Hotel Coralstersterster

405 reviews over Hotel Coral

• 2019
    6John van der Steen31-08-2019

Nooit meer

Het hotel is zeer gunstig gelegen, en aan de overkant van de straat bevindt zich de zee. Het hotel is erg gedateerd en aan renovatie toe.Ook het verblijf van de vele russen is niet echt bevorderlijk met al hun wel bekende manieren.Het eten is zeer beperkt in variatie.

• 9Marcel en Anita28-08-2019

Super vakantie

Het is een mooi hotel. Goed eten. Vriendelijke bediening. Ligging is super. Er mochten geen kinderen onder de 16 jaar komen. Dit was top.

• 10Fam van gils27-08-2019

Geweldig

Het is hier geweldig wij zijn er voor de tweede keer hier personeel is vriendelijk het eten is goed mooi uitzicht op zee alles is er schoon en netjes we komen graag weer terug.

Geboekt bij neckermann

• 9Priscilla06-08-2019

Heerlijke vakantie

Heerlijke vakantie gehad. Vriendelijk personeel, een schone kamer, prima eten en een perfecte locatie. Zwembad misschien wat klein maar het strand ligt aan de overkant van de straat dus wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad. Het is een adults only hotel dus kindvriendelijkheid is nvt.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Gerrit05-08-2019

Super

Heerlijk Hotel. Aardig personeel ,veel variatie bij all in. Prima locatie

Geboekt bij neckermann
  • 7A van der Loon21-06-2019

Voor en nadelen

Hotel goed gelegen, strand aan de overkant, leuke boulevard en centrum levendig,vol terrasjes en winkeltjes. Eten was prima waarbij prijs/kwaliteit klopt. Kamer netjes. Helaas hadden wij uitzicht(geen uitzicht) op een bouwval,onafgemaakt hotel wat er al meer dan 20 jaar staat. Balkonnetje was zeer krap, pasten precies 2 kuipstoeltjes en een tafeltje op,maar om bij het achterste stoeltje te komen moet je eerst tafeltje weghalen anders kun je er niet langs. Wij hebben het tafeltje over het hekje gebonden met een spanband om iets van 'ruimte' te creëeren. We zaten met onze neus zo'n beetje in een dorre onkruidbak . Om bij de kamer te komen moet je met 2 liften en een aantal gangen door en trappetjes op en af( zelfs van de ene lift naar de andere). Af te raden voor mensen die slecht ter been zijn ivm met de trappen die je evengoed sowieso moet gebruiken, ook naar het zwembad. Personeel was supervriendelijk. Al met al toch fijne dagen gehad!

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Henk12-06-2019

Zeer goed naar onze zin gehad

Zeer mooie ligging met uitzicht op zee. Op loopafstand een prachtige haventje met veel gezellige winkels en restaurants. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad ligt op de 3e verdieping en kijkt uit over zee en heeft een lekkere lunchkaart. Het buffet was nier erg uitgebreid maar van voldoende kwaliteit. Zeer leuk hotel om een weekje en ook als start om Kreta beter te leren kennen.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    7eline19-12-2018

leuk hotel

Erg leuk hotel, netjes en vriendelijk personeel. Een paar min puntjes: wij zaten met ons balkon naar een verlaten en onafgemaakt hotel te kijken. En het balkon was zo klein dat je er nauwelijks met z'n tweeën op kon zitten. Ook voor de animatie hoef je hier niet heen te gaan. Er is om de dag op een avond iets te doen. Het dorpje was erg gezellig en knus. winkeltjes zijn vlakbij.

Het hotel zit aan een kiezelstrand. Daar kun je bedjes en parasols huren. Het eten was elke dag lekker. Weinig keus, maar wel allemaal lekker. In de middag kun je ook bij het zwembad eten.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Marlous Verburgh10-11-2018

Geweldig

Het was een goed hotel. De kamers waren prima, en we hadden een klein balkonnetje. Het was wel jammer dat we tegen de muur van de andere kant van het hotel aankeken. Het eten 's avonds was iets minder, maar des te meer reden om lekker buiten de deur te eten. Animatieteam was slechts 1 meisje van een jaar of 18, ze deed echter heel hard haar best om t iedereen haar hun zin te maken. Aan de overkant van het hotel was er een strand met stenen waar je ook kon zwemmen, mocht er geen plek meer zijn bij het zwembad. Ook werden er shows georganiseerd, dit was zeker de moeite waard om heen te gaan. Het stadje zelf is ook erg leuk, uiteraard vriendelijke bevolking en erg leuke winkeltjes. Bij het meer(tje) was het zeker goed vertoeven. Zelf houden we van de Griekse oudher restaurants en die hebben we uiteindelijk ook gevonden en bij die restaurants hebben we heerlijk gegeten.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8C.S.M. Lindner12-10-2018

Het was goed

Wij vonden de prijs kwaliteit verhouding goed, maar als je van meer luxe wilt is deze niet aan te raden. Het personeel was heel vriendelijk als je wat had werd er snel op gereageerd, dus als je niet veel eisend bent en niet teveel wilt betalen dan is dit een optie. Het plaatsje Agios Nikolaos was wel de moeite waard. Ik wil er misschien wel weer na toe maar dan alleen logies.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

46 tips over Hotel Coral

• Lianne, 15-06-2014

Als het mogelijk is zeezicht boeken! Maar als het niet meer kan, is het alsnog zeer de moeite waard.

• Kees & Liesbeth, 05-06-2014

Wij hadden een kamer op de 2e etage met zeezicht en een balkon. Met de deuren 's nachts open wat rumoerig maar als je de airco laat circuleren kun je ook met de deuren dicht slapen en heb je hier weinig last van!

• Lauri, 17-04-2014

Het is erg leuk om een keer naar de somalia kloof te gaan. Erg mooi om te zien!! Naar het strand gaan daarentegen was ook leuk om te doen.

17 vragen over Hotel Coral

• jessebel-quartje, 31-07-2017

Mindervalide vakantie gangers

Is dit hotel ook geschikt voor minder valide mensen met eventueel rolstoel

• Claudia, 26-07-2017

Zijn er activiteiten die je kunt doen in de buurt? Tripjes/markt of andere dingen? Vertelt de reisleiding dat? ik ben benieuwd of er tips zijn.

• Sonja, 20-04-2017

Buiten zitten 's avonds ?

Klopt het dat er 's avonds geen gelegenheid is om buiten te zitten en buiten je drankje te drinken ?

Hotel Coral info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats