dit niet te hebben gedaan, dit heeft heel veel gedoe opgeleverd met zowel de baas als met de hulp van touroperator erbij. Helaas moet ik zeggen dat dit niet echt een appartementencomplex is voor jongeren. Er verblijven meer ouderen als jongeren namelijk. Dat is ook een van de redenen dat de eigenaar niet zo erg gesteld is op de jongere mensen onder ons. Hoe stil en vriendelijk je ook bent hij bleef tegen ons zeggen dat wij onbeschofte Nederlanders waren die geen respect hadden.

Dan heb ik nog 1 pluspunt, de ligging van het complex ten opzichte van de clubs op de strip geweldig! ongeveer 3 minuutjes lopen.

Denk dus eerst goed na voordat je de beslissing maakt om hier te verblijven als groep jongeren.

Aem
25-7-2016

Personeel is hier zo onvriendelijk. Je mag niet praten, geen muziek, niet op het balkon zitten, niet buiten eten. Veel problemen gehad met de baas. Als je niet doet wat hij zegt, haalt hij de electriciteit van de kamer en zit je gewoon in het donker.

D'r kan geen lachje of vriendelijk groet van deze mannen af en denk dat het voor hun tijd is voor pensioen.

Verder perfecte ligging, jammer want ik kom hier niet meer terug.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Acropolis in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Acropolis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.