Tijdelijk €25 aanbetaling

Eliathos Residence Houses

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Eliathos Residence Houses voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 22 reviews

8.9FantastischScore uit 22 reviews
  • 9.2Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

22 Reviews over Eliathos Residence Houses

• 9mcp Aarts08-05-2019

Prachtige plek

Een super mooie plek, zoals we gewend zijn via touroperator. Wij hadden huis Cassiope, heel ruim, van alle gemakken voorzien en met twee goede terrassen. Alle huizen/appartementen worden omringd door een prachtige tuin, zeker in deze tijd van het jaar. Zwembad ook fijn (wel nog wat koud) met ligstoelen en een geweldig uitzicht. De ontvangst was heel hartelijk, het ontbijt is een aanrader, en je kunt alles vragen. Fofi haalde ons op in het dorp toen we verdwaald waren de eerste avond op weg naar de accommodatie; heel aardig en geduldig en die avond dus onze redding. Als je veel wilt ondernemen moet je er rekening mee houden dat je snel 1 tot 1,5 uur met de auto moet rijden. Maar als je, zoals wij, vooral op je terras en bij het zwembad luiert, dan is dat natuurlijk niet erg. De toegangsweg is best spannend (smal en flinke helling op sommige stukken), maar daar wen je aan. Lopen naar het dorp om te eten was prima te doen!

• 10Laura04-05-2019

Super!

Wij kwamen in de avond aan, waardoor de bordjes in Archanes die ons de weg moesten leiden, niet goed zichtbaar waren. De weg naar eliathos was wat moeilijk te vinden, maar eenmaal aangekomen werden we zeer goed ontvangen. Appartement was klein, maar heel schoon en alles was aanwezig. Auto is zeker aan te raden! Eigenaresse is heel aardig en wil met alles helpen. Zou hier zeker nog eens terug willen!

• 8Michel01-11-2018

Prima locatie

Mooie locatie, ligt op heuvel ten zuiden van het dorp Archanes, enigszins lastig te bereiken door nauwe straatjes, zeker in het donker. Hangen wel bordjes, maar niet altijd ooghoogte. Locatie zelf is rustig, mooi verzorgt en een mooi uitzicht. Matrassen van ons appartement waren wat te hard om comfortabel te zijn. Zwembad is voor oktober te koud, (onverwarmd) in de warme maanden zal het perfect zijn. Appartement was goed en redelijk schoon. Het dorp Archanes is niet bijzonder, beetje rommelig en heeft 2 supermarktjes en wat eettentjes.

• 8Jolanda Kallo28-10-2018

Heerlijke week gehad, voor herhaling vatbaar.

Mooie ruime en met zorg ingerichte appartementen in een prachtige tuin! We werden hartelijk ontvangen door de eigenaresse en verwend met lekkere cake.

• 9Paul Brockhus22-08-2018

Fantastisch en een aanrader!

Erg leuke warme ontvangst met koffie en een broodje. Goed schoon en een lekker groot zwembad. Erg mooi huisje met een koele varande.

• 10Els22-08-2018

Fantastisch!

Liefdevol ingericht en ruim appartement (Perseas). Om de dag schone lakens en genoeg handdoeken. Iedere dag prullenbakje geleegd. Fijn zwembad, mooi complex met veel fruitbomen. Auto noodzakelijk, ligt op de berg en wat lastig vinden, maar uiteindelijk is dat juist prettig en rustige plek met machtig uitzicht.

• 8Ted29-07-2018

Genoten!

Zeer verzorgde omgeving: mooie tuinen rond de huizen, appartementen 'zitten goed in elkaar', alles is heel en schoon. Mooi gelegen zwembad (ong. 10 x 6 m, slechts 1.40 m diep) met goede ligbedden. Erg vriendelijke gastvrouw, spreekt goed Engels. Optioneel ontbijt is aan te raden, geserveerd op het terras bij de receptie/restaurant met prachtig uitzicht! Auto is zeker nodig en rijervaring ook: laatste stuk is een smalle, steile weg (wel goed geasfalteerd). Rij niet op GPS maar naar Epano Archanes en volg daar de bordjes Eliathos Residence (goed kijken!). Wij hebben genoten van de rust en dat alles hier gewoon 'dik voor elkaar' is!

• 9J. Patino12-05-2018

Heel fijne en mooie lokatie, heel goede service

Mooie lokatie met mooie tuin en zwembad. fantastisch uitzicht vanuit tuin en vanuit de huisjes. Mooie huizen van alle gemakken voorzien. ca 25 minuten rijden vanaf Heraklion. leuk stadje waar je prima kan eten. centraal gelegen in Kreta, dus je kan alle kanten op. Supe service, om de dag schoon beddegoed en handdoeken en schoonmaak, elke dag afvalbak geleegd!.

• 9Fam vd Braak20-08-2017

Fantastische lokatie

grote appartementen op een top lokatie voor degene die geen massatoerisme willen, heerlijk rustig en klein schallig. Auto is een must zeker als je uitstapjes gaat ondernemen. Zeer vriendelijke mensen. Enige minpuntje zijn de harde bedden en het douchen maar dat is maar wat je gewend bent, we zijn hier twee weken geweest en ons geen moment verveeld

• 9John Ekering27-09-2013

Zeer mooie rustige vakantievilla

Dit is een absoluut mooi appartement, bij na een villa. Wij werden ontvangen door een geweldige gastvrouw die nooit te beroerd is wat te regelen en altijd vriendelijk is. Zelfs een ongelukje door onze 3 jarige zoon, een gebroken ruit, is zonder al te veel problemen keurig opgelost. Het was een ruim huis met een grote keuken en koelkast, twee slaapkamers en drie badkamers, een mooi terras met uitzicht over Archanes. Mooi zwembad, wel erg koud in onze periode. Met de auto leuke uitstapjes gemaakt vanuit dit appartement.

Appartement Eliathos Residence Houses info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens