Hotel Creta Beach (+bung.)

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°7°
Hotel Creta Beach (+bung.)
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Creta Beach (+bung.) voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Creta Beach (+bung.) in het Nederlands

Prijs kwaliteit was TOP!

Patrick,
13-11-2018

Prima hotel! Niet te groot en rustig gelegen. Het buffet was niet zo uitgebreid maar zeker meer als voldoende! Het eten was wel van zeer goede kwaliteit!! Dranken waren niet zo uitgebreid vermits All in formule. Cava of prosecco was dan vanaf 18u te verkrijgen. Dat was spijtig.

Aanrader

Guido C.,
20-11-2017

CB heeft een goede ligging, voor wandelaars ligt Heraklion op een boogscheut van het hotel. Er zijn weinig uitstappen voorzien en het beste is voor enkele dagen een autootje huren om het oostelijk deel van het eiland te bezoeken. We hadden een promokamer maar die viel wel een beetje aan de kleine kant uit. Proper waren ze wel. Vriendelijk onthaal in een spiksplinternieuwe receptie. Het personeel is vriendelijk en je kan er weg in het Engels of het Frans. Het eten was voor elk wat wils, kortweg GOED. De volgende keer opteren we om een hotel te boeken rond Chania om dan het westelijk deel van het eiland te bezoeken.

Prachtige plek, vriendelijk personeel... Genieten

Ate de Jong,
23-6-2017

Op aanraden van de commercial manager van een grote reis organisatie hier een kamer geboekt. Helemaal tevreden. Aan het strand met voldoende bedjes, goed eten en kind vriendelijk. Op service vragen word direct gehandeld. Enig minpuntje is dat het main restaurant niet met een rolstoel te bereiken is. (5 treden) Verder top locatie! Would definitly book again!

We komen terug!

Stragier veronique
22-8-2016

Ligging perfect, aan zandstrand centraal op het eiland. Hotel lijkt op vakantiedomein met allin service. Maaltijden heel lekker bereid, personeel super vriendelijk.bungalows goed,wel aan vernieuwing toe.komen volgend jaar terug maar dan in luxe bungalow.

Mooi verblijf

Lies V
19-9-2015

Creta Beach Hotel en bungalow is heel rustig gelegen aan het strand tussen het groen en de palmbomen. Ideaal voor een relaxe vakantie aan het strand of zwembad. Het personeel is heel vriendelijk. Het eten is dagelijks gevarieerd. De kamers zijn proper, dagelijks verse handdoeken. Jammer dat er geen Griekse Mythos-bier wordt geserveerd, maar de minder smakelijk Duits bier. Er zitten meest Duitse en Franse vakantiegangers. Een minpuntje gaat over de animators/-trices. Ze zijn supervriendelijk tegen de Duitse en Franse gasten. Het kost toch geen geld om ook tegen de anderstaligen een 'bonjour' of 'guten tag' te zeggen. De halte vlakbij het hotel om naar Heraklion te rijden. 1,7 euro per rit en deze vooraf aankopen aan de supermarkt. Voor de rest een hotel om aan te raden voor een rustig verblijf;

Mooi en schoon hotel, maar helaas is het eten niet zo goed. Ontbijt valt mee. Lunch en diner zijn niet goed. Vertoont geen samenhang en mist kruiding. Vaak hetzelfde eten. Veel oudere/gepensioneerde Franse groepen. De Franse gasten nemen de strandstoelen in met hun handdoeken. Ook reserveren en blokkeren ze de stoelen op het kleine terras van de bar in de avond. Als gevolg daarvan kunnen de andere gasten hier niet zitten en ben je verplicht om elders te gaan voor een drankje. Mooi strand, maar er zijn meerdere honden aanwezig op het strand (honden vallen de strandverkopers aan). Als je dit hotel boekt, boek het zonder all-inclusive. Alleen ontbijt of halfpension. Veel leuke en goede taverna's in de buurt voor een goede prijs!

2008

Het geboekte hotel ging vervroegd dicht, kregen dit als alternatief,

All-in bestond uit: bier/ouzo/raki/metaxa

en limonade.

cappucino moest betaald worden.

2006

Direct aan het strand gelegen en zeer goed bereikbaar hotel. Ook met het openbaar vervoer. De bus stopt voor het hotel, wat gevormd wordt door losse appartementen in een park. Heel goed en gevarieerd eten en een erg vriendelijke bediening.

wij hebben een onvergetelijke tijd gehad op creta beach we zijn er van onder de indruk van de gastvrijheid en het plezier waar de mensen daar mee werken en het eten en drinken was prima verzorgd

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Creta Beach (+bung.) in Ammoudara (bij Heraklion), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Creta Beach (+bung.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.