9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Thalassa Beach Resort voor je op een rij gezet:

37 reviews over Hotel Thalassa Beach Resort in het Nederlands

Ge-wel-dig!

Iris
31-7-2017

Ten eerste: heerlijk: kindervrij!!! hotel is prachtig, schoon, kamers erg ruim, beleefd personeel en zijn de Engelse taal goed meester, rustig en kleinschalig. Eten is fantastisch en goede prijs. Ligging aan de zee is prachtig. Omgeving is wat stil, vanwege de crisis hoorden we om ons heen. Voor echtparen, honeymooners en mensen die écht van rust houden is dit fantastisch, echt bijtanken. Normaliter gaan we naar Spanje, nu voor de verandering Griekenland, het feit dat wij niet meer teruggaan naar Spanje maar dat dit een hotel is voor herhaling wilt vele zeggen!

Gereisd Met partner in juli 2017

Heel goed hotel aan zee

Sjaakie
5-5-2017

Alles is heel goed geregeld daar. En wat heerlijk is geen kinderen toegestaan

Gereisd Met partner in september 2015

Geweldig Gastvrij Hotel

N Okhuijsen
19-9-2016

Het Thalasso Beach resort is een geweldig gastvrij hotel waarbij de service fantastisch is

Gereisd Anders in september 2016

prima hotel

seys & saucez
1-10-2014

Alles is daar dik in orde,lekker eten,vriendelijk personeel,prachtige kamers, juist 1 ding is jammer ,als er een piano avond isof andere,dan word geen rekening gehouden met de mensen die wat vroeger gaan slapen,want dan doe je zeker geen oog dicht,zo luid en de mensen maar lawaai laten maken,wij waren juist aan de zwemkom en dat alles gebeurde juist daar,maar anders was alles dik in orde.

Gereisd Met partner in september 2014

supervakantie

peggy talboom
23-9-2014

Wie hier niet tevreden is, is nergens tevreden. Vriendelijk personeel, propere kamers, lekker en afwisselend eten. Kortom voor herhaling vatbaar !

Gereisd Met partner in september 2014

Service met een hoofdletter S

Frank
20-6-2014

Uitstekend kleinschalig en rustig Couples hotel. Personeel is niets te veel. Kom je per dag 10 keer langs de receptie lopen, groeten ze je ook 10 keer met een glimlach. Voor sommigen (ons een enkele keer ook) kan die extreme vriendelijkheid, ook in restaurant en bar misschien wat overdreven of gemaakt overkomen. Eten is uitstekend en gevarieerd (4 gangen keuzemenu aan tafel geserveerd, dus geen buffet). Ligging in het zeer toeristische maar vriendelijke Agia Marina, vlak bij mooie historische stad Chania. Pas wel op voor de voordeelkamers in dit hotel. Er zijn er in ieder geval 2 die volledig inpandig zijn en dus geen enkel zicht naar buiten hebben en dus ook geen balkon of terras (o.m. kamer 514). De touroperator geeft dit niet expliciet aan op de site en wij kwamen daardoor voor een nare verrassing, die overigens wel dezelfde dag door de hostess werd opgelost door een upgrade te regelen. Andere kamers zijn uitstekend met prima bedden en een fijne badkamer.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel met vriendelijke service

cath_en_stan
11-9-2013

Wij verbleven een week in dit hotel. Het is een erg verzorgd en proper hotel. Zowel de kamers als het restaurant en zelfs het strand worden zeer netjes gehouden. Het hotel is zeer mooi gelegen aan de zee. Het personeel is heel vriendelijk. 's Middags kan je tegen een goede prijs een snack aan de strandbar eten. In de buurt zijn er heel wat mogelijkheden om 's avonds te gaan eten. Wij gingen eten bij EAP en The Olive Tree, maar vooral bij Mitsos waar ze een lekkere keuken bieden aan een treffelijke prijs (5 minuten naar links stappen als je uit het hotel komt). In de buurt van het hotel valt verder niet veel te beleven. Er is wel een bushalte vlakbij. Op die manier sta je op 25 minuten in Chania. We hadden een zalige tijd in dit hotel. Het is een echte aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Heerlijk hotel!

Tychot
24-10-2012

Aan het strand, met mooi zwembad. Vriendelijk en behulpzaam personeel. geweldig ontbijtbuffet. Diner voor Griekse begrippen aan de dure kant, kwaliteit wel uitstekend. kamer met zeezicht is een aanrader: fantastisch uitzicht!

Gereisd Met partner in oktober 2012

Mooi hotel, adults only.

pierre
30-9-2012

Wij hadden een juniorsuite met zeezicht en hadden een ruime kamer met een groot balkon en een zeer goed bed. Het ontbijt is verzorgd. Het eten in de beachbar is zeer goed en ruime porties. Het diner hebben we altijd buiten het hotel genomen omwille van de vele mogelijkheden in de buurt.

Gereisd Met partner in Thu Sep 20 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

The place to be for couples only near Chania

meylemans_m
19-8-2012

Super hotel, met vriendelijke en correcte service. Hotel gerund door de Familie Nikakis. Niets is teveel, van de kamermeisjes tot de obers, de receptie, iedereen is even vriendelijk en behulpzaam

Gereisd Met partner in januari 2012

• JacuzziAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thalassa Beach Resort in Chania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thalassa Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.