Sorteren

vakanties Anissaras (bij Chersonissos)

Reviews over Anissaras (bij Chersonissos)

Prima vertoeven ....

Henk Mulder
    30-10-2018

Goed hotel met prima eten ... kamers waren basic maar oké .... ook hier alcohol vrij bier !!

Sprookjesachtig!

A. Timmermans-Jongen
    26-10-2018

Zo mooi als het hotel en de tuinen en zwembaden op de foto's is, zo mooi is het ook echt. Sprookjesachtig! Super schone, ruime kamers met balkon met ruime badkamer en apart gedeelte met wasbakken en spiegel. Het eten in het buffet is heel uitgebreid en lekker, met vriendelijk personeel. In de thema restaurants is het ook heerlijk eten. Het strand is niet zo groot maar wel met mooi uitzicht. Het hotel ligt een beetje afgelegen maar daarvoor was onze oplossing een te auto te huren. Die hebben we vanuit Nederland geregeld en konden we bij het hotel zelf ophalen en na een week ook weer laten staan. Wat een service. Op een kwartier tot een uur afstand van het hotel is zo veel in de omgeving te zien dat je dagen te kort komt. Melaatsen eiland, veel kloven om door te wandelen, leuke stadjes, opgravingen.

Ben je 1 x in Mitsis Laguna geweest dan wil je nog eens terug gaan! In de mei vakantie via Duitse touroperator heel betaalbaar.

Nooit meer dit hotel!

Anoniem
    23-10-2018

Wij zijn hier voor de eerste keer en zeer zeker ook voor de laatste keer geweest. Het hotel heeft 3 zwembaden + peuterbad waarvan 1 binnenbad en 2 buitenbaden. In de brochure staat nergens vermeldt dat er een stilte bad is. Het vreemde van het “stilte “ zwembad is, er staat een bord met vermelding dat alleen kinderen tot ....onder begeleiding er mogen zwemmen. Het binnenbad waar we met de kleinkinderen van 2 en 4 jaar gingen zwemmen geen geluid mochten maken in verband met massage die er achter plaats vonden. Er werdt ons zeer vriendelijk, dringend verzocht het bad te verlaten. In de week dat wij er zaten had mijn man tot 2 keer toe een haar in zijn eten. Er werdt zeer laconiek gereageerd, geen verontschuldigen niets. Personeel bij de bar onvriendelijk. All inclusief, water moet je zelf betalen.

Het bedrag wat we hebben betaald komt niet overeen met de informatie in de brochure.

Heerlijk ontspannen in betaalbare luxe

Petra Van Druten
    19-10-2018

Zeer goed resort. Nette schone kamers. Aardig personeel. Het eten was fantastisch. Wij zijn echt verwend en tot rust gekomen. Jammer dat wij al moeten gaan.

Heerlijk!

Aad de Man
    10-10-2018

Pracht hotel op mooie locatie. Even een duik in de zee of in het zwembad. Prima gevarieerd eten. Zeer schone kamers. Pracht tuin. En wat een fijn personeel! In 1 woord geweldig!

Anissaras (bij Chersonissos) scoort een 6,8 uit 10, op basis van 217 reviews