Hotel Aldemar Cretan Village

Hotel Aldemar Cretan Village
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Aldemar Cretan Village voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Aldemar Cretan Village in het Nederlands

Eindeloze trappen

Gerrit en Renée
3-7-2014

Zeer tevreden over de service en vriendelijkheid van het personeel.

Pijnpunt (letterlijk en figuurlijk) zijn de vele (soms overbodige) trappen in het domein. Voor zestigplussers een zware opdracht meermaals per dag.

GEEN echte beachvolley (op het strand),maar enkel in een zandbakterrein achter het hotelcomplex. Voelde me in dat opzicht dan ook bedrogen!

Buffetten meer dan behoorlijk en gevarieerd. Negatieve punten zijn echter: geen individuele botercups of margarine (enkel zelf te snijden klompen margarine onder een stolp voor iedereen!) Geen light frisdranken te verkrijgen in de bars of resto's. Out of time !!!

goed hotel voor deze prijs!

glenn bolle
10-6-2014

hotel met een mooie en goede ligging. de service van het personeel is zeker te waarderen, altijd vriendelijk. De kamers zijn mooi en ook ruim genoeg. alleen de hygiëne van de kamers laat wat te wensen over. Veel stof op de kamer, de vloer vol met haar en vuil!

Eten is er steeds in overvloed, drinken daarentegen weer wat minder. overdag geen cocktails ed. verkrijgbaar, enkel in de avond.

Het hotel is voor 3/4e bezet met mensen van Russische afkomst, dit moet je er helaas bijnemen, zeker geen respect verwachten op dit gebied.

Aanrader voor gezinnen met kids !

Degroot
29-11-2012

Mooi domein met ruime, gezellig huisjes. Als je erg in detail naar de afwerking van het interieur kijkt, zou een opfrisbeurt wel mogen, maar alles heel proper, dus valt algemeen goed mee. Personeel enorm vriendelijk (vooral bij ontbijt !), voldoende variatie in buffetten.

Zone aan kinderbad "niet overbevolkt" + super voor kleine kids !

Wel veel Russische toeristen, maar naar ons gevoel niet overdreven. Animatie wel overwegend Engels/Russisch.

never again!!

bosmans jeannine
28-6-2012

dit hotel is volledig gericht op een russisch publiek, ook het eten.

verder is het heel vuil, kamers worden maar half gepoetst, het terras nooit, de ramen staan vol vettige handen op de kamer, in het vuile restaurant enz. De stoelen in het restaurant zijn heel vui.l, plakkend vol spahhetti enz Het ontbijt is vanaf 7 uur, maar voor 7h 45 staat er zo goed als niets, uitvegen in de doorgangen gebeurt tijdens het ontbijt.

De kamers zijn ook niet fris, spinnenwebben hangen er tijdens het ganse verblijf en ook dode kevers enz liggen er en blijven liggen.

Verder zijn er heel veel trappen dus niet aan te raden aan mensen die slecht te been zijn.

In ieder geval, wij gaan hier nooit meer terug!!

Een echt dorp of zijn eigen

Couck Valerie
2-8-2011

tof hotel, fantastisch personeel, goede animatie zowel overdag als s'avonds!!!

Russian Village!

andrea
10-6-2011

Pas terug van onze vakantie in het Aldemar Cretan Village hotel in Kreta. Vooreerst de ligging was prachtig en het concept van het hotel (gebouwd als een Grieks dorp met allemaal aparte huisjes en kleine wegjes) zeer leuk. Mooie zwembaden, veel groen en alles heel proper onderhouden. Vriendelijk personeel en leuke animatie. Tot zover het goede commentaar. MAAR... ze hadden het inderdaad beter Russian village genoemd! 90% van de gasten (volgens het personeel) zijn Russen en dat hebben we geweten! Een deel van het personeel is ook al Russisch en op de Griekse avond werd vooral Russische muziek gespeeld!!

