Appartement Cretan Village

GriekenlandKretaAgios Nikolaos

7.7GoedScore uit 134 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+75/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 134 reviews
  • 7.9Ruimte

Appartement info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

151 Reviews over Cretan Village

• 7Joop en bep straatman23-06-2017

Afgelegen auto wel handig

Niet naar toe gaan als je slecht ter been bent, heuvel op heuvel af. Te weinig personeel bij de bar. Lang wachten bij de bar. Cappuccino Moet betaald worden. Gewone koffie niet. Badkamer heel erg verouderd, vies ligbad met schimmel in douchegordijn. Nodig aan renovatie toe. Eten is prima!!!!!!! Bedden hard maar beter dan doorgezakte bedden. Trap bij bed niet handig als je er s'nachts uit Moet.

• 7Anja de Vries19-09-2016

Fijn ruim appartement, auto is onmisbaar!

Gezellig uitziend complex, kamer werd goed schoongemaakt, wel een zeer hard bed, zoals ze in Griekenland gewend zijn! Zwembad met zoutwater, vonden wij niet erg. Vriendelijk personeel ,mooie rustige omgeving. Veel hoogte verschil, je moet goed ter been zijn. Ontbijt is matig, weinig afwisseling, omgeving rond het zwembad werd niet voldoende schoongemaakt, veel bessen van de bomen bleven liggen. De helft van de kussens van de ligbedden waren smerig. Het kleine strandje aan de overkant van de weg, was voor een groot deel gereserveerd voor de gasten van het grote hotel iets verderop. Ook erg veel rotsen, en stenen. Zandstrand van Malia een half uurtje verderop is prachtig, 2 bedjes en parasol, 7 Euro. Voor wat boodschappen en uit- eten moet je echt naar Agios Nicolaos, dichterbij is vrijwel niets .Daarom is het aan te raden om een auto te huren. Mooie omgeving om te verkennen!

• 8janny07-11-2013

prachtig gelegen appartementjes

De appartementjes liggen tegen een heuvel aan. Overal leuke hoekjes en zitjes. Het ligt eigenlijk in Amoudara. Het uitzicht is prachtig, vanuit het restaurant kun je de baai overzien. Het personeel is vriendelijk. Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Goed gegeten niet superspeciaal maar goed.

• 8anke11-05-2013

Griekse gastvrijheid

Cretan Village is een rustiek complex, dichtbij het strand. Sfeervolle omgeving.

• 8marianne en ronny siereveld05-09-2012

schitterend uitzicht en een hele leuke familie

wij zijn net terug van cretan village en gingen daar naar toe met gemengde gevoelens gezien de goede en de (hele) slechte beoordelingen. De appartementen zijn zeer ruim, hebben waanzinnig uitzicht, zijn schoon, iedere dag schone handoeken, 1x per week schoon beddengoed, iedere dag een kleine schoonmaakbeurt, dus helemaal niks mis mee!! De inventaris is sober en verouderd, dat is het enige... maar waar kom je voor? mooie meubels of een waanzinnig plekje met mooi uitzicht!! maria en haar familie zijn echte grieken, lollig, goed gebekt en ze,behandelen je niet als vip maar als gast, dus een ongedwongen sfeer!! Als je de service van een hilton hotel gewend ben kan je hier beter niet naar toe gaan, maar wil je het gevoel hebben dat je in kreta in een hotel/appartement zit is het hier prima vertoeven!! Het onbijt was ok, kon beter en het kon ook slechter, Kortom, wij hebben er een super vakantie gehad en zouden er zo weer naar terug gaan!! maria en haar familie waren voor ons top!!

• 7Willeke27-08-2011

voor berggeiten perfect, uitzicht schitterend

We moesten wel heel hoog de berg op om bij ons appartementje te komen, maar het uitzicht maakte alles goed. De sfeer was ook bijzonder; beetje familiaal, zowel met de eigenaren als de andere gasten (veelal Belgen, toen wij er waren). Onze jongste heeft leren zwemmen in het zwembad wat bij dit complex hoorde!!! Fijn strand aan de overkant, bereikbaar door tunneltje.

• 10christel cuijpers28-06-2011

Er bestaat geen betere plek om vakantie te vieren.

Heerlijk bij Maria.

De ligging is fantastisch. De appartementen zijn ruim en heel gezellig ingericht. Maria is een schat. Ze is een geweldige gastvrouw die je al snel tot je vrienden telt. Gedraag JIJ je niet als gast dan zal het met JOU niet goed klikken. Dat heb je dan aan jezelf te danken. Een plek om nooit te vergeten ! Probeer het maar zou ik zeggen. Niet voor mensen die een hele slechte conditie hebben of anderzijds moeilijk ter been zijn. Dit i.v.m. het lopen van trappen en hellingen.

Christel cuijpers

• 1H.Hermans19-11-2010

fiasco

Verouderd complex met betonnen bedden, oude matrassen, stinkende dekens, vettig interieur en vuile inventaris keuken, slecht verzorgde pool area. De rancuneuze eigenaresse heeft ons nog een trap na gegeven toen wij deze locatie besloten te verlaten. Werkelijk ongastvrij.

• 8Eelco10-11-2010

Mooie locatie, veel mogelijkheden in de omgeving

Leuke appartementen met veel ruimte. Het complex ligt op een heuvel, wil je naar het restaurant dan moet je de nodige treden afdalen..... Een auto (eventueel daar te huur) is een must om wat van de omgeving te zien. Leuk strand in Amoudara met enkele eenvoudige terrasjes. Aghios Nikolaos op 5 km is echt een heerlijke stad met de nodige toeristen maar toch nog authentiek! TIP: Ga lekker Hollands eten bij Rolf en Petra van Restaurant de Molen boven bij het meertje midden in Aghios! Doe ze maar de groeten van Eelco. TIP 2: Maak een rondrit naar het zuiden naar Ierapetra en vandaar naar het westen langs de kust. Ga door Mirtos en blijf de weg langs de kust volgen tot in Tertsa en ga dan lekker eten bij Lambros direct aan het strand! Ook leuk huur een quad en maak een rit door de bergen of langs het strand. Wij zijn reeds meerdere malen op Kreta en in Cretan Village geweest en zullen een volgende keer vast weer voor deze accomodatie kiezen, ooko vanwege de rust en het fantastische uitzicht!

• 8marja14-12-2009

Heerlijk!

Prachtige uitzicht, echt een lokatie om te genieten. Wel vervoer nodig.

Appartement Cretan Village info

• HaardrogerBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Sport entertainment

• BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)