Arhanes

We hebben een aantal aanbieders voor Arhanes voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Arhanes voor je op een rij gezet:

Reviews over Arhanes

Misschien ooit nog een keer terug

Marcel
    26-7-2012

Geboekt bij touroperator in Arhanes - Eliathos te Kreta. Deze 4 prachtige huizen en 2 studios liggen boven op een berg met een leuk uitzicht. Deze accomodatie beschikt ook over een mooi zwembad en de huizen zijn zeer mooi ingericht. Voor de prijs valt het allemaal wel mee, en het is goed geregeld. Het enige nadeel is dat je voor alles de auto nodig hebt, het eiland beschikt over voldoende bezienswaardigheden, maar zonder auto kom je nergens. Een echte leuke plaats is, Stalis..het is hier goed vertoeven en om te eten ga je bij Marias golden Beach, lekker en goed eten voor weinig geld, plus een heel leuke bediening. Kortom, voor de jeugd is in Arhanes niets te doen, bij touroperator als perfect in orde, bij Transavia ook, alleen alles veel te duur, en bij autoverhuur ook alles prima in orde. En de temperatuur was goed, en alleen maar zon gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2012

Een authentiek dorp.

loesdevalk
    10-10-2011

Op 15 á 20 minuten rijden van Heraklion ligt het dorp Archanes (Arhanes). Een leuk dorp aan de grote weg. Goede (Ampelos) en minder goede restaurants. Een paar bakkerswinkels waarvan de beste, die ook ijs verkoopt, aan de hoofdstraat ligt. Authentieke kafenions waar de oudere Griekse man (waar zijn toch hun vrouwen?) met het gezicht naar de straat iedereen nakijken terwijl ze aan hun kettinkje draaien en een kopje Griekse koffie drinken. Verschillende supermarkts, winkels, een kerk, een kapel en een klein museum (open tot 14.30 u). Je kunt het dorp via vele straten binnenrijden. Weinig toerisme.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 29 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij hebben geslapen in kalimera village in Arhanes, een en

hanneke zwang
    27-5-2008

wij hebben geslapen in kalimera village in Arhanes, een super plekje voor diegene die niet van massa toerisme houd. zeer authentiek, erg aardige eigenaresse, en schoonmaakster. ook de mensen in het plaatsje zelf zijn erg aardig, goedkoop eten , eenvoudig maar lekker, alles vers. Voor 20 tot 30 euro, drie gangen met wijn, raki enz. voor 2 personen. je hebt wel een auto nodig, het ligt ongeveer 20 minuten van Heraklion.

Gereisd Anders in mei 2008
Arhanes scoort een 8,2 uit 10, op basis van 5 reviews