Hotel Chrissi Amoudia

7.3Goed

Griekenland, Kreta, Anissaras (bij Chersonissos)

Vanaf
€ 633p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.3Goed

• Animatie

Hotel Suneo Club Chrissi Amoudia is geschikt voor zowel jong als oud. Het animatieteam probeert samen met het andere personeel je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Hotel Chrissi Amoudia heeft verschillende sportvelden, een zwembad, een gameroom en een kinderspeelplaats. Met de auto of taxi zijn leuke stadjes te bereiken zoals o.a. Analipsi.

389 reviews over Hotel Chrissi Amoudia

• 2019
    8Fabien11-10-2019

Echt prima hotel, behulpzaam en lief personeel, schone kamers en het eten was goed. All inclusive was zeer uitgebreid. Wij kwamen pas vlak voor middernacht aan en toch was er voor ons nog wat te eten en drinken geregeld.. Echt top.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Jeanine20-09-2019

Erg fijn & gemoedelijk, slechte kinderanima

Wij hebben een ontzettend leuke vakantie gehad in Chrissi Amoudia. Wij verbleven in kamer 559A en dit was een moderne nieuwe kamer. De schoonmaak was erg goed. Wij vonden het eten goed voor een all-inn formule, en in tegenstelling wat ik in eerdere reacties lees was er in de tijd dat wij er waren genoeg variatie. De gastvrijheid van de gastheren in het restaurant was ongekend, altijd een handje en een grapje maken met ons zoontje. Zodra we binnenliepen werd er gezocht naar een plaatsje op het buitenterras omdat ze wisten dat we dat fijn vonden. Het zwembad was leuk voor ons zoontje van bijna 4, de animatie voor kinderen vonden we wel erg tegenvallen. Overdag was er GEEN animatie voor kids en in de avond 2x in de week minisdisco en 2x in de week smincken (maar vlak voor het slapengaan is dat niet zo handig). De BBQ avonden (tegen betaling) waren erg leuk en lekker. Wij hebben erg genoten en de algemene indruk van het park was goed.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Gielen Nico14-09-2019

Aangenaam verblijf

Zeer kindvriendelijk hotel zeer vriendelijk personeel

• 8Iris10-09-2019

Aan te raden!

Was een fijn hotel! Erg aardig personeel, sfeer was goed, milieubewust, hele schone kamers, en gevarieerd en warm eten. De animatie bedacht leuke activiteiten geschikt voor alle leeftijden en deed hun best om iedereen bij de activiteiten te betrekken. Er rijden (goedkope) bussen vanaf het hotel naar de omliggende toeristische plaatsen. De bussen vertrekken wel altijd te laat, maar in principe werkte het prima. Het viel me op dat er veel kinderen in dit hotel waren. Wat betreft het eten is het gevarieerd, warm en word het hygiënisch klaar gemaakt. Was een top vakantie!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Angela Van Zundert10-09-2019

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Een heel fijn hotel en personeel

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 3ZEER ONTGOOCHELDE VAKANTIEGANGERS07-09-2019

Absoluut geen 4* hotel!

Onze bungalowkamer nr. 560 was zeer verouderd. Onder het bed spinnenwebben. In de badkamer op de voegen van het bad/douche allemaal zwarte schimmels. Echt vies en volgens ons ook zeer ongezond. We hadden ook bijna geen buitenlicht. Onze deur was volledig in hout en we hadden een raampje volgens onze schatting ongeveer 80x80. We moesten dus altijd de verlichting aansteken. In het restaurant was het eten dikwijls lauw tot koud. En koude frieten of andere dingen zijn echt niet smakelijk. Geen sprake van een lekkere koffie, maar koffie uit een percolator. Ook zijn het allemaal nep frisdranken. Je kan zelf ijsjes scheppen in het restaurant of beneden aan het zwembad. Maar de hygiëne is ver te zoeken. Je moet de ijsschep in een bakje met water dompelen, dat niet genoeg ververst wordt. Het water heeft alle kleuren. Normaal moet dit onder stromend water gebeuren. Niet hygiënisch! Ook geen handdoeken beschikbaar aan het zwembad! Nooit meer!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Tana03-09-2019

Het eten is echt niet 4-sterrenwaardig!

