Hotel Coral

395 reviews over Hotel Coral in het Nederlands

leuk hotel

eline,
19-12-2018

Erg leuk hotel, netjes en vriendelijk personeel. Een paar min puntjes:

wij zaten met ons balkon naar een verlaten en onafgemaakt hotel te kijken. En het balkon was zo klein dat je er nauwelijks met z'n tweeën op kon zitten. Ook voor de animatie hoef je hier niet heen te gaan. Er is om de dag op een avond iets te doen. Het dorpje was erg gezellig en knus. winkeltjes zijn vlakbij.

Het hotel zit aan een kiezelstrand. Daar kun je bedjes en parasols huren.

Het eten was elke dag lekker. Weinig keus, maar wel allemaal lekker. In de middag kun je ook bij het zwembad eten.

Geweldig

Marlous Verburgh,
10-11-2018

Het was een goed hotel. De kamers waren prima, en we hadden een klein balkonnetje. Het was wel jammer dat we tegen de muur van de andere kant van het hotel aankeken. Het eten 's avonds was iets minder, maar des te meer reden om lekker buiten de deur te eten. Animatieteam was slechts 1 meisje van een jaar of 18, ze deed echter heel hard haar best om t iedereen haar hun zin te maken. Aan de overkant van het hotel was er een strand met stenen waar je ook kon zwemmen, mocht er geen plek meer zijn bij het zwembad. Ook werden er shows georganiseerd, dit was zeker de moeite waard om heen te gaan. Het stadje zelf is ook erg leuk, uiteraard vriendelijke bevolking en erg leuke winkeltjes. Bij het meer(tje) was het zeker goed vertoeven. Zelf houden we van de Griekse oudher restaurants en die hebben we uiteindelijk ook gevonden en bij die restaurants hebben we heerlijk gegeten.

Het was goed

C.S.M. Lindner,
      12-10-2018

Wij vonden de prijs kwaliteit verhouding goed, maar als je van meer luxe wilt is deze niet aan te raden. Het personeel was heel vriendelijk als je wat had werd er snel op gereageerd, dus als je niet veel eisend bent en niet teveel wilt betalen dan is dit een optie. Het plaatsje Agios Nikolaos was wel de moeite waard.

Ik wil er misschien wel weer na toe maar dan alleen logies.

Geweldig

Kyra de Kleijn,
      30-9-2018

Voor ons de eerste keer maar we hebben genoten het eten kan misschien iets gevarieerder maar het was lekker hotel personeel vriendelijk kamers schoon wel een kleine badkamer maar ach het was gied te doen

Wij gaan er zeker nog weer heen 😀

Abcd1967,
      27-8-2018

Iedeaal voor als je rust wilt, mooie afstand om te lopen naar de haven en om daar vandaan met de boot wat te doen, ontzettend lief personeel, min puntje de matrassen

Prima hotel, kamers worden elke dag schoongemaakt. Het eten is meestal wel prima, zeker de clubsandwich bij het zwembad. Ook prettig dat het alleen voor volwassenen is. Personeel is vriendelijk. Wat we jammer vonden was dat er 's avonds op 3 avonden in de week na, geen entertainment was en er geen gebruik wordt van de buitenruimte (bij het zwembad en op de binnenplaats), waardoor je genoodzaakt bent om binnen aan de bar wat te gaan drinken of elders als je buiten wilt zitten.

Netjes maar voor ons niet meer.

Rob Lankhaar,
      9-8-2018

Hotel is niet echt geschikt voor minder-validen. De lift bereikt niet alle verdiepingen, zo zijn he zwembad,het restaurant en de bar in de kelder alleen via trappen bereikbaar. Het eten was niet naar onze smaak, veel pasta’s en frites die vaak niet gaar waren. Toetjes en salades waren wel voldoende. Kamers werden keurig schoongemaakt, iedere dag schone handdoeken ,complimenten aan de schoonmaaksters.

Het hotel heeft geen mogelijkheid om buiten te zitten anders dan een erg warme ommuurde kleine binnenplaats. Anders dan in de lobby was aangegeven hebben wij geen entertainment gezien.Wat betreft het personeel, dit verschilde per dag, de ene dag vriendelijk en een lach, de andere dag somber en weinig spraakzaam.Een uitzondering hierop wederom voor de schoonmaaksters, in ons geval altijd vriendelijk en geen vraag te veel.Het all inclusive concept bestaat uit een door het hotel gemaakte selectie van dranken en maaltijden/snacks van de kaart.

het was oké

Elisabeth,
      30-7-2018

beginnend met de min punten om af te sluiten met de plus punten:

de kamer is simpel, hier en daar wat gebruikssporen te zien.

ons balkon uitkijkend op een bouwval en helaas te klein om aan het tafeltje te zitten dat daarop geplaatst is.

het zwembad waar zout water is zit was ook een tegenvaller!

het eten was wel oke, helaas weinig variatie, ik eet toch liever Grieks dan elke dag spaghetti zoals het aanbod was. 1 dag hebben we gyros gegeten en verder was het niet bijzonder, beter niet all inclusief en lekker uiteten in Griekenland!

het strand tegenover het hotel heeft kiezelstenen en de bedjes daar zijn tegen betaling.

personeel heeft niet veel plezier in het werk en er kan geen lach vanaf, we voelde ons niet zo welkom.

Verder wel genoten, locatie en het stadje is erg gezellig. meer dan een week hoef je er niet te zijn.

airco op de kamer werkte uitstekend en was ook erg fijn.

Degelijk hotel met een heerlijk zwembad

Jesper,
      23-7-2018

We kwamen 's nachts aan en toen stond er eten klaar in de kamer. Fijn personeel. Het eten bij het zwembad was goed, de buffetjes waren wisselend van kwaliteit maar hadden altijd hele goede desserts. Enige nadeel is dat er aan het eind van de middag en na diner niks te eten meer te bestellen is. Er waren wel lekkere cocktails. De kamers waren schoon en werden dagelijks van schone handdoeken voorzien. Het is alleen jammer dat het hotel heel erg gehorig is. Je hoort letterlijk wat er in de kamer naast je gebeurt. Daarnaast bestond het bed uit twee losse bedden die erg snel verschoven en ook weer veel geluid gaf.

De ligging was wel erg mooi. Het is een van de weinige hotels met een strandje voor de deur waar je prachtig kan snorkelen. Het stadje was ook erg mooi en je kan er lekker eten (aanrader Evanna bij het meer).

Mooie ligging; prima prijs-prestatieverhouding

H. Westerik,
      24-6-2018

Prima hotel met ruime kamers. Probeer wel zeezicht te boeken.

Ligging van hotel is op loopafstand van het centrum; gezellig met de gebruikelijke winkels en cafés. Restaurants bieden prima en goedkope maaltijden; de drank is daarentegen op het niveau Amsterdam

Ideaal om m.n. 's avonds uit te lopen omdat er bij het hotel geen terras is en je alleen in de "kelder" kunt zitten. Dat is wel een minputje.

Zwembad op het dak is voor het aantal gasten te klein en nodigt uit tot handdoekje leggen. Alternatief is het strand aan de overkant waarvoor je voor € 7,=, 2 ligbedden en parasol kunt huren.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coral in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.