Hotel Rea

6 reviews over Hotel Rea in het Nederlands

mai più in vita mia

daniele
2-9-2010

al massimo 1 stella sporco orrendo il mangiare pauroso, ascensore senza porta di sicurezza, scarafaggi nella sala da pranzo, camere come stalle, spiaggia più vicina di sabbia circa 1 km

nooit meer

walravens
3-1-2009

zeer vuil hotel met kakerlakken naast het buffet,

het eten trok op niks 1dag gehakt,de andere kip en zo gans het verlof, al middagmaal een bord bonnen of sla, geen vlees te zien, en s'morgen kon je kiezen 1 dag gekookt ei of andere dag geklutst ei ,,,,,veel afwisseling hoor, ale dagen die trappen naar het hotel,,,en drinken in uw all -in vanaf 16u ,en dan nog wijn dat meer naar azijn smaakt en bier met azijn smaak van de leidingen niet te spoelen,, mmm lekker

2008

Dat was zoeken

c. de regt
3-10-2008

Ligging is prima, hotel zelf nogal verwaarloosd, de 2 liften deden het wel. Eten matig, kamers krap, je moet er niet aan denken als hier brand uit zou breken: nooduitgangen? Moeilijk te vinden, parkeren in de buurt als je geluk hebt.

2007

Als je van trappen lopen houdt is dit een geschikt hotel. Het eten liet te wensen over... Het personeel spreekt slecht Engels. De kamers zijn matig in onderhoud. De ligging van het hotel is prima. Je bent zo in het centrum wat erg gezellig is. En het uitzicht over zee is erg mooi.

2005

wie van trappenloopt houd is hier op zijn plaats.

onze hostess zei bij aankomstkomst om 01.15 uur de laatste loodjes wegen het zwaarts, wij moesten 58 treden met onze koffers naar boven lopen, terwijl van de achterkant van het hotel maar drie treedjes naar beneden hoefdente gaan.

Aan dit hotel is al jaren niets gedaan. Alleen het uitzicht is mooi. Traplopen wordt je helemaal gek van!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rea in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rea scoort een 4 uit 10 op basis van 6 reviews.