Hotel Chrissi Amoudia ****

Hotel Chrissi Amoudia
Hotel Chrissi Amoudia
8,3

349 reviews over Hotel Chrissi Amoudia in het Nederlands

Ontspannen sfeer, niet te masaal.

Edelachtbare, 2-11-2017

Hotelkamer werd netjes schoongehouden. Badkamer werkt maar wel gedateerd. Grootste probleem is de sterke dranger op de deur. Gaat lastig open en de gemiddelde gast (kinderen!) laat de deur vervolgens los met een geweldige klap tot gevolg die door het gebouw galmt. Vooral bij kamerwisselingen, en dat gebeurt frequent (tot na 24.00 uur), houdt dit je wakker! Echt heel storend! Klacht hierover moest ik maar op een site zetten want een gastenboek heeft dit hotel niet. Eten zoals je mag verwachten bij all incl.: goed en voldoende keus maar na enkele dagen is het wel klaar. Zwembad was kouder dan de zee. Binnen een uur wandelen ben je in Chersonissos voor een bijzondere toeristische ervaring. Nog nooit zoveel autoverhuurbedrijven bij elkaar gezien :-)

beoordeling

jeroen heuveling, 2-8-2017

Mooi reasorst erg vrienelijke mensen goed geregeld allemaal zeker een mooie vakantie gehad en met name bedankt frend stavros

Thuis komen

Fraukje Maas, 30-6-2017

Voor de tweede keer hier geweest en het was echt fantastisch! Personeel is ontzettend vriendelijk, kamers zijn schoon en het eten is zó lekker. Het voelde als thuis komen. Er waren de eerste dagen te weinig parasols maar al gauw was dat probleem opgelost. Griekse bbq is een aanrader. Ja, je moet er voor betalen maar dat is meer dan de moeite waard. Meer eten dan je op kan, keuze genoeg en gezellige Griekse live muziek. Wij gaan zeker nog een keer terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Chrissi Amoudia voor je op een rij gezet:

We hebben een redelijke vakantie gehad.

RobL, 24-6-2017

Het ligt ver van de "bewoonde"wereld. Steile hellingen rondom. Personeel zeer vriendelijk. Eten: variatie redelijk en zeer smakelijk. Dranken: de gebruikelijke locale sortering. Kamers zijn netjes en schoon. Toiletpapier moet in een emmertje en dat blijf ik vies vinden. Zwembad tot 245 cm diep, blijft wel lekker koel.

Al met al een, gezien de prijs, hele behoorlijke vakantie gehad.

Veredede Camping

Gastheer, 3-6-2017

Bij aankomst s’ nachts koelkast leeg zelfs geen water om je tanden te poetsen laat staan iets fatsoenlijks te eten na lange reis. De ligbedden en Parasols zijn niet van deze tijd. Geen matrasjes Rondom het zwembad is het park slecht onderhouden. Inrichting Bungalow is achterhaald ( renovatie ) ? Strand is aanfluiting. Hotel ligt te ver van de stad en in de omgeving geen winkels. Eten eentonig in Mei ! Vliegtuigen die over vliegen 6 per uur ! Ongezellige zitruimte zonder muziek. Geen bediening. Lokale dranken uit de TAP en aan het zwembad uit een doos met kraantje (hoe verzin je het ) en niet te drinken net als de koffie. Tegen betaling betere koffie ? WC bril vies van de urine. Dit Hotel is niet meer dan 3 sterren. Uitzicht vanuit bungalow op zee was goed en rustig gelegen. Al met al een totaal verkeerde keuze veroorzaakt door omschrijving op de site. Foto's als bewijs aanwezig.

Fantastisch hotel

Fam boertje, 28-5-2017

Top vakantie gehad. Vriendelijk personeel, heerlijk eten. En niet te vergeten prachtig weer. Mooi goed onderhouden tuinen.

ontspannende vakantie gehad

Sabine en Vera, 2-10-2016

We logeerden in een bungalow met eigen balkon met zeezicht. Enig minpuntje was het storende geluid buiten van een machine van de airconditioning. Gelukkig werd de machine 's nachts stil gelegd, zodat we toch met open venster konden slapen. De bungalow werd dagelijks (behalve op zondag) goed schoongemaakt. Het eten in het hotel was zeer lekker en erg gevarieerd. Indien men dit wil, kan men elke dag gezond eten, dankzij het aanbod van verse, gezonde groeten. Elke dag was er een aanbod van o.a. 2 soorten lekkere vis. Ook de desserts waren om van te smullen !. Het personeel is vriendelijk. Het animatieteam is top (Jimmy is een rasentertainer die zowel met jong als oud kan omgaan. Ook de rest van het team verdient een dikke pluim voor hun enthouisiasme en veelzijdigheid). Kortom, we hebben niets dan goede herinneringen aan het hotel en aan Kreta zelf !!.

fijn hotel

Marry Toet, 30-9-2016

Gezellig hotel met prima eten, gelegen in een prachtige tuin met heerlijk zwembad. Dichtsbijzijnd strand is slechts een rommelig hoekje zonder faciliteiten. De rest is prive voor de aan strand gelegen hotels. Dus met de taxi naar betere stranden. Dit is het enige minpunt.

Mooiste vakantie ooit!

Compagner, 29-9-2016

Het is een fantastische accommodatie. Super voor elkaar!

Het ressort is prachtig!

Personeel is ontzettend vriendelijk en gastvrij!!!

Je voelt je echt welkom!!!

Entertainment is geweldig onder leiding van Jimmy!

Zwembad is hartstikke leuk! Onze kids hebben zich super vermaakt! (1 en 3 jaar)

Eten is gevarieerd en goed.

Ze zijn ontzettend leuk met kinderen!

Voor ons was dit een vakantie met een gouden randje.

Ligging is wel echt een minpunt. Je betaalt retour Chersonissos €16,- met de taxi.

Strand en boulevard is hier niet te vinden.

Ondanks dit echt een aanrader!!!

Zeer goed,zoals al de vorige jaren.

De Bruyn Brethy, 28-9-2016

Is rustig gelegen niet ver van zee.

Keuze tussen hotelkamer of bungalow.

De bungalows zijn gelegen in een prachtige tuin vol bloemen en bomen.

Wij opteren telkens voor bungalow.

Mooi zwembad met poolbar goed buffet restaurant met lekker eten.

Personeel heel vriendelijk voor ons inmiddels een tweede thuis !

Mijn nicht en ik kijken al uit naar 2017

We hebben een aantal aanbieders voor Chrissi Amoudia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chrissi Amoudia in Anissaras (bij Chersonissos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chrissi Amoudia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chrissi Amoudia scoort een 8.26 uit 10 op basis van 364 reviews.