Hotel Chrissi Amoudia

KinderhotelWeer vandaag16°10°
Hotel Chrissi Amoudia
8,1

Omschrijving
Hotel Suneo Club Chrissi Amoudia is geschikt voor zowel jong als oud. Het animatieteam probeert samen met het andere personeel je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Hotel Chrissi Amoudia heeft verschillende sportvelden, een zwembad, een gameroom en een kinderspeelplaats. Met de auto of taxi zijn leuke stadjes te bereiken zoals o.a. Analipsi.

359 reviews over Hotel Chrissi Amoudia in het Nederlands

Helemaal top!

Ilse,
17-11-2018

Heerlijk hotel met onwijs lief en behulpzaam personeel. Het eten was wat minder

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijk ontspannen in betaalbare luxe

Petra Van Druten,
19-10-2018

Zeer goed resort. Nette schone kamers. Aardig personeel. Het eten was fantastisch. Wij zijn echt verwend en tot rust gekomen. Jammer dat wij al moeten gaan.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Wij nooit meer

Luc D.,
8-10-2018

Eerst hadden we een kamer met zicht op het dak van het accommodatie pleintje en een twee heel luide boxen 3 meter ter hoogte van ons balkon. Het was niet te doen een ganse dag heel luide muziek. We hebben het er 1 dag uitgehouden en hebben dan andere bungalow gaan vragen en we hebben er ook één gekregen maar met veel geluk. Blijkbaar wisten ze er van af dat deze kamer niet zo goed gelegen was.

Restaurant elke dag waren er soms geen borden, dan weer geen messen, lepels, glazen … er was altijd wel iets niet voor handen. Veel eten en etensresten op de grond en op de tafels. Bediening niet goed. Wel twee vriendelijke opzichters om ons naar uw plaats te brengen maar enkel 1 ober soms 2, om 30 tafels proper te maken op het buitenterras.

‘s Morgens enkel één kok om eitjes en spek en andere dingen te bakken … gevolg elle lange rijen.

Veel kinderen met hun handen in het dessert en dit om te proeven … was het niet lekker legden ze gewoon terug en vele plakkerige lepeltjes.

Extra te betalen voor de wekelijkse BBQ al hadden we all in. Geen flessen water te bekomen aan de bars en ook totaal niet in de koelkast.

Accomodatie ... sorry. Steeds dagelijks dezelfde spelletjes, bingo, lotto ... en muziek door het accomodatie team, echt dagelijks hetzelfde ... na twee weken wisten we wat er dagelijks ging komen inclusief de muziek, liedjes, en dan nog veel te luide muziek ... verschrikkelijk luid !!!!

Kamers wel heel proper en dagelijks schoongemaakt. Wel jammer er zijn geen droogrekjes te vinden op geen enkele kamer.

Toezicht zwembad: met enkel bordjes aan te brengen "verboden te duiken" lukt het niet als je niet optreedt als er 10 tallen jongeren duiken vanaf de rand van het zwembad en zelfs zo erg was het dat ze duiken op voorbij zwemmende mensen.

Na 15maal Kreta was dit hotel wel het slechtste dat we ooit gehad hebben.

We komen daar nooit meer naartoe.

Gereisd met partner in augustus 2018

Kees Bond,
2-10-2018

Prachtig hotel. Eten was echt super, zoveel variëteit. Schone kamers, goede bedden.

Voldoende plaats rond het zwembad. De wekelijkse barbecue was super.

Enige minpuntje was dat je met een taxi naar de winkelstraat moet.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

top vakantie

alice,
5-9-2018

leuk gezellig hotel, mooie omgeving. jammer dat je niet zo makkelijk naar de zee toe loopt vanuit het hotel. dicht in de buurt van chersonissos waar genoeg te beleven valt, leuke eet tentjes en gezellige barretjes. zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Wij gaan nooit 2x naar hetzelfde hotel

Wilma,
29-7-2018

Kinderbuffet 2x daags hetzelfde eten. Friet, hamburgers en knakworsten.

Eten vaak lauw tot koud.

Park was verder schoon en super mooi opgesteld. Animatie ook erg goed

Gereisd met partner in juli 2018

Super en fantastisch

Patricia Wouters,
17-7-2018

Het is een super mooi en schoon hotel, ik heb echt maar 1 minpuntje en dat is de badkamer die is erg gedateerd en te klein. Wij hebben ons daar niet erg aan gestoord omdat de rest super was het eten was zeer gevarieerd en echt heel erg lekker, de mensen zijn ontzettend vriendelijk. Het entertainmentteam was ook echt super voor ieder wat wils. en Celine onze gids van tui was ook super en ontzettend goed voor de mensen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastische vakantie gehad !

Rebecca Konijn/van Dijk,
9-7-2018

Ik verbleef hier 12 dagen met mijn moeder en zoontje van 1,5. We hebben een geweldige vakantie gehad. Wij kwamen in de nacht om 1:30 aan, het restaurant was open zodat je nog lekker wat kon eten. Het hotel is super schoon en heeft een prachtige tuin. Wij zaten in een gerenoveerde bungalow deze was super netjes en zijn voorzien van goede bedden, wij hebben top geslapen. Het personeel maakt je vrolijk ze zijn allemaal zeer vriendelijk, bij de receptie, het restaurant en de bar. Het animatieteam doet elke dag hun uiterste best om jong en oud te vermaken. Over dag met sport en spel, in de avond met een show of iets dergelijks. Het eten is prima te doen klein buffet, maar wat er ligt is echt goed. In de omgeving is op loop afstand vrij weinig te doen, cherso is bereikbaar met de taxi dit kost 8euro en je bent er met 10 a 15 minuten. Wij zijn naar analipsi geweest, hier is ook wat leven te vinden. Al met al een super vakantie gehad !

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Prima!!

Fam Beunckens,
25-5-2018

Fijne vakantie gehad.Hotel was netjes,tuin héél mooi en geweldig goed onderhouden.Onze bungalow was volledig oké,badkamer wel wat klein maar in orde.Het eten was smaakvol,lekker en afwisselend en vooral warme gerechten waren ook warm.Personeel super vriendelijk en het animatieteam deed heel erg z'n best om het iedereen naar z'n zin te maken zonder opdringerig te zijn(Amber in het bijzonder fantastische leuke meid).Hotel ligt wel wat afgelegen maar voor ons niet echt een probleem.Chrissi Amoudia was voor ons leuk!

Gereisd met partner in mei 2018

Goed hotel

Silvia,
8-5-2018

Hotel crissi amoudia echt een aanrader goed verzorgt hotel mooie ligging .Hotel medewerkers zeer vriendelijk en je kan er uitstekend eten .hebben echt een top verblijf gehad gaan dit jaar er weer heen

Gereisd met partner in juni 2017

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chrissi Amoudia in Anissaras (bij Chersonissos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chrissi Amoudia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.