Anissaras (bij Chersonissos)

We hebben een aantal aanbieders voor Anissaras (bij Chersonissos) voor je op een rij gezet:

Solfly

vakanties Anissaras (bij Chersonissos)

Solfly

Reviews over Anissaras (bij Chersonissos)

Helemaal top!

Ilse,
    17-11-2018

Heerlijk hotel met onwijs lief en behulpzaam personeel. Het eten was wat minder

Gereisd met partner in september 2018

Prima vertoeven ....

Henk Mulder,
    30-10-2018

Goed hotel met prima eten ... kamers waren basic maar oké .... ook hier alcohol vrij bier !!

Gereisd met vrienden in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Sprookjesachtig!

A. Timmermans-Jongen,
    26-10-2018

Zo mooi als het hotel en de tuinen en zwembaden op de foto's is, zo mooi is het ook echt. Sprookjesachtig! Super schone, ruime kamers met balkon met ruime badkamer en apart gedeelte met wasbakken en spiegel. Het eten in het buffet is heel uitgebreid en lekker, met vriendelijk personeel. In de thema restaurants is het ook heerlijk eten. Het strand is niet zo groot maar wel met mooi uitzicht. Het hotel ligt een beetje afgelegen maar daarvoor was onze oplossing een te auto te huren. Die hebben we vanuit Nederland geregeld en konden we bij het hotel zelf ophalen en na een week ook weer laten staan. Wat een service. Op een kwartier tot een uur afstand van het hotel is zo veel in de omgeving te zien dat je dagen te kort komt. Melaatsen eiland, veel kloven om door te wandelen, leuke stadjes, opgravingen.

Ben je 1 x in Mitsis Laguna geweest dan wil je nog eens terug gaan! In de mei vakantie via Duitse touroperator heel betaalbaar.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017
    Sakis Nikiforos, Assistant manager, 10-1-2019

Dear A. Timmermans-Jongen.

It is with our great pleasure to see that you enjoyed your stay in our Mitsis Laguna resort & spa. We thank you for reviewing us and for your rating. Sharing your experience with others, is very nice and fair as you give correct useful information that you also would like to have before reserving your holiday.

A big thank you for entrusting your holidays to us and we look forward in welcoming you in our hotel in future again.

With kind regards

Nooit meer dit hotel!

Anoniem,
    23-10-2018

Wij zijn hier voor de eerste keer en zeer zeker ook voor de laatste keer geweest. Het hotel heeft 3 zwembaden + peuterbad waarvan 1 binnenbad en 2 buitenbaden. In de brochure staat nergens vermeldt dat er een stilte bad is. Het vreemde van het “stilte “ zwembad is, er staat een bord met vermelding dat alleen kinderen tot ....onder begeleiding er mogen zwemmen. Het binnenbad waar we met de kleinkinderen van 2 en 4 jaar gingen zwemmen geen geluid mochten maken in verband met massage die er achter plaats vonden. Er werdt ons zeer vriendelijk, dringend verzocht het bad te verlaten. In de week dat wij er zaten had mijn man tot 2 keer toe een haar in zijn eten. Er werdt zeer laconiek gereageerd, geen verontschuldigen niets. Personeel bij de bar onvriendelijk. All inclusief, water moet je zelf betalen.

Het bedrag wat we hebben betaald komt niet overeen met de informatie in de brochure.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Heerlijk ontspannen in betaalbare luxe

Petra Van Druten,
    19-10-2018

Zeer goed resort. Nette schone kamers. Aardig personeel. Het eten was fantastisch. Wij zijn echt verwend en tot rust gekomen. Jammer dat wij al moeten gaan.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Anissaras (bij Chersonissos) scoort een 7,1 uit 10, op basis van 217 reviews