Hotel Kosta Mare Palace

Hotel Kosta Mare Palace
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Kosta Mare Palace voor je op een rij gezet:

105 reviews over Hotel Kosta Mare Palace in het Nederlands

Onze vakantie is geweldig geweest ddor de verzorgi

HenkT immer
25-4-2019

Uitmuntend hotel heel goede verzorging zeer goed eten en heel vriendelijk personeel, echt een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2018

Nooit meer dit hotel!

Anoniem
23-10-2018

Wij zijn hier voor de eerste keer en zeer zeker ook voor de laatste keer geweest. Het hotel heeft 3 zwembaden + peuterbad waarvan 1 binnenbad en 2 buitenbaden. In de brochure staat nergens vermeldt dat er een stilte bad is. Het vreemde van het “stilte “ zwembad is, er staat een bord met vermelding dat alleen kinderen tot ....onder begeleiding er mogen zwemmen. Het binnenbad waar we met de kleinkinderen van 2 en 4 jaar gingen zwemmen geen geluid mochten maken in verband met massage die er achter plaats vonden. Er werdt ons zeer vriendelijk, dringend verzocht het bad te verlaten. In de week dat wij er zaten had mijn man tot 2 keer toe een haar in zijn eten. Er werdt zeer laconiek gereageerd, geen verontschuldigen niets. Personeel bij de bar onvriendelijk. All inclusief, water moet je zelf betalen. Het bedrag wat we hebben betaald komt niet overeen met de informatie in de brochure.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk!

Aad de Man
10-10-2018

Pracht hotel op mooie locatie. Even een duik in de zee of in het zwembad. Prima gevarieerd eten. Zeer schone kamers. Pracht tuin. En wat een fijn personeel! In 1 woord geweldig!

Gereisd Met partner in oktober 2018

D-reizen

Prima hotel, de prijs is te hoog voor de kwaliteit

Conny
15-9-2018

Het complex ziet er verzorgd uit en het is overal schoon! De tuin is mooi en de zwembaden prettig, met genoeg bedjes. Er wordt wel flink gereserveerd van de ligbedden. De bedden in de kamer zijn slecht, de badkamer gedateerd. Het is binnen in de kamers wel schoon! Het buffet is niet geweldig, eten is koud. Als je wat later komt eten dan zijn veel schalen leeg Kortom ik vind de prijs van dit hotel te hoog voor de kwaliteit. Nog een aanvulling het personeel is erg servicegericht!

Gereisd Met partner in september 2018

Nooit meer.

Kees K.
12-7-2018

Hotel is erg afgelegen. Omgeving verschrikkelijk. Voldoet niet aan de omschrijving op website van reisorganisatie. Wel direct aan het strand wat iets goed maakte. Hotel zelf prima. Nette kamers, redelijk tot goed eten. Drinken niet te geloven. Alles uit een waterslang met toegevoegd smaakje. Bar personeel (ongezellig) schenkt alles in dezelfde glazen. Cocktails zéér beperkt en geschonken in een limonadeglas zonder toevoeging. Alles geënd op de vele Duitsers. Alle Nederlandse gasten ervaarde dezelfde tekort komingen. Voor ons dus geen herhaling van dit hotel.

Prachtig hotel

kazjoeke
1-11-2017

Lekker eten. Er is (klein) binnenzwembad en jacuzzi waar je gratis gebruik van mag maken : handig bij slecht weer. Kamer 702 : grote kamer ( in laatst aangebouwde blokken ) met gratis wifi , grote badkamer, op gelijkvloers, vlak aan kinderclub : zeer handig. Leuke animatie . Vlak aan zandstrand. Elke morgen keuze uit roerei, omelet, enz , ook pannenkoeken. Versgeperst fruitsap bij ontbijt . Zeer vriendelijk personeel. Gasten voor 90% (vriendelijke) Duitsers . Minpuntje : fruitsappen niet te drinken : water aangelengd met onsmakelijke zoetstoffen . Poolbar is s avonds de hoofdbar : s avonds frisjes ( in oktober ) want niet volledig af te sluiten. Maar laat duidelijk zijn : tophotel ! Hier komen we terug !

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

Erg goed!

Edwin
13-8-2017

Net Hotel met nette kamers, goede ligging, eten dik in orde met veel variatie. Tafels netjes gedekt zoals het hoort! Leuk animatieteam waar iedereen kan en mag meedoen, vriendelijk personeel. De shows 's avond waren erg leuk en grappig.

Voldoende ligbedjes zowel op het strand als bij het zwembad. Een aanrader is wel om een paar dagen een auto te huren om wat uitstapjes te maken.

Een aanrader is ook om langs het Coral Diving Centre te gaan, onze zoon en zijn nichtje hebben een erg leuke introductieduik gehad, een echte belevenis!

Kortom van ons een dikke plus!! We zouden hier graag nog eens terug willen komen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Goed all-inn hotel wel Duits ingesteld

WvdE
23-7-2017

Goed eten , meerdere restaurants elke dag anders ook veel met Vis . Kamers schoon dagelijkse schoonmaak en handdoekwissel . Bar goede en vriendelijke bediening tot 24.00 uur all-inn doen dan ook niet moeilijk . ruim voldoende lig bedden bij het zwembad en aan het strand . allles kort bij elkaar . Wat ik minder vond en ook niet bij een zomervakantie horen is dat er tijdens avondeten door de mannen lange broeken gedragen moeten worden , hierdoor ga ik ook niet terug naar dit hotel . Ook moesten we 30 euro bij betalen om de kamer 4 uur langer te behouden , het heet 8 dagen maar we zijn er nog geen 7 geweest vandaar snap ik de 30 euro niet . Ook zitten er veel duitsers waar je overigens geen last van hebt wel is de animatie en het personeel dat je in het duits aanspreekt . we hebben een goede vakantie gehad maar de lange broek houd mij hier weg .

fantastische vakantie

Mieke
13-7-2017

Mooi en goed onderhouden hotel. Mooie kamer met uitzicht op het zwembad met tuintje met veel bloemen. Het personeel is heel vriendelijk. Er heerst een fijne sfeer. Ook het eten is lekker en gevarieerd. Dit is een hotel waar we overwegen om nog eens terug te gaan.

Redelijk

dyana0409
12-7-2017

Strand en zwembad zijn goed je hoeft geen handdoekje te leggen om je bedje vast te leggen plaats genoeg.Hotel wordt hoofdzakelijk door duitsers bezocht eten is daar ook op afgestemd,maar is over het algemeen wel goed Persoon is over het algemeen wel vriendelijk behalve de leidinggevende in de eetzaal wat een onvriendelijke en chagrijnige man was dat kon geen lach of groet af,hij kan een voorbeeld nemen aan de dame van de lobby bar zij is het voorbeeld zoals het hoort.Kamers in het oude gedeelte zijn erg klein met name het bed en de badkamer je moet errst een hoogte van 75cm klimmen om in bad te komen. Wij hebben ook daarom om een andere kamer gevraagd en gekregen. In de omgeving alleen een supermarkt en auto vehuur bedrijven verder niets dus een auto huren is aan te raden.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kosta Mare Palace in Anissaras (bij Chersonissos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kosta Mare Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.