We hebben ons enorm gestoord aan hun onbeschoft gedrag aan het buffet en aan tafel. Ook 'reserveren' zij zich aan de zwembaden, themarestaurants en shows de beste plaatsen. Ze zijn luidruchtig 's nachts en heel onvriendelijk naar andere gasten toe. Bovendien waren het allemaal gezinnen met 1,2 of 3 kinderen onder de 10 jaar! Als koppel 50plussers zaten we ook niet echt te wachten.

Vakantie tussen de Russen...

nadja
7-6-2011

De ligging van het hotel en de kamer bevielen ons goed. Kamermeisjes en recepionistes waren zeer vriendelijk, maar in de eetzaal werkt iedereen precies tegen zijn zin. Misschien niet echt verwonderlijk, als je ziet hoe onrespectvol de russische gasten (90%) zich gedragen! Wij vonden het eten zeer eentonig, 's avonds geen enkele keer frietjes op het buffet gezien, 's morgens daarentegen elke dag... Het beachrestaurant was super, zeer rustig en een prachtige locatie.

De animatoren deden erg hun best, maar alweer alles ingesteld voor de russische gasten. Jammer dat mini-disco en shows zich zo ver van de bar bevinden.

Wij gaan zeker nog eens terug naar Kreta, maar zeker niet meer naar dit hotel.

Voor ons ook geen all-in meer, wij proberen voortaan via half-pension terug wat meer kwaliteit voor ons geld te krijgen!

Supertof !

Stefani
1-10-2010

Wij zijn van 19/08 t.e.m. 30/08 in dit hotel geweest. Het was daar echt geweldig! Heel mooie ligging, het terrein van dit hotel is heel verzorgd en proper. Het eten was gevarieerd en er waren altijd vrije plaatsen in het restaurant. Er was altijd eten genoeg, zelfs als je op het einde komt. Het personeel was heel vriendelijk. We hadden er nooit problemen mee. Animatie was super!! Er was altijd wel iets te doen. Elke avond show in het theater en 2 keer in de week was er disco. We raden jullie het restaurant 'La Pergola' aan om een onvergetelijke avond door te brengen met live muziek. De glijbaan was leuk voor jong en oud. Men kan te voet naar het mooie stadje Hersonissos gaan. Het is ongeveer een halfuurtje stappen. Zeker de moeite waard! Het enigste nadeel was dat de zeebodem bedekt was met stenen en was er veel zeewier. Onze kamer was proper en rustig gelegen. Het is een echte aanrader!

slecht

Claudine
20-7-2010

Niet hygiënisch, bv. boter is niet individueel verpakt, iedereen neemt van een groot stuk onder stolp met zelfde mes : Russisch kind likt dat mes af !!! Smakelijk. Voor de Russen geldt geen dresscode evenals tafelmanieren. De kamers waren vuil ! Heel de week hetzelfde eten !

Redelijk

Steve Van roose
19-7-2010

Zijn net terug van een vakantie in dit hotel (met 3, kindje van 4 jaar)

Wij werden (door overboeking die blijkbaar geregeld voorvalt) gelogeerd in het naastgelegen Royal Maris (5*) en mochten daar ook gebruik maken van een privé-zwembad - een meevaller voor ons maar dus geen beoordeling over de kamers.

Voor eten en drank bleven we gebruik maken van de all-in van Cretan Village. Het eten is lekker maar inderdaad zonder veel afwisseling en (griekse) specialiteiten moet je niet verwachten (scampi, inktvis, ...) Je krijgt wel een bonnetje om 1x te gaan eten in het beachrestaurant en 1x in het themarestaurant waar er eens iets anders op het menu te vinden is.

Inderdaad zeer veel russen en andere oostblokkers (90%), aangevuld met wat belgen, fransen en italianen. Ned., eng. en duits. zijn een enkeling.

Algemene netheid zou iets beter kunnen - restaurantstoelen zijn bijna allemaal bekakt door de passerende mussen. Zwembaden ok, maar verouderd. Conclusie : voor dit budget is er beter te vinden

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aldemar Cretan Village in Anissaras (bij Chersonissos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aldemar Cretan Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.