Géén boekingskosten

GriekenlandKretaChania

5.9VoldoendeScore uit 65 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

65 Reviews over Atlantica Caldera Creta Paradise

• 6Tim06-08-2022

Middelmatig hotel, onder de maat voor 4 sterren.

Middelmatig hotel. Geen 4 sterren waard Complex is mooi maar hygiëne, eten, klantensevice ect. zijn onder de maat voor de prijs die je betaald. Mensen uit andere appartementen en gasten die alleen logies hebben eten en drinken gezellig mee. Dit wordt natuurlijk betaald door de all inclusive klanten. Geen toezicht daarop. Cijfer een magere 7.

• 10Annick27-10-2021

Fantastisch!

Zalig hotel met heerlijke zwembaden! Mooie gebouwen in Kretenzer dorpstijl. Zeer mooi onderhouden, erg hygiënisch en bijzonder aangenaam en vriendelijk personeel. Ook de shows en animatoren waren top en professioneel : dank je wel Marthe, Paolo en Mathilda! Vele mooie uitstappen in de buurt. Een aanrader.

• 1Denise24-08-2021

NOOIT MEER !!!

NOOIT MEER !!!En al zeker geen 9,0 waard.-aankomst 23:50 vlug formulier invullen iets uit restaurant nemen en vlug na je kamer nix uitleg over hotel of waar we voor de handdoeken service moesten zijn enz- slecht eten - warme glazen voor koele dranken- kamers verouderd- douch heel vies kalk en schimmel douchkop-haardroger kabel kapot lag draad lag bloot-douch bij zwembad groene moslaag op de grond-vloer bij zwembad werd niet schoongemaakt lag etensresten en drinken van dag ervoor nog- vuilbak zwembad niet ververst waar ook eten inleg en kaka pampers-vloer bij kinderglijbaan groen vuil zand- heel vies strand overal hout en afval- kinderstoel en sommige grote stoelen vies-overal mieren buiten - geen WiFi aan het zwembad of kamer heb dit gemeld maar heeft nooit gewerkt.( heb eventueel foto’s waar kan ik die naartoe sturen)

• 6Johan13-07-2016

één mooi hotel maar service was ondermaats.

Het hotel behoort tot de calderagroep en grenst eigenlijk aan een hotel van dezelfde groep gescheiden door een baantje van een meterke breed. Als je in het zwembad van het andere hotel wilde was dat simpel maar je mocht dan wel je drankjes betalen. Belachelijk gewoon. Restaurant enorm chaotisch, te weinig bestek, tassen, borden etc, veel hetzelfde. Animatie elke avond hetzelfde en dranken met veel water en weinig smaak. Poolbar ok maar weinig keuze in snacks. We hebben de indruk dat het personeel op de toppen van hun tenen loopt en kinderen mochten in bepaalde zones van het restaurant niet komen, vreemd. Bediening in de bar was wel uitstekend (aan tafel bediend) Wel persoonlijk contact met guest qualitymanager Sophia wat ons toch wat hielp om bepaalde zaken op te lossen. Kamers waren voldoende, kleine badkamer. We merken dat ketenhotels toch niet altijd goed scoren. Dit hotel vonden we te duur voor hetgeen we kregen.

• 6Nancie11-07-2016

In 2015 fantastisch en na 2016 "nooit meer"

Bij aankomst bleek het hotel overboekt waardoor we voor enkele dagen naar een 5-sterrenhotel werden gebracht. Na 2dagen opnieuw naar dit hotel maar bij aankomst bleek de kamer pas beschikbaar om 14u waardoor we een uitstap hebben gemist. Ter compensatie kregen we een late check-out maar daarvoor moesten we alweer verhuizen naar een andere kamer. We hebben op 6 dagen dan 3 keer moeten verhuizen. Onze valiezen bleven grotendeels onuitgepakt in de kamer staan aangezien er steeds een verhuis op til was. Ook een gebrek aan handdoeken om te gebruiken bij een overvol zwembad. De eetzaal was zeer chaotisch al deed het personeel hun uiterste best. Veel lawaai en rumoer tijdens het eten.

• 6Anca Doré31-08-2015

Nice Holliday

Good accommodation. Vert good food. Idéal for famillys with small childrens. Rooms have a Nice décoration they are big. But thé bad point are thé services in the restaurant and thé réception.

Manos Loumpakis, General Manager, 16-09-2015

Dear Anca Dore,

Thank you very much for taking the time and comment on your recent stay with us. Your comments are highly appreciated and taken into very serious consideration. Looking forward to welcome you again in the future.

