Appartement Havania

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Gewoon doen het is heel leuk.

Ben Boers
4-7-2018

Het was voor ons niet de eerste keer naar dit adres. Maar het is nog steeds een van onze favoriete vakantieadressen. Waarom ?

Een heerlijk prettig geheel. Goede kamers. Schoon en ruim. Een gastvrije familie die je in de watten wil leggen. Vind je de matrassen te hard. Proberen ze een matras-topper voor je te regelen zodat je lekker zacht legt.(wel even vragen)

Een gezellige plek vlak bij een heel leuk stadje Agios Nikolaos met leuke winkels en restaurantjes. Smaak is persoonlijk maar er is voor ieder wat wils, echt waar!!

Gewoon een keer proberen en ik weet dat je er geen spijt van krijgt.

Gezellige locatie

Moussoren
4-11-2017

Familiecomplex met persoonlijke aandacht. De vrouwen maken eenvoudige,maar lekkere maaltijden. Ook voor mij als vegetariër. Zonnen kan op diverse niveaus, al naar behoefte. Zwemmen kan in het zwembad of via een drijvend ponton in zee. Agios Nicolaos is een half uur lopen of pak de bus. Halte in de buurt. Wilje verder,huur dan BV een auto.

Al weer fantastisch

Rob en Anneke
28-10-2017

Dit was de negende keer dat we in Havania waren en weer was het fantastisch. We waren er 2 weken. Wat zijn de appartementen mooi opgeknapt met nieuwe bedden. Ofschoon we ook niets hadden aan te merken op de oude stijl. Ook dat vonden we wel wat hebben. Maar dit beviel ons ook goed. Het zag er fleurig uit.

Hoewel het aan het einde van het seizoen was, hebben we ons prima vermaakt bij Havania.

We hebben een aantal aanbieders voor Havania voor je op een rij gezet:

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!

Anneke
14-10-2017

mooi appartementencomplex, nette schone kamers, zwembad en prachtig uitzicht op zee wat ook via een drijvend ponton bereikbaar is. De familie Tzanopoulos zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt, zeer gastvrij en behulpzaam. Het eten is goed en op verzoek wordt er Grieks gekookt door Katarina, altijd een groot succes! Om uit te rusten en te genieten is dit de ideale stek, heel veel gasten komen hier ook terug, ook wij zijn meerdere malen geweest en gaan komend jaar weer.

Kleinschalig familie appartementen. Fantastisch,

Jouke en Gé
20-9-2017

Alles was goed één klein minpuntje de bedden waren wat aan de harde kant. Verder was het goed gesitueerd en onmiddellijk grenzend aan zee. Het personeel

(eigen familie) was erg vriendelijk en behulpzaam. De vrouw van de eigenaar was Nederlandse en verder werd er goed Engels gesproken

Dit blijft eenvoudig maar geweldig

Luud & Monique
16-9-2017

Hier kun je tot rust komen

Nooit meer

Scooter
15-9-2017

Schoon appartement, maar de rest.... Brood en plastic in de zee, zwembad met een vuile rand langs het wateroppervlak, plukken haar in zwembad en ik kreeg de indruk dat het water niet gefilterd werd. En het ergste: een uiterst vervelende manager. Wij hadden via touroperator geboekt, en daar was de manager het blijkbaar niet mee eens. Hij maakte daar een enorm probleem van, elke keer werden we bij de balie geroepen, terwijl wij maanden ervoor al betaald hadden aan touroperator en het afschrift bij ons hadden. Echt heel vervelend en genant als je daar wordt afgesnauwd, en we zijn dus eerder vertrokken.

Weinig privacy trouwens buiten op het "terrein".

Fantastisch verblijf echt top

Herma bergman
8-7-2017

Mooie appartementen nette kamers fijne familie erg vriendelijk. Het is alleen te voet wel een aardig stukje lopen naar het centrum maar zeker wel te doen.

Wederom geweldige vakantie

Jan Kees en Anneke
29-6-2017

Al meerdere maken hier vakantie doorgebracht, is iedere keer weer een succes. De familie Tzanopoulos zorgt ervoor dat je je thuis voelt, zijn erg gastvrij en behulpzaam. Ook dit jaar weer leuke mensen ontmoet en gezellige avonden gehad. Het eten is erg lekker, Katerina verrast een ieder met haar Griekse kookkunsten. We komen zeer zeker weer terug.

Geweldig familiebedrijf

ben
25-6-2017

Verwacht geen animatie of resort

Wel een intieme sfeer met een gezellige bar met uitzicht op zee. Ook een simpel zwembad, whirlpool en een steiger naar de zee. Strand 5 minuten lopen

Meerdere Nederlanders maar niet opdringerig. Als je het leuk vindt kun je contact zoeken

Elke avond een Grieks gerecht gemaakt door catherina. Ze kan heerlijk koken

Ook de barbeque is goed. Volop vlees, salade en aardappel/friet

Voor veel bezoekers al een vaste stek voor jaren

We hebben een aantal aanbieders voor Havania voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Havania in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Havania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Havania scoort een 8.57 uit 10 op basis van 128 reviews.