Hotel Thalassa Beach Resort

• Adults only
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Thalassa Beach Resort voor je op een rij gezet:

43 reviews over Hotel Thalassa Beach Resort

• 2017
    9Iris31-07-2017

Ge-wel-dig!

Ten eerste: heerlijk: kindervrij!!! hotel is prachtig, schoon, kamers erg ruim, beleefd personeel en zijn de Engelse taal goed meester, rustig en kleinschalig. Eten is fantastisch en goede prijs. Ligging aan de zee is prachtig. Omgeving is wat stil, vanwege de crisis hoorden we om ons heen. Voor echtparen, honeymooners en mensen die écht van rust houden is dit fantastisch, echt bijtanken. Normaliter gaan we naar Spanje, nu voor de verandering Griekenland, het feit dat wij niet meer teruggaan naar Spanje maar dat dit een hotel is voor herhaling wilt vele zeggen!

• 7Sjaakie05-05-2017

Heel goed hotel aan zee

Alles is heel goed geregeld daar. En wat heerlijk is geen kinderen toegestaan

• Oude reviews

9N Okhuijsen19-09-2016

Geweldig Gastvrij Hotel

Het Thalasso Beach resort is een geweldig gastvrij hotel waarbij de service fantastisch is

Anders

• 8seys & saucez01-10-2014

prima hotel

Alles is daar dik in orde,lekker eten,vriendelijk personeel,prachtige kamers, juist 1 ding is jammer ,als er een piano avond isof andere,dan word geen rekening gehouden met de mensen die wat vroeger gaan slapen,want dan doe je zeker geen oog dicht,zo luid en de mensen maar lawaai laten maken,wij waren juist aan de zwemkom en dat alles gebeurde juist daar,maar anders was alles dik in orde.

• 10peggy talboom23-09-2014

supervakantie

Wie hier niet tevreden is, is nergens tevreden. Vriendelijk personeel, propere kamers, lekker en afwisselend eten. Kortom voor herhaling vatbaar !

• 8Frank20-06-2014

Service met een hoofdletter S

Uitstekend kleinschalig en rustig Couples hotel. Personeel is niets te veel. Kom je per dag 10 keer langs de receptie lopen, groeten ze je ook 10 keer met een glimlach. Voor sommigen (ons een enkele keer ook) kan die extreme vriendelijkheid, ook in restaurant en bar misschien wat overdreven of gemaakt overkomen. Eten is uitstekend en gevarieerd (4 gangen keuzemenu aan tafel geserveerd, dus geen buffet). Ligging in het zeer toeristische maar vriendelijke Agia Marina, vlak bij mooie historische stad Chania. Pas wel op voor de voordeelkamers in dit hotel. Er zijn er in ieder geval 2 die volledig inpandig zijn en dus geen enkel zicht naar buiten hebben en dus ook geen balkon of terras (o.m. kamer 514). De touroperator geeft dit niet expliciet aan op de site en wij kwamen daardoor voor een nare verrassing, die overigens wel dezelfde dag door de hostess werd opgelost door een upgrade te regelen. Andere kamers zijn uitstekend met prima bedden en een fijne badkamer.

• 9cath_en_stan11-09-2013

Fantastisch hotel met vriendelijke service

Wij verbleven een week in dit hotel. Het is een erg verzorgd en proper hotel. Zowel de kamers als het restaurant en zelfs het strand worden zeer netjes gehouden. Het hotel is zeer mooi gelegen aan de zee. Het personeel is heel vriendelijk. 's Middags kan je tegen een goede prijs een snack aan de strandbar eten. In de buurt zijn er heel wat mogelijkheden om 's avonds te gaan eten. Wij gingen eten bij EAP en The Olive Tree, maar vooral bij Mitsos waar ze een lekkere keuken bieden aan een treffelijke prijs (5 minuten naar links stappen als je uit het hotel komt). In de buurt van het hotel valt verder niet veel te beleven. Er is wel een bushalte vlakbij. Op die manier sta je op 25 minuten in Chania. We hadden een zalige tijd in dit hotel. Het is een echte aanrader!

• 9Tychot24-10-2012

Heerlijk hotel!

Aan het strand, met mooi zwembad. Vriendelijk en behulpzaam personeel. geweldig ontbijtbuffet. Diner voor Griekse begrippen aan de dure kant, kwaliteit wel uitstekend. kamer met zeezicht is een aanrader: fantastisch uitzicht!

• 8pierre30-09-2012

Mooi hotel, adults only.

Wij hadden een juniorsuite met zeezicht en hadden een ruime kamer met een groot balkon en een zeer goed bed. Het ontbijt is verzorgd. Het eten in de beachbar is zeer goed en ruime porties. Het diner hebben we altijd buiten het hotel genomen omwille van de vele mogelijkheden in de buurt.

• 9meylemans_m19-08-2012

The place to be for couples only near Chania

Super hotel, met vriendelijke en correcte service. Hotel gerund door de Familie Nikakis. Niets is teveel, van de kamermeisjes tot de obers, de receptie, iedereen is even vriendelijk en behulpzaam

8 tips over Hotel Thalassa Beach Resort

• Frank, 20-06-2014

Pas op voor sommige Voordeelkamers. Er zijn er in ieder geval 2 zonder enig buitenlicht, direct naast een dreunende technische installatie van het hotel. Naar mijn mening zouden die niet aangeboden moeten worden.

• Tychot, 24-10-2012

Pak de bus al je naar Chania gaat: die stopt voor de deur en zet je in het centrum van Chania af. Trip naar de Samariakloof is een aanrader, hou wel rekening met een aantal dagen ernstige spierpijn daarna.

• pierre, 30-09-2012

Neem zeker een kamer met zeezicht.

5 vragen over Hotel Thalassa Beach Resort

• Mieke, 10-12-2012

Zandstrand

Is het strand bij Thalassa Beach een zandstrand

Frank, 20-06-2014

Het is heel fijn gemalen kiezel met zand. Beslist niet "stenig". Pas wel op met het water in gaan direct bij het hotel. Er liggen gladde platte stenen. Een paar meter verder kun je makkelijker het water in.

• Harry Drost, 09-04-2012

Hoe is de busverbinding naar Chania VV?

Hoevaak gaat er een bus naar Chania en weer terug? Doen ze daar ook moeilijk met een OV-chip, of kan je gewoon lekker met euri betalen?

Waar stap je uit in Chania?

Sonja, 03-06-2012

De bus gaat ieder half uur naar Chania. Een kaartje koop je in de bus of in één van de toeristische winkeltjes bij de bushalte.

Harry, 04-06-2012

Sonja, bedankt.

met vr.gr,

Harry.

• depuydt, 22-03-2012

hotel thalassa beach resort

twijfelt nog tussen het hotel thalassa beach resort en minoa palace beach resort . zoek personen die reeds een van deze twee hotels bezocht hebben .

pierre, 30-09-2012

wij hebben ook getwijfeld tussen thalassa en de minoa palace imperial, voor een kamer met zeezicht maar in de minoa imperial zit je wel ver van de zee verwijderd en in de thalassa niet.

• VerzorgingHalfpension

• JacuzziAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats