Aparthotel

71 reviews over Aparthotel Althea Village in het Nederlands

Fantastisch hotel, goede service

Rita
15-8-2019

Dit hotel lijkt meer op een dorpje. Het bestaat uit een aantal gebouwen waarvan de hoogste 4 verdiepingen heeft. Onze ruime kamer was op de begane grond en had goede bedden, en een fijne douche. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De manager heeft zelf onze TV nog harder geïnstalleerd i.v.m. slecht gehoor. Bij de receptie wordt je direct en heel vriendelijk geholpen met al je vragen.De 2 zwembaden zijn mooi, goed onderhouden en hebben lekker fris water. Maar ook hier heb je wel handdoekje leggen. Het eten was goed en werd ook heel vlot bijgevuld, zowel 's morgens als 's avonds. Chania is goed te bereiken per bus. Lopend is het 4 kilometer en bergje op en af. De bus kost inderdaad 1,20 p.p. per enkele reis. Deze stopt bijna onderaan de weg vanuit het hotel bij de BMW garage. Chania is een leuke plaats met een mooie haven. De markt is in een gebouw met 4 poten. Deze is op zondag gesloten. Wij vinden dit hotel een aanrader.

Gereisd Met partner in augustus 2019
Althea Village hotel, Manager , 19-8-2019

Thank you for your positive review. We will be more than happy to host you again

Aanrader

Petra
1-7-2019

Superverblijf, zeer geschikt voor gezinnen, ik was hier met mijn tienerdochter, we vonden het geweldig. Lekker eten met veel smaak ,verzorgde tuinen en kamers en zeer vriendelijk personeel! Vlakbij gaat een bus waarmee je naar Chania centrum rijdt voor 1 ,20. Deze gaat elk kwartier ongeveer. Ook gaan er bussen naar andere plaatsen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Althea Village hotel, Manager , Mon Aug 19 2019 10:35:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Thank you for your positive review.

We will be more than happy to host you again

Althea Village Hotel

Geweldig

Dienst Jiawan
13-1-2018

Alles is tot in de puntjes geregeld. Lekker eten, goede zwembaden en een super leuke kidsclub.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Traveltroef

Goed hotel met goede prijs/kwaliteitsverhouding

Molleman
4-9-2017

Goed hotel met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Het eten is goed, maar niet super uitgebreid. Bij aankomst in eerste instantie voor 1 nacht een basic kamer gekregen ipv suite ivm overboeking. We kregen hiervoor gratis een kluis voor de rest van ons verblijf.

Wat ons na de eerste nacht opviel was het vele verkeer dat snachts lawaai maakte. Dit kwam door de ligging bij een drukke weg. Daarnaast was er op de kamer geen enkele faciliteit mbt drank zoals koffie en thee. Er was wel een koelkast op de kamer, maar die deed het niet wanneer je niet in je kamer was. Hierdoor had je er eigenlijk niet veel aan. Doordat er op de kamer niets was qua drank/eten ga je dat zelf kopen in de supermarkt. Dit lijkt ons niet echt wat bij all inclusieve hoort.

Verder was het personeel zeer vriendelijk. Alles zag er schoon en netjes uit.

Erg vervelend was dat op de dag van vertrek we geen badlaken konden krijgen voor het zwembad. Dit kon alleen per week betaald worden waardoor het 7 euro pp voor één dag zou worden. Nogal merkwaardig en geen service. Doordat we laat vlogen en onze kamer niet konden houden moesten we in een openbare douche douchen die erg verouderd en niet schoon was.

Conclusie: goed hotel voor 7-11 dagen. Waarbij de prijs in verhouding staat tot de kwaliteit.

fantastisch complex en behulpzame/lieve mensen

jaap roeg
11-8-2017

App/kamers zijn goed en schoon en worden ook zeer goed onderhouden en schoon gemaakt, Heerlijk en uitgebreid eten op basis van All inclusive gratis drinken en snacks (broodjes en fruit) Met de bus om de hoek zeer eenvoudig om naar Ghania stad te gaan. Kortom niks mis mee

Gereisd Met partner in september 2016

Grieks op zijn romantisch

Priscilla pheijffer
3-7-2017

Dit hotel verdiend alle lof.

Allereerst de uitstraling van de huisjes. De indruk die ik kreeg was werkelijk "woow" dit ziet er romantisch uit, ik wil hier niet meer weg. De mooie bloemen bij de huisjes en tuintjes. Het is zeer kindvriendelijk , er wordt veel gedaan voor de kinderen. Mijn kleine meid heeft zich prima vermaakt. Het eten was goed, zeer gevarieerd. De zwembaden waren schoon en verzorgd. Ik raad iedereen dit hotel aan , wij hebben het echt naar ons zin gehad. Voor herhaling vatbaar.

De omgeving: De omgeving vonden wij prima , er is voor iedereen wel wat te beleven. Wij verbeleven 10 dagen en hebben ons geen seconde verveeld. We hebben de mooiste stranden bezocht , de roze zandstrand Ellafonisi beach dit hebben wij makkelijk kunnen vinden met onze huur auto en natuurlijk de bekende Balos beach.De mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook is Chania stad makkelijk met het open baar vevoer te bezoeken ook een must!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Alles super!

Marianne
29-6-2017

Prachtig appartementen- "dorpje". Splinternieuwe kamers. Twee geweldige zwembaden en het eten was top! Ligging prima, vlakbij Chania en andere leuke dorpjes. Wat zoekt een mens nog meer voor een geweldige vakantie. Echt een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Correct 4 sterren waard

Luc
27-6-2017

Lekker eten,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Gereisd Met partner in juni 2017

Absolute aanrader.Topper voor ons

Guus en Els
24-6-2017

Het was voor ons een topper. Eten heel goed Personeel erg vriendelijk en correct. Zuiver en netjes. Wij hadden een suite. Het enige waar wij ons aan erger is het handdoekje leggen.Dit is niet alleen bij dit hotel. Wij hebben een perfecte vakantie gehad en zijn heerlijk uit gerust. Wij gaan zeker terug

Gereisd Met partner in juni 2017

leuk hotel maar is niet berekend op slecht weer

Ron Snijder
28-5-2017

Een auto huren is een pre, strand is best ver weg

Gereisd Met partner in mei 2017

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenPaardrijden
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Althea Village in Chania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Althea Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.