Sorteren

vakanties Agios Nikolaos

Reviews over Agios Nikolaos

Local atmosphere and very clean

James Baldrin
    6-11-2018

This is a piece of paradise on a sandy crystal water beach.

Very easy access to all the beautiful sightseeings around , we are very pleased to discover this part of the island with the help of the Faedra staff.

Prima hotel voor een relax vakantie

Jolanda
    31-10-2018

Prima ultra all inn hotel met grote kamers, goede bedden en grote badkamer -eventueel met (groot) balkon met zeezicht te boeken (aan te raden).

Ultra All inn concept is uitstekend.

Eten vonden wij iets minder - veel hetzelfde- maar wel genoeg keus.

Strand en busstop voor de deur.

Het was goed

C.S.M. Lindner
    12-10-2018

Wij vonden de prijs kwaliteit verhouding goed, maar als je van meer luxe wilt is deze niet aan te raden. Het personeel was heel vriendelijk als je wat had werd er snel op gereageerd, dus als je niet veel eisend bent en niet teveel wilt betalen dan is dit een optie. Het plaatsje Agios Nikolaos was wel de moeite waard.

Ik wil er misschien wel weer na toe maar dan alleen logies.

Heerlijk genieten, centrale ligging, zeezicht

Walter
    11-10-2018

Centrale ligging, zeezicht met ochtendzon, uitgebreid ontbijtbuffet, elke dag wisselend dinerbuffet. Elke avond wisselend thema qua animatie in de bar.

De hogere verdiepingen hebben mooier uitzicht over de zee en je hoort de straat dan niet. Je hoort dan wel de animatie 's avonds in de bar beter. Maar uiteraard is dat afhankelijk van hoe laat je gaat slapen en of je je balkonschuifdeur openhoudt.

Vriendelijk personeel. En laatste dag nog extra service om einde dag nog even te kunnen douchen.

Fantastisch.

Maarten van Donk
    1-10-2018

We hebben een heerlijke tijd gehad. Het hotel was erg goed met bijzonder vriendelijk personeel, de comfort, de prettige kamer met de fijne douche en het zeer goede eten. Het hotel is wat rustiger gelegen, maar dat vonden wij juist prettig. Je doet er zo'n 20 à 25 minuten over om naar het stadje te wandelen, wat zeker de moeite waard is. Al met al vinden wij het hotel zeker een aanrader. Wij zelf komen hier zeker nog eens terug!

Agios Nikolaos scoort een 8,3 uit 10, op basis van 259 reviews