• 9Sandra30-08-2015

Geweldig hotel

Het hotel is zeker de moeite waard , Mooi ,proper ,vriendelijk ,lekker van eten ,lekkere cocktails enz... Aan de zee heb je altijd stoelen vrij,wat zelden is voor juli. Nooit aanschuiven voor drank ,savonds aan de bar naast de reseptie komen ze rond ,nooit lang wachten en vriendelijk ,ook aan de bar telkens stoelen vrij ! Kom je buiten het hotel wandel je naar links kan je leuk wandelen . Treintje aan overkant van de straat is ook leuk om eens te doen , De bus naar het centrum ligt achter het hotel op een paar minuten stappen , We gaan er zeker nog terug naartoe . Wij hadden wel' een promotie kamer ,proper ,maar te klein voor 3 personen de volgende keer neem ik geen promo kamer meer. Met 2 personen is het oke.

Manos Loumpakis, General Manager, 23-09-2015

Beste Sandra,

Hartelijk dank om de tijd te nemen uw mening over ons op Zoover te zetten. Wij appreciëren enorm uw lieve comments en zouden het heel fijn vinden u opnieuw te kunnen verwelkomen in een van onze familiekamers tijdens uw volgend bezoek aan Kreta.

Vele groetjes van het Atlantica Caldera Creta Paradise Team

• 9eric25-07-2015

wat een topper

we zijn er ge wees van 15/17/2015 tot 24/07.2015.het hotel was vol boekt was geen probleem met de plaats met het buffet .zelf op het terras.met de middag kon je snacks eten en buffet.de kamers worden alle dagen goed gepoets .als er problemen waren worden die zo vlug op gelost.het eten is zeer goed. zeker een hotel om terug te gaan.

Beste Eric

Heel erg bedankt voor de goede reactie op zoover.

Wij zijn heel blij dat jullie hebben genoten van jullie verblijf in ons hotel dit jaar en hopen jullie nog jaren te mogen verwelkomen in ons hotel om jullie het beste te blijven geven van vakantie.

• 9DEWIJN25-07-2015

Het verblijf was zeer goed.was voor de 2 maal in het hotel. met de middag kon snacks eten en buffet .de eerste keer kon alleen snacks eten.het eten is van goede kwalietijd en.veel keuze.jammer dat er niet veel animatie was voor volwassen.de kamers worden zeer goed gekuist alle dagen.als er problemen was word die binnen de korst keren opgelost.het hotel was vol geboekt.

Beste Eric

Bedankt voor jullie positieve reactie op zoover en Jullie goede commentaren over het buffet,de kamers en onze poetsdienst.

Wij hopen u zeker nog een volgende keer te mogen verwelkomen in ons hotel Ik de toekomst

• 9Fam F21-07-2015

Relax in dot geweldige hotel

Erg leuk opgezet complex Positief: Mooie kamers, hadden een upgrade naar een suite met uitzicht op zee, kamer 3114 een aanrader. Erg schoon, iedere dag schoonmaak en schone handdoeken Gratis grote handdoeken voor ligbedjes, dagelijks wisseling mogelijk Eten goed en warm, werd goed aangevuld en hier niet alleen varkensvlees of kip goede prijs kwaliteitverhouding incl. Frontkooking. Heerlijk buiten eten en altijd plek, geen lange wachtrijen. Personeel erg vriendelijk Goede animatie voor kleinere kinderen tot 10 jaar. Natuurlijk handwerkjes leggers maar na ontbijt altijd nog wel een bedje Hele dag snacks als broodje tosti pizza meloen eis etc. Negatief: Voor tieners geen apart vertier, alleen de standaard zaken als waterpolo, volleybal, darten etc. Geen of nagenoeg geen Nederlanders, geen leeftijdgenoten dus Alacarte restaurants niet inclusief Kiezelstrand en de gehele twee weken grote golven. Niet voor kleine kinderen. 13-17 jaar animatie programma alleen voor Duitsers.

Beste gast

Dank u wel dat u even de tijd ebt genomen om een reactie te geven op zoover over Atlantica valsere creta Paradise. Wij zijn heel blij te lezen dat u gelukkig was met de kamer met zeezicht die u kreeg. Het doet ons plezier te lezen dat u bent vertrokken van ins hotel met zo veel goede herinneringen.

Wat de animatie betreft Wij nemen dit op als leerschool voor de toekomst en werken er aan.

Wij hopen jullie dan ook in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel om jullie het beste te kunnen geven.

Hotel Atlantica Caldera Creta Paradise info

• KluisBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)