Hotel Porto Galini

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8MO13-09-2018

Prima hotel met fijn personeel

Porto Galini is prima qua prijs/kwaliteit . We hadden een kamer met balkon aan de zijkant van het complex. Prachtig uitzicht over Agia Galini. Het ontbijt is eenvoudig. Koelkast en airco zijn niet bij de prijs inbegrepen. Onze bedden waren superhard. Van andere gasten gehoord dat niet alle bedden zo hard zijn. Kamers waren netjes en schoon. De locatie is super. Als je geen transport hebt van het vliegveld naar het hotel kun je deze bij de eigenaar vr hotel per email regelen. We hadden een huurauto en kwamen in de avond aan. Een uitdaging om over de bergen in het donker van vliegveld naar Agia Galini te rijden.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8MBD12-09-2018

Super gezellig

Mooi, schoon en eenvoudig hotel. De eigenaren zijn erg vriendelijk en als je vragen hebt proberen ze mee te denken en het te regelen. Ontbijt was goed. In buffet vorm, simpel zoals bijna overal in Griekenland. Jammer dat er weinig te beleven valt bij het zwembad. Bv. geen poolbar, tussen de middag eten is op verzoek wel wat te bestellen maar heel beperkt. Heel veel gasten die wij hebben meegemaakt komen hier al jaren.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8Marieke Kamperman11-08-2018

Super relaxte plek met zeezicht

Slim gebouwd hotel met kamers rondom een prachtig aangelegde tuin. Vanaf de balkons van de kamers op de 1e verdieping kun je de zee zien. In aug was het gemiddeld 32 graden, maar de zeewind houdt het complex goed koel. Er is genoeg afstand tot het zwembad om geen geluidsoverlast te krijgen. Het restaurant met terras kijken ook uit op de tuin en het zwembad (ca 10 x 9 meter). Van 8 tot 10u is er een ontbijtbuffet, simpel en lekker. Gastheer Nikos helpt goed bij het huren van een auto of regelen van excursies. Het fijne strand is 5 min lopen met veel leuke restaurantjes waar je lekker kunt eten, prima prijs/kwaliteitverhouding. Het stadje Agia Galini is aardig met nog meer restaurants en een paar winkels. In de hoofdstraat kun je makkelijk excursies regelen. Het is vanaf het hotel ca 12 min lopen naar Agia Galini via een leuke weg langs de zee. Een aantal restaurants hebben hogere verdiepingen met mooi uitzicht op die zee.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Eva04-07-2018

Rustig, weinig luxe, maar een goed hotelletje

Mooi,kleinschalig hotel met maar 22 kamers. Alles wat gedateerd maar netjes en een super fijne ligging. Ongeveer 100 meter van het strand en 10 minuutjes lopen naar het dorpje. Voor luxe moet je hier niet komen, het ontbijt is erg beperkt en in de bar is bijna niemand te vinden. Voor rust en een fijne uitvalsbasis naar mooie plekjes zit je hier goed. Al met al een super vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Julius Moons31-01-2016

Vaste verblijfplaats op kreta sinds 1998

Dus goede wijn behoeft geen krans .Zo we reeds in een vroegere beoordeling schreven wij zijn eenvoudige mensen die kunnen genieten van de simpele dingen des levens. In porto galini ben je geen gast maar een vriend en na zovele jaren zelfs een beetje familie. De eigenaars en ook het personeel doen er alles aan om iedereen een aangenaam verblijf te bieden. Ook in juni 2016 zullen wij weer van hun gastvrijheid mogen genieten. Wij kijken er al naar uit.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8n_bentveld08-11-2012

Fijne plek voor een heerlijke vakantie!

Dit hotel is rustig gelegen en vlakbij het strand en eetgelegenheden. Er zijn eenvoudige kamers. De eigenaar en medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is zeer sober maar voldoende. Je kunt hier ook dineren, dat hebben wij 1 maal gedaan en het eten was prima. Wij hebben in Agia Galini weer een heerlijke vakantie gehad en willen graag volgend jaar weer. Prijs en kwaliteit staan in verhouding.

Gereisd met partner in september 2012

• 10Moons Julius07-07-2012

porto galini zo is er maar één

We zijn nu onze TWINTIGSTE keer geweest Dus goede wijn behoeft geen krans O ja wij zijn maar gewone mensen die nog kunnen genieten van gewone dingen des levens---- Maar zeker van de vriendelijkheid en dienstbaarheid van de ganse familie Karalis

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Ann De Becker05-10-2011

heerlijke vakantie

Voor de derde keer naar Porto Galini en het is telkens weer thuiskomen. Je wordt er letterlijk met open armen ontvangen en met veel vriendschap omringd. Kamers zijn heel sober maar heel proper. En het ontbijt stelt niet veel voor maar de warmte van de mensen daar maakt het allemaal goed. Het hotel ligt een beetje van het stadje af maar dat zorgt ervoor dat het in het hotel altijd rustig is. Wij nemen altijd halfpension en het is voor ons altijd reuze meegevallen. Polleke kan lekker koken. Stadje zelf is supergezellig, niemand is er opdringerig. Het gaat er gemoedelijk aan toe. Het eenvoudige cafeetje Miros in het midden van het stadje is heel gezellig en je krijgt altijd wat lekkers bij je drank. Daar waren we elke dag wel te vinden. Vele lekkere restaurantjes met superlekker eten. Wij gaan er zeker nog naar terug.

Gereisd met partner in september 2011

• 9J11-09-2011

Heerlijke plek om bij te komen.

Hallo, Afgelopen augustus ben ik met een vriendin naar hotel Porto Galini geweest. Het is een heel mooi complex, schone kamers en vriendelijk personeel. Je voelt je gelijk thuis en je wordt hartelijk ontvangen. Het strand ligt op nog geen 50 meter van het complex en je kunt er heerlijk eten in het haventje voor een prikkie. Verder in de haven heb je vele kleine gezellige winkeltjes. Was zelf nog nooit op kreta geweest maar nu wil ik niet anders meer. We gaan zeker nog een keer terug. Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Hotel Porto Galini info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • RokenToegestaan