Appartement Havania

9.1Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Agios Nikolaos

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 489p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

Contact

141 reviews over Appartement Havania

• 8Luud & Monique19-01-2020

Leven als God in Frankrijk maar nu op Kreta!

Het is een gezellig familie bedrijf, waar de gasten het belangrijkst zijn! Je bent er vrij om te doen en laten wat jij wil. Maar denk erom! Je moet je wel als gast blijven gedragen en niet denken dat je zomaar alles kunt permitteren. Wij komen er al 20 jaar en dit jaar (2020) voor de 24e of 25e keer! Het is voor ons onze tweede HOME! Ons tweede huis. Je kunt prima ontbijten en eten bij Havania, maar je kunt je keuze ook uitbreiden naar Agios Nikolaos (taxi of eigen huurauto) of 150 meter verder bij Taverne Olga. De appartementen worden dagelijks keurig schoongemaakt en de bedden worden tweemaal per week verschoont. De "cleaning" Ladys verdienen dus echt een extraatje voor hun werk! De hele familie is bereid je te helpen waar nodig. Dus : Havania is voor mij en mijn vrouw de hemel op aarde en wij komen er helemaal tot rust, ondanks dat we dagelijks met de auto op stap gaan. Havania boeken ?? Wij zeggen: GEWON DOEN!

• 2019
    8Dirk van Spronsen11-10-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Wij zijn van 22 sept t/m 6 okt in dit fantastische appartementen complex geweest. Het complex heeft 22 appartementen en wordt door een familie geleid. Het is werkelijk een warm bad zoals deze mensen het de gasten naar de zin maken. Wij hadden app nr. 3 Dit is weliswaar een klein app met een kleine keuken en beperkte kast ruimte maar verder prima. Om zelf te koken in je app moet je wel een beetje improviseren de keuken uitrusting is beperkt. Maar zelf koken is eigenlijk niet nodig want je kunt in het restaurant van het complex prima eten. Ontbijt lunch en diner zijn prima. De ligging is op zich geweldig direct aan zee en heerlijk rustig. Wel is het ongeveer 30 minuten lopen naar de plaats Agios toe. Een klein autootje huren is aan te raden. Verder zouden wij zeggen ga het zelf ervaren.

Gereisd met partner in september 2019

• 9edgar roos16-08-2019

heel gastvrij, mooie ligging, aardige mensen

schone kamers, mooi buitengedeelte, leuke bar, uiterst vriendelijke familie en erg gezellig. De eigenaar George en zijn familie doen echt hun best

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Anneke en Rob08-07-2019

Op herhaling

Voor de 11de keer achterelkaar hier geweest. Havania blijft een geweldige plek. Rondom het zwembad was alles prachtig opgeknapt. Wederom kon je je weer inschrijven voor heerlijke Griekse maaltijden.

• 8Jacqueline30-06-2019

mooie plek om tot rust te komen

Schitterend gelegen appartementencomplex, vriendelijke en behulpzame eigenaar die met een Nederlandse vrouw getrouwd is. Uitzicht op zee, echt prachtig. Onlangs opgeknapt, ben er in 2019 ook even gedag gaan zeggen en ga er beslist nog eens naar toe. Ontbijt is goed, avonds kun je je aanmelden voor het menu van die dag. Tuurlijk is er ook een kleine kaart voor tussendoortjes. Enige minpuntje is dat het toch ver van het stadje Agios Nikolaos ligt, je kunt erna toe lopen maar.is.toch gauw zo'n 5 km. Voor de rest een echte aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Eric en Trudy van Linde29-06-2019

Fantastisch!

Wat is het toch een fijne plek! In 1 woord: Fantastisch .... en heerlijk genieten! Complimenten voor de nieuwe look van het zwembad :) Lieve familie en lieve vrienden, tot ziens voor alweer de 7e keer! Fijne zomer!

• 10Annemarie13-06-2019

Fantastisch!

In één woord paradijsje!!! Als je 1 keer geweest bent wil je steeds weer terug. Frisse, schone appartementen, eigenaar en familie zeer gastvrij, je voelt je er echt welkom. Ligging en uitzicht fenominaal!!! Op zeker een aanrader voor een geweldige vakantie.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10A.Schouteten12-06-2019

Sprookjesachtig mooi

Super gezellige persoonlijke kleinschalige accommodatie. Geweldige klantvriendelijke familie, die er alles aan doen het naar je zin te maken. Wij zijn hier inmiddels paar keer meerderen weken geweest. Kan van het uitzicht over zee met eilandjes en bergen geen genoeg van krijgen . Zwemmen in zwembad of van ponton in de zee lekker snorkelen ,het is heerlijk.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Anneke16-05-2019

Zeer gastvrije familie die het bedrijf runt, recent buiten alles betegeld en nieuwe bedjes rond het zwembad, ziet er prachtig uit. Eten was wederom geweldig, op verzoek wordt er ook Grieks gekookt. Kamers zien er goed uit.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    9Rob Zijlemaker01-12-2018

Fantastisch en we gaan volgend jaar weer.

Wij komen er nu al 15 jaar en verblijven 10 jaar bij Havania appartements een kleinschalig complecs net buiten de stad. De eigenaar is een griek en getrouwd met een nederlandse vrouw en zijn heel aardig.

Gereisd met partner in juli 2018

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentKaraoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Vissen