Agios Nikolaos

Reviews over Agios Nikolaos

leuk hotel

eline,
    19-12-2018

Erg leuk hotel, netjes en vriendelijk personeel. Een paar min puntjes:

wij zaten met ons balkon naar een verlaten en onafgemaakt hotel te kijken. En het balkon was zo klein dat je er nauwelijks met z'n tweeën op kon zitten. Ook voor de animatie hoef je hier niet heen te gaan. Er is om de dag op een avond iets te doen. Het dorpje was erg gezellig en knus. winkeltjes zijn vlakbij.

Het hotel zit aan een kiezelstrand. Daar kun je bedjes en parasols huren.

Het eten was elke dag lekker. Weinig keus, maar wel allemaal lekker. In de middag kun je ook bij het zwembad eten.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig kunnen genieten.

Karin Broekhuizen,
    1-12-2018

Top locatie en top hotel. Wij waren hier ook al in 2015. En zeker de moeite waard om er nog eens terug te keren!

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch en we gaan volgend jaar weer.

Rob Zijlemaker,
    1-12-2018

Wij komen er nu al 15 jaar en verblijven 10 jaar bij Havania appartements een kleinschalig complecs net buiten de stad.

De eigenaar is een griek en getrouwd met een nederlandse vrouw en zijn heel aardig.

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig

Marlous Verburgh,
    10-11-2018

Het was een goed hotel. De kamers waren prima, en we hadden een klein balkonnetje. Het was wel jammer dat we tegen de muur van de andere kant van het hotel aankeken. Het eten 's avonds was iets minder, maar des te meer reden om lekker buiten de deur te eten. Animatieteam was slechts 1 meisje van een jaar of 18, ze deed echter heel hard haar best om t iedereen haar hun zin te maken. Aan de overkant van het hotel was er een strand met stenen waar je ook kon zwemmen, mocht er geen plek meer zijn bij het zwembad. Ook werden er shows georganiseerd, dit was zeker de moeite waard om heen te gaan. Het stadje zelf is ook erg leuk, uiteraard vriendelijke bevolking en erg leuke winkeltjes. Bij het meer(tje) was het zeker goed vertoeven. Zelf houden we van de Griekse oudher restaurants en die hebben we uiteindelijk ook gevonden en bij die restaurants hebben we heerlijk gegeten.

Gereisd met partner in juni 2016

Prima hotel voor een relax vakantie

Jolanda,
    31-10-2018

Prima ultra all inn hotel met grote kamers, goede bedden en grote badkamer -eventueel met (groot) balkon met zeezicht te boeken (aan te raden).

Ultra All inn concept is uitstekend.

Eten vonden wij iets minder - veel hetzelfde- maar wel genoeg keus.

Strand en busstop voor de deur.

Gereisd met partner in oktober 2018
Agios Nikolaos scoort een 8,5 uit 10, op basis van 259 reviews