Mijn dochter en ik heb zijn hier geweest en hebben een leuke vakantie gehad, maar dit was niet aan het eten van het hotel te danken. Bijna elke het zelfde eten. Wij eten geen vlees wel vis, maar we konden elke dag kiezen uit zelfde stuk gebakken wit vis. Eten hier is echt niet 4-sterrenwaardig en je wordt er ook niet vrolijk van. Het hotel, zwembad en kamer wel. Ik heb echt niet kunnen zeggen dat ik er lekker gegeten had. Ei werd gebakken in een grote pan met olie en vervolgens werd dat in een bak gelegd waar het ook in vet zwom, dit nooit meegemaakt. Half warme voedsel en weinig variatie. Animatie deed zijn best maar was de minste die ik ook gezien had. Personeel was overduidelijk oververmoeid. De gene die bij het ontbijt zag zag je bij het avond eten nog werken. Ze waren zo moe dat hun vriendelijkheid was ver te zoeken, soms werd je half weggekeken als of je ze lastig viel als drinken bestelde. Hotel ligt lekker rustig maar te ver...

• 8Ck28-08-2019

Prima hotel voor een weekje Kreta

Het hotel is prima, schone kamers en gevarieerd en warm eten ‘s avonds. Er is dan voldoende keuze. Ontbijt en lunch zijn vaker hetzelfde. Veel meertalige animatie op de dag en in de avond. Geen hotel voor echte rustzoekers: de hele dag bij het zwembad staat er muziek aan, de airco op de kamers bromt hard, de krekels zijn nadrukkelijk aanwezig en in het restaurant is het ook altijd druk (en daardoor lawaaiig). Met kinderen is lopen naar de winkeltjes in Cherso midden in de zomer niet te doen, ook door hoogteverschillen. Dat moet dus met een taxi of de huurauto. Bij het zwembad mag overal gerookt worden en dat vonden wij niet van deze tijd, zeker omdat er heel veel gezinnen met kinderen vakantie vieren in dit hotel. Personeel is zeer vriendelijk. Bedjes reserveren is ook hier schering en inslag en behalve omroepen dat er niet gereserveerd mag worden doet het personeel er niets aan. Dan verandert er dus ook niets.

• 4Anoniem28-07-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Het park is mooi aangelegd met veel bloemen. Kamers zijn gedateerd en de badkamer had schimmelplekken op t plafond. De wc bril was helemaal vergeeld.... er werd wel iedere dag schoongemaakt en we kregen schone handdoeken dus dat was wel een pluspunt. Privacy op de balkons had je niet. Tussen de balkons zit een muur met een opening waardoor je zo bij elkaar op t balkon zit te kijken. Als je dan ook buren hebt die roken dan zit je in de stank wat wij niet als prettig ervaren hebben. Het eten was eigenlijk helemaal niks. Geen fruit bij het ontbijt en ‘s avonds ook weinig variatie. Iedere dag werd dezelfde vis gebakken en groenten waren er nauwelijks. Het eten was vaak lauw. Kortom voor ons geen 2e keer meer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8JB13-07-2019

Prima hotel, minder voor peuters en kleuters

Prima hotel met erg vriendelijk personeel. Alles goed geregeld, nooit lang wachten op je drankje, eten altijd tijdig aangevuld. Het resort ligt er keurig bij en alles is goed onderhouden. Appartementen en resort worden netjes schoongemaakt. Het bed in ons appartement zorgde voor rugklachten. De wisselende reacties hier over het eten zijn te verklaren omdat het er vanaf hangt wat je eet. Het is uiteraard geen 5 sterrenrestaurant maar pasta's, groenten, fruit en vis zijn van prima kwaliteit, het vlees is over het algemeen wat minder. Waar wij ons in negatieve zin door hebben laten verrassen is dat het resort op een minidisco in de avond na geen enkele entertainment voor kleine kinderen heeft. Het binnenspeelgedeelte is karig en zonder toezicht. Voor onze 4 jarige zoon was het hierdoor een mindere vakantie en daarom voor ons ook. Dat buiten beschouwing gelaten is dit een meer dan prima resort, zeker voor vier sterren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Hotel Chrissi Amoudia info