Géén boekingskosten

GriekenlandKretaAgios Nikolaos

9FenomenaalScore uit 119 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Candia Park Village op Kreta is een mooi aangelegd complex in Griekse stijl. Op het privéstrand en aan het zwembad kun je heerlijk relaxen. Voor extra ontspanning ga je naar de massagesalon. Voor de kinderen is er veel te doen met de animatie. Je hoeft het terrein niet af, want in de taverne is het eten lekker. Een auto is handig voor uitstapjes.

Bekijk de beschikbaarheid

126 Reviews over Candia Park Village

• 9Marco08-08-2021

Prachtige plek voor een onbezorgde vakantie

Hele fijne plek voor een onbezorgde vakantie. Appartementen prima, liggen verspreid over een parkachtig, prachtig onderhouden terrein. Goede schoonmaak, overal vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijne zwembaden en privéstrand (snorkelen!). Duikschool en verhuur watersportactiviteiten op het park aanwezig. Handdoekenservice en ook nu het park vol is voldoende ligbedjes en plek. Huurauto is een aanrader als je ook naar het (gezellige) dorp wilt en/of de omgeving wilt verkennen. Taxi-rit naar het dorp fixed price: €9,00. We hebben nog 3 van de 15 dagen te gaan, maar Candia Park Village is tot nu toe dé definitie van ‘vakantie’. Dikke aanrader!

• 10Familie Kea09-08-2019

Fantatische accomodatie!

Na een tegenvallende accomodatie hebben wij ons laten omboeken naar Candia Park. Wat een verademing! Prachtig groen complex, vriendelijk personeel, schoon en goed onderhouden. We hadden een superior kamer waarin we met onze 3 kinderen (1/3/5jr) verbleven. Keuken biedt voldoende mogelijkheden tot het bereiden van een eigen maaltijd, koelkast is tafelmodel en biedt voldoende ruimte. Schoonmaak is goed. Bij het zwembad kan je badhanddoeken krijgen welke de gehele dag te vervangen zijn. Zwembaden schoon/goed onderhouden/voldoende schaduwplekken. Tevens is er een strandje met klein beetje kiezel maar voornamelijk zand. Autohuur/taxi is noodzakelijk om in omliggende plaatsjes te eten ( kreta is steil ;) . Ontbijtbuffet hadden wij erbij en dit is een aanrader. Kortom; kindvriendelijk, buggyproof, mooi groen park, vriendelijk personeel en een echte aanrader voor een onbezorgde familie vakantie! Wij gaan volgend jaar weer :)

Dear Kea family

Thank you for giving the time to share your comments on your stay at Candia Park Village. We are absolutely thrilled to read such a detailed and positive review of our hotel. Please be sure that we will follow up your remarks and work on them, if possible, as they also help us to improve.

We feel honored to know that you had a wonderful time. Our guest's well-being is our utmost priority and it’s overwhelming to read how our phenomenal team took absolute care while with us. Thank you so much for this great feedback and rating!

Warm regards Konstantinos Stroutzos Hotel Manager

• 10Abel Dijkhuis06-08-2019

We komen graag nog een keer genieten!

11 dagen vakantie op het park. Het park is in één woord fantastisch! Zeer vriendelijk personeel, uitstekende buffetten, mooie zwembaden en een prachtig privé-strand. Daarnaast uitstekende service bij de receptie, zeer behulpzaam.

Dear Abel

Thank you for giving the time to share your comments on your recent stay at Candia Park Village. We are absolutely thrilled to read such a detailed and positive review of our hotel.

• 9S.A. de Groot03-08-2019

fantastisch

Schitterend gelegen op een heuvel, prachtig privestrand. groot zwembad. Eten bij lopend buffet was goed wel prijzig. het eten in agios nikoales is een stuk goedkoper. Voor 8 dagen is het leuk als je langer gaat is een auto aan te raden. fruit bij de receptie was gratis ,kon je zo meenemen. gratis badhanddoeken en fiets. zou niet gaan fietsen want er is geen fietspad!minpunten matras te hard. super vakantie gehad zou zo weer teruggaan.

Dear Guest

Thank you for choosing Candia Park Village for your Cretan stay and for sharing your feedback on Zoover.

I am thrilled that you have enjoyed our hospitality also this time and felt so well taken care of by our efficient Staff. I am indeed proud of our dedicated Team Members who are committed to delivering exceptional service and ensuring that every Guest feels truly valued, respected and cared for.

On behalf of the entire Team, please accept our heartfelt gratitude for your kind endorsement and we are all very much looking forward to welcoming you and your family back again in 2020.

Warm regards Konstantinos Stroutzos Hotel Manager

• 8John Van Dijk17-07-2019

Prachtig Resort

Prachtig resort met vriendelijke mensen. De apartementen zijn van jaren 80 en een beetje verouderd. De bedden vonden we slecht dat was jammer. Verder iedere dag schone handdoeken en werd er goed schoongemaakt. De ligging is prachtig en je kunt mooie uitstapje maken in de regio.

Konstantinos Stroutzos, Marketing & Sales Manager, 18-07-2019

Dear Guest

Thank you for sharing your thoughts on your recent stay with us.

I am so glad that you and your family had a great experience! I also appreciate your feedback regarding the service and the room amenities

I hope you will come back to visit again so that you may enjoy Candia Park Village and everything else the resort has to offer!

All the best, Candia Park Village Team

• 10FPA Maartense17-05-2019

Fantastische gastvrijheid op een prachtige lokatie

Een heel mooi opgezet en perfect onderhouden vakantiepark met appartementen in aparte woningen. Heel mooie en minitieus onderhouden appartementen, tuinen. Zwembaden ook uitstekend onderhouden - maar bovenal een foutloze service en klantgerichtheid van het personeel! Wij hadden hier graag gekomen toen onze kinderen klein waren. Wel altijd op ze blijven letten in de buurt van zwembaden, ook als zijn er lifeguards We waren er een week en gaan met spijt weg, maar komen zeker terug!

Dear Guest

Thank you very much for sharing your great experience about your recent stay at CANDIA PARK VILLAGE.

We are very glad to hear that you enjoyed your stay in our hotel so much. Especially your praise of our staff delights us, since we strive to deliver the best service possible; our team works hard on offering great products in a nice setting with impeccable service.

Please do not hesitate to contact us if you have any questions or wishes.

• 9Fam. Kist17-05-2019

hoge beoordeling tercht

super plek. aardig personeel, mooie omgeving. wel auto nodig om de omgeving te verkennen of om ergens anders te eten (dan in het vakantiedorp)

Dear Guest

Thank you for taking the time to review us.

Our staff genuinely care and strive to provide the best customer experience to all our guests.

We delighted that you had a great time and looking forward to your next visit.

• 7Elisa15-05-2019

Op een van de mooie plekken in Agios.

Plus: Op een van de mooie plekjes in de baai, prachtig zwembad (3x) ligweide, prive strand, gratis badlakens naar wens inwisselen voor een schone, handdoekje leggen bestaat hier niet. Ontbijtbuffet uitgebreid, zeer vriendelijk personeel. Twee thema avonden voor animatie, voor de rest is het zeer rustig, wat wij waarderen. Min: Appartement met zeezicht, was qua meubilair echt verouderd: van de bedden op de foto(boxspring) bleek alleen onderkant te staan met een halfzachte topper erop, achterzijde gescheurd: kregen we bij melding receptie(via touroperator-hostess) twee extra matrassen zodat het niet zo hard was, anders was het echt niet oké. Sanitair, vloer en de keuken is voor het zicht gereinigd, bij binnenkomst meerdere zwarte haren (?), de rand rondom de badkamer wasbak was bruin vuil. Eten in Agios kost pp max 10,- incl drank (anywhere) , op park dit 22,- is excl drank. Auto huren aan te raden (120,- 4 dagen), agios is echt te ver lopen.

Dear Elisa

Thank you very much for choosing Candia Park Village and for sharing your experiences with other travelers. We hope you had a smooth trip home.

We are pleased to see, that you appreciate the well-kept grounds and the fantastic views from nearly each point of our hotel. We are sorry to see, that we were not able to fulfill your personal expectations completely and ask you kindly for apologize. Please be sure that we will follow up your remarks and work on them, if possible, as they also help us to improve.

We would be very happy if we may welcome you again, whenever you decide to come back to Crete and send you all our best wishes!

With sunny regards, Candia Park Village Team

• 9Pieter Aarts04-05-2019

Mooi park in een prachtomgeving

Mooie plek, mooie natuur, leuke omgeving. Appartementen met zeezicht zijn een aanrader: geweldig gelegen met een prachtuitzicht op één van de mooiste gebieden van Kreta, de Miramar baai. Park was nog rustig, begin seizoen, lekker veel plek en ruimte, mooi zwembad en ligweide met genoeg stoelen. Enorm gastvrij personeel. Geen halfpension gekozen, paar keer wel gebruik gemaakt van buffet, kwaliteit is voldoende, maar eten in Agios is eigenlijk beter, gevarieerder en met meer keuze. Erg genoten, ook van de vele leuke bars en restaurants in Agios, met taxi gemakkelijk te bereiken.

Hi Pieter

Thank you very much for your kind comments about our property on Zoover. I am glad to hear that you have enjoyed our local cuisine, as well as the helpfulness of our Team Members for which we pride ourselves.

It has been a pleasure to host you and we look forward to welcoming you again for another pleasant experience in Crete.

Regards Candia Park Village Team

• 9Bianca29-09-2018

Aanrader als je van rust houd.

Prachtig aangelegd park, ruime huisjes. Aan de buitenrand rijdt veel verkeer van het park zelf, dat is lawaaierig. Het super mooie zwembad en heerlijke kleine strand is binnen handbereik. Geen extra betaling voor bedjes en een handdoekenservice is voorhanden. Ook een bar met geweldig uitzicht op zee. Wij hadden alleen logies en hebben een paar keer gebruik gemaakt van het overheerlijke ontbijtbuffet. Hoewel dit 12,50 euro kost is het heel goed verzorgd. Ook 1x van het diner buffet gebruik gemaakt. Het eten is erg goed maar wij vonden het te duur om dagelijks gebruik van te maken. Er zijn een enkele restaurants op loopafstand maar wil je meer keus dan moet je met de taxi naar Agios Nikolaos. Het is een fijne plek om tot rust te komen en lekker te zwemmen. Veel meer is er ook niet te doen. Er is een uitgebreid animatie programma voor kinderen. En een fijne buiten massagesalon(aanrader).

Aparthotel Candia Park Village info

• DinerclubBeschikbaar

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)