Hotel Coral

Hotel Coral

382 reviews over Hotel Coral in het Nederlands

Wij gaan zeker nog een keer!

Rosan, 30-1-2018

- te koud zwembadwater

- zonnebedden waren vrij snel bezet

+ eten zeer variabel (wel wat aan de lauwe kant)

+ super bediening

+ klant vriendelijk

+ super personeel

+ mocht er iets niet in orde zijn, regelen ze het meteen!

+ super service!

+ leuke stad

+ jetski’s in de buurt!

+ mooi strand

schoon fijn hotel

Sharona, 24-1-2018

Ik kom al in dit hotel sinds ik me kan herrineren, en altijd met mijn ouders teruggekomen. Na een paar jaar niet op vakantie te zijn geweest i.v.m met mijn vliegangst, heb ik het toch doorgezet zodat ik voor het eerst met mijn vriend samen op vakantie kon. Elke keer voelde het als thuis komen en zelfs na al die jaren herkende het personeel me nog als het kleine meisje wat elk jaar weer kwam. De stad zit op nog geen 5 minuten loopafstand, en de zee voor het hotel is prachtig.Het zwembad is alleen wel zout water, het eten kan iets beter maar in het stadje heb je ook diverse restaurants waar je met 2 personen vaak niet meer als 20 euro betaald incl. drinken! Zeker een aanrader.

Geweldig

Britt en Madeleine, 22-12-2017

Ontzettend goed hotel. Bizar mooi uitzicht en goed eten. Vanaf 16:00 uur kon je á la carte heerlijke gerechten bestellen op het terras bij het zwembad. 's Avonds veel gezelligheid in de lounge. Met name willen wij het hardwerkende personeel bedanken, zij zijn toppers! Lieve mensen met een hart van goud. (Mariana, Elisabetha en Kostas in het bijzonder!) Voor jongeren wel weinig uitgaansgelegenheid in Agios Nikolaos zelf. Mooi stadje maar beperkt qua bezienswaardigheden en activiteiten.

We hebben een aantal aanbieders voor Coral voor je op een rij gezet:

Fantastisch,vriendelijk en heel erg schoon.

Corry Filippo, 27-10-2017

Ik zou niet weten wat ik niet goed vond maar heel veel was erg goed.De vriendelijkheid van het personeel en ik heb nog maar weinig zo’n schoon hotel meegemaakt.Zelfs op de dag van vertrek kon ik de kamer tot 1800 uur aanhouden en kreeg daarvoor nog schone handdoeken.Ook s’avonds aan de bar iedereen heel belangstellend hoe je dag was geweest.Ik ga beslist terug.

D Scheepers, 14-10-2017

Goed hotel en erg vriendelijk personeel. De kamers zijn altijd netjes

Knus en leuk

Peter en Wil, 4-10-2017

In een iets goedkopere prijsklasse is dit de krent uit de Griekse yoghurt.

De Bond van Nederlandse huisvrouwen is trots op de schoonmaak, het eten heeft geen ellenlange bakken, zodat er geen file ontstaat, maar is wel warm en goed van smaak. Heb ik anders meegemaakt in een aantal meer **** . Uitzicht in een kamer met zeezicht was voor ons ouwetjes nog steeds romantisch.

Vanuit Hotel naar Agios Nikolaos heerlijk wandelen over een heuse boulevard en daar gezellige terrasjes voor Pa en winkeltjes voor Ma.

Alleen strand is een kiezelstenen strand en gezien we geen fakir ambities hebben, daar niet geweest.

Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, zodat we 's-morgens al wakker werden met Kalimera.

Voor een tussendoor vakantie de perfecte lokatie

Geweldige ontspannen vakantie

Helma, 14-9-2017

Onze tweede keer op Kreta. Na Rethymon nu naar Agios Nikolaos. Hotel Coral ligt aan de zee met een zwembad op het dak. Zo was het net of dat je op een cruiseschip lag te zonnen. Er waren ronde patrijsraampjes in de deur, zodat het nog meer op een cruiseschip leek. Ik kijk of ik er een foto bij kan doen. In de omgeving waren er genoeg terrasjes, winkeltjes. Zelfs iedere dag een nederlandse krant bij de supermarkt. Het is een onderdeel van Hotel Hermes wat er naast ligt. Heerlijk vers eten en super vriendelijk personeel. Als je geluk had zat je te ontbijten bij het raam met uitzicht op de zee. De kamers met zeezicht waren super. Het hotel ligt vlakbij het levendige centrum van Agios Nikolaos. Ongeveer 10 minuten lopen. Overdag was het gezellig druk in de twee grote winkelstraten en s avonds flaneren langs de vele restaurantjes en terrasjes. Nergens, maar dan ook nergens werd je lastig gevallen of kreeg je te horen: kopen, kopen nee jij niet kopen. Ontspannen vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Wij, mijn man, onze dochter en ik waren hier eind juli.

Een goede locatie met mooi uitzicht en goed eten!

Familie Hartemink, 4-9-2017

Locatie van het Hotel is top! (Mooi uitzicht en ongeveer 400 m vanaf het centrum) Het eten is goed, bedden zijn goed, zwembad en zonnedek schoon, De main en snackbar zijn schoon en goed,

Enorm aardig en sociaal personeel. Een nadeel is het te kleine balkon en uitzicht van de kamers aan de zijkant van het hotel (Uitzicht in aanbouw gebouw op een afstand van hooguit 6 meter. Maar over algemeen zeker voor herhaling vatbaar

Prachtig uitzicht

Linda, 12-8-2017

Erg genoten van onze vakantie in Hotel Coral. Kamer met zeezicht is zeker een aanrader, wat een prachtig uitzicht! Het hotel is centraal gelegen, binnen 10 minuten ben je bij het (super leuke en gezellige) centrum. Het (kiezel)strandje voor het hotel is fijn, hier kan je goed snorkelen. Het eten is prima. Vriendelijk personeel. Top vakantie!

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Maria, 4-8-2017

Prima ligging tov de stad

Rustig s'nachts

Als je halfpension hebt kun je je diner omruilen voor de lunch

Altijd genoeg bedjes bij het zwembad

Ruimte bij de bar s'avonds waar ook de animatie is, is donker en somber

Badkamer is het behelpen met je spullen

Geen droogrekje op het balkon

We hebben een aantal aanbieders voor Coral voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coral in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Coral scoort een 8.03 uit 10 op basis van 385 reviews.