Hotel Atlantica Caldera Creta Paradise

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Caldera Creta Paradise voor je op een rij gezet:

62 reviews over Hotel Atlantica Caldera Creta Paradise

• 6Johan13-07-2016

één mooi hotel maar service was ondermaats.

Het hotel behoort tot de calderagroep en grenst eigenlijk aan een hotel van dezelfde groep gescheiden door een baantje van een meterke breed. Als je in het zwembad van het andere hotel wilde was dat simpel maar je mocht dan wel je drankjes betalen. Belachelijk gewoon. Restaurant enorm chaotisch, te weinig bestek, tassen, borden etc, veel hetzelfde. Animatie elke avond hetzelfde en dranken met veel water en weinig smaak. Poolbar ok maar weinig keuze in snacks. We hebben de indruk dat het personeel op de toppen van hun tenen loopt en kinderen mochten in bepaalde zones van het restaurant niet komen, vreemd. Bediening in de bar was wel uitstekend (aan tafel bediend) Wel persoonlijk contact met guest qualitymanager Sophia wat ons toch wat hielp om bepaalde zaken op te lossen. Kamers waren voldoende, kleine badkamer. We merken dat ketenhotels toch niet altijd goed scoren. Dit hotel vonden we te duur voor hetgeen we kregen.

• 6Nancie11-07-2016

In 2015 fantastisch en na 2016 "nooit meer"

Bij aankomst bleek het hotel overboekt waardoor we voor enkele dagen naar een 5-sterrenhotel werden gebracht. Na 2dagen opnieuw naar dit hotel maar bij aankomst bleek de kamer pas beschikbaar om 14u waardoor we een uitstap hebben gemist. Ter compensatie kregen we een late check-out maar daarvoor moesten we alweer verhuizen naar een andere kamer. We hebben op 6 dagen dan 3 keer moeten verhuizen. Onze valiezen bleven grotendeels onuitgepakt in de kamer staan aangezien er steeds een verhuis op til was. Ook een gebrek aan handdoeken om te gebruiken bij een overvol zwembad. De eetzaal was zeer chaotisch al deed het personeel hun uiterste best. Veel lawaai en rumoer tijdens het eten.

• 9Sandra30-08-2015

Geweldig hotel

Het hotel is zeker de moeite waard , Mooi ,proper ,vriendelijk ,lekker van eten ,lekkere cocktails enz... Aan de zee heb je altijd stoelen vrij,wat zelden is voor juli. Nooit aanschuiven voor drank ,savonds aan de bar naast de reseptie komen ze rond ,nooit lang wachten en vriendelijk ,ook aan de bar telkens stoelen vrij ! Kom je buiten het hotel wandel je naar links kan je leuk wandelen . Treintje aan overkant van de straat is ook leuk om eens te doen , De bus naar het centrum ligt achter het hotel op een paar minuten stappen , We gaan er zeker nog terug naartoe . Wij hadden wel' een promotie kamer ,proper ,maar te klein voor 3 personen de volgende keer neem ik geen promo kamer meer. Met 2 personen is het oke.

Manos Loumpakis, General Manager, 23-09-2015

Beste Sandra,

Hartelijk dank om de tijd te nemen uw mening over ons op Zoover te zetten. Wij appreciëren enorm uw lieve comments en zouden het heel fijn vinden u opnieuw te kunnen verwelkomen in een van onze familiekamers tijdens uw volgend bezoek aan Kreta.

Vele groetjes van het Atlantica Caldera Creta Paradise Team

• 9eric25-07-2015

wat een topper

we zijn er ge wees van 15/17/2015 tot 24/07.2015.het hotel was vol boekt was geen probleem met de plaats met het buffet .zelf op het terras.met de middag kon je snacks eten en buffet.de kamers worden alle dagen goed gepoets .als er problemen waren worden die zo vlug op gelost.het eten is zeer goed. zeker een hotel om terug te gaan.

Beste Eric

Heel erg bedankt voor de goede reactie op zoover.

Wij zijn heel blij dat jullie hebben genoten van jullie verblijf in ons hotel dit jaar en hopen jullie nog jaren te mogen verwelkomen in ons hotel om jullie het beste te blijven geven van vakantie.

• 9DEWIJN25-07-2015

Het verblijf was zeer goed.was voor de 2 maal in het hotel. met de middag kon snacks eten en buffet .de eerste keer kon alleen snacks eten.het eten is van goede kwalietijd en.veel keuze.jammer dat er niet veel animatie was voor volwassen.de kamers worden zeer goed gekuist alle dagen.als er problemen was word die binnen de korst keren opgelost.het hotel was vol geboekt.

Beste Eric

Bedankt voor jullie positieve reactie op zoover en Jullie goede commentaren over het buffet,de kamers en onze poetsdienst.

Wij hopen u zeker nog een volgende keer te mogen verwelkomen in ons hotel Ik de toekomst

• 9Fam F21-07-2015

Relax in dot geweldige hotel

Erg leuk opgezet complex Positief: Mooie kamers, hadden een upgrade naar een suite met uitzicht op zee, kamer 3114 een aanrader. Erg schoon, iedere dag schoonmaak en schone handdoeken Gratis grote handdoeken voor ligbedjes, dagelijks wisseling mogelijk Eten goed en warm, werd goed aangevuld en hier niet alleen varkensvlees of kip goede prijs kwaliteitverhouding incl. Frontkooking. Heerlijk buiten eten en altijd plek, geen lange wachtrijen. Personeel erg vriendelijk Goede animatie voor kleinere kinderen tot 10 jaar. Natuurlijk handwerkjes leggers maar na ontbijt altijd nog wel een bedje Hele dag snacks als broodje tosti pizza meloen eis etc. Negatief: Voor tieners geen apart vertier, alleen de standaard zaken als waterpolo, volleybal, darten etc. Geen of nagenoeg geen Nederlanders, geen leeftijdgenoten dus Alacarte restaurants niet inclusief Kiezelstrand en de gehele twee weken grote golven. Niet voor kleine kinderen. 13-17 jaar animatie programma alleen voor Duitsers.

Beste gast

Dank u wel dat u even de tijd ebt genomen om een reactie te geven op zoover over Atlantica valsere creta Paradise. Wij zijn heel blij te lezen dat u gelukkig was met de kamer met zeezicht die u kreeg. Het doet ons plezier te lezen dat u bent vertrokken van ins hotel met zo veel goede herinneringen.

Wat de animatie betreft Wij nemen dit op als leerschool voor de toekomst en werken er aan.

Wij hopen jullie dan ook in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel om jullie het beste te kunnen geven.

• 9kathy callens12-10-2014

Leuke vakantie in atlantica creta paradise

Mooie klasiek ingerichte kamer, kamer werd elke dag schoon gemaakt, goed onderhouden domein, lekker eten, vriendelijk personeel maar vooral een hotel met veel animatie voor de kinderen. Strand met zand en steentjes...1500 m naar begin Platania, te doen te voet maar geen echt aangename wandeling. Maar een hotel waar we zeker nog zouden kunnen terug gaan...

• 9De Bruyne Daniel18-09-2014

fantastische om er te zijn ,

prachtig uitgebreid groot en mooi , zeker een aanrader , kindvriendelijk hebben wij gezien want wij hebben zelf geen kinderen

Met vrienden

• 8Liesbeth25-07-2014

Prachtige ervaring!

We hadden een swim-up kamer, wat zeker de moeite(geld) waard was!! De "gewone" hotelgasten moesten al vroeg gaan handdoeken leggen. Het eten was rijkelijk, gevarieerd, maar na een week kwam wel hetzelfde terug. zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Voldoende drankkeuze ivm de all-in.Het was wel wat afgelegen, met kleinere kinderen nogal ver stappen naar het nabije centrum. Nederlandstalige avondanimatie was niet aanwezig :-( Was altijd in het "Noors/Zweeds/Deens".elke dag werd de kamer gepoetst, kamer zeker ruim genoeg en veel opbergruimte.

• 8Jack Stans17-06-2014

Jammer van het eten

Dit Hotel gekozen na de vele goede beoordelingen op deze site. Het touroperator animatie team is er niet meer. Er zijn een aantal sportinstructeurs die pilates,balance, enz. geven. voor het overige is het ver zoeken voor ander vertier 1x waterpolo en 1x voetbal. De shows s avonds zijn beneden maat. Voor de kinderen is het een ander verhaal daar is alles voor geregeld en die zullen zich zeker niet vervelen. Het eten is van zeer goede kwaliteit en ook aan de smaak valt niets op te merken, Maar!! de temperatuur, het eten is lauw en voordat je aan tafel zit is het koud. Ik heb aldaar een klacht ingediend, maar men heeft er niet veel aan gedaan. Ik weet hoe een gaarkeuken werkt, en ik weet dat alles niet warm/heet kan zijn, Maar hier is het absoluut beneden niveau en zou het een test van de warenkeuring in Nederland niet doorstaan. voor de rest een prima verzorgd hotel. 70% Scandinaviërs en de rest een mix van.

10 tips over Hotel Atlantica Caldera Creta Paradise

• Jack Stans, 17-06-2014

Elafonisi zal ik niet vergeten, een prachtig strandje. Je kan in centrum Platanias een tentje vinden waar je een plaats in de bus kunt boeken voor slechts 25 euro retour (touroperator vanaf 50 euro)

• Perrewé-Smedts, 19-09-2012

Als je het eiland wil verkennen, doe het niet met de georganiseerde trips via de touroperator, de trips zijn écht schandalig duur en je kan beter lokaal iets regelen of zelf een wagen huren (wegen zijn in goede staat)

• Tom, 04-09-2012

Een swim-up room (met je eigen (gedeelde) zwembad) is een zaligheid!

10 vragen over Hotel Atlantica Caldera Creta Paradise

• jeffery, 27-07-2015

warm

is het warm in oktober.en kan je te voet naar stad of is te ver

• cindy, 16-07-2013

restaurant in korte broek?

mogen de mannen s'avonds in een deftige geklede korte broek (bermuda) het restaurant binnen of is een lange broek verplicht?

eric, 30-07-2013

als wij er waren in mag het met 3/4 broek 2012 vdg

• Nancy Stuer, 14-05-2013

wie weet dit?

Kan iemand mij zeggen of de hotels Creta paradise en olympus beach op hetzelfde domein liggen?En welke ligt dichtste bij het strand?Alvast bedankt Nancy.

Rudi, 30-05-2013

Creta paradise ligt vlak aan het strand. Wel opletten vooraleer je in zee gaat. Bijzonder grote keien, dus best strand slippers aandoen.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenGastronomisch eten